Poster |
Message |
tacco |
Läks lahti !!!
Või näeb keegi midagi muud pildil? |
25.08.2003 at 19:36 |
|
jungle |
Läks lahti !!!
Kusjuures ma olin üsna kindel, et ma nägin seda! Võis ka muidugi silmapete olla suures ootuses. |
25.08.2003 at 19:37 |
Last edited 25.08.2003 at 19:38 by jungle
|
prr |
Läks lahti !!!
niiet esimene tõestuspilt!
____________________________
lapsest peale on hobused meeldinud |
25.08.2003 at 19:48 |
|
Riho |
Läks lahti !!!
|
25.08.2003 at 20:20 |
|
Cowboy |
Läks lahti !!!
Just, pidamine oli tal väga hea |
25.08.2003 at 20:49 |
|
prijuhin |
Läks lahti !!!
Lahti ikka.
Erkil vedas taguotsa vingelt vasta maad kuid seeest kumm oli stardis mega kortsus.
Ahjaa, mida Lauri pidevalt enne starti klaasile lasi? Kas tõesti vett?
|
26.08.2003 at 08:51 |
|
tfr |
Läks lahti !!!
quote: prijuhin: Ahjaa, mida Lauri pidevalt enne starti klaasile lasi? Kas tõesti vett?
Vana nitro lasi torustikust välja, see ots lihtsalt kapoti alt klaasi juurde välja suunatud. |
26.08.2003 at 09:00 |
|
newton Moderator |
Läks lahti !!!
Ikka vett, vihmaohu korral tuleb ka kojameestele burnout teha |
26.08.2003 at 09:03 |
Last edited 26.08.2003 at 09:03 by newton (Moderator)
|
raix_ |
Läks lahti !!!
tore küll kui rattad lahti maast tulevad...
aga kas see asi ohtlikuks ei lähe?
16.08 haapsalus juba vaatasin, et autol esiots kuidagi väga kerge...ning kiirendades asi vibas...
eelmine nädal mingi päev tuli MTV3'st dragsteri saade, kus analoogsed autod nagu Lauril, tõmbasid startides "noka" ikka nii püsti et hirmus oli kohe vaadata... hullemini veel kui tsiklid |
26.08.2003 at 09:08 |
|
ollo |
Läks lahti !!!
Sellelt pildilt on näha, et vedrustus ei ole perfecto, üks ratas kerkib varem maast kui teine. Nurgakaalud ja droop settingud abiks
Või on tegu selle paljukiidetud torque'ga, mis auto parema külje maha surub?
Tegelikult way to go! |
26.08.2003 at 09:17 |
|
peep Moderator |
Läks lahti !!!
quote: raix_: tore küll kui rattad lahti maast tulevad...
aga kas see asi ohtlikuks ei lähe?
16.08 haapsalus juba vaatasin, et autol esiots kuidagi väga kerge...ning kiirendades asi vibas...
Nojah, paljudel ongi ekslik arvamus, et kiirendamine - see on imelihtne ja juhioskust pole vaja. Tegelikkus on siiski see, et tihti tuleb 150-200-300 kmh kiiruse juures rämedalt vibavat autot rajal hoida ja ei tohi gaasi lahti lasta, kui võita tahad. |
26.08.2003 at 09:18 |
|
Taavi |
Läks lahti !!!
Kes oleks seda uskunud tqhq algusaegadel 3-4 aastat tagasi, et kohalik mees ehitab auto, mis saab stripil esirattad maast lahti ja sõidab tugevaid 10-neid. Tulevaste põlvede jaoks on vaja see foto ära raamida! Alla nurka kuupäev ja kellaaeg |
26.08.2003 at 09:27 |
|
Vince |
Läks lahti !!!
Väärt mõte |
26.08.2003 at 09:31 |
|
vvt |
Läks lahti !!!
quote: Vince: Väärt mõte
Jah, kui ükskord tuleb tehnika- ja automuuseum, siis oleks aeg juba mõelda väljapaistvate isikute mumifitseerimise või piirituses prepareemise peale |
26.08.2003 at 09:35 |
|
max |
Läks lahti !!!
quote: raix_: tore küll kui rattad lahti maast tulevad...
aga kas see asi ohtlikuks ei lähe?
16.08 haapsalus juba vaatasin, et autol esiots kuidagi väga kerge...ning kiirendades asi vibas...
Mine käi kuskil suurel võistlusel ära (nt Alastaros), siis näed, mis on ohtlik - TF dragster paneb 500 km/h pealt liimirajal suitsevate slikkidega külg ees üle finishijoone, kusjuures finishijooneni saadakse 4.x sekundiga. |
26.08.2003 at 09:44 |
|
raix_ |
Läks lahti !!!
quote: max: quote: raix_: tore küll kui rattad lahti maast tulevad...
aga kas see asi ohtlikuks ei lähe?
16.08 haapsalus juba vaatasin, et autol esiots kuidagi väga kerge...ning kiirendades asi vibas...
Mine käi kuskil suurel võistlusel ära (nt Alastaros), siis näed, mis on ohtlik - TF dragster paneb 500 km/h pealt liimirajal suitsevate slikkidega külg ees üle finishijoone, kusjuures finishijooneni saadakse 4.x sekundiga.
nojaa, paneb mõtlema...loodetavasti näeb tulevikus ka sellist asja Eestis
huvitav mis võimsuse saavutamisel peab ka Lauri&Erkki autodele selle väikse "käru" sinna taha pistma, et nina päris taevasse ei tõuseks?
|
26.08.2003 at 09:48 |
|
Jutulind |
Läks lahti !!!
quote: -ollo-: Sellelt pildilt on näha, et vedrustus ei ole perfecto, üks ratas kerkib varem maast kui teine. Või on tegu selle paljukiidetud torque'ga, mis auto parema külje maha surub?
Ise arvan, et kere ei ole piisavalt jäik ja keeratakse kergelt propellerisse selle meeletu väändemomendiga mis kardaanile rakendub ....
____________________________
Team OUTLAW
'80 Jeep Wagoneer 258 cid R6 4 spd manual
'79 Jeep Wagoneer 360 cid V8 TH400
'06 Fiat Panda 4x4 |
26.08.2003 at 09:49 |
|
peep Moderator |
Läks lahti !!!
Eesti rajad on piisavalt libedad, üle vast ei viskaks ka ägedamaid dragstereid. |
26.08.2003 at 09:49 |
|
peep Moderator |
Läks lahti !!!
quote: Jutulind: quote: -ollo-: Sellelt pildilt on näha, et vedrustus ei ole perfecto, üks ratas kerkib varem maast kui teine. Või on tegu selle paljukiidetud torque'ga, mis auto parema külje maha surub?
Ise arvan, et kere ei ole piisavalt jäik ja keeratakse kergelt propellerisse selle meeletu väändemomendiga mis kardaanile rakendub ....
Ei viitsi otsida netist aga kunagi nägin pilti kus tavaliselel full-size autole oli mingi mega tehnika vaele lükatud ja stardi hetkel oli auto nina tagumise osa suhtes ca. 45 kraadise nurga all. Väändejõud on meeletu, eelmisel sügisel oli ka Lauri auto kerel mitmeid rebendeid - sel aastal ehk torud aitavad. |
26.08.2003 at 09:52 |
|
vvt |
Läks lahti !!!
quote: peep:
Ei viitsi otsida netist aga kunagi nägin pilti kus tavaliselel full-size autole oli mingi mega tehnika vaele lükatud ja stardi hetkel oli auto nina tagumise osa suhtes ca. 45 kraadise nurga all. Väändejõud on meeletu, eelmisel sügisel oli ka Lauri auto kerel mitmeid rebendeid - sel aastal ehk torud aitavad.
Siin kinos oli hiljuti üks FjaF nimeline kultusfilm, kus üks puhuriga mopar stardis otsa kergitas. Kusjuures mõnda kohta aegluubis vaadates tundub, et blower ei käi ringigi
|
26.08.2003 at 10:24 |
|
mrtn |
Läks lahti !!!
vaata veel tähelepanelikumalt, sellel on tungraud kõhu all, mis otsa tõstab |
26.08.2003 at 10:28 |
|
urmas |
Läks lahti !!!
quote: vvt: Siin kinos oli hiljuti üks FjaF nimeline kultusfilm, kus üks puhuriga mopar stardis otsa kergitas. Kusjuures mõnda kohta aegluubis vaadates tundub, et blower ei käi ringigi
Siin üks teine kultusfilm ka jooksis, kus peategelase auto kuulipildujad puhta papist olid tehtud
Aga see ei puutu üldse asjasse. |
26.08.2003 at 10:36 |
|
Jutulind |
Läks lahti !!!
quote: peep:Väändejõud on meeletu, eelmisel sügisel oli ka Lauri auto kerel mitmeid rebendeid - sel aastal ehk torud aitavad.
Ei leidnud praegu üles, kuid eelmise aasta Jaanuse Speedesti stardis on ka selgelt pildilt näha, kuis nina ära on väänatud. Hiljem tagasilla kinnituste juures pragusid tudeerides teatas Jaanus, et "Tore et Speedestil mootor õhku lendas, kui sild oleks peale starti alt rebenenud oleks hullemini läinud "
____________________________
Team OUTLAW
'80 Jeep Wagoneer 258 cid R6 4 spd manual
'79 Jeep Wagoneer 360 cid V8 TH400
'06 Fiat Panda 4x4 |
26.08.2003 at 10:42 |
|
max |
Läks lahti !!!
quote: raix_:huvitav mis võimsuse saavutamisel peab ka Lauri&Erkki autodele selle väikse "käru" sinna taha pistma, et nina päris taevasse ei tõuseks?
See "käru" on wheelie bars (loe: http://www.tqhq.ee/dir.php?id=64#21). Ma ei tea, kust see piir läheb, aga liimirajal on 10st allapoole sõitvatel autodel need juba osalt küljes |
26.08.2003 at 11:02 |
|
vvt |
Läks lahti !!!
Huvitav, millal hakkavad tekkima siin esimesed wheelie-bar'iga visuaalselt tuunitud autod AB Car show-l oleks hea madalatast 7-test kõrvale puhuda |
26.08.2003 at 13:46 |
|