Poster |
Message |
MossOpel |
3-angle valve job???
Mida see endast kujutab ja milline võiks olla tulemus?
Esimest korda kuulsin sellist asja (Autolehest,28.08.03). |
08.09.2003 at 21:29 |
|
max |
3-angle valve job???
Klapi tagumine serv on tavaliselt lõigatud ainult ~45* nurga all. Et segu paremini mööda pääseks, tehakse 2 lõiget veel juurde, nt. 30* ja 60*. |
08.09.2003 at 21:55 |
Last edited 08.09.2003 at 21:55 by max
|
Erkki |
3-angle valve job???
Lisan veel Max'i jutule, et sama töötlus tehakse ka klapipesadele.
Ja kuna areng on toimunud ka selles vallas, siis tõsised performance huvilised kasutavad juba ka 5-angle valve job'i. Ja ikka selleks, et silindrisse voolaks ühe ajaühiku jooksul rohkem töösegu.
____________________________
Chevrolet Camaro '71
Pontiac Firebird '71
Chevrolet Chevelle '69, 350 cid
El Camino '68
F150, 2011
Life begins at 1000 Hp... |
08.09.2003 at 22:07 |
|
MossOpel |
3-angle valve job???
Kui ma nüüd asjast õieti aru sain siis: kas poleks parim teha need üldse ümaraks? |
08.09.2003 at 22:21 |
|
vvt |
3-angle valve job???
quote: MossOpel: Kui ma nüüd asjast õieti aru sain siis: kas poleks parim teha need üldse ümaraks?
Ei ei......tööpind peab ikka tasaseks jääma
Mis puudutab max'i väidet ainult 45 kraadi kohta, siis (palun nüüd mitte tatistama hakata) nt bemu mootoril on need juba tehasest ümardatud ja ega seal suurt enam treida nagu polegi. Oleneb mootorist, paljudel saab ka sääreotsad peenemaks treida,
aga ettevaatust naatriumtäidisega klappidega (väljalase) ning ülepingutamisega, kui kasutatakse kõvasid klapivedrusid - tulemus võib as well olla ka klapipeade otsast äratulemine.
Suuremat efekti saab kindlasti suuremate klappidega - endal jäi kahjuks asi proovimata, kuna tekkis kahtlus, kas 1mm suuremate klappide sõna otseses mõttes mootorisse aretamine (Alpina klapid, a' 1500 eek) eriti midagi juurde annab. Konkreetsel mootoril käivad 46 mm tehaseklapid väga lähedale silindriseinale.
Oleneb, mis mootorit ehitada plaanis on, aga ise omast kogemusest ei soovitaks kindlasti pakkuda üle nende igasugu race-modedega, mingist hetkest hakkavad need tavaliselt kiirendust halvendama ning ega sõita ka teab-mis mugav pole. Low- end Nm langeb ikka väga drastiliselt ja mida arenenum on baasmootor, seda rohkem. Pigem kombinatsioon displacement'ist , heast koostetööst ja mõõdukatest performance-juppidest
Kui su nime järgi peaks selleks mootoriks vana hea UMZ-412 olema, siis viilimise asemel mine sõida venemaale ja osta sealt endale 2.0 mootoriks ümberehituse kpl.
|
09.09.2003 at 08:36 |
|
ylovoitka |
3-angle valve job???
Miks tasub enne kõvasti raamatuid lugeda ja teadmiseid koguda, kui mingi töö kallale asuda?
Mõttetult on tööjõudu, raha ja aega raisatud! Miks? Sellepärast, et selline 30* "back-cut" on täielikult ressursi raiskamine.
Läikiva tööpinna (45*) pikkus mööda kaldpinda on 2 mm. Soovitav oleks modifitseeritud mootoril 1.5 mm (0.060 inch). Ülemise kulumata 45*'se osa pikkus mööda kaldpinda on 1.2 mm. Seega oleks tulnud 30* "tagasilõiget alustada 2+1.2-1.5=1.7 mm allpool (mõõdetuna mööda 45* kaldpinda), mis oleks märgatavalt (~10 cfm) suurendanud küttesegu voolavust väikestel klapitõusudel. |
15.01.2004 at 09:57 |
|
jyrki |
3-angle valve job???
Here you can see a typical effect of backcutting the valves, this is a ported SB mopar smog head with stock 1.88 intake valves measured at 10 in/h2o. Typicalyy the low/mid lift numbers get better and small loss at bigger lifts.
lift stock, backcut
0.200" 76.19, 92.52
0.300" 115.65, 121.77
0.400" 133.33, 137.41
0.450" 140.14, 142.18
0.500" 144.90, 147.62
0.550" 151.02, 150.34
0.600" 152.38, 148.98
|
15.01.2004 at 10:55 |
|
karikas |
3-angle valve job???
quote: vvt: quote: MossOpel: Kui ma nüüd asjast õieti aru sain siis: kas poleks parim teha need üldse ümaraks?
Ei ei......tööpind peab ikka tasaseks jääma
Tööpind jah, kuid sellega piirnevad alad on parem ümarad teha. Seepärast on 5 pinda parem, kui 3. Minuteada need pinnad ise-enesest ei anna midagi, vaid kogu asja point on tihenduspinna vähendamises. Kui klapipilu väike, siis suureneb voolavus trastiliselt selle pilu pinna vähenedes. Ja 15 kraadi mõlemilt poolt maha võtta on kõige lihtsam viis.
Ühesõnaga radius valve job on parem.
Karikas
|
15.01.2004 at 17:59 |
Last edited 15.01.2004 at 18:01 by karikas
|
silver77 |
3-angle valve job???
küsimus .kas on õige et tööpind algab klapi äärest.vanasti oli et tööpind algas 1-1,5 mm klapi äärest,siis ei veninud klapp välja.ka laiem tööpind on parem,kuid raskem pidama saada |
15.01.2004 at 19:55 |
|
MossOpel |
3-angle valve job???
Tagusin Google'isse radius valve job ja viskas sellise pildi mulle:
On siis tegu sellise asjaga? Eeldan, et sulgepind on siis see 45kraadise nurga all. |
03.02.2004 at 17:58 |
|
karikas |
3-angle valve job???
quote: MossOpel: On siis tegu sellise asjaga? Eeldan, et sulgepind on siis see 45kraadise nurga all.
Mina olen Radius Valve Job kohta lugenud sellist asja, et see lihvitakse Angle Valve Job-st. Idee selles, et nurkadena saab klappi täpsemalt töödelda ja kõik klapid suure täpsusega samasugused teha. Aga nurgad ise-enesest hakkavad voolamist takistama ja need vaja veel käsitsi ümaraks lihvida.
Kui ma õieti aru saan, siis on see klassikaline stock mootori võte - võimsus ressursi arvelt.
Karikas
|
04.02.2004 at 10:49 |
|
karikas |
3-angle valve job???
Kasutasin kah otsingumootoreid ja leidsin sellise jutu:
The best valve jobs are radius valve jobs which are a 3 or 5 angle valve job which is hand blended after cutting for a perfectly smooth transition.
Pole päris see, mis otsisin, kuid sobib kah. |
04.02.2004 at 12:05 |
|
jyrki |
3-angle valve job???
The "best" valve seat depends of a lot of things, but the "R-seat" is a pretty proven performer in any head. In many applications there may be better solutions, but they need to be figured out first. |
04.02.2004 at 16:21 |
|
MossOpel |
3-angle valve job???
Tavaliselt on nii, et klapipead ei ole põlemiskambri pinnaga tasased. Kui klapid sisse süvistada, siis see ei mõjuks enam positiivselt? |
04.02.2004 at 16:54 |
|