Poster |
Message |
Quattro |
Speedest Järelkaja
Üritus nähtud ja minuarvates suurepärane.
Ainult tekkis küsimus, kuna jälle ei olnud tribüünide linnapoolses otsas midagi kuulda, et miks läks Lauri finaalsõitu, kui ta soolosõidus sai punase?
____________________________
Passat,R1100GS |
06.06.2004 at 17:16 |
|
About |
Speedest Järelkaja
asi sellest, et kuna LUht ei tulnud temaga sõitma, siis ei omanud see mingit tähtsust, sest ta ei oleks pidanud ise ka sõitma.Nii sain mina aru. Võitis siis sinine bemm ja tsiklitest oli kiirem Janek Kompost Suzuki GSX-R 1000 |
06.06.2004 at 17:21 |
|
sfinx |
Speedest Järelkaja
copy-paste speedesti kodulehelt -
"Vastane peab sõitma soolosõidu, kuid läheb edasi järgmisesse ringi ka juhul, kui ta teeb valestardi."
Ise hakkasin ka korra kahtlema selles...
Üritus ise oli VÄGA mõnus - ei mingit venitamist ega seletamatut jama. Stagemine on muidugi alati Speedestil olnud paljude jaoks mõistatus ja ilmselt nii see jääbki.
Enamik üllatusi oli positiivsed - D-klassi sõitudes oli selline mõnus segadus, et ei olnud nii kindel enam paremusjärjestuses kui eelmine aasta. Mõned head võistlejd juures ja asi on palju vaatemängulisem.
Kahju muidugi, et Kuriksi finaalsõit tegemata jäi ja Kaimo kiivik rajale ei saanud aga kõik muu oli supper.
Mehed mikrofonide taga olid VÄGA omal kohal - kõik info oli olemas - ajad, sõitjad, üldine inff ja meeldiv muu möla.
|
06.06.2004 at 17:38 |
|
wax |
Speedest Järelkaja
Selle aasta Speedest oli kõigi kolme BB ebaõnn |
06.06.2004 at 17:41 |
|
rat_013 |
Speedest Järelkaja
no missa teed, laifs ö pits.. eks järgmine kord jälle... üldpilt samas oli ikka täiega pandav - osalejad olid kõvad, tehnika pidas, möla oli ka normis... ei, normaalne..
____________________________
impreza n/a |
06.06.2004 at 17:44 |
|
Astro SS |
Speedest Järelkaja
quote: wax: Selle aasta Speedest oli kõigi kolme BB ebaõnn
Täpsusta!!!
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid... |
06.06.2004 at 17:47 |
|
wax |
Speedest Järelkaja
quote: Astro SS: quote: wax: Selle aasta Speedest oli kõigi kolme BB ebaõnn
Täpsusta!!!
Noh Risto mootor ainult paukus, edasi käis vast umbes 100 hobuse jõuga
Erkki varastas natu rohkem kui Maksim ja jäi esikolmikust välja.
Ning Lauri - finaalsõidu stardikoridoris lendas arvatavasti klapp ja mootor kukkus kolisema.
Aga noh - esinelikus on siiski pooled autod ehe usa raud ja BB
|
06.06.2004 at 17:52 |
Last edited 06.06.2004 at 17:52 by wax
|
ontu |
Speedest Järelkaja
Üritus oli väga pro. Suured tänud korraldajatele
Kahju hakkas Ristost et, ta ei liikunud üldse edasi.
Kõige kurvemaks tegi Lauri auto.
Joodikud tegid ka veits meele nuttuseks, kas tõesti ei ole paremat kohta joomiseks |
06.06.2004 at 18:08 |
|
ICE |
Speedest Järelkaja
Ja neid parme ei olnd mitte väha Nägin ka seda momenti kui pudelid kõrge kaarega rajale lendasid. No täitsa lõpp!
Üks tähelepanek. Olles u. 100m peal tribüünil, ei olnud kõlarist tulev jutt üldse kuulda, asi kajas täiega vist vastas olevast paeseinast tagasi? See häiris, kuna ei kuulnud aegu ning Ply ja Kaupo tõsiselt head kommentaari.
Üritus ise oli ettearvamatu ning üllatusi väga väga palju. Õnnitlused võitjatele ning kaastunne kaotajatele aga see on tehnikasport |
06.06.2004 at 18:33 |
|
ragz |
Speedest Järelkaja
sami calibrast siis paar videot...
http://www.zone.ee/ragz4/samveli%20s%f5it%201.WMV
http://www.zone.ee/ragz4/samveli%20s%f5it%202.WMV
http://www.zone.ee/ragz4/speedest%20lasnam%e4e%202004%20024.avi
____________________________
ex Fiat Coupe 16vT // 1/4mile 12.716s / Alfa Romeo Brera Q4 |
06.06.2004 at 18:43 |
|
partel |
Speedest Järelkaja
Erkki:
Ajad 8.166 @ 154.176 km/h
8.007 @ 158.798
Kahjuks kolmanda sõidu eel öeldi, et ajasõidud läbi ja boksiminek.
Seetõttu jäi sinisel TT bemmil kiirem aeg.
Eliminaator:
Esimene sõit Avo alias "5.0" kompressor-Mustangiga.
Erkki: 7.604 @ 157.784 km/h
Avo: 8.611 @ 130.103 km/h
Teine sõit (poolfinaal) siis Lauriga kõrvuti. Tulemust pole raske arvata.
Seejärel 3-4 koha sõit Maksimi Supraga, kes oli juba koduteel, aga tuli siiski tagasi.
Topelt punatuled, Erkkil siiski rohkem, seega 3. koht Suprale. That's racing....
Autasustamisel valasin C klassi võitjast Kiireaudi Hannesele kankutäie burnouti vett kaela. Vandus verist kättemaksu, see on juba "teine", lisaks "suitsuvorstiks" tegemisele eelmisel aastal Haapsalus
Aga ega ka D klassi võitja BMW Kaido Krum kergemalt pääsenud, kättemaksuhimulised konkurendid toppisid ta veetünni ja valasid veel kaela ka.
Kes käskis võita?!
Igatahes lahe päev, tänud korraldajatele ja loomulikult publikule!!
____________________________
_ |
06.06.2004 at 18:45 |
Last edited 06.06.2004 at 18:45 by partel
|
Silwer |
Speedest Järelkaja
Mina siis sõitsin selle rohelise universaal Audi 100 S4-ga ja jäin "C" klassi neljandaks.
Iseenesest neljas koht ei ole kah paha, sai vist isegi oma klassi paremuselt kolmas aeg sõidetud.
Poolfinaalsõidus jäin stardis magama ning vaid täisgaasil käiguvahetusega 2-3 läksin punasest Subarust ette - risk õigustas ennast...
Viimases sõidus (3-4 koht) Calibra vastu proovisin teda edestada sellega, et vahetan täisgaasil ka 1-2 käigu, kuid käik ei läinud sisse ja sellega siis pidu läbi oligi...
Üldiselt võib oma 8,415 ajaga rahule jääda, kui arvestada 1740kg tühimassi teiste konkurentide 1100-1300kg vastu.
Mootoril võimsust jagub, nüüd tuleks vaid üks kerge kere sinna juurde leida...
____________________________
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW E46 S54 SMG VF570 supercharged & BMW F25 X3 |
06.06.2004 at 19:26 |
|
newton Moderator |
Speedest Järelkaja
Mõned pildid:
http://udu.ee/newton/speedest/ |
06.06.2004 at 19:33 |
|
5.0 |
Speedest Järelkaja
quote: newton: Mõned pildid:
http://udu.ee/newton/speedest/
tead Newton- midagi nii stiilpuhast pole veel keegi suutnud. Lausa härdaks võtab. Osadel inimestel kohe on seda silma antud!
|
06.06.2004 at 19:42 |
|
Flame |
Speedest Järelkaja
Üritusega jäin isiklikult üldjoontes rahule. Meeldisid Ply ja Prri soolased kommentaarid ning toitlustusega võis ka rahule jääda. Kahju, et Lauril finaalis nihu läks ja Risto oma masinat õigesti liikuma pole saanud. Positiivne üllataja oli GOOD ONE . Närvidele käis purjus salk, kes rajale pudeleid loopis ja niisama räuskas. Turvatöötajate kallal võiks kah nuriseda.
____________________________
´95 Mustang 302cid supercharged+ tremec tko
´78 Monte Carlo 454 cid + TH350
´93 S4 avant 2.2 urq
Full Throttle Club |
06.06.2004 at 19:51 |
|
anti |
Speedest Järelkaja
quote: 5.0: quote: newton: Mõned pildid:
http://udu.ee/newton/speedest/
tead Newton- midagi nii stiilpuhast pole veel keegi suutnud. Lausa härdaks võtab. Osadel inimestel kohe on seda silma antud!
Ma Newtoni ja Tacco pilditegemise oskuse pärast üldse loobusin üritustel plõksutamast |
06.06.2004 at 20:06 |
|
Astro SS |
Speedest Järelkaja
Kas see auto vastab tehnilistele tingimustele ?
Lõik BHRA kogukalt ( tehnilised tingimused 2004)
6.7 Auto rattad peavad olema kogu laiuses kaetud ja ei tohi ulatuda kere gabariitidest väljapoole. Kindlalt kinnitatud ja ilma teravate nurkadeta tiivalaiendid on lubatud.
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid... |
06.06.2004 at 20:07 |
|
Nip |
Speedest Järelkaja
quote:
6.7 Auto rattad peavad olema kogu laiuses kaetud ja ei tohi ulatuda kere gabariitidest väljapoole. Kindlalt kinnitatud ja ilma teravate nurkadeta tiivalaiendid on lubatud.
Astrol on tegelikult õigus. Pildil on näha, et ratas on vastu tiiba käinud. Oletame, et kumm oleks katki läinud siis oleks oi, oi, oi ...
See auto ei oleks tegelikult tohtinud tehnilisest kontrollist läbi saada, kui ohuallikas (potensiaalne ohuallikas ...)
____________________________
SUBARU IMPREZA STI
GSM +372 51 27 916
MSN: perillus@hotmail.com |
06.06.2004 at 20:15 |
Last edited 06.06.2004 at 20:15 by Nip
|
LaSa Moderator |
Speedest Järelkaja
Muidu oli tore, a tõsiselt imesid tänase ürituse juures kodanikud, kes pidevalt üle raja kakerdasid kuskil tagaotsas. No krt, on siis tõesti nii kuradi keeruline alul välja mõelda, et kuspool rada olla. Alul ma kuidagi ei mallanud autosid peale lasta, kui rahvas rajapeal, pärast sai olude sunnil ikka lastud ja rahvas kadus suht kärmelt rajapealt ära küll...
Tipp oli muidugi see, kui purjus venelased viinapudeli rajale lennutasid Kutid olla suht kiirelt kadunud teiste pealtvaatajate hävitava pilgualt igatahes.
Aga muidu oli kõik väga bueno |
06.06.2004 at 20:15 |
|
Hylas |
Speedest Järelkaja
quote: Astro SS:
Kas see auto vastab tehnilistele tingimustele ?
Lõik BHRA kogukalt ( tehnilised tingimused 2004)
6.7 Auto rattad peavad olema kogu laiuses kaetud ja ei tohi ulatuda kere gabariitidest väljapoole. Kindlalt kinnitatud ja ilma teravate nurkadeta tiivalaiendid on lubatud.
no ärge nüüd hakake norima eks, meenutab juba nagu kõik teavad mis foorumit see ikkagi ju show üritus peamiselt oli
|
06.06.2004 at 20:18 |
|
Nip |
Speedest Järelkaja
Shou, shouks ... Lihtsalt tulevikus võiks neid asju tähele panna. Selleks ju foorum ongi, et antakse teada ja ei hakata asja kalla heietama. Ütleme, et tähelepanu on suunatud ja võiks nüüd selle rattaasja sinnapaika jätta
Igatahes on mul rõõm tõdeda, et esimene üritus mille ma ise üksi 2001 aastal tegin ja nüüd koos teiste tegijatega jõud ühendanud on asi TUNDUVALT PROFESSIONAALSEKAKS MUUTUNUD. Siinkohal minupoolsed tänud korraldajale, korraldajatele ja veelgi suurem tänu osavõtjatele, kelle selliste asjade jaoks (kellel pere ja kellel lihtsalt) aega ja raha olemas on ...
____________________________
SUBARU IMPREZA STI
GSM +372 51 27 916
MSN: perillus@hotmail.com |
06.06.2004 at 20:24 |
Last edited 06.06.2004 at 20:27 by Nip
|
Astro SS |
Speedest Järelkaja
Miks need reeglid siis on ? BHRA kodukal on kirjas kiirendusvõistlus 06.06. Speedest, Tallinn. -- järelikult kiirendusvõistlus ja reeglid kehtivad!!
Näiteks Full Throttle Camp'i ajal korraldatav kiirendus ei ole kiirendusvõistlus vaid USA autode kogunemine ja seal ei nõuta ka BHRA reegleid.
edit: Miks ei lastud 22.05 Tartus Erkkt sõitma? Reeglid ja veelkord reeglid. Erkki auto oli liiga kiire ja puudus turvapuur !Sellest oli juttu :siin
Lõik Pärtli tekstist :
Hei,
Teatan rõõmsalt, et publikulemmik Erkki Camaro Tartus ei osale, kuna kodanik Jaanus ütles, et Camaro ei vasta turvanõuetele..
Nii et siis selline lugu..
Pärtel
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid... |
06.06.2004 at 20:24 |
Last edited 06.06.2004 at 20:36 by Astro SS
|
newton Moderator |
Speedest Järelkaja
|
06.06.2004 at 20:27 |
|
peep Moderator |
Speedest Järelkaja
Astro'l on põhim. õigus aga peale kaklust rusikatega ei vehita - kui kohtunikud lubasid sõitma ja kaasvõistlejad protesti sisse ei andnud siis nii ongi ja teema maas.
Selliste ratastega vaevalt Suprat enam peale tulla üritab. kuna rehv käis räigelt kogu distantsi jooksul vastu tiivaserva ja suitses ning pidurdas hoogu maha. Lisaks need veoka veljed kaaluvad vist oma sada kilo tk. Olevat olnud eilse päeva jooksul orgunnitud hädalahendus. |
06.06.2004 at 20:29 |
|
Lembit |
Speedest Järelkaja
quote: Astro SS:Kas see auto vastab tehnilistele tingimustele ?
Ei, ja mitte ainult see.
Sõitis ka auto, mille paagi täiteava oli salongis... ühel oli radikas kaablisidemetega kinni... Kesiganes seal tehnilist tegi ei olnud minu isikliku arvamuse kohaselt eriti tasemel. Käisime autosid mööda ja igal teisel autol kasutatavad tehnilised lahendused olid küsitava väärtusega. |
06.06.2004 at 20:30 |
|