register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Autod : Läks lahti !!!  
Poster Message
tacco
 
Läks lahti !!!


Või näeb keegi midagi muud pildil?
25.08.2003 at 19:36
jungle
 
Läks lahti !!!
Kusjuures ma olin üsna kindel, et ma nägin seda! Võis ka muidugi silmapete olla suures ootuses.
25.08.2003 at 19:37 Last edited 25.08.2003 at 19:38 by jungle
prr
 
Läks lahti !!!
niiet esimene tõestuspilt!

____________________________
lapsest peale on hobused meeldinud
25.08.2003 at 19:48
Riho
Läks lahti !!!
:hail :hail :hail
25.08.2003 at 20:20
Cowboy
Läks lahti !!!
Just, pidamine oli tal väga hea :hail
25.08.2003 at 20:49
prijuhin
 
Läks lahti !!!
Lahti ikka.
Erkil vedas taguotsa vingelt vasta maad kuid seeest kumm oli stardis mega kortsus.

Ahjaa, mida Lauri pidevalt enne starti klaasile lasi? Kas tõesti vett?

26.08.2003 at 08:51
tfr
 
Läks lahti !!!
quote:
prijuhin: Ahjaa, mida Lauri pidevalt enne starti klaasile lasi? Kas tõesti vett?
Vana nitro lasi torustikust välja, see ots lihtsalt kapoti alt klaasi juurde välja suunatud.
26.08.2003 at 09:00
newton
 
Moderator
Läks lahti !!!
Ikka vett, vihmaohu korral tuleb ka kojameestele burnout teha :)
26.08.2003 at 09:03 Last edited 26.08.2003 at 09:03 by newton (Moderator)
raix_
Läks lahti !!!
tore küll kui rattad lahti maast tulevad...
aga kas see asi ohtlikuks ei lähe?
16.08 haapsalus juba vaatasin, et autol esiots kuidagi väga kerge...ning kiirendades asi vibas...

eelmine nädal mingi päev tuli MTV3'st dragsteri saade, kus analoogsed autod nagu Lauril, tõmbasid startides "noka" ikka nii püsti et hirmus oli kohe vaadata... :D hullemini veel kui tsiklid:)
26.08.2003 at 09:08
ollo
Läks lahti !!!
Sellelt pildilt on näha, et vedrustus ei ole perfecto, üks ratas kerkib varem maast kui teine. Nurgakaalud ja droop settingud abiks:D
Või on tegu selle paljukiidetud torque'ga, mis auto parema külje maha surub?
Tegelikult way to go!
26.08.2003 at 09:17
peep
 
Moderator
Läks lahti !!!
quote:
raix_: tore küll kui rattad lahti maast tulevad...
aga kas see asi ohtlikuks ei lähe?
16.08 haapsalus juba vaatasin, et autol esiots kuidagi väga kerge...ning kiirendades asi vibas...

Nojah, paljudel ongi ekslik arvamus, et kiirendamine - see on imelihtne ja juhioskust pole vaja. Tegelikkus on siiski see, et tihti tuleb 150-200-300 kmh kiiruse juures rämedalt vibavat autot rajal hoida ja ei tohi gaasi lahti lasta, kui võita tahad.
26.08.2003 at 09:18
Taavi
Läks lahti !!!
Kes oleks seda uskunud tqhq algusaegadel 3-4 aastat tagasi, et kohalik mees ehitab auto, mis saab stripil esirattad maast lahti ja sõidab tugevaid 10-neid. Tulevaste põlvede jaoks on vaja see foto ära raamida! Alla nurka kuupäev ja kellaaeg :)
26.08.2003 at 09:27
Vince
Läks lahti !!!
Väärt mõte :)
26.08.2003 at 09:31
vvt
  
Läks lahti !!!
quote:
Vince: Väärt mõte :)

Jah, kui ükskord tuleb tehnika- ja automuuseum, siis oleks aeg juba mõelda väljapaistvate isikute mumifitseerimise või piirituses prepareemise peale :lol
26.08.2003 at 09:35
max
Läks lahti !!!
quote:
raix_: tore küll kui rattad lahti maast tulevad...
aga kas see asi ohtlikuks ei lähe?
16.08 haapsalus juba vaatasin, et autol esiots kuidagi väga kerge...ning kiirendades asi vibas...
Mine käi kuskil suurel võistlusel ära (nt Alastaros), siis näed, mis on ohtlik - TF dragster paneb 500 km/h pealt liimirajal suitsevate slikkidega külg ees üle finishijoone, kusjuures finishijooneni saadakse 4.x sekundiga.
26.08.2003 at 09:44
raix_
Läks lahti !!!
quote:
max:
quote:
raix_: tore küll kui rattad lahti maast tulevad...
aga kas see asi ohtlikuks ei lähe?
16.08 haapsalus juba vaatasin, et autol esiots kuidagi väga kerge...ning kiirendades asi vibas...
Mine käi kuskil suurel võistlusel ära (nt Alastaros), siis näed, mis on ohtlik - TF dragster paneb 500 km/h pealt liimirajal suitsevate slikkidega külg ees üle finishijoone, kusjuures finishijooneni saadakse 4.x sekundiga.

nojaa, paneb mõtlema...loodetavasti näeb tulevikus ka sellist asja Eestis:)

huvitav mis võimsuse saavutamisel peab ka Lauri&Erkki autodele selle väikse "käru" sinna taha pistma, et nina päris taevasse ei tõuseks?

26.08.2003 at 09:48
Jutulind
Läks lahti !!!
quote:
-ollo-: Sellelt pildilt on näha, et vedrustus ei ole perfecto, üks ratas kerkib varem maast kui teine. Või on tegu selle paljukiidetud torque'ga, mis auto parema külje maha surub?
Ise arvan, et kere ei ole piisavalt jäik ja keeratakse kergelt propellerisse selle meeletu väändemomendiga mis kardaanile rakendub ....


____________________________
Team OUTLAW
'80 Jeep Wagoneer 258 cid R6 4 spd manual
'79 Jeep Wagoneer 360 cid V8 TH400
'06 Fiat Panda 4x4
26.08.2003 at 09:49
peep
 
Moderator
Läks lahti !!!
Eesti rajad on piisavalt libedad, üle vast ei viskaks ka ägedamaid dragstereid.
26.08.2003 at 09:49
peep
 
Moderator
Läks lahti !!!
quote:
Jutulind:
quote:
-ollo-: Sellelt pildilt on näha, et vedrustus ei ole perfecto, üks ratas kerkib varem maast kui teine. Või on tegu selle paljukiidetud torque'ga, mis auto parema külje maha surub?
Ise arvan, et kere ei ole piisavalt jäik ja keeratakse kergelt propellerisse selle meeletu väändemomendiga mis kardaanile rakendub ....


Ei viitsi otsida netist aga kunagi nägin pilti kus tavaliselel full-size autole oli mingi mega tehnika vaele lükatud ja stardi hetkel oli auto nina tagumise osa suhtes ca. 45 kraadise nurga all. Väändejõud on meeletu, eelmisel sügisel oli ka Lauri auto kerel mitmeid rebendeid - sel aastal ehk torud aitavad.
26.08.2003 at 09:52
vvt
  
Läks lahti !!!
quote:
peep:
Ei viitsi otsida netist aga kunagi nägin pilti kus tavaliselel full-size autole oli mingi mega tehnika vaele lükatud ja stardi hetkel oli auto nina tagumise osa suhtes ca. 45 kraadise nurga all. Väändejõud on meeletu, eelmisel sügisel oli ka Lauri auto kerel mitmeid rebendeid - sel aastal ehk torud aitavad.

Siin kinos oli hiljuti üks FjaF nimeline kultusfilm, kus üks puhuriga mopar stardis otsa kergitas. Kusjuures mõnda kohta aegluubis vaadates tundub, et blower ei käi ringigi:D
26.08.2003 at 10:24
mrtn
Läks lahti !!!
vaata veel tähelepanelikumalt, sellel on tungraud kõhu all, mis otsa tõstab
26.08.2003 at 10:28
urmas
Läks lahti !!!
quote:
vvt: Siin kinos oli hiljuti üks FjaF nimeline kultusfilm, kus üks puhuriga mopar stardis otsa kergitas. Kusjuures mõnda kohta aegluubis vaadates tundub, et blower ei käi ringigi:D
Siin üks teine kultusfilm ka jooksis, kus peategelase auto kuulipildujad puhta papist olid tehtud



:D :kill :beer
Aga see ei puutu üldse asjasse.
26.08.2003 at 10:36
Jutulind
Läks lahti !!!
quote:
peep:Väändejõud on meeletu, eelmisel sügisel oli ka Lauri auto kerel mitmeid rebendeid - sel aastal ehk torud aitavad.
Ei leidnud praegu üles, kuid eelmise aasta Jaanuse Speedesti stardis on ka selgelt pildilt näha, kuis nina ära on väänatud. Hiljem tagasilla kinnituste juures pragusid tudeerides teatas Jaanus, et "Tore et Speedestil mootor õhku lendas, kui sild oleks peale starti alt rebenenud oleks hullemini läinud :) "


____________________________
Team OUTLAW
'80 Jeep Wagoneer 258 cid R6 4 spd manual
'79 Jeep Wagoneer 360 cid V8 TH400
'06 Fiat Panda 4x4
26.08.2003 at 10:42
max
Läks lahti !!!
quote:
raix_:huvitav mis võimsuse saavutamisel peab ka Lauri&Erkki autodele selle väikse "käru" sinna taha pistma, et nina päris taevasse ei tõuseks?
See "käru" on wheelie bars (loe: http://www.tqhq.ee/dir.php?id=64#21). Ma ei tea, kust see piir läheb, aga liimirajal on 10st allapoole sõitvatel autodel need juba osalt küljes
26.08.2003 at 11:02
vvt
  
Läks lahti !!!
Huvitav, millal hakkavad tekkima siin esimesed wheelie-bar'iga visuaalselt tuunitud autod:D AB Car show-l oleks hea madalatast 7-test :beer kõrvale puhuda
26.08.2003 at 13:46
tqhq.ee foorum : Autod : Läks lahti !!!  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.