Poster |
Message |
peep Moderator |
Nothing beats cubic inches !
Panen teile ka vaatamiseks-kommenteerimiseks ühe saidi, mis ma mõned nädalad tagasi netist leidsin:
http://www.blastolene.com/
Seal on kajastatud kahe projektiauto ehitamist:
Big Bertha nimeline roadster, mis tehtud tuletõrjeauto põhjale.
quote: Bertha started life as a '41 Seagraves fire truck. The engine is a 980 cu. in.O.H.V. V12 gas motor now running on propane built by the same Seagraves fire truck co. She takes 25 quarts of oil, redundant systems ( two plugs per cylinder - 2 distributers-etc.) was built to sit running at a fire scene 24 hrs. pr. day, days on end when needed.
puukarkass viiakse plekksepa juurde kere välisdetailide valmistamiseks.
Blastolene, tanki mootori ümber ehitatud Hot-Rod:
quote: Randy Grubb's car started with a M47 Patton Tank V12 engine (1950-1955) 1800 cu.inches all aluminum - air cooled - overhead cam - Engine alone cost U.S. Govt. $100,000. to produce in 1955. She takes 17 GALLONS OF OIL - 1000 h.p. - 1500 ft. lbs. of torque.Y E S ! ( The engine was designed to run under water ! )
|
16.03.2003 at 15:22 |
|
Incerror |
Nothing beats cubic inches !
uhhuuuu....!
Just need on HOTRODid suure tähega,
huvitav kuidas neil siiski on tänavasõidurõõmuga?
Ma pean silmas sõidumugavust ja kiirendust.
kindlasti probleeme ei valmista
____________________________
Studebaker '64
ja silm puhkab USAkatel |
17.03.2003 at 10:15 |
|
BENBEN |
Nothing beats cubic inches !
Jah, ausalt öeldes igatsen teinekord isegi NA's sõidetud MAZ 543 V12 paarimeetristest sumpadest kostnud mühatuste järele või siis oma 37tonnise lahingvarustusega sopka otsa ronides lendas sellest sumpast u. poolemeetrine sinine tulejutt. Silm kohe puhkas, kõrvadest rääkimata. Arvan, et mõistan mida need tüübid seal roolis tunnevad/kuulevad. Samast, selle MAZ'i tehnikaga siukest pisikest autut ei ehita. Käigukast oli samasuur kui mootor.Automaat, II ja III e. kaks viimast käiku elektrooniliselt lukustatavad, käiku vahetas juht ise.Lahe relv oli. |
17.03.2003 at 13:00 |
|
|