Poster |
Message |
peep Moderator |
Chevrolet SS
Ma ei tea paljud teist usa autotööstuse arengut jälgivad aga siin on üks üpriski olulise tähtsusega concept:
Nagu te ehk teate, on GM palganud Bob Lutz'i, et see aitaks neid välja sellest kehvast olukorrast kuhu nad on raamatupidajate võimutsemise tõttu langenud. Sellega kaasnevalt on moodustatud GM Performance Division mida juhib hr. Mark Reuss. Nende eesmärgiks on turule tuua pea kõikide GM'i mudelite, nii sõiduautode kui truck'ide performance mudelid. Ja kaubamärgina kasutatakse nende kõigi puhul SS'i. Mida see tähendab, võite siit lugeda.
Konkreetne SS on Performance Divisioni esimene "lapsuke" ja kajastab stiili mis tuleb kasutusele tuleviku GM'i performance autodes (C6 Vette ja Camaro kaasa arvatud). Tehnika poole pealt on retsept suur V8 + tagavedu ehk just see mis peab. See concept on olemas ainult graafilise kujutisena. |
05.01.2003 at 22:07 |
|
diesel |
Chevrolet SS
päris armas. tagaiste küll suht mõttetu, kuna pearuumi pole lastelegi. |
05.01.2003 at 22:24 |
|
PlyVal64 |
Chevrolet SS
Väga ilus concept. Loodame, et ta selleks ainult ei jäägi. SSRi ilmumine tänavatele annab siiski lootust. Ja tundub, et Prowler ei jäänud kah Mopari ainsaks "tiivaripsutuseks" kitsa huvigrupi ostjatega! Vist hakkavad suured kompaniid aru saama, mis ikkagi see "hea ja õige" on!
PS.Peep, foorumit loevad ka mõningad raamatupidajatest USA-autode fännid-kaasomanikud. Ja üks neist lubas Sulle varsti personaalse vastuse kirjutada... kui Sa nende tänuväärset tööd püsivalt maha teed(nii sõbralikus toonis loomulikult). |
05.01.2003 at 22:27 |
|
tfr |
Chevrolet SS
http://www.motorcities.com/contents/02HLF463201218.html
Hm, selle lehe peal on see Holden Monaro (mis usas Pontiacina välja tulema pidi ju) Chevy märkidega? |
05.01.2003 at 22:29 |
|
mrtn |
Chevrolet SS
see motorcities-sait tahab Gatorit installida arvutisse, ärge mingil juhul nõustuge, tegu on spyware'iga. |
05.01.2003 at 22:29 |
|
peep Moderator |
Chevrolet SS
quote: PlyVal64: PS.Peep, foorumit loevad ka mõningad raamatupidajatest USA-autode fännid-kaasomanikud. Ja üks neist lubas Sulle varsti personaalse vastuse kirjutada... kui Sa nende tänuväärset tööd püsivalt maha teed(nii sõbralikus toonis loomulikult).
- kolleegide läkitusi loen alati huviga. |
05.01.2003 at 22:29 |
|
peep Moderator |
Chevrolet SS
quote: tfr: Hm, selle lehe peal on see Holden Monaro (mis usas Pontiacina välja tulema pidi ju) Chevy märkidega?
See on Chevy Lumina SS. Sama auto mis Monaro - eri turgudel eri nimed, tavaline ju... |
05.01.2003 at 22:44 |
|
ylovoitka |
Chevrolet SS
Kas keegi oleks nii kena ja seletaks mulle, miks väga futu kujuga auto tootmine tunduvalt kallim on. Küsimus tekkis raamatupidaja jutu põhjal...
Äkki on tootmisliine raske väga erinevate detailide tootmiseks kohandada või midagi muud? |
06.01.2003 at 10:22 |
|
5.0 |
Chevrolet SS
quote: ylovoitka: Kas keegi oleks nii kena ja seletaks mulle, miks väga futu kujuga auto tootmine tunduvalt kallim on. Küsimus tekkis raamatupidaja jutu põhjal...
Äkki on tootmisliine raske väga erinevate detailide tootmiseks kohandada või midagi muud?
turg ehk soovijate hulk väiksem (pole keskmine maitse)
tootmisarvud väiksemad
üldkulud jagunevad väiksema arvu tooteühikute peale
jms. |
06.01.2003 at 11:37 |
|
peep Moderator |
Chevrolet SS
Lisaks - paljud protodel kasutatavad lahendused oleks seeriaautol liialt ebapraktilised või lausa mittekasutatavad. Proto ei pea ju vastama mingitele nõudmistele aga seeriaauto puhul on neid mustmiljon: saaste, ohutus, vastupidavus, ergonoomika, praktilisus, toimimine igas olukorras ja kliimas jne., jne. Aga eelkõige hind, hind ja veelkord hind.
Kuna olen autotööstust ise seestpoolt näinud siis võin öelda, et seal käib võitlus isegi iga viimase sendi eest mis omahinnast maha saada - nii materjalivaliku kui tootmistehnoloogia osas. Tingimused alhankijatele kompnentider hindade osas on ülikarmid - tüüpiliselt on lepingutesse sisse kirjutatud plaanilised müügihinna vähendamised aastate kaupa (n. 5% igal aastal viie aasta jooksul) ja samas pikaajaline kohustus neid osi tarnida (kuni 35 aastat). Enamik auto komponentidest tuleb ju allahankijatelt ja need peavad tõsiselt pingutama, et ise ka suudaks kasumit saada. |
06.01.2003 at 11:49 |
Last edited 06.01.2003 at 11:49 by peep (Moderator)
|
Joel |
Chevrolet SS
Kui sinna tahapaneelile Chevy märgi asemele tagajalgadele tõusnud hobuse kujutis panna, siis ma arvan, et 99,99% inimestest arvaks, et tegu on Ferrariga.
|
06.01.2003 at 17:31 |
|
eikeegi |
Chevrolet SS
Tundub, et mina kuulun ka selle 99,99% hulka, sest esimene mõte selle pildi juures oli, et krt küll meenutab Ferrarit |
06.01.2003 at 18:10 |
|
Taavi |
Chevrolet SS
Chevrolet on kasutanud neid 2x topelt punaseid ümaraid tagatulesid Corvettel juba aastast 1961.
Kui ma ei eksi siis Ferrari kasutas esimest korda sarnaseid tagatulesid vist 1966 või 1967 aasta Dino 206 GT mudelil... |
06.01.2003 at 18:27 |
Last edited 06.01.2003 at 18:49 by Taavi
|