Poster |
Message |
smr |
Open Track järelkaja
Tegin siis tqhq traditsioone järgides uue teema.
Pildid ise asuvad siin: http://smr.saurus.ee/fotod/210903/ |
21.09.2003 at 16:20 |
|
ollo |
Open Track järelkaja
Tegijaid tundus piisavalt olema, kas rekordeid ka tuli?
BTW mis läikiv kopsik see devilci auto kapoti alla on visatud? |
21.09.2003 at 17:35 |
|
spark |
Open Track järelkaja
... ja tundub,et devilcil on tulekahju (pildil 4177), klotsi ja ketta vahel
____________________________
Seitsekümmend Viis |
21.09.2003 at 17:53 |
|
smr |
Open Track järelkaja
quote: t-spark: ... ja tundub,et devilcil on tulekahju (pildil 4177), klotsi ja ketta vahel
Järgmisel ringil oli asi veel hullem, kuid kahjuks ei õnnestunud see pilt
Rekorditest ei tea kahjuks midagi, kuna lahkusin ise kell 14.00 . Kuid 40 seki piirini oli siis veel 0,8 sekundit aega
|
21.09.2003 at 18:12 |
|
About |
Open Track järelkaja
on tal mingid ventileeritavad ketta ?
kas Lajalit polnud kohal ? |
21.09.2003 at 18:53 |
|
tfr |
Open Track järelkaja
Alla-40 mehi kogunes 2 - Devilc (39.949 kui ma õieti mäletan) ja Jaanus Murakas (38.7xx). Eks ajavõtumehed jõuavad ka millalgi levisse ja panevad täieliku edetabeli üles.
EDIT: vennad segi omavahel |
21.09.2003 at 18:54 |
Last edited 21.09.2003 at 21:53 by tfr
|
Martti L |
Open Track järelkaja
Kella 16.20 seisuga kui lahkusin oli parim 38,7.. ja Mitsubishi EVO7 (Jaanus Murakas vist).
Devilc -l paistab kompressor sealt kapotialt.
Seekord oli minu arvates ka kõige kõvema tasemega üritus üldse. Respect kõigile sõitjatele.
Edit: kirjutan nii aeglaselt, et TFR jõudis ette aga tore kuulda, et Devilc lõpuks ka alla 40 sek piiri sai. |
21.09.2003 at 18:54 |
Last edited 21.09.2003 at 18:55 by Martti L
|
tfr |
Open Track järelkaja
quote: -ollo-: BTW mis läikiv kopsik see devilci auto kapoti alla on visatud?
Kompressoriks nimetavad. |
21.09.2003 at 18:55 |
|
peep Moderator |
Open Track järelkaja
Tulid jah head ajad, autod muutuvad kõvemaks ja mehed ka. Ise sõitsin vaid 2x5 ringi aga niipalju suutsin kevadist sõidujoont õgvendada, et nüüd joon kodus konjakit. Oli tore ja järgmisel aastal ehk jälle ... |
21.09.2003 at 19:27 |
|
rustang Moderator |
Open Track järelkaja
Tänud kõigile, kes seekordse OT toimumisele kaasa aitasid. Vabandused nende ees, kes seekord ukse taha jäid kuid sellises formaadis ei mahu kahjuks rohkem rahvast peale.
Õnnesoovid 39 ja 40 piiri alistajatele ja samuti Peebule, kes jõudis tänavarehviga minu kevadisele ajale päris lähedale ja sai teenitult konjaki endale. Ka BlueStangi sõit oli "rookie" kohta väga hea.
Hinge jäi kriipima vaid see, et ise sangas olla ei saanud. 2004. a. esimeseks OT-ks tuleb see viga parandada! |
21.09.2003 at 20:15 |
|
rustang Moderator |
Open Track järelkaja
Veel OT kohta:
Väga tahaks näha V-BOX graafikuid. Eriti lahe oleks, kui ka sinise EVO graafikud korraks kuskile netti tekiksid 38,xxx ringiaja saavutamise nüansse tahaks kangesti uurida. |
21.09.2003 at 20:31 |
|
riisiveski |
Open Track järelkaja
Nii. Ise ka siis õnnelikult tagasi. Enne üritust sai endale pandud eesmärgiks alistada minu jaoks maagiline 45 sekundit, mis alul 45.5 puhul tundus juba uskumatu. aga kui järgmine kord tuli 44.9, siis olin väga rahul ning peale üht korda veel võis pillid kokku pakkida. Samas nagu ikka, päris rahul ei saa siiski olla, kuna auto ja enda sõidustiil (just niipidises järjestuses ) vajavad veel palju-palju parandamist.
Aga igatahes suured tänud korraldajatele ja et järgmised korrad oleksid sama toredad, kui senised OT-d on olnud.
Edit: Hommikul tegi keegi Laagris nalja, et muhk läheb suvilast kraami talvekorterisse tooma. Tundub, et väga mööda ei pannudki
____________________________
Be smart. Drive safe. Stay legal. |
21.09.2003 at 20:37 |
Last edited 21.09.2003 at 20:49 by riisiveski
|
Cardo |
Open Track järelkaja
Minugipoolt tänud taas suurepärasele korraldusele/korraldajatele ja ka RNT- le kes viitsis kurikad laiali laotada ja siis taas kokku korjata , oleksin ka aidanid aga nagu näha väsisin vääga ära http://smr.saurus.ee/fotod/210903/IMGP4215.JPG
Teinekord üritan normaalne olla
Kusjuures täna oli lausa motospordi hõngu tunda kui läbi õhu kostus rajalt ka madalamast toonist kõrgemale pürgivaid helisid -- see ju see ringraja ääres seismise mõnu ongi. |
21.09.2003 at 20:53 |
|
meph |
Open Track järelkaja
ka minu poolt õnnitlused väga kordaläinud ürituse puhul.
Ise sai oma praeguse autoga sauga rajal esimest korda käidud ja 1.6 bmw 316 coupe kohta enda meelest täiesti korralik 45.3 sõidetud. samas alati on ruumi parandamiseks varsti pistan kusagil urkasse mõned pildid ka üritusest... |
21.09.2003 at 21:06 |
|
devilc
Moderator |
Open Track järelkaja
Minagi õnnelikult kodus tagasi. Suured tänud korraldustiimile väga hea ürituse eest. Tunnen teie ees ka väikest piinlikkust, kuna vabatahtlikest tööülesannetest, kuhu RNT mind kindlakäeliselt suunata üritas, vingerdasin kahel korral ära. Aga ehk annate andeks, arvestades minu eepilist võitlust 40 s piiriga, mis lõpuks küll alistus vist koguni kolmel korral (ajad 39.95-39.96 vahemikus), aga nagu Ats tunnistada võib, ei tulnud see kergelt. Raadio kaudu aegade ütlemine töötas ideaalselt - väga kihvt on sõita, kui iga ringi järel täpselt tead, kuidas läks.
Kompressorist kah. Keda huvitab, siis tegemist on selle kitiga (stage 1). Töötas laitmatult, nagu ka ülejäänud auto (jess!), v.a. pidurid, millega mul oli täna pidevalt üks jama. Eks tuleb needki üle vaadata. Ringiaega parandasin 1.3 sekundit. VBOXi trace'i pealt ennustasin 1.5 s parandust, aga paraku oli piduritel asjast oma arusaam ja sinna see 0.2 s ehk kaduski. 39.95 ja 40.05 vahele sõitsin vist küll oma kümme korda.
Edit: sõitsingi (ajad 39.949, 39.957, 39.965, 40.016, 40.016, 40.020, 40.020, 40.027, 40.031, 40.035).
Muraka aeg on võimas. Masinal muidugi väidetavalt 330+ hj ja 480 Nm momenti ka, aga aeg ikkagi vinge. Ise arvasin enne üritust, et ta kuhugi 39.5 s kanti sõidab.
Oma VBOXi graafiku panen kohe üles, kui selle saan (ilmselt esmaspäeval). Ja Avo, kas ma saan nüüd selle lubatud kleepeka ka?
Ander@happy |
21.09.2003 at 21:31 |
Last edited 21.09.2003 at 21:45 by devilc (Moderator)
|
ats |
Open Track järelkaja
Ajad olemas
http://mail.gate.ee/wap/liveresults.asp |
21.09.2003 at 21:32 |
|
rustang Moderator |
Open Track järelkaja
quote: devilc: Avo, kas ma saan nüüd selle lubatud kleepeka ka?
My Bad, unustasin. Homme võtan tööle kaasa ja annan üle! |
21.09.2003 at 21:41 |
|
PlyVal64 |
Open Track järelkaja
Rõõm lugeda ülivõrretes üritusest ja uutest rekorditest. M.Murakas ja Devilc, arusaadav. Aga et RNT oma "kaubavaguniga" vaid 2 sekundit Lille sinisest aeglasem on?? Ja Peep, kes ennast kindlasti veel ringrajasõitjaks ei tituleeri raske "muskli" ja siiski kehva rehviga. Ja Supraga korralik aeg. Täiesti uskumatu.
Ander, too stage 1 on ikka vist abimootorile vähe (ei jäta norimata) |
21.09.2003 at 21:48 |
|
rustang Moderator |
Open Track järelkaja
quote: ats: Ajad olemas
http://mail.gate.ee/wap/liveresults.asp
Vt. Supra, rehv: D nagu Drag |
21.09.2003 at 21:51 |
|
tfr |
Open Track järelkaja
quote: PlyVal64: Rõõm lugeda ülivõrretes üritusest ja uutest rekorditest. M.Murakas ja Devilc, arusaadav.
Krt, parandasin oma näpuka ülevalpool ära - parima aja sõitis kusjuures Jaanus, mitte Margus. |
21.09.2003 at 21:53 |
|
James Herne |
Open Track järelkaja
Tänud kõigile korraldajatele - küll tahaks teada kes need kõik on - Avo ja Peep on tuttavad näod, aga kes veel asja proffesionaalsele kulgemisele kaasa aitasid? Hea meelega tänaks inimesi juba raja ääres, mitte siin arvuti vahendusel, aga imelik on ühele vennale tänu avaldada, kui tema kõrval on võib-olla veel 5 inimest, kes asjaga samavõrd seotud. Ettepanek kõik "süüdlased" siin üles loetleda (koos fotoga kui võimalik :-) ). |
21.09.2003 at 21:54 |
|
devilc
Moderator |
Open Track järelkaja
quote: PlyVal64:Ander, too stage 1 on ikka vist abimootorile vähe (ei jäta norimata)
Kusjuures nii ongi. Küll sinna ajapikku ilmub ka stage 3, mis oma 250+ hobujõuga peaks 1075 kg masinat üsna nobedalt edasi viima, aga asja tuleb arendada kompleksselt. Võimsus ei ruuli, kui pidurid/vedrustus/ülekanded/rehvid/jahutus jne lisandunud jõuga hakkama ei saa.
Niimoodi rahulikult autot arendades saan ma võimalikud probleemid lahendada ilma, et nad üle pea kasvaks. |
21.09.2003 at 21:59 |
|
meph |
Open Track järelkaja
pilte: http://meph.neti.ee/~mephisto/sauga_ot_2003_3kord/
(mõned nendest küll veidi tobedad, aga ikkagi :> ) |
21.09.2003 at 22:29 |
|
James Herne |
Open Track järelkaja
Kommentaarid tulemuste kohta:
* Evo aeg räägib muidugi ise enda eest. Lahe kui inimesed autoga sõita oskavad.
* Tore on näha, et Anderi töö Mazda ja enda sõiduoskuste kallal korralikku vilja kannab.
* Eikilt oleks oodanud 40 sek. tuuri aega.
* Integra - üllatus.
* Kristjan Pappa 944 - üllatus. Kuigi auto sai mingi hetk 3.0L 211hp mootori, on 83.a. stock vedrustuse ja pidurite kohta aeg ikkagi kuidagi liiga hea. Sõber Kristjan oskab vist hästi sõita ;-)
*Silver - üllatus.
*Enda kohta niipalju, et eesmärk oli 10 sisse saada, mis täitus, aga 944 Turbost oleks oodanud rohkemat. Auto on küll 100% stock (220hp, vedrustus nii pehme, et kurvis käis peegel vastu maad jne.), all olid M+S kummid, millega ta saksast paar kuud tagasi tuli, aga siiski oletasin, et suudan alla 42 sek. sõita.
* 206GTI - üllatuste üllatus. Kas nendele autodele pannakse ka tehases mootoreid peale või oli see mingi tuuningupill?
* Peep - ka üllatus, et selline raske auto nii kiirelt kurve võtab.
* Supramees sõidab kindlasti hea aja, kui kõvasti trenni teeb. Võimsa tagaveolise turbo-autoga on nii aeglase raja peal väga raske sõita. Selline auto toimiks suurepäraselt rajal, kus kiirus alla 150kmh ei lange. Isegi mul oli raske oma turbot taltsutada - esimene hetk ei ole üldse minekut ja kui kurvist väljumisel rõhk üles tuleb, siis tuleb gaasi järgi lasta, sest ühe kummi põletamisega kiiresti edasi ei saa (LSD-d kahjuks pole).
Igatahes oli hirmus lahe üle paari aasta jälle rajal olla. |
21.09.2003 at 22:44 |
|
silver |
Open Track järelkaja
Üritusega jäime väga rahule(vinge), enda üritamisega rahule ei jäänud, auto oleks lubanud sõita palju kiiremini, oleks ainult normaalse rehvi võinud ise alla toppida.
Eiki sõitis aga linnaringist alla jäänud pasteldega ja B2000 rehv soojeneb ka kuskil 6 ringi, lõpus lootis et kas saab 10 ringi järjest ka lasta aga ei vedanud välja.
Kogu üritusest siiski ainult positiivsed emotsioonid. |
22.09.2003 at 07:14 |
|