Välimusest rääkides on pildid juba vananenud, sest peal ka väga diskreetsed
leekmaalingud, mis silma ei riiva küll, vastupidi. Omaniku residents on
karikaid täis, reeglina on igalt autoshow'lt trofeega tuldud, ja mitte
ilma põhjuseta. Tavaliselt “Parim Mootor” ja “Street Machine” klassis
esikolme seas, sest zhürii on mõnikord liiga restopuritaanlik. Auto on
tal olnud üle kahekümne aasta.
|
Mootor: 520 kuuptolline (8.5 liitrit) Stage V Hemi. Hemi nagu hemisfääriliste
põlemiskambritega, vt. süüteküünalde asetust. Naturaalsest laadimisest
ei piisanud, peal seega ka 6-71 BDS (Blower Drive Services) roots-tüüpi
kompressor, mis teadagi selle mootori kohta väikseks jääb. Rohi: 25 %
overdrive. Segane. Kui asi peaks lõhkema, siis ei taha küll läheduses
viibida. Ülelaaderõhuks 15 psi, ehk pisut üle kilo/baari/at-i.
|
Karburaatoreid on 3 tk (kolm tükki), 625 cfm Carter. Piltide tegemise
järgselt on peale pandud veel 200 hj NOS kit. Kompressoriga tuleb oma
tuhat hobujõudu, naerugaasiga siis enamgi veel. Veerandmiilil pole kompressoriga
käidud, aga 15 tolli laiu Mickey Thompsoneid (ehk siis tagarehve) suitsetab
igal käigul.
|
Jõuülekanne: Käigukast on neljakäiguline manuaal, mistõttu sõitmine on
ülitäpset siduri ja gaasipedaali tunnetust nõudev tegevus eelmises lõigus
toodud põhjustel. Tagasild oli 4.10 mõni aeg tagasi, nüüd 3.54, sild ise
originaal.
Sisustus on originaalilähedane, istmed on küll nahaga üle löödud, sees
massivne kroomitud turvakaar, mida saab ka välja võtta.
Autost olemas ka video, kus nii seest kui väljast ja ka garaazhis ja
autoshowdest megamiks. Kes tahab näha, mailigu.
Soovitan soojalt. Auto on minu arvates üks coolimaid tänavamasinaid maailmas,
sest pole ju eriti mida veel juurde tahta, kuigi omanikul endal veel plaane
jätkub, sidepipes, neoontorutuled jne.
Kokkuvõtteks võiks öelda, et peale mootori ja tagarehvide on muu tehnika
sisuliselt originaalkorras. See on tõeline tänaval sõitmiseks mõeldud
auto, mitte mõnesse “street” klassi kuuluv “treilerikuninganna”, mis tänaval
sõites trahvi saaks ka selle eest, et pidurduslangevari varjab numbrimärgi
ära. Good luck Willy and keep up the good work!
|