register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Vaba teema : Soovitage hää kaubik!   1 2  
Poster Message
hundu
Soovitage hää kaubik!
Värk siis selline, et tuleb leida endale uus tööauto. Hetkel on selline Berlingo, millel on ilma turbota 1,9L diiselmootor (loe: olematu kiirendus ja suur kütusekulu). Käisin uut Caddyt proovimas: mulje on hää s.t. auto on suur, mugav ja vaikne. Kui Caddyle tellida suurem mootor siis peaks saama sõita küll...

Kas keegi viitsiks jagada kogemusi erinevate pisikaubikute kohapealt? Millise mootori/varustusega saab mugavalt tööasju ajada ja mis rohkem häirib?

____________________________
beetle ´66
deville ´97
17.05.2004 at 15:16
mrtn
Soovitage hää kaubik!
need pirukakärud on kõik ühesugused taburetid, VW platvormi kasutajad kiruvad ise. meil on Berlingo, ajab asja ära, tüüpviga on vilets suunatulekang, mis on korduvalt remonti saanud, aga natukese aja pärast hakkab jälle väljalülitamisel teisele poole asendisse sisse hüppama.

kui raha rohkem on, siis osta väike Transit, see on täiesti super, nagu suures sõiduautos istuks ja hea näeb välja ka. ja mis kõige olulisem: hea reklaami peale kleepida, küljed on siledad :)
17.05.2004 at 17:29
tfr
 
Soovitage hää kaubik!
No Caddyst tuli nüüd uus põlvkond. Välja näeb küll juba täitsa auto moodi, ehk saab talvel sisse ka.
17.05.2004 at 19:11
Martin460
Soovitage hää kaubik!
Olen kasutanud 1,6L mootoriga Berlingot aasta.See on see 110 hp.Suunatulekangi jama on jah vahel harva muidu kõik toimib.Eile käisime 3 täiskasvanut Lõuna -Eestis...525km.sõitsime 47.liitriga.Kiirused olid pidevalt 110-130...möödasõitudega ei ole mingeid probleeme...
Minu oma hind tuli kõigi lisadega(v.a. klaaskatus)226K EEK-I
Allahindlus tehti 204K peale.Hinna sees olid ka eraldi talverattad testivõitjatega.
Kuna olen ise kahemeetrine siis meeldib see,et sees on laialt ruumi...
miinuseks on muidugi kõrge auto hädad suurematel kiirustel.Salongimüra kohta ei oska midagi kommenteerida...bituumenit on lisatud ustesse...
Mis häirib veel on külgmiste liuguste avamine seestpoolt-kodanikud kaasreisijad ei saa aru,et enne tuleb vajutada ukse sangas olevale suurele nupule ja siis ust lükkama hakata.Ikka surutakse enne ust ja...muidugi ta ei toimi niii...
Masin muidu ülipraktiline ja ära pole ka veel osanud midagi lõhkuda.Läbisõitu on tulnud 10 kuuga 25K km.


____________________________
Plymouth Roadrunner 440 SixPack FB-s grupp: Kroomimine
Chrysler 300C 2007
17.05.2004 at 19:52
Astro SS
Soovitage hää kaubik!
Margile truu olles peaksin soovitama ChevY Astrot :D.

Ise liiklen (tööauto) Citroen Berlingoga (järgmine kuu saab 2 aastat vanaks) läbisõit 135 000 km :eek , mootoriks 1,9 diisel . See riistapuu om õudus kuubis. Vahetatud on : juhi iste 7 korda (ikka katki ja logiseb), mootorit reguleeritud ja remonditud (tiksub ikkagi), pidevad vead elektrisüsteemis (kord ei põle suunad,siis stopptuled, siis kojamehed jne...)
Lisaks veel kiirendusvõime puudub täielikult (parim kiirendus saavutatakse mäest alla sõites ja käik välja lülitades )
Enne sitikat oli 3 aastat kasutuses VW Caddy ja ainukeseks probleemiks oli talvel käsipidur.

Ise võtaks järgmiseks tööautoks uue Caddy, piisavalt ruumi, ei ole toodetud konnasööjate poolt (prantslased) ja suht palju erinevaid mootoreid. (eelistaks turbo diislit)

____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid...
17.05.2004 at 22:31 Last edited 17.05.2004 at 22:31 by Astro SS
urmas
Soovitage hää kaubik!
Just ostsin uue Renault Trafic'u. Turbo-diisel, 6 kohta, pikk kere. Täna esimesed 500km sõidetud ja on enam-vähem positiivsed emotsioonid: kõvad istmed, kolm pedaali, odav raadio, jõuetu mootor. Linna-autoks on ok, aga pikal sõidul võiks ehk tiba energilisem olla.
17.05.2004 at 23:07
vvt
  
Soovitage hää kaubik!
On olnud juhust opereerida nii vana kooli pirukatest (a'la Combo) kui ka uuematest (Partner) koosnevat fleeti...khmmm.......

Caddy-vana Combo on suurusjärk kolm korda töökindlamad nagu näitas elu - 50 000 peal mõned odavad sillajupid ja kogu moos. Kusjuures tegu oli saksamaalt toodud autodega, mille tegelik läbisõit :rolleyes. Nt Incalt ei mäleta muid erakordseid remonte kui üks 700 kr siduritross 60 000 peal.

Partneritega on asi tunduvalt kurvem. Valmista vaim ette selleks, et alates 30 000 km-st hakkab tulema iga õlivahetusega 3-5k eest "erakorralist remonti". Kusjuures Kommesti kavalad garatiitingimused on sellised, et 50a papi käes oleval 50 000 sõitnud Partneri esirattalaagrite ja piduriklotside vahetuse jutuga saadeti meid pehmelt öeldes p....se. Täiesti tavaline taks on 50kkm pealt summuti remont, meil on viis sellist autot ja kord aastas tehakse seda kõigil.

Samuti valmista vaim ette suurteks arveteks iga pisirikke pärast - armatuuri valgustuse pirni läbi põlemisel arvesta teeninduses 2-3 töötundi, sest selleks tuleb terve salong lahti võtta, ise teha sa ei saa (vähemalt kui sa prantsuse loogikat ei oma).

Mina soovitaks küll praegu veel Japautos saadavat eelmise põlve Incat - usu, see 20 000 hinnavahet teed sa Kommestis esimese garantiiaasta "erakorralise remontidega" tasa.

Mingi tüüpviga tundub nendel Partneritel olema pikema pooltelje vahetoe laager, mis vahetusintervalli 30 000 km arvestades peaks vist lahtiselt pori sees käima.

Need odavama otsa mootorid 1.1 ja 1.4 ei kõlba kuhugi, kui sa just 90 aastane pole või infarktiohus ei ela.

Igatahes peale seda viimast kogemust rohkem ma ühtegi Partnerit ei osa. Proovime uut Combot, kui esimene 30 000 täis, siis pajatan.

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
18.05.2004 at 07:48
k-hunt
Soovitage hää kaubik!
Inca 1,9 SDI on mul ka igapäevatööriist(täna 30000 hoolduses).Oleks kaks pedaali ja 5 istekohta oleks very happi.
Firmas pesopartner kah.Aeg-ajalt käib köie jõul kommestis vastuvõtul.
Btw. kelle Oldsmobile (eksterjöör väga tip-top)seal Japauto peaukse vastas aias seisab?Alati silm puhkab!

____________________________
740 TD GLE
ex TOPAZ/TAURUS
Tauruse pudi müüa
18.05.2004 at 09:56
hundu
Soovitage hää kaubik!
Et veab siis vägisi uue Caddy poole ära?
Sellel ainukesena mootorivalikus 250Nm väänet....

____________________________
beetle ´66
deville ´97
18.05.2004 at 11:01
vvt
  
Soovitage hää kaubik!
Kuutidel on jah turbodiisel asja eest. Baasmudeli 1,4 mootorid kõlbavad heal juhul linnasõiduks. Maantee jaoks on õhutakistus suur, ülekanne liiga kõrge ning mootor nõrk. Tulemuseks on vabalt 10-12 liitrit sajale.

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
18.05.2004 at 11:07
Mart ja auto
Soovitage hää kaubik!
VW Transporter on hea. Oman sellist ja olen rahul. Kütusekulu on väike sõiduomadused head.
18.05.2004 at 17:21
Behemot
Soovitage hää kaubik!
Mina kasutan firmas Seat Incat, 1,4 bens. Saab kõik linnasisesed väikekaubad väga hästi ära veetud. Tühjemapoolsena ei saa isegi kiirenduse üle kurta. Muidugi täislastis jääb 1,4 ikkagi 1,4ks. Kulumise poolepealt midagi erilist silma ei paista.
20.05.2004 at 16:49
Cardo
 
Soovitage hää kaubik!
Olen sõitnud Caddyga ja sõiduomaduste üle eriti ei kurda. Kilometraazi palju ei tulnud kuid garantiiaeg lendas kat ja taheti kangesti raha välja pressida...sorry !!! Nii see ei läinud.
Pikemat aega olen omanud VW Transportereid ja firmas on neid 3 tk. Sillaosa on nõrk ja vajab A osi või saksa korralikke B juppe , muu on jama.
1,9 vs 1,9TD paagitäiega saab sõita 1000 vs. 900 kilti. Ma just eriti liikumisega ei hellita ka kuna muidu tundub et asi ei liigugi võrreldes mõne muu autoga :)
Võrdlusena Transporteriga millega liiklesin oma 3 kuud on öö ja päev. Transporteri rooli tuleb mind relva ähvardusel sundida. Linnasõiduks on ta liiga lai ja kohmakas ja 2 kilomeetripealt kuulda et Ford tuleb.
Seat vs. VW pirukas --??? ma ei näe seal eriti suurt erinevust.
4-5 istmega Transporter on parim valik erti töö asjadeks.
20.05.2004 at 17:37 Last edited 20.05.2004 at 17:38 by Cardo
raulionu
Soovitage hää kaubik!
quote:
hundu: Käisin uut Caddyt proovimas: mulje on hää s.t. auto on suur, mugav ja vaikne. Kui Caddyle tellida suurem mootor siis peaks saama sõita küll...

Vana teema küll, aga mille lõpuks välja valisite? Kui uue Caddy, siis mis mootoriga ja kuidas praktilise kasutuse käigus tundub?

____________________________
ainult romud
30.06.2004 at 11:26
lundve
  
Soovitage hää kaubik!
ka trafficuga kulgen 1,7 ja td, liigub küll ja üllataval kombel eriti ei lagunegi! firmas veel renault kangoo 1,2 see täielik porno ei soovitaks kellelegi mitte mingit mugavust ega edasiminekut peale selle , et saab istudes sõita ja vihma eest kaitseb ka
30.06.2004 at 19:10
wax
 
Soovitage hää kaubik!
Berlingo :evil

08.07.2004 at 12:22
phyza
Soovitage hää kaubik!
võta transit või transit connect, tõsine tööloom ei lagune ega midagi. Prantslastega ei anna võrreldagi sõidumugavuses ja vastupidavuses. Transit aasta kaubik 2001 ja connect 2003, ju siis ikka väärt riist on
08.07.2004 at 13:15
Riho
Soovitage hää kaubik!
quote:
phyza: võta transit või transit connect, tõsine tööloom ei lagune ega midagi. Prantslastega ei anna võrreldagi sõidumugavuses ja vastupidavuses. Transit aasta kaubik 2001 ja connect 2003, ju siis ikka väärt riist on

Fiat Panda ja Punto on ka aastaautod olnud. Eks neil miski väärtus ikka on :evil
08.07.2004 at 13:37
Jansa
Soovitage hää kaubik!
quote:
phyza: Transit aasta kaubik 2001 ja connect 2003, ju siis ikka väärt riist on
Minu arusaama järgi põhiline, et läbisõitu üle 200k ei lase. Siis hakkas too Aasta Kaubik 2001 ikka mehemoodi tükkideks lagunema.
Ja välimus väsib kah -> nullile läheneb võimalus mingitkimoodi kõigi nende 50k läbinud kirikuõpetaja-kaubikute kõrval ta maha müüa.

p.s. trafic on tõesti punk ;)
08.07.2004 at 14:20
margus61
Soovitage hää kaubik!
Soojendan vana teemat. Vaja oleks firmale suuremat nii 10...12 m3 kaubikut kraami laialiveoks Tallinnas. Ehk saab kelleltki mõne kasuliku näpunäite, kes sama ostujama läbi teinud.

Silma jäid Boxer, Jumper, Master, Ducato, Transporter, LT, Sprinter, Transit.

Hinnad on üsna ühte auku, sakslased veidi kallimad (MB jäi vaatamata). Valikul saavad määravaks muud aspektid, mida kasutaja kogemusteta ei tea:

- ekspluatatsioonikulud;
- kasutusomadused;
- kasutusmugavus;
- vastupidavus (Tallinnas);
- teeninduse tase;
- teeninduse hind;
- erakorraliste remontide sagedus.

Kui kellelgi miskit head/halba mõne ülalnimetatud kaubiku või selle müüja/teenindaja kohta öelda, oleks kõvasti abiks. Kommestist oli ülalpool juttu ja on muudeski teemades läbi käinud. Eelmist kaubikut (Nissan) sai peetud pea 7 aastat, läbisõit ca 20000 km/a. Otsitavat ootab sama saatus, kui saatuse sõrm vahele ei sega.
29.07.2004 at 14:11
urmas
Soovitage hää kaubik!
Meil on firmas madal/lühike Jumper ja pikk/madal Traffic. Mõlemad on normaalsed autod. Jumper sõidab kolmandat aastat. Korra läks katalüsaator umbe, mis garantiikorras ära vahetati. No ja Traffik on nagu sõiduauto (juhi poolt vaadatuna). Nii uutel autodel on hoolduse kulud olematud.
29.07.2004 at 14:40
PlyVal64
Soovitage hää kaubik!
quote:
margus61: Soojendan vana teemat. Vaja oleks firmale suuremat nii 10...12 m3 kaubikut kraami laialiveoks Tallinnas.
(MB jäi vaatamata)
Viimase aja sõidukogemus just selle M-B'ga ja nii jubedalt kolisevat tuliuut ratastega asja ei osanud isegi kõige hullemas pohmellis Vene autoehitajad valmis teha. Sinu UAZ on ilma sumpata kah kolm korda vaiksem, Lapplanderid lausa luksautod;)... Tundub, et esisilla puksid on mersuehitajatele tundmatud detailid. Nu ja oli siis veel mingil kliendil tõsiseid etteheiteid mingi mootoridetaili osas(helistas ja kurtis).
Aga need muud riistapuud on vist jah kõik täiesti ühte auku. Enim kiidetakse Trafficu mugavust. Kuidas nende vastupidavus ja teeninduste tase on ... raske arvata. Eks töömasinad lagunevad kõik, kui palju sõidetakse. Kuid on's ju Trafficul ka kaks sõsarat, Opel Vivaro ja Nissan Primastar. Kui Nissaani teenidusega rahul, tasub äkki seda vaadata? Teil peaks ju päris pikad kogemused nendega olema;)
29.07.2004 at 15:26
epsum
Soovitage hää kaubik!
Hmm.. Sõbral pisike bussifirma, kasutavad reisijat veoks MB Sprintereid(pikad, poolkõrged), Renault Trafficuid (pikad, poolkõrged) ja VW LT'sid. Kunagi sai vesteldud nendega pidamise ja kestvuse koha pealt - kõige odavam ülalpidamine tuli muideks mersu kasuks ( hoolduskulu kuus keskeltläbi 3000 krooni), VW'del jäi see hind 3500 krooni kanti ja renault'del tuli kuu hoolduskulu 5000 krooni kanti. Kuna renault neist ka odavaim( ostetakse ainult uusi busse) siis vähemasti tema arvamusel on kallim ka veidike odavam üleval pidada, a 2 aastat ja ~200 000 km kulutavat kõiki busse täpselt ühepalju. Aga nemad renaulte enam ei osta - kavatsevad kui jõudu on täielikult mb peale üle minna.

____________________________
srx '07
29.07.2004 at 15:31 Last edited 29.07.2004 at 15:32 by epsum
urmas
Soovitage hää kaubik!
quote:
PlyVal64: [quoteTrafficul ka kaks sõsarat, Opel Vivaro ja Nissan Primastar
Pluss see veel, et Reno'l on Tallinnas neli müüjat, keda kõiki kordamööda dumpida saab :)
29.07.2004 at 15:32
granaat
Soovitage hää kaubik!
ei tea midagi partner on suht korralik masin sõitnud sellega u1,5 aastat +veel mis eelmine juht sõitis ja vaadates seda kuidas ta linnas liigub siis ei saa küll midagi halba öelda kiirendus on norm ei söö bensiini pea ültse
29.07.2004 at 15:42
tqhq.ee foorum : Vaba teema : Soovitage hää kaubik!   1 2  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.