Ajalugu

Natuke siis auto ajaloost. Selle saidi peategelane - punane Chevy Camaro - on toodetud 1979. a. ja algselt oli auto varustatud 305 kuuptollise (5,0 l) mootoriga. Oma esimesed kümme eluaastat vuras auto rõõmsalt California päikese all, 1989. a. rändas auto Saksamaale. Nagu tagantjärele olen kindlaks teinud, ei olnud tema elu seal kuigi roosiline: mootor küll veel tuksus, aga käigukast oli sõidetud oma võiduka lõpuni. Lisaks olid pahalased ära viinud osa salongi sisustusest. 1999. a. pandi auto taaskord müüki. Ja nii ta kaks aastat müüa oligi, kuni ma talle internetis otsa komistasin. Oli 2001. aasta varakevad…

Pilt müügikuulutusestKui ma esimest korda müügikuulutuses olevat pilti nägin, oli mu hing hetkega müüdud. Kuna mina ei rääkinud saksa keelt ja müüja omakorda ei osanud inglise keelt, siis järgnevad paar nädalat käis meil müüjaga meilivahetus teemal: kas müüa on ikka sama auto, mis pildil ja ega see järsku mingi joke ei ole?? Hind oli ju ainult 1500 Saksa marka, mis juba esimese küsimise peale langes 1200 margani… Egas muud jäänudki üle, kui naine kaasa ja autoga Saksamaale sõita…!!! Kordamööda roolis olles jõudsime 24 tunniga ja hirmväsinult pärale. Aga niipea, kui autot nägin, oli väsimus kui käega pühitud: kokkulepitud kohas seisis täies hiilguses CHEVROLET CAMARO. Erkpunane värv ja kiiskav kroom olid elusast peast veel palju ilusamad kui nähtud müügikuulutuse piltidel. Hetk hiljem ei enam vähimatki kahtlust - selle auto ma ostan. Pool tunnikest paberite vormistamist ja… minust oligi saanud selle imeilusa punase auto teoreetiline omanik!

Camaro uus ja vana omanikVeel paar nädalat ootusärevust ja põksuva südamega ootamist ning olingi selle kauni auto praktiline omanik! Nädal või paar kulus veel tollis ja autoregistris ning Eesti numbrid olidki küljes. Seda kõike muide täiesti legaalselt ja ilma mingi vingerdamiseta.

Muuseas, tegemist on 100% hobiautoga - talvel ehitan ja suvel naudin mõnusat V8 mörinat