Poster |
Message |
peep Moderator |
OMC
Eile käisime koha peal ja vaatsime raja üle - üldiselt söödav aga tundus, et võrrledes eelmise aastaga kahjuks ebatasasem. See võis ka muidugi autost tuleneda. Aga sõita kannatab ! Sissesõidutee oli ok ja see lubati veel vahetult enne võistlust teraga korra üle käia.
Potensiaalsetele osalejatele niipalju veel infi, et juhul kui üritust tabab enneolematu menu, siis peame paratamatult osalejate arvu piirama, muidu lihtsalt ei jõua asja mõistliku ajaga läbi viia. Oleme arvestanud, et laseme peale max. umbes 70 osalejat ja juhul kui soovijaid rohkem tuleb siis hilisemad tulijad peavad kahjuks pealtvaatajateks jääma.
Siiski momendil oleme arvestanud, et osalejate arv jääb alla 50 aga ju never nõu - kes sõita tahab, sel oleks soovitav enne 10 kohal olla.
Ja veel, ärge siis unustage, kiiver kaasa ! |
24.05.2002 at 11:54 |
Last edited 24.05.2002 at 11:56 by peep (Moderator)
|
Crac |
OMC
Mulle tundus, et ebatasasused olid tingitud pigem autost, sest Passat on oluliselt pehmem.
Loodetavasti tuleb ilus ilm.
Kohtumiseni juba Tapal. |
24.05.2002 at 12:22 |
|
BlueStang |
OMC
Vaatama kindlasti. Kas ka rajale veel ei tea, kuigi oleks huvitav proovida, mis masin teeb.
Kas lõppkiirusest tulenevalt on võimalik ka auto kohta mingite arvutuste kaudu täpsemat infot saada - huvitab, kas minu toimetamised midagi juurde andnud ka on?
Aga, kes annab vihjeid, kuida lõppkiirusvõistlustel õigesti sõita? See vist pole päris nii, et stardis punn nii põhja, kui pidamine vähegi lubab
(võtab igaks juhuks kiivri kaasa )
____________________________
http://www.mustangandfords.com/news/1305-top-10-svt-cobras/ no more
Dream car for family, who needs to go FAST!
new: Grand-dad of all offroad cars |
24.05.2002 at 13:05 |
|
Ago |
OMC
Kui abi tarvis siis minuga võib arvestada.
Kohale tulen KINDLASTI.
____________________________
Pontiac Trans Sport `96
|
24.05.2002 at 13:28 |
|
rustang Moderator |
OMC
Sõitma peaks nii, et stardist kets meeletult all ringi käima. Ja siis optimaalsel kohal käiguvahetused. Pärast eelmist OMC-d oli siin pikk arutelu, kuidas kiirust üles saada... |
24.05.2002 at 13:29 |
|
peep Moderator |
OMC
See ketsi ringilaskmise efektivsus on tegelt vist nats kahtlane, kuna tegelikkuses enamik masinaidon ammu enne finishit oma jõuvarud ammendanud ja kiirendus on neil pea olematu.
Ehk õige sõidutehnika peaks olema täiega kohalt minema, kets võb ringi käia aga ei pea, käiguvahetused kiired ja täpsed ning parem jalg kogu aeg kõvasti vastu põrandat.
Olen näinud, et usas teibitakse kiirusvõistlustel masinate ninad ära, et kõik praod kinni oleksid aga seal ka tegemist kiirustega 300 kmh kanti, ehk ma ei oska arvata mis efekt sel miilisõidu puhul oleks. |
24.05.2002 at 14:32 |
|
Riho |
OMC
Kui paar nädalat tagasi seal käisin Primeraga, oli 120 km/h-ni hirmus, aga üle selle kadus õõtsumine (hirm?) (finisi kohal) ära.
|
24.05.2002 at 22:35 |
|
vkx |
OMC
Esiteks:millises klassis peaks osalema sellise autoga: Volvo V70 2,5TD? Ma saan aru, et turbo puhul X1,7 aga diisel ikkagi lahjem kui bensukas?
Teiseks:kust/kellelt oleks võimalik kiivrit laenata, ei taha nagu spets selle jaoks ostma hakata teist?
Kolmandaks:teab keegi soovitada turvalist kohta-teelõiku Tallinna lähedal kus saaks enne võistlust umbes järgi proovida oma auto võimed, kas Tapa lennuväli on koguaeg kõigile avatud või on seal ikka mingid väravad ka olemas?
Thnx vastuste eest! |
27.05.2002 at 17:41 |
|
Ago |
OMC
Väravaid Tapa lennuväljal vähemalt eelmine aasta veel ei olnud. Ja päevasel ajal sain seal ca. pool tundi ringi rallida ilma, et keegi pahandama oleks tulnud.
____________________________
Pontiac Trans Sport `96
|
27.05.2002 at 18:53 |
|
417RR |
OMC
quote: Ago: Väravaid Tapa lennuväljal vähemalt eelmine aasta veel ei olnud. Ja päevasel ajal sain seal ca. pool tundi ringi rallida ilma, et keegi pahandama oleks tulnud.
Väravaid jah pole, aga enne kui kihutama minna tuleks üks tiir teha ja veenduda et keski seal õppesõitu ei tee.
(mina näiteks oma poisiga vahest käin ja olen teisigi kohanud).
Veel armastavad risti üle raja jalutada purilendurid kes seal oma treeninguid nädalavahetustel läbi viivad.
|
28.05.2002 at 09:30 |
|
vkx |
OMC
Ma ikkagi kordaks oma küsimust. Kuna võistluse korraldajateks on SR ja TQHQ, siis ehk mõni siin tegutsev korraldaja annaks mulle mingi vastuse just minu esimese küsimuse kohta?!
Esiteks:millises klassis peaks osalema sellise autoga: Volvo V70 2,5TD? Ma saan aru, et turbo puhul X1,7 aga diisel ikkagi lahjem kui bensukas? Mingis topicus jooksis läbi inff lätlaste võistlusest, seal oli mingi valem D ja DT jaoks olemas, kas Eestis ka seda valemit kasutatakse?
Teiseks:kust/kellelt oleks võimalik kiivrit laenata, ei taha nagu spets selle jaoks ostma hakata teist?
Tänan ette vastuste eest. |
28.05.2002 at 10:53 |
|
peep Moderator |
OMC
Diislitele mingit erikoefitsenti pole, seega osaleb 2,5 TD C klassis. Kui tuleb kohale hulganisti diiselautosid, siis saab mingi ettekujutuse kui kiired nad on ja selle alusel võib järgmisel aastal mingi koefitsendi rakendamist kaaluda. Samas tänapäeva uued TD (näit BMW) on bensukatega igati võrreldavad.
Korraldajad kiivreid ei laenuta, sry.
PS. juhul, kui Sa oled sama inimene kes esitas täpselt sama küsimuse maili teel, siis mis jäi arusaamatuks ? |
28.05.2002 at 11:03 |
Last edited 28.05.2002 at 11:31 by peep (Moderator)
|
Crac |
OMC
Võistlusklassid
A - kuni 2000 cm3 vabalthingavad mootorid.
B - kuni 3000 cm3 vabalthingavad-, kuni 1800 cm3 ülelaadimisega-* ja vabalthingavad wankelmootorid.
C - üle 3000 cm3 vabalthingavad-, üle 1800 cm3 ülelaadimisega- ja ülelaadimisega wankelmootorid.
Diislite jaoks ei ole plaanis eraldi klassi.
Koefitsendi kohta teab ehk Peep täpsemalt rääkida.
Kiivri murega võid ju pöörduda tahvli kasutajate poole. Äkki keegi on kena ja laenab sulle!
IMO oli kusagil juttu, et kellegil üks kiiver üle.
Vististi oli Rustang.
EDIT: Peep jõudis ette!
|
28.05.2002 at 11:04 |
|
vkx |
OMC
quote: peep: BTW. juhul, kui Sa oled sama inimene kes esitas täpselt sama küsimuse maili teel, siis mis jäi arusaamatuks ?
Ei ole sama inimene aga thnx vastuste eest!
Uued diislid on tõesti juba üpris erksad, ka minu oma liigub päris hästi isegi kui võrrelda bensukaga aga C-klass on vähemalt minu 2,5TD kohta IMO nats liiast. Siiski sama litraažiga diislit ja bensukat ei saa veel omavahel võrdsustada. Nii tagumiku tunde järgi ja linnas ja maanteedel teiste bensukatega võrreldes oletan, et ta võiks olla võrdväärne umb.2,0-2,5 vabalthingavate bensukatega, seega võiks olla sobivaks klassiks B. Aga nohh, saan aru, et selleks korraks on klassid paika pandud. Soovitan järgmiseks korraks selle üle nats mõelda, võibolla julgeks siis ka rohkem diislite omanikke võistlustest osa võtta ja sõitjatele vaatajatele pinget ja huvitavat võrdlust pakkuda. |
28.05.2002 at 11:45 |
|
partel |
OMC
quote: vkx:Kuna võistluse korraldajateks on SR ja TQHQ, ....
Täpsustuseks, et minu arusaamist mööda on initsiatiiv tulnud Peebult, kes on kaasanud inimesi SR'st ja Tqhq'st, võib-olla ka mujalt.
Igaks juhuks mainin, et minul pole olnud käesoleva ürituse korraldamisega mingit pistmist.
Edu! |
28.05.2002 at 11:57 |
|
peep Moderator |
OMC
quote: partel: quote: vkx:Kuna võistluse korraldajateks on SR ja TQHQ, ....
Täpsustuseks, et minu arusaamist mööda on initsiatiiv tulnud Peebult, kes on kaasanud inimesi SR'st ja Tqhq'st, võib-olla ka mujalt.
Igaks juhuks mainin, et minul pole olnud käesoleva ürituse korraldamisega mingit pistmist.
Edu!
Thnx toetavate sõnade eest, nii need asjad sünnivadki, et osad teevad ja teised julgustavad sõnadega.
|
28.05.2002 at 12:57 |
|
partel |
OMC
quote: peep: quote: partel: quote: vkx:Kuna võistluse korraldajateks on SR ja TQHQ, ....
Täpsustuseks, et minu arusaamist mööda on initsiatiiv tulnud Peebult, kes on kaasanud inimesi SR'st ja Tqhq'st, võib-olla ka mujalt.
Igaks juhuks mainin, et minul pole olnud käesoleva ürituse korraldamisega mingit pistmist.
Edu!
Thnx toetavate sõnade eest, nii need asjad sünnivadki, et osad teevad ja teised julgustavad sõnadega.
Jahh, olen vist liiga tuttav turvanõuete ja kriminaalõigusega.
Loodan, et seekord läheb jälle õnneks.
|
28.05.2002 at 13:50 |
|
rustang Moderator |
OMC
quote: Crac:
IMO oli kusagil juttu, et kellegil üks kiiver üle.
Vististi oli Rustang.
Rustangi kiiver on kahjuks juba broneeritud |
28.05.2002 at 14:08 |
|
peep Moderator |
OMC
partel, kriminaalõigust tundva inimesena Sa peaksid teadma, et puhtsüdamlik ülestunnistus tqhq foorumis ei vabasta Sind vastutusest - mida Sa paratamatult, vääramatult ja täies ulatuses kannad kui MTÜ tqhq juhatuse liige vms. Ma arvan, et nad panevad Su kinni.
ok, aitab lollist mölast - kui kõike elus karta siis ei toimugi midagi. Loomulikult on turva ülitõsine teema ja sel aastal on asja peale endisest enam mõeldud. Rida inimesi siit on ennas vabatahtlikena appi pakkunud, et seda üritust korraldada ja osa olen ma sunniviisiliselt värvanud (sry LaSa ja newton) ning kui keegi veel oleks nõus abistama siis palun saatku mulle mail ja lepime kokku mis ja kuidas.
thanks
PS. partel, nothing personal |
28.05.2002 at 14:23 |
Last edited 28.05.2002 at 14:31 by peep (Moderator)
|
Crac |
OMC
Kahte meest oleks vaja patrullima küll
Hea on olla nii nõu kui jõuga Peebule abx. |
28.05.2002 at 14:34 |
|
corvus |
OMC
kui jõuan kohale, siis siin ma oma nitroga mootori õhkangi
____________________________
Risto; Corvette '79 |
29.05.2002 at 12:02 |
|
Crac |
OMC
Tore .......see peaks osalejaid juurde meelitama küll
|
29.05.2002 at 12:30 |
|
417RR |
OMC
Tasemel tulevärk ainult kaunistab üritust |
29.05.2002 at 13:39 |
|
rustang Moderator |
OMC
quote: corvus: kui jõuan kohale, siis siin ma oma nitroga mootori õhkangi
Yess, olin juba unustanud, meil on ju nitrovettesid veel. Ootaks ikka jenkkirauda rohkem rajale kui eelmisel aastal, kus ma peaaegu ainuke 'meeriklane olin! |
29.05.2002 at 13:59 |
|
peep Moderator |
OMC
Jah, edu Sulle, corvettele see ala sobib, väike auto ja võimas mootor. Vt. mis rustang eelmisel aastal ilma igasuguse nitrota tegi... |
29.05.2002 at 15:53 |
|