Natuke siis auto ajaloost. Selle saidi peategelane - punane
Chevy Camaro - on toodetud 1979. a. ja algselt oli auto varustatud 305
kuuptollise (5,0 l) mootoriga. Oma esimesed kümme eluaastat vuras
auto rõõmsalt California päikese all, 1989. a. rändas
auto Saksamaale. Nagu tagantjärele olen kindlaks teinud, ei olnud
tema elu seal kuigi roosiline: mootor küll veel tuksus, aga käigukast
oli sõidetud oma võiduka lõpuni. Lisaks olid pahalased
ära viinud osa salongi sisustusest. 1999. a. pandi auto taaskord
müüki. Ja nii ta kaks aastat müüa oligi, kuni ma talle
internetis otsa komistasin. Oli 2001. aasta varakevad
Kui
ma esimest korda müügikuulutuses olevat pilti nägin,
oli mu hing hetkega müüdud. Kuna mina ei rääkinud
saksa keelt ja müüja omakorda ei osanud inglise keelt, siis
järgnevad paar nädalat käis meil müüjaga meilivahetus
teemal: kas müüa on ikka sama auto, mis pildil ja ega see
järsku mingi joke ei ole?? Hind oli ju ainult 1500 Saksa marka,
mis juba esimese küsimise peale langes 1200 margani
Egas
muud jäänudki üle, kui naine kaasa ja autoga Saksamaale
sõita
!!! Kordamööda roolis olles jõudsime
24 tunniga ja hirmväsinult pärale. Aga niipea, kui autot nägin,
oli väsimus kui käega pühitud: kokkulepitud kohas seisis
täies hiilguses CHEVROLET CAMARO. Erkpunane värv ja kiiskav
kroom olid elusast peast veel palju ilusamad kui nähtud müügikuulutuse
piltidel. Hetk hiljem ei enam vähimatki kahtlust - selle auto ma
ostan. Pool tunnikest paberite vormistamist ja
minust oligi saanud
selle imeilusa punase auto teoreetiline omanik!
Veel
paar nädalat ootusärevust ja põksuva südamega
ootamist ning olingi selle kauni auto praktiline omanik! Nädal
või paar kulus veel tollis ja autoregistris ning Eesti numbrid
olidki küljes. Seda kõike muide täiesti legaalselt
ja ilma mingi vingerdamiseta.
Muuseas, tegemist on 100% hobiautoga - talvel ehitan ja suvel naudin
mõnusat V8 mörinat