Poster |
Message |
rustang Moderator |
Pärnu kiirendus - aftermath
Alustasin uue threadi, kuna 100 messiga "gigante" suht raske jälgida.
Niisiis - Pärnu muljed rooli tagant.
Kõigepealt korrektsioonid: Rustang oli suure klassi 3. mitte 2., kiiremateks osutusid James Herne Porsche 944 (2.5 L turbo R4, yldvõitja) ja Toyota Supra (3.0 V6 twin turbo). Kui aus olla, siis väikese klassi Honda S2000 oli ka arvatavasti kiirem, kuna tegi sellele Suprale ära. Supraga sai kokku 3 korda mõõtu võetud ja iga kord oli asi tasavägisem, kui autole natuke minekut juurde leida, siis on see Toia ehk isegi võidetav. Samas ei ole mitte midagi teha tolle musta DEVIL1 porgega, astus eest ära nagu mul polekski käiku sees.
Väide, et rajal oli Skoda Fabia, teeb vast Raxman-ile ülekohut, kuna ta kahevõitluses 2. jäi Tegelt oli see Octavia, turbomootori ja difriblokiga.
Mina jäin võistlusega üldjoontes rahule, oli ju see minu esimene start üldse kiirendusvõistlusel. Sai teha ligi 10 kiirendust ja tekkis ka mingi tunne, kuidas peaks sõitma, millal käiku vahetama ja kui palju rattaid ringi laskma. Kahju, et aega ei võetud.
Miinuspoolele tuleb paigutada raja lyhidus, pidurdusmaa probleemid ja kaevetööd raja lõpus. Mustangiga oli hea rahvale nalja teha, pidurdades käiguga - mille peale auto tasakesi kylge ette keerama hakkas
Kokkuvõttes - tervistav kogemus, sai ennast välja elada ja pingeid maandada. Kuigi esines puudujääke, tuleb Eristeid tänada, et nad sellle asja yldse ette võtsid. Rahva huvi oli igatahes väga suur, kohal oli vast 2-3 tuhat inimest. Tänud Peebule, kelle kiiver igati abiks oli. |
23.04.2001 at 09:22 |
|
udu |
Pärnu kiirendus - aftermath
peab tunnistama, et Avo kummivalik oli väga õnnestunud, ise ei saanud kuidagi kohalt minema |
23.04.2001 at 09:49 |
|
Ragnar |
Pärnu kiirendus - aftermath
quote: rustang wrote:
Väide, et rajal oli Skoda Fabia, teeb vast Raxman-ile ülekohut, kuna ta kahevõitluses 2. jäi Tegelt oli see Octavia, turbomootori ja difriblokiga.
Kui aus olla, siis mõtlesin stardijoonel seistes, et skodale ärategemine ei tohiks eriti suur probleem olla. No vot siis... Igaljuhul puudu olev 2000ccm-3000ccm klass andis tunda..., haledat pähesaamist oleks vähem olnud. Loodetavasti mõtlevad korraldajad sellele mai kuus. Endast parima andmise suhtes olen paar asja kõrvataha jõudnud panna.
Filmimaterjal, mida lasin salvestada, enda kvaliteediga eriti ei hiilga. Järgmine kord sooviks mõne professionaalsema isiku kätte usaldada. Kes siit ennast sellel alal tugevana tunneb ja soovi on, saab kätt proovida |
23.04.2001 at 10:00 |
|
wax |
Pärnu kiirendus - aftermath
üritus muidu päris norm oli, kuigi enamus jah rullnokkbemmid ja porged olid. Isegi kõrvaltvaatajad said aru, et rada imes vilinal. Isegi liiva polnud ära pühitud...
Nutune oli see, et paar meetrit peale finishit seisid-istusid-mängisid väiksed lapsed lausa tee peal, samal ajal lendasid võistlejad neist ½ - 1 meetri kauguselt 130-140kmph mööda. |
23.04.2001 at 10:01 |
|
rustang Moderator |
Pärnu kiirendus - aftermath
quote: wax wrote:
Isegi kõrvaltvaatajad said aru, et rada imes vilinal. Isegi liiva polnud ära pühitud...
Tegelt kui üritada end korraldaja positsiooni panna....
Osavõtumaks 100 eeku, oletame et 50 osavõtjat, seega kogu elarve 5 kilo. Selle eest on vaja paigaldada piirded, maksta rajajulgestusele ja kohtunikele, kohtunike telk, tänav puhastada, võitjatele sampused jne. Sellest rahast ei jätku kuidagi. Ehk on järgmisel korral parem, kui sponsorid üritust toetamas on.
|
23.04.2001 at 10:15 |
|
79capri |
Pärnu kiirendus - aftermath
Have fun fellas!! See oli minu esimene start kiirendusvõistlusel ka. Ja minu auto oli seal kõige vanem |
23.04.2001 at 10:24 |
|
LaSa Moderator |
Pärnu kiirendus - aftermath
hindan, et ikka rajale tulid
vaheta turbiin ära enne järgmist korda |
23.04.2001 at 10:36 |
|
madis |
Pärnu kiirendus - aftermath
Nonii.. peab veidi vabandama
To Udu: Sinu Camaro ? Väga väsinud - mitte mõnitamiseks, aga tagavedrude/amortide vahetamine annaks kohapealt minekul juurde.. kummi pidamine ei olnud ka kõige parem, nii vähemalt minule paistis. Lihtsalt, parandamise ruumi on, no offence !
Väsinud ilme tekitas ka nats räämas esiots.
About skoda.. jällegi ei olnud plaanis kedagi solvata, lihtsalt.. noh.. ma lootsin kohapeal corvette/vipereid näha Ärge risti lööge.
Aga korraldus.. kas tõesti on raske tekitada kasvõi paberilipikute ja tahvli abil mingit ülevaadet võistlustest ? Ja aega saab stopperiga mõõta.
Madis
P.S. Kas see rada oli tõesti veerand miili ?? |
23.04.2001 at 10:45 |
|
udu |
Pärnu kiirendus - aftermath
minu camaro on vist parimas korras 3-gen camaro Eestis,
kummide pidamine puudus jah, lootsin, et võin nad sulama lasta ja siis võtab kinni, aga toiminud kuidagi.
diffri lukku ka pole
sõita ka ei osanud (pole 2 aastat sõitnud)
rada oli oluliselt lühem, kui veerandmiili, mehed, kes sõidavad pealt 16 sek aegu said endale seal alla 13 sek, vahe arvuta ise valja. |
23.04.2001 at 10:57 |
|
eikeegi |
Pärnu kiirendus - aftermath
Kõnealune Camaro vähemalt veel eelmisel suvel küll siinmail üks korralikumaid oli. Nii visuaalses kui ka tehnilises mõttes. |
23.04.2001 at 11:08 |
|
partel |
Pärnu kiirendus - aftermath
Yepp, Udu Camaro nägi päris hea välja ja eks 5-liitrisel jt. small-block'idel on see eelis, et võtavad vähem kütust, kuigi Celica ja MR2 vast veel vähem? |
23.04.2001 at 12:25 |
|
partel |
Pärnu kiirendus - aftermath
quote: rustang wrote:
/-/
Mustangiga oli hea rahvale nalja teha, pidurdades käiguga - mille peale auto tasakesi kylge ette keerama hakkas
Enam ei taha! Olin parajasti pärast WS6 "asja" natuke peale finishijoont Newtoni, Waxi, CRAC'i jne seltskonnas, kui rustangil tagarattad plokki ja külg ette hakkas minema. Olin nii poole sekundiga juba moblat haaramas, et väike "112" teha! Sihuke ehmatus ei ole tervislik..
|
23.04.2001 at 12:50 |
|
eikeegi |
Pärnu kiirendus - aftermath
Millest sellised huvitavad võrdlused
Umbes nagu võrdleks ema tütrega või nii
Celica puhul sõltub ka sest, millega konkreetselt tegu. Kahe äärmuse vahe päris suur ju. |
23.04.2001 at 12:51 |
|
rustang Moderator |
Pärnu kiirendus - aftermath
quote: partel wrote:
Enam ei taha!
OK, enam ei tee aga autos sees ei olnud yldse hirmus....
|
23.04.2001 at 12:55 |
|
newton Moderator |
Pärnu kiirendus - aftermath
Nuujah, sul võib-olla ei olnd jah irmus Aga igatahes Mustang 5.0 liikumine sai Eestis nüüd tänu sulle kõvasti tuult tiibadesse, ma vähemalt loodan nii |
23.04.2001 at 12:58 |
|
rustang Moderator |
Pärnu kiirendus - aftermath
quote: newton wrote:
Mustang 5.0 liikumine sai Eestis nüüd tänu sulle kõvasti tuult tiibadesse, ma vähemalt loodan nii
Tore oleks, mõned kiired Mustangid ju siin boardiski figureerivad aga Pärnus polnud kedagi näha, ei Andrest, GT94 ega Kerti ja Madiski vaid raja ääres kommenteeris... |
23.04.2001 at 13:09 |
|
newton Moderator |
Pärnu kiirendus - aftermath
Andresel ja Kerdil pole autod vist veel päris koos? |
23.04.2001 at 13:11 |
|
partel |
Pärnu kiirendus - aftermath
Andresel plokivahetus ja sellega seonduvad nokitsemised. |
23.04.2001 at 13:21 |
|
rustang Moderator |
Pärnu kiirendus - aftermath
Jee, mina võidan! ..ja veel mõned pildid.
http://www.hot.ee/crxestonia/kiirendus/IM000029.JPG |
23.04.2001 at 16:54 |
|
wax |
Pärnu kiirendus - aftermath
ja veel...
http://www.zone.ee/raug/
kuskil oli juttu Supra vs. Viper, aga vaadates seda pilti ... Avo! Well done!
[Edited by wax on 24.04.2001 at 08:39 GMT] |
24.04.2001 at 08:30 |
|
Kert |
Pärnu kiirendus - aftermath
Sain nädalavahetusel oma masinat ka proovida.Lihtsalt sai teine käima pandud ja tundub et kõik on OK .... loodan tuleval nädalavahetusel mõned proovi sõidud teha ja loodan et kõik on hea.....
[Edited by Kert on 24.04.2001 at 06:59 GMT] |
24.04.2001 at 08:58 |
|
rustang Moderator |
Pärnu kiirendus - aftermath
quote: wax wrote:
kuskil oli juttu Supra vs. Viper, aga vaadates seda pilti ... Avo! Well done!
Kuidas ikka tegelikult oli, kumb selle sõidu võitis? Mulle tundus, et Supra ja Supramehele tundus ka, et Supra, samas kohtunik esimese hooga luges mind võitjaks. Teie kes Te seal finishi lähedal olite, mis värk oli?
BTW, mulle saadeti mailiga täielikud tulemused ka, kas postitan siia? |
24.04.2001 at 11:19 |
|
wax |
Pärnu kiirendus - aftermath
Tulemusi ja punte vaadates tundub kõige kavalam sõita 4WD klassis |
24.04.2001 at 12:19 |
|
peep Moderator |
Pärnu kiirendus - aftermath
Kahju, et 4wd klassis nii vahe voistlejaid oli - paar starti oleks veel teha voinud. Aga noh -medal on medal
Tegelikult ma siiski vist rohkem Passatiga starti ei lahe - sidur ilmutas juba vasimise marke (ule 2000 rpm startida ei onnestunud, hakkas libisema) ja ei tahaks igapaevast tooautot paris kotti ajada. |
24.04.2001 at 12:26 |
|
partel |
Pärnu kiirendus - aftermath
Arvan, et mõnel järgmisel etapil tuleb rajale Herne-hirmutis! |
24.04.2001 at 12:30 |
|