register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Modifitseerimine : Muffler question  
Poster Message
rustang
  
Moderator
Muffler question
Mida tähendab, kui muffler on "reversible"? Postitasin sama küsimuse Dynomaxi koduleheküljel päringuaknasse aga vastust netu.
06.12.2002 at 10:49
reo
Muffler question
Kas "ükskõikkumbapidiallapandav" oleks liiga lihtne vastus? Ei kujuta küll hetkel ette, et mis selle vahe direct-flow muffleriga on.

Tegelt võib reversible tõlkida ka kui tagasipöörduv, seega samast otsast kust gaasid sisse lähvad, tulevad nad ka välja. Tundub isegi loogilisem. Kas kuskil kataloogis mõnd pilti pole, saaks ehk selgust?
06.12.2002 at 11:38
forced2race
Muffler question
Ma nõustuks viimase versiooniga .
Reversible on vist see kus gaasid 180 kraadi teevad .
Võin ka eksida . Aga Corvette Fever-is nägin et c5-le
pakutakse mingi vist magnexflow väljalaske systeem.
Tagapütid olidki ühest otsast sisse ja samast välja ,tagaosa keskele .


____________________________
Save The Wave (vette 91 )
06.12.2002 at 14:00 Last edited 06.12.2002 at 16:00 by forced2race
rustang
  
Moderator
Muffler question
OK, pott ise näeb välja niisugune:



Täpsem küsimus siis selline, et kas seda annab ümber ehitada selliseks, et sisse- ja välja torud on samal pool. Et kas "reversible for custom installations" võib tähendada seda ümberehituse võimalust.

Teoreetiliselt saab - seal sees peaks olema kolm paralleelset aukudega toru. Aga ma ei tahaks ehku peale neid auto alt maha lõigata, katki teha ja siis avastada, et ikkagi ei saanud.

Need vennad, kes paigaldasid, ei jaga sellest midagi. Lootsin, et äkki keegi teab. Kui ei tea, siis varsti saame teada katse-eksituse meetodil :)
06.12.2002 at 15:10
peep
 
Moderator
Muffler question
Minu mõistus ütleb, et samast otsast sisse-välja on halb, kuna heitgaasid peavad tegema tagasipöörde ja see on igal juhul suur takistus.
06.12.2002 at 15:13
LaSa
 
Moderator
Muffler question
quote:
peep: Minu mõistus ütleb, et samast otsast sisse-välja on halb, kuna heitgaasid peavad tegema tagasipöörde ja see on igal juhul suur takistus.
sama ütleks ka minu loogika, aga näed, Vette'il just niimoodi ongi pütid all.. ju siis ikka KÕIGE halvem lahendus pole :)
06.12.2002 at 15:27
rustang
  
Moderator
Muffler question
quote:
peep: Minu mõistus ütleb, et samast otsast sisse-välja on halb, kuna heitgaasid peavad tegema tagasipöörde ja see on igal juhul suur takistus.
This is not the point!
Ma võin sinna taha ka jätta klapi straight-through tarbeks aga "Igamehe" nõuetes on heitgaaside põhja alt välja toomine sees ja mulle endale see põhja alla gaasitamine ka ei istu ehk vaja teha side exit. See ei ole määrav, kui 2,5 hobest mufflerisse kinni jääb. Samas ei ole ka see kindel, et takistus suureneb - gaasid teevad lihtsalt Z-kujulise liigutuse asemel U-kujulise.
06.12.2002 at 15:52
forced2race
Muffler question
To Peep :
Nujah , takistus peaks suurem olla aga see ongi vist
muffler-i põhieesmärk : müra vähendamine .

____________________________
Save The Wave (vette 91 )
06.12.2002 at 15:55 Last edited 06.12.2002 at 16:02 by forced2race
rustang
  
Moderator
Muffler question


Kui see pilt vastab tõele, siis ei tohiks takistus ju suureneda.
06.12.2002 at 16:06
arxx
Muffler question
kusagilt netiavarustest: reversible muffler is an offset in / center out design ..., custom aplication'ite puhul on lihtsam installida, ... tea nüüd kas see on see ainus ja õige vastus ...

____________________________
Avenger ES - "üsna ilmetu kupee"
06.12.2002 at 16:12
peep
 
Moderator
Muffler question
quote:
forced2race: To Peep :
Nujah , takistus peaks suurem olla aga see ongi vist
muffler-i põhieesmärk : müra vähendamine .

Müra saab vähendada väga erinevalt - hea summuti ongi selline mis teeb sama töö ära väiksema takistusega. Selles osas on summutitööstus viimasel ajal edasi arenenud - ülal rustangi poolt postitatu on tüüpiline vana kooli summuti. Uuemad summutid kasutavad ära akustikat ja ei sisalda mingeid sõelu ja villa ja seetõttu nende mürasummutamisvõime püsib kogu kasutusea jooksul sama ning nende voolavus on parem.

Kaks parimat näidet kaasaegsest summutist on Hooker Aero-Chamber ja Flowmaster.

Siin on illustreeriv link vana ja uue konstruktsiooniga summuti erinevustest:

http://www.bobsmuffler.com/muffler.htm
06.12.2002 at 16:57 Last edited 06.12.2002 at 17:01 by peep (Moderator)
rustang
  
Moderator
Muffler question
OK, I see a point kuid siiski ma väga ei muretse. Jyrki kirjutas kunagi selles threadis
( http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=523 ) niimoodi:
---
Muscle Motors performed some dynotests for Dynomax testing different exhausts. The test engine was a 572 cu in BB and the baseline was with open headers; the engine produced 850 hp. With a 4" exhaust & race mufflers the power was down 10 hp, 840. With 3.5" & 3" exhausts with race mufflers the power dropped 5-10 hp between each chance. With regular cheapo 2.5" turbo mufflers the engine still put out 805 hp. I think that's pretty amazing.
---
OK, 850 hobese mootor kaotas 45 hp, minu 220 hp mootor samasuguste 2,5" Super Turbo muffleritega ei kaota oluliselt arvan ma.
06.12.2002 at 17:15
peep
 
Moderator
Muffler question
jah, võimsusekao osas on samade dimensioonidega summutid suht. ühesugused - vahe võib-olla 5 hj. piires 300 hj mootori puhul.
06.12.2002 at 17:19
rustang
  
Moderator
Muffler question
quote:
peep: jah, võimsusekao osas on samade dimensioonidega summutid suht. ühesugused - vahe võib-olla 5 hj. piires 300 hj mootori puhul.
Uurisin Aero Chamberi linke ja 406 cid mootoriga on vahe whopping 3 hp! 479 vs. 476 obest. Graafikul on joonistatud nii nagu oleks vahe umbes 20 protsenti :) Torque puhul suurusjärgud umbes samad.

Igatahes thanks enivei, ma vist sain targemaks ja teen kevadeks oma side exit sumpad valmis. Äkki teen ühtlasi otsetoru võimaluse ka paari poldiga, et viimased 4 hp-d kätte saaks! Paadunud DIY tegelane ei saa ju poodi sellist asja mitme tuhande krooniga ostma minna.
06.12.2002 at 17:25
BlueStang
 
Muffler question
Mehed - ega püti takistus müra ei summuta. Niipalju, kui mina tean on asi väljalaskegaaside temperatuuris. Mida kuumemana nad väljuvad, seda kõrgem müra - seega on summutipoti peamine ülesanne väljaheitegaaside aktiivne jahutamine.
Peebu pandud pildil on ka see selgelt näha - uuel Flomasteril kuum (punane) gaas sisse ja jahtunud (sinine) välja. Akustiliste püttide osas ei oska kommenteerida ja rustangile head nõu ümberehitamise võimalikkuse kohapealt ka ei oska anda:(

Edit: Hooker on tõesti hääleakustika kasutusele võtnud:)

____________________________
http://www.mustangandfords.com/news/1305-top-10-svt-cobras/ no more
Dream car for family, who needs to go FAST!
new: Grand-dad of all offroad cars
06.12.2002 at 17:48 Last edited 06.12.2002 at 17:51 by BlueStang
forced2race
Muffler question
Sul , Peep , väga õigus . Näiteks uuel Z06-l on mingi taoline systeem :
************
I like the metallic rasp issued up by its thin-walled titanium exhaust system.
************
Motor Trend-ist see võetud .
Ja ,jah arvesse võtavad praegu ka akustikat, torude mõõdud , paindumise nurga raadiused ... jms See on juba hoopis nagu science :) Aga ka $$$
Aga arvesse peab võtma ka seda nii nimetatud "back pressure " . Mille on vaja et low rev range-is oleks nats rohkem torque :)
Suundun nüüd lingite poole



____________________________
Save The Wave (vette 91 )
06.12.2002 at 18:07 Last edited 06.12.2002 at 18:08 by forced2race
rustang
  
Moderator
Muffler question
Dynomax saatis mulle vastuse!

Thank you for your interest in our products. When listed as reversible
that means they can be turned in either direction. With the 17735, it
could be reversed but the bracket is only on one end. If your looking for
a muffler with the in and out on the same end we offer the 17675 Super
Turbo. This is a 4 1/4 x 9 3/4" oval muffler , 14" shell and 15 1/2"
overall length. The in and out is 2 1/4" and both are on the same end of
the muffler.
24.12.2002 at 09:19
smallstang
 
Muffler question
On küll vana thread kuid ehk on abi.



The exhaust consists of 1-1/2" equal length shorties with an offroad h-pipe, Dynomax 2.5" mufflers (dimentions 4.25"X9.75"X14" "U"-flow part#17676) and a custom side-exit exhaust done in T304 an T409 Stainless Steel.


____________________________
1 3 5
|_|_|
| | |
24 R

Mustang LX'87,5.0 HO & LX'89 2.3 R4
16.05.2003 at 14:14
jyrki
Muffler question
Reversible muffler means just that you can install it either way. There is no specific inlet or outlet pipe like for example in Flowmasters. Most mufflers are reversible.
19.05.2003 at 11:38
tqhq.ee foorum : Modifitseerimine : Muffler question  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.