register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Üritused : "Raadi Speed 2001" I etapp   1 2  
Poster Message
peep
 
Moderator
"Raadi Speed 2001" I etapp
Edastan minule laekunud info:

Autode kiirendusvõistlus "Raadi Speed 2001" I etapp toimub 09 juuni 2001 a.

JUHEND

1. Ajakava
12.00 Registreerimine, teh. kontroll
12.30 Rajaga tutvumine
13.00 Võistlussõidud
15.00 Autasustamine

2. Korraldajad, ametnikud
Võistluse korraldaja: MC39
Võistluse juht: Meelis Pärtelpoeg
Tehniline komisjon: Aivar Parts

3. Rada
Raadi lennuväljal, betoonkate, 400m.

4. Võistlusklassid
Tänavasõiduautod kuni 2000 cm3
Tänavasõiduautod kuni 3000 cm3
Tänavasõiduautod kuni 3000 cm3 ja üle

NB! Turbomootor x 1,7

5. Osavõtjate registreerimine
Vajalikud dokumendid: täidetud osavõtuavaldus, juhiload, sõiduki teh. pass.
Registreerimismaks 300 krooni.

6. Võistluste käik, tulemused:
Võistlussõidud koosnevad omavahelistest sõitudest. Kaks võistlussõitu toimub aegade peale, neli paremat selgitavad võitja turniirisüsteemis.

7. Protestid
Protesti aeg 15 min. peale antud sõidu lõppu. Protesti kautsjon 500 krooni.

8. Auhinnad
Iga klassi kolmele paremale kohale diplom, karikas, lisaks eriauhinnad.
9. Kindlustus
Korraldajad ei vastuta võimalike õnnetuste ja nende tagajärgede eest. Soovitav kasutada kiivrit.

Info tel. 056 693832 Meelis Pärtelpoeg ja 052 47563 Aivar Parts.

[Edited by peep on 31.05.2001 at 16:37 GMT]
31.05.2001 at 16:33
max
"Raadi Speed 2001" I etapp
Igavene jama tegelikult, sest jällegi tuleb mitu üritust ühele ajale. Pakun välja, et on olemas paljusid inimesi, kes tahaksid olla nii Beach Party-l kui kiirendusvõistlusel. On ka selliseid , kes lisaks eelpool nimetatutele tahaksid viibida ka tqhq.ee üritusel ;) Tõmba või kolmeks.

Max@going.to.beach
31.05.2001 at 17:05
LaSa
 
Moderator
"Raadi Speed 2001" I etapp
pärtli poeg? karm.

lahe see, et kompressoril & nitrol koefitsenti pole.
31.05.2001 at 18:56
JustMe
"Raadi Speed 2001" I etapp
Mind huvitab see, et mis siis saab kui keegi näiteks RX7-ga tuleb ... 1.3 liitrit ju , mis siis et wankel :p


[Edited by JustMe on 01.06.2001 at 15:02 GMT]
01.06.2001 at 15:01
Jörm
 
"Raadi Speed 2001" I etapp
Huvitav on see, et meil on jäänud standardiks see minu sünnipäeval täispeaga välja mõeldud klassifikatsioon kanali kiirenduse jaoks. Oleks nagu aeg hakata FIA ja NHRA klassifikatsioone kasutama, aga siin pannakse ikka mootori kubatuuri järgi asju.
01.06.2001 at 15:03
peep
 
Moderator
"Raadi Speed 2001" I etapp
Mida Sa konkreetselt välja pakuksid ? Arvestades meie autoparki pole see klassifikatsioon ju halb IMO aga ega ma pole asja üle eriti sügavalt järgi mõelnud ka.
01.06.2001 at 16:03
Jörm
 
"Raadi Speed 2001" I etapp
Noh FHRA tehnilisi tingumusi olen ma päris mitmel mehel näind, eks sealt võiks hakata veidi shnitti võtma, et tulevikus saaksid ka väljamaalased siin võistelda. IHRA jagab samuti tingimusi. Mul endal vist 96 aasta FHRA omad. Samuti on ajast ja arust see nõue, et auto peab olema ebaturvaline, ehk seal ei tohi olla puuri sees. need reeglid on kõik juba välja mõeldud, vaja ainult meie keelde ümber tõlkida.
01.06.2001 at 16:19
peep
 
Moderator
"Raadi Speed 2001" I etapp
No puuri mittelubamine on vast Speedesti omapära aga see pole ju ka mingi tõsine üritus - lihtsalt tissimissi, grillfesti ja suure paugu täiendprogramm.

Välismaa reeglitega on vististi selline probla, et need on mõeldud spetsiaalselt ehitatud autodele ja seega hästi meie konteksti ei sobi. Kui asi areneb ja tekib ka mõni kohalik, puhtalt stripi jaoks ehitatud masin võiks asjal juba jumet olla.
01.06.2001 at 16:26
rustang
  
Moderator
"Raadi Speed 2001" I etapp
Reeglitest: seal kus meid ei ole on ikka parem :) Soome boardist mess (kus juttu Speedestist):

Viron säännöistä
Turbokerroin 1.7? Eli 1600 turbo ajaisi luokassa 2000-3000 (1600*1,7=2720)? Muutenkin kuulostaa aika hyvältä, ehkä vielä isolohkot ja pikkulohkot pitäis erottaa jotenkin. Tästäkö osviittaa Suomen katuautokisoihin?

Meie tahame soomest eeskuju võtta ja nemad vastupidi ???
01.06.2001 at 17:12
newton
 
Moderator
"Raadi Speed 2001" I etapp
hee, soomes on jah aktuaalne probleem, et big-blockid veel eraldi, meil neid kahjuks lihtsalt pole :( üksikud erandid välja arvatud :)
01.06.2001 at 17:14
peep
 
Moderator
"Raadi Speed 2001" I etapp
Nii huvi pärast küsin - keegi sõita ka kavatseb ?

Ise plaanin käe valgeks saada ja ilmselt ka Lauri osaleb, kui auto valmis jõuab selleks ajaks.
05.06.2001 at 10:41
rustang
  
Moderator
"Raadi Speed 2001" I etapp
Nagu ennem kirjutasin, asi jama. Heal juhul saaks hakata Talnast kell 11 tulema, kui väikesed autod enne sõidavad, siis ehk? Tahaks kyll kangesti V8-ga võidu sõita,kuigi pähesaamise tõenäosus suur.
05.06.2001 at 10:55
peep
 
Moderator
"Raadi Speed 2001" I etapp
Kui Sa 11 tulema hakkad siis peaksid ju jõudma küll. Helista Meelisele ja lepi temaga selles osas kokku - ta kindlasti sooviks veel ühte usakat oma võistlusel näha.

Mis pähesaamisesse puutub siis see ei ole ju kunagi kindel.:)

[Edited by peep on 05.06.2001 at 11:42 GMT]
05.06.2001 at 11:42
Erkki
  
"Raadi Speed 2001" I etapp
Võistluskorda Camarot ilmselt/kahjuks ei jõua,aga pisut tuulutada tahaks teist küll.Kui mootori vähegi käima saab,tulen cruisama küll.Praegu on tõsised probleemid mootori tasakaalustamisega,väriseb jubedalt.
05.06.2001 at 12:00
rustang
  
Moderator
"Raadi Speed 2001" I etapp
quote:
peep wrote:
Kui Sa 11 tulema hakkad siis peaksid ju jõudma küll.
Mis pähesaamisesse puutub siis see ei ole ju kunagi kindel.:)

Mnjah, pidasin pingelisi läbirääkimisi ja ilmselt saan isegi natu varem tulema hakata. Kes undava ja koliseva Mustangi kitsal tagaistmel Tartusse soovib saada, andku märku. BTW, Pärnus tundus lamell hea kummivalik olema, kas vedada need ka Raadile kaasa?
06.06.2001 at 09:40
peep
 
Moderator
"Raadi Speed 2001" I etapp
Seal on betoon ja seega parem pidamine. Aga kui Su alternatiiv on need peaaegu siledaks kulunud suvekummid mida ma Pärnus nägin siis vist on talvekummid parem valik ?
06.06.2001 at 09:54
rustang
  
Moderator
"Raadi Speed 2001" I etapp
avastasin äkki: slikid vist ei olegi keelatud ???
06.06.2001 at 13:08
peep
 
Moderator
"Raadi Speed 2001" I etapp
Normaalne ju
06.06.2001 at 13:13
rustang
  
Moderator
"Raadi Speed 2001" I etapp
Niisiis:
1) "Pärtli poeg" arvas, et kui 13:00-x kohal olla, siis on OK :)
2) Proovin eksperimendi korras slikkidega sõita

Laupäeval näeme :evil
07.06.2001 at 11:32
peep
 
Moderator
"Raadi Speed 2001" I etapp
quote:
rustang wrote:
2) Proovin eksperimendi korras slikkidega sõita

Laupäeval näeme :evil

Tõlge: proovin kas õnnestub sidur sisse kärsatada või kast/tagasild laiali lasta.

Ok, ok - just kidding. :)

PS. Mis slickid on ?
07.06.2001 at 11:38
rustang
  
Moderator
"Raadi Speed 2001" I etapp
quote:
peep wrote:
Tõlge: proovin kas õnnestub sidur sisse kärsatada või kast/tagasild laiali lasta.

Ok, ok - just kidding. :)

PS. Mis slickid on ?

Mis seal's ikka, tagasilla hammakad niikunii liiga lahja ylekandega ja kastis synkrod läbi :)

A on miskid imepehmed poolpidused Misukad, kitsad natuke. Siiski hoiatati, et poolasssid pidada minema krõps ja krõps ???
07.06.2001 at 12:05
peep
 
Moderator
"Raadi Speed 2001" I etapp
Arvan, et poolassid küll jõuülekande kõige nõrgem koht pole. Pigem ikka sidur v. kast. Sul on vist Borg Warneri T-5 ?
07.06.2001 at 12:08
rustang
  
Moderator
"Raadi Speed 2001" I etapp
Garfield ytles, et tal mitu tykki poolikuid garaasinurgas. Samas Fordi 8.8 sild tõesti ei tohiks järgi anda. Kast on jah Borg-Warneri oma, T5 World Class ehk veidi tugevdatud T5. Sidur Sachs, peaks margi järgi vaatama, kas on ka hea? Megajäik on kyll, ilma performance-trossita ei lahutanud.
07.06.2001 at 12:24
Kert
"Raadi Speed 2001" I etapp
Nende T-5 kastidega on natuke jama jahh..... ise olen vähemalt 3tk prügimäele saatnud....
Kõige nõrgem tundub olevat kolmas käik, mul on kõik jamad alati sellest hakanud....
07.06.2001 at 14:46
peep
 
Moderator
"Raadi Speed 2001" I etapp
Võistlus sõidetud ja kes veel ei tea siis Lauri oli kiireim auto, mina tulin teiseks ja Kert tuli kolmandaks. Neljas koht oli Georg oma firega ja viies Andres oma kastikaga - st. kõik usakad. Põhjus muidugi proosaline, teisi osalejaid ei olnud, ainuke mitte usakas suures klassis James oma Porschega oli sunnitud juba alguses tehnilise rikke tõttu katkestama. Aga sellest hoolimata tundub, et ka suure osalejate arvu puhul oleks Lauri ja ka ilmselt ka minu:rolleyes auto võitmine väga vähestele jõukohane olnud.

Aegu võeti poolkäsitsi, st. stardist läks kell käima rohelise tule süttides ja finishis vajutati aeg kinni joone ületamisel. Täpsel mõõtmisel võib seega vea suurusjärk olla paar kümnendikku - mis on muidugi palju drag-race jaoks. Minule mõõdeti 13,28 parimaks (2 erinevas sõidus sain sama aja), mis on igati ok. Distants oli väidetavalt meetripealt välja mõõdetud.
11.06.2001 at 10:07
tqhq.ee foorum : Üritused : "Raadi Speed 2001" I etapp   1 2  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.