Poster |
Message |
Kaido |
Chrysler Voyager
Hea tuttav on kohe-kohe Saksa minemas, mõtteks tuua endale kas Chrysler Voyager või mõni selle kloon. Millist aastakäiku peaks otsima, millist varustustaset (soovitav diiselmootor), mille järgi eristada (peale tulede) euro ja jänkistani versioone? Kas keegi oskab kiirelt lahti mõtestada varustustasemete tähekombinatsioonid? Aitäh (search juba tehtud, sooviks kogemusi elust enesest). |
17.03.2003 at 12:49 |
|
peep Moderator |
Chrysler Voyager
Diislit toodeti vaid Austrias ehk need peaks kõik euroversioonid olema. |
17.03.2003 at 12:59 |
|
Riho |
Chrysler Voyager
Voyager SE-ga (peaks vist olema kõige plangim) 2,4 R4 bens, sõidetud päris hulga, nii üksi kui pilgeni täis laotud inimesi+kraami. Väga mõnus oli minu meelest sõita.
Ehkki tegemist ühe odavaima versiooniga, olid kõik vajalikud+natukene rohkem asju peal. aut. kast incl.
Perfomance oli täis lastis kesine, soovitatati 3,3 V6te jõudu rohkem, + bensu kulu väiksem. 2,5 R4-l maanteel täislastis 12,5 l/100km.
Sõidumugavuselt minu arvates eurooplastega ei kannata võrrelda. USA analoogidega kogemused puuduvad.
Diislit ei tea, need vist ainult manuaalkastiga on. |
17.03.2003 at 13:03 |
|
79capri |
Chrysler Voyager
Diisli mootori jupid on tunduvalt kallim. Firmas oli selline paar aastad tagasi. Muud ei oska öelda. |
17.03.2003 at 14:27 |
|
Kaido |
Chrysler Voyager
Tänud kõigile, teema läheb lukku. |
17.03.2003 at 20:01 |
|
|