Poster |
Message |
friik |
Taurus 88-94
Lugesin Tauruse teemalisi postitusi, aga inffi väga vähe.
Palju võtab 3 liitrine 104 kw mootor bensu? Kas ülalpidamiskulud tõesti sierraga samast klassist? siit kohe sarnane küsimus, et kas laguneb samamoodi nagu sierra, kui jupid sama odavad? Kellegil on mingeid isiklikke kogemusi mida jagada? Kuidas aut.kast vastu peab? Mõtlen perre osta sellise universaali. Millised on nõrgad kohad millele tuleks tähelepanu pöörata.
Kumba generatsiooni eelistada, kas 88a. või sellele järgnevat?
Ennem ei tahaks nagu müüjaid tüütama minna kui eelinff käes oleks.
____________________________
www.kleepsuvabrik.ee
|
17.03.2003 at 19:02 |
|
Lef |
Taurus 88-94
Omal 91 aasta wagon, ehk siis enamvähem see mida taga igatsed
Bensiinikulu jääb talvel linnas alla 16 l, kui väga ökonoomitada siis saab vähemaga hakkama , ise arvestan keskmiselt 15l. Maanteel on asi palju roosilisem, nii umbes 9 l sajale. Suve vastavad numbrid siis 13 linnas ja 8 maanteel.
Aut. kasti kartsin ise kah algul.... enam ei karda.
Sierraga võrrelda küll ei oska, pole ühtegi olnud, a varuosad nüüd väga kirved ei ole.. teinekord tuleb teisi nati otsida.
Ostes kiika tagaluugi servad, karbid ja uste servad üle , need nimelt kipuvad roostetama.
Noja kui aus olla, siis tuled on täielik porno, tea kas uuematel on paremad , ma mõtlen neid peale 92 aasta masinaid.
Aga muidu on mugav masin , eriti maanteel pikki otsi on kole mõnus läbida ja ruumi sees ikka on.
Tervitades Levar
Taurus'91
PS: kui tahad otsin üles paari aasta ülalpidamiskulud, mul nad kusagil kirjas. |
17.03.2003 at 20:00 |
Last edited 17.03.2003 at 20:07 by Lef
|
ylovoitka |
Taurus 88-94
Mul '92 samast seeriast elajas.
Maanteel võtab ühtlase sõiduga nats yle seitsme liitri. linnas suvel maksimum 15, talvel kuni 19 liitrit. Lühikesed otsad külma mootoriga, 14 foori kahe ja poole kilommetri kohta igal hommikul ja pärastlõunal tipptundidel.
Kere roostetab päris usinasti. Samas väga tugev auto ja turvatestides on kõval kohal.
Jupid suhteliselt odavad, aga näiteks Caprice ja Camaro jupid on tunduvalt odavamad.
Kiirendab hästi ja ühtlaselt oma massi kohta, kuni kiirusepiirajani.
Käigukastiga pole mingeid probleeme, väga hästi ja sujuvalt vahetab.
Ise olen masinat pidand umbes aasta ja selle aja kohta on tehtud järgmised asjad:
Amordid vahetatud (6000.- koos tööga)
Starteri harjad vahetatud (125.- ise vahetasin)
Geneka laagrid vahetatud (400.- koos tööga)
Kont täidetud (800.-)
Karteri põhja tihend vahetatud (2000.- koos tööga)
Lisaks veel neutral safety switch (450.-)
Idle air control valve (1100.-)
Pudi-padi elektritöid (2000.-)
Nii et aasta kohta tuleb see summa ikka üle 1000.- EEK kuus juppidele..
Kohe peab ette võtma suurejoonelised keretööd, sest talvel sõi rooste enamuse poritiiba ära (ilmselt oli sinna varem sisse sõidetud ja halvasti kokku klopsitud)
Viimase nelja kuu jooksul on mul autoga 4 avariid olnud. Kaks korda rekka sisse sõitnud, kahjud pole esialgu silmaga nähtavadki. Tagurdasin ühele Korea käkile sisse, sellel läks uks vahetusse ja plekitöid teise uksega, mu autol pold kriimugi. Üks hull sõitis Küljepeegli, uksed ja tagatiiva sisse. Jällegi erilisi kashjustusi polnud..
|
17.03.2003 at 21:29 |
Last edited 17.03.2003 at 21:31 by ylovoitka
|
California |
Taurus 88-94
Sõitsin ise `87 wagoniga - kuni hull pensionär mazdaga rammu tuli katsuma ja peale pauku auto mahakandmise vääriliseks arvati - ja olin vääääga rahul (mitte penskari tembuga...). Suur ja mõnus. Vead Fordile igiomased - rooste tagaluugil ja kapoti esiserval, veidi ka küljekarpidel, mis osavalt plastiku sisse peidetud. Minu aparaadil oli kunagi starter lahti unustatud, mistõttu hävis kõigepealt pendiks ja hiljem hammasvöö. Aga vahetatud sai ! Hiljem ka starter vahetatud ja harjad - laagrid geneka sees. Laagrid läksid venemaised, ühes otsas kinnine 203 (mopeed Delta vändalaagri mõõt!) ja teises otsas miskit nõellaager. kokku kõva 70 raha ! Soojendusradikas jooksis rõõmsalt salongi ja suu oli mõnusalt magus. Läks Tempo oma peale veidi väänamist peale. Oli teine käepärast.
"Käigukasti ohvriteks" - kindlasti netis märkasid - on enamuses 3,8 moto omanikud, kast sama aga mootor liiga hea võlli otsas + raske jalg = kuluartikkel.
Stabika puksid originaalis miskit 400-500 paar. Jubeda koha peal !
Käigukastist radikasse suunduvad õlitorud kipuvad ühenduste koha pealt (kasti küljes kui ka radikas) vaikselt lekkima. Lahendatav.
MIngil ajal hakkas koledasti bensiini võtma ja hommikuti esimese laksuga käima ei läinud. Viga oli huvitaval kombel lihtsalt väsinud bensiinipumbas, mis vajaliku survet ei taganud. 1900.- ja uus peale. Käis kui kell.
Minul olid lollakad 14" plekkveljed, millele rehve leida oli suht valus. Pruugitud valik unusta ära - pole, uusi ja protte 14" 195/70 liigub, kuid vähe. Kui 15", pole probleeme ja valik suurem.
Jupid euro Sierrast kindlasti kallimad (sierra rooliots 150.-, Taurus 300 - 400) jne. Samas ei miskit hirmsat.
Kondi lõhkusin pealt maha ja pumba "lülitasin välja" lühikese rihma panekuga.
Mingil hetkel läks hirmsasti tosooli kaotsi tänu järjest purunevatele voolikutele. Viga küll ilmselt eelmises omanikus, kes veega sõitmist harrastas - häbi talle !
Muidu mõnus, suur ja sõbralik auto. Julgeks küll soovitada. Endal terve hunnik juppe kere küljes seismas ja kindlustuse kadalippu läbides oma saatust ootamas. Tõenäoliselt varsti kuskil romulas saate kokku...
Ise küsisin hiljuti Lumina APV kohta nõu ja nüüd kulgengi sellisega - ka mõnus. Minu massinal oli ARK passi 8 kohta joonistanud (väga ammu eestis see auto = suur ja kole euronuber) tagumised klapid seega legaalsed. Nigu buss ! |
18.03.2003 at 20:43 |
|
Lef |
Taurus 88-94
Leidsin oma massina kuluarvestused üles, vaata ehk annab miski pildi. Kole pikk kiri tuli.
Auto kulud 2001
kindlustus 13.02 1445.-
Õli 1l 16.03 72.-
kummivahetus 02.04 220.-
õlivahetus, rooliots, silla reguleerimine 03.04 1462.50
sumpsitööd 03.04 600.-
Tallinna mootorsõidukimaks 30.04 520.-
Jahutusvedeliku kontsentraat 7.05 122.-
Suunatulepirnid 2tk 17.05 12.-
Generaatori harjad 28.06 40.-
Õli 1l 2.07 68.-
Õlivahetus, mootor + kast 17.07 1641.-
Mootori diagnostika 13.08 500.-
Õli 1l 16.08 99.-
2 X piduritrummel, kõik tagumised stabikapuksid, 2 X tagaamort, 1 pidurisilinder, uus piduriõli, 1 esimene stabikakont + töö 24.08 10877.50
2 X tulepirn 25.08 230.-
Õli 1l 17.09 95.-
Õli 1l 5.10 95.-
lambda andur 28.09 1327.-
lambda vahetus 23.10 61.-
Ülevaatus 26.10 300.-
seisupiduri regull ja pisiremont 29.10 200.-
kordusülevaatus 30.10 150.-
Jahutusvedeliku kontsentraat 6.11 135.-
Pritsungi puhastamise keemia 12.11 75.-
Õlivahetus, bensufiltri vahetus, talvekummid alla 14.11 1125.-
kokku siis: 21472.-
järgmine aasta
Auto kulud 2002
Jahutusvedeliku kontsentraat 05.01 125.-
kindlustus 25.02 1339.-
õli 1l 23.03 105.-
küünlad 09.04 254.-
õlivahetus, mootor+kast; lambdaandur; küünlajuhtmed 16.04 4621.-
Mootorsõiduki aastamaks 02.05 520.-
uued tagumised vedrud + töö 17.05 2463.-
õli 1l 23.07 100.-
Jahutusvedeliku kontsentraat 05.08 125.-
tyhikäigumootor, DPS andur 12.09 2605.-
Remont 18.09 1087.-
Õli 6l 20.11 537.-
ehk siis kokku: 13881.-
Läbisõit selle aja jooksul nii umbes 80k, nii et kõige hullem ei ole. See aasta on kuludeks vaid kindlustus, 1 l õli, ja jahutusvedeliku konts.
No ja bensiini , pesula, lõhnakuused jms. pead muidugist juurde liitma
____________________________
Taurus'97 |
19.03.2003 at 12:49 |
|
Taurus_93 |
Taurus 88-94
Valge Taurus ja nähtavat roostet ei kusagil, üldse ei roosteta, kuluvatest juppidest vahetanud piduriklotsid. Kõik. õli ka.
____________________________
Cadillac STS 3,6 05´
Subaru Outback 2.5 AWD 07´
Ex: Taurus LX 93´ (4 tükki oli neid lausa)
Ex: Chrysler 300M 00´
Yamaha YZF-R6 |
19.03.2003 at 21:20 |
|
friik |
Taurus 88-94
suured tänud teabe eest
____________________________
www.kleepsuvabrik.ee
|
20.03.2003 at 11:02 |
|
Indrek_S |
Taurus 88-94
vaata, et laipa ei osta..nagu minuga juhtus...siis läheb jamax ja kalliks
____________________________
not done until it's done |
20.03.2003 at 12:14 |
Last edited 20.03.2003 at 12:14 by Indrek_S
|
friik |
Taurus 88-94
quote: Mad Dog: vaata, et laipa ei osta..nagu minuga juhtus...siis läheb jamax ja kalliks
prooviks ja mingise elujõulise isendi välja vaadata, eks hoian silmad lahti ja kiikan ka teise marke, sõbral punane grand am ja see tiksub pärast kap remonti päris hästi. Kiiret mul pole, saab mõelda vaadata.
____________________________
www.kleepsuvabrik.ee
|
20.03.2003 at 12:19 |
|
|