Poster |
Message |
max |
Kas lukuga (lock-up) kast TH350 ja lukuta (non lock-up) konverter töötavad koos?
Ehk on keegi kokku puutunud või teab? Olen mõlemat versiooni kuulnud. |
16.06.2003 at 16:26 |
Last edited 16.06.2003 at 16:26 by max
|
peep Moderator |
Kas lukuga (lock-up) kast TH350 ja lukuta (non lock-up) konverter töötavad koos?
Vähemalt 4L60E kastile saab küll ilma lukuta konverterit panna ja ei ole mingeid probleeme. Üldjuhul on selline lahendus siiski "drag racing only" teema, tänavauto puhul pole ju mõtet - milleks kütusekulu suurendada ? |
16.06.2003 at 16:45 |
|
Raul |
Kas lukuga (lock-up) kast TH350 ja lukuta (non lock-up) konverter töötavad koos?
OT küsimus aga kui palju kütusekulu umbkaudu suureneb ilma lukuta? Nimelt om mul käigukasti andurilt juhe tagant ära ja siit ka küsimus, et kas vahe on nii tuntav, et peaks hakkama andurit vahetama? Nimelt kippus auto, siis kui juhe taga oli, ühtlaselt sõites nõksutama. |
16.06.2003 at 17:47 |
|
madis |
Kas lukuga (lock-up) kast TH350 ja lukuta (non lock-up) konverter töötavad koos?
Kindlasti kulu suureneb ja arvan et märgatavalt. Nõksutab äkki seepärast et õli on vana ? Minul on 2x selle puhul õlivahetus aidanud. |
16.06.2003 at 18:29 |
|
partel |
Kas lukuga (lock-up) kast TH350 ja lukuta (non lock-up) konverter töötavad koos?
Ei ole see kuluvahe midagi. Tänapäevaste turbiinide puhul on mootori pööretevahe vaid u. 300.
Muuseas, ka kiirendusautodel kasutatakse turbiinilukku, kuna kõrge stall'iga lahtise turbiini jõukadu on >7%.
____________________________
_ |
16.06.2003 at 19:22 |
|
altraditional |
Kas lukuga (lock-up) kast TH350 ja lukuta (non lock-up) konverter töötavad koos?
Millegipärast on mul tunne jäänud, et lock-up süsteem on tehniliselt nõrk, Arvatavasti on see arvamus tekkinud sellest, et kui maanteel korra lukku läinud konverterile vilet juurde anda (pedaali rohkem põrandasse surudes, järelikult ka koormust suurendades), siis laseb ta esimese asjana luku lahti, nagu kardaks seda (üle)koormusega rikkuda. Kas jutus on iva sees? |
16.06.2003 at 21:06 |
|
peep Moderator |
Kas lukuga (lock-up) kast TH350 ja lukuta (non lock-up) konverter töötavad koos?
V8 puhul võib maanteel kuluvahe olla liiter-paar, linnas mitte eriti kuna lockup siis harva rakendub. Nõrkuse-tugevuse kohta tean vaid seda, et mõned panevad manuaalse lukustuse, et stripil paremini edasi laksaks kui pidamist on. Seda siis 4-gen f-body puhul millel on 4L60E kast. |
16.06.2003 at 21:34 |
|
Vanaisa Moderator |
Kas lukuga (lock-up) kast TH350 ja lukuta (non lock-up) konverter töötavad koos?
OT jällegi, aga kas pole see just LockUp, mis osadel masinatel mingi 50-60 vahel linnas sisse/välja "nikutab"?
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
16.06.2003 at 21:45 |
|
peep Moderator |
Kas lukuga (lock-up) kast TH350 ja lukuta (non lock-up) konverter töötavad koos?
Seepärast polegi linnakulul vahet, et ta kuskil 60 kandis peale läheb. Maanteel ju kiirus pidevalt suurem aga linnas üldjuhul wash and go ! |
16.06.2003 at 21:50 |
|
altraditional |
Kas lukuga (lock-up) kast TH350 ja lukuta (non lock-up) konverter töötavad koos?
Ise ka pisut 'manuaalse' peale mõtlen, et möödasõidud kergemad oleksid, sest kast tundub ikka tugevalt libisevat kiirendamise ajal. Samas ei tahaks ka midagi ära lõhkuda. |
16.06.2003 at 21:55 |
|
Vanaisa Moderator |
Kas lukuga (lock-up) kast TH350 ja lukuta (non lock-up) konverter töötavad koos?
quote: udu56: Ise ka pisut 'manuaalse' peale mõtlen, et möödasõidud kergemad oleksid, sest kast tundub ikka tugevalt libisevat kiirendamise ajal. Samas ei tahaks ka midagi ära lõhkuda.
Aga kuidas seltsimees vacuum modulator elab?
Selle esimesed sümptomid pidid just olema libisemine kiirendustel...
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
16.06.2003 at 22:14 |
Last edited 18.06.2003 at 13:52 by Vanaisa (Moderator)
|
max |
Kas lukuga (lock-up) kast TH350 ja lukuta (non lock-up) konverter töötavad koos?
Teadjad mehed räägivad, et lock-up on täpselt nii tugev, et stock mootorit välja kannatada. Edasiaidatud kone kõrvetab lock-up'i sisse suhteliselt kiiresti. Lock-up tundub üldse kallim lõbu olevat. Kas see hinnavahe miinus säästetud kütus miinus kaotatud jõud on suurem nullist? |
16.06.2003 at 23:17 |
Last edited 16.06.2003 at 23:21 by max
|
partel |
Kas lukuga (lock-up) kast TH350 ja lukuta (non lock-up) konverter töötavad koos?
Mina ei oska eriti muud öelda kui et õige turbiin on kiirenduse jaoks (mitte ainult võistlus) tähtsuselt teine jupp, jäädes alla vaid õigele nukale.
Et siis seda peaks mõtlemisaja pikkuse ja eelarve prioriteetide sättimise puhul arvestama.
Nii mõnigi tuntud firma müüb tegelikult ümberehitatud prügimäelt pärinevat kraami.
____________________________
_ |
17.06.2003 at 00:14 |
|
peep Moderator |
Kas lukuga (lock-up) kast TH350 ja lukuta (non lock-up) konverter töötavad koos?
Enamik (pakun 90%) aftermarket konvertereid on taastatud, need mis ei ole, on palju kallimad. Tänavasõiduks käivad küll.
Mis puudutab tehtud mootori puhul lock-up'i laiali minemist siis vähemalt elektrooniliselt juhitava kasti puhul, mis töötab ehk mingil määral loogilisemalt ja täpsemalt, ma seda ohtu ei näe, kuna igasuguse vähegi tugevama kiirenduse all ehk jõu rakendamisel lastakse lukustus koheselt lahti - talle ei saa suured jõud mõjuda. Ehk on tavakastidel see lukustuse lahtilaskmine vaevalisem ja siis võivad jamad tekkida ?
Enda autol polnud küll lukustusega mingeid probleeme, töötas nagu kellavärk. |
17.06.2003 at 07:47 |
Last edited 17.06.2003 at 07:48 by peep (Moderator)
|
camsist |
Kas lukuga (lock-up) kast TH350 ja lukuta (non lock-up) konverter töötavad koos?
Mina kasutan manuaalset lülitavat lukku. Linnas kui ei taha kihutada siis pole lukku tarvis, üldjuhul lukust alles teisest käigust saab aru, et ta sees on ja siis on kiirused ka 60+. Veab muidu paremini edasi küll, täpselt nagu manuaalkasti puhul. Maanteel hoian lukuga kuskil 3 liitirit kokku ja saab ka oluliselt kiiremini sõita kui ilma lukuta.
See luku vooluahel TH700 kastil peaks ideaalis käima läbi piduripedaali (et pidurdades lukk ei töötaks) ja läbi vaakumi anduri (et mootoriga pidurdades ja madalatel pööretel cruisates lukk ei töötaks). Tehasepoolt on veel ette nähtud, et lukk ei lähe enne peale kui neljas käik sees on, manuaalse eelis ongi selles, et saab varasemate käikudega seda sisse lükata. Stripil pidi ka sellega mingi 0,2?? sekki vist kiirem olema.
Ja see jõnksutamine võib vabalt tekkida ka sellest, et jagaja vaakum või mis iganes süüdet regullib ei toimi, ma unustasin vaakumi lahti ja akkas ka jõnksutama, madalatel pööretel cruisates.
____________________________
'86 Camaro |
17.06.2003 at 08:26 |
|
Daniel |
Kas lukuga (lock-up) kast TH350 ja lukuta (non lock-up) konverter töötavad koos?
quote: camsist: Mina kasutan manuaalset lülitavat lukku.
Ma selles teemas üsna tume .... aga
mismoodi on see lahendadud siis th700-l ?
manuaalne - ehk siis lylitiga ... juhe otse kasti ?
th700 ainult üks pistik seal peal on ... kas toosama ? |
17.06.2003 at 08:35 |
|
camsist |
Kas lukuga (lock-up) kast TH350 ja lukuta (non lock-up) konverter töötavad koos?
quote: Daniel:
mismoodi on see lahendadud siis th700-l ??
Jah.
quote: manuaalne - ehk siis lylitiga ... juhe otse kasti ??
Jah. Lased solenoidile 12V peale ja olemas.
quote: th700 ainult üks pistik seal peal on ... kas toosama ?
See sama.
____________________________
'86 Camaro |
17.06.2003 at 08:49 |
|
camsist |
Kas lukuga (lock-up) kast TH350 ja lukuta (non lock-up) konverter töötavad koos?
TH700 stock skeem:
Ja ingliskeelset juttu lukuteemal.
____________________________
'86 Camaro |
17.06.2003 at 08:54 |
|
altraditional |
Kas lukuga (lock-up) kast TH350 ja lukuta (non lock-up) konverter töötavad koos?
Camsist: lülitad käsitsi luku sisse näiteks teisel käigul, kas siis kolmandat vahetades midagi erilist ei juhtu (vahetab nagu alati, sujuvalt, ilma märgatavate jõnksudeta)? Minu nägemuses peaks tunne olema nagu manuaalkastiga ilma sidurit kasutamata käike raiuda. |
18.06.2003 at 02:08 |
|
camsist |
Kas lukuga (lock-up) kast TH350 ja lukuta (non lock-up) konverter töötavad koos?
quote: udu56:kas siis kolmandat vahetades midagi erilist ei juhtu?
Ma alul ise sama arvasin aga midagi eirilist ei juhtu, vahetab selle käigu ilusti ära. Ei vaheta ta teda raiudes ega liigselt libistades.
____________________________
'86 Camaro |
18.06.2003 at 08:04 |
|
Daniel |
Kas lukuga (lock-up) kast TH350 ja lukuta (non lock-up) konverter töötavad koos?
quote: camsist: midagi eirilist ei juhtu, vahetab selle käigu ilusti ära. Ei vaheta ta teda raiudes ega liigselt libistades.
aga kuidas on allapoole vahetadese ...
et näiteks kolmandalt teisele - või kui lukk ununeb sisse ja yldse seisma jäämine ? |
18.06.2003 at 18:51 |
|
camsist |
Kas lukuga (lock-up) kast TH350 ja lukuta (non lock-up) konverter töötavad koos?
quote: Daniel:aga kuidas on allapoole vahetadese ...
et näiteks kolmandalt teisele - või kui lukk ununeb sisse ja yldse seisma jäämine ?
Ma pole lukuga alla poole veel vahetand, peaks järgi proovima. Ei ole ka veel sisse unustanud, seda ei tahaks järgi proovida. Aga see lukuga seismajäämine ja muu sarnane tegevus, ei ole konverteri/kasti tervisele eriti kasulik...
____________________________
'86 Camaro |
19.06.2003 at 10:04 |
|
jaju |
Kas lukuga (lock-up) kast TH350 ja lukuta (non lock-up) konverter töötavad koos?
Ei hakkanud uut teemat tegema, olemas th350 kast aga sellel ka, juhipool küljepeal, on pistik kus on 4 klemmi võimalus, kuid olemas on seal ainult 2 klemmi. Mis need olla võiks? omavahl mõõtes näitab takistust, kastikorpuse ja klemmi vahel pole.
tänud kui keegi oskab aidata.
Janek |
14.06.2007 at 13:34 |
|
kefka |
Kas lukuga (lock-up) kast TH350 ja lukuta (non lock-up) konverter töötavad koos?
quote: jaju: Ei hakkanud uut teemat tegema, olemas th350 kast aga sellel ka, juhipool küljepeal, on pistik kus on 4 klemmi võimalus, kuid olemas on seal ainult 2 klemmi. Mis need olla võiks? omavahl mõõtes näitab takistust, kastikorpuse ja klemmi vahel pole.
tänud kui keegi oskab aidata.
Janek
pluss ja miinus,12v.kasti sees on sisuliselt tõmberelee,mis sulgeb või avab kanali.
____________________________
Oldsmobile Custom Cruiser '80
chevrolet k30 |
14.06.2007 at 21:46 |
|