register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : slickid ja muud  
Poster Message
rustang
  
Moderator
slickid ja muud
Hoi,

Targemad ehk teavad täpsemalt aga kas mitte mujal maailmas räigelt koopast väljaulatuvad rehvid keelatud ei ole? Mida üldse võiks arvata siinsest rehvipoliitikast (slickid keelatud)? Võiks äkki siin boardis mingi konsensuse saavutada ja siis üritada rõhuda võistluste korraldajaid? Natuke jama, et igayks kehtestab omad reeglid mis omavahel eriti võrreldavad ei ole.
19.06.2001 at 17:06
JustMe
slickid ja muud
quote:
rustang wrote:
Hoi,

Targemad ehk teavad täpsemalt aga kas mitte mujal maailmas räigelt koopast väljaulatuvad rehvid keelatud ei ole?

Tegelikult on selline auto millel kummid välja ulatuvad LE-le mitte vastav auto. Kummid ei tohi ulatuda välja tiiva äärest ja kui ürituse juhendis on kirjas et peab vastama LE-le siis sellise autoga ei tohiks tegelikult sõita.
19.06.2001 at 22:58
peep
 
Moderator
slickid ja muud
Kesse neid slickke siis ära keelab ?

Mis muud maailma puudutab siis rääkides LE'le vastavatest masinatest jaguneb asi põhim kaheks: diagonaal ja radiaalrehvid. Esimeste hulka kuuluvad näit. M/T ET Street ja Hoosier QT Pro, mis on oma olemuselt sisuliselt mustriga slickid ja teise BFG Comp TA Drag Radial ja Nitto 555 DR. Kui jutt puhtalt tänavamasinatest siis tihtipeale on lubatud vaid radiaalrehvid. Soome korraldajad on ka üritanud kuuldavasti sellist põhimõtet rakendada aga ju siis radiaalrehvide kõrgem hind on sundinud asjast loobuma.

Meil kehtivate reeglite kohaselt võib ET Street/QT Pro ketsiga peale küll tulla IMO - DOT märk on tal peal ja muster ka juskui on.:D



19.06.2001 at 23:37
rustang
  
Moderator
slickid ja muud
quote:
peep wrote:
Kesse neid slickke siis ära keelab ?

Keelavad nii Eristed kui Aidem Pot.

Eristega olen kaks korda vaielnud, tema ytleb, et sõitku ma sportautode klassis slikkidega, nujah, lasen seal väikese Eriste Samaraga võidu (äkki saan veel pähe kah!!!!) :)
20.06.2001 at 10:11
LaSa
 
Moderator
slickid ja muud
mudugi lase Eriste samatraga võidu; saad si*emal juhul teise koha ja kuus punkti :)
20.06.2001 at 10:17
peep
 
Moderator
slickid ja muud
No siis pole muud kui paar ET Street ketse tellimusse - need on ju tänavakummid.:)

Kui tõsisemalt rääkida, siis kardetavalt tuleb meie korraldajatega probleeme, kuna nad ilmselt ise ka hästi vahet ei tee võidusõidurehvil ja tänavarehvil. E ja DOT sertifitseerimisest nad vaevalt midagi kuulnud on. Mis ET Street/QT Pro puudutab siis loomulikult on tegemist "cheater slick" tüüpi kummiga. Kui kallimad "päris" Drag Radialid kõrvale jätta siis on veel olemad ET Sportsman Pro ja Hoosier Quick Time mis oma kummisegult ja ehituselt on samad mis slickid aga sealjuures ilusa sügava mustriga mis ka kehvema silmanägemisega korraldajale ilusti kätte paistab. Näit. Lauri kasutab sellist rehvi:



Maksab asi vist ca. 3 k. tükk, seega odav (kõik on suhteline muidugi:))
20.06.2001 at 10:24
jyrki
slickid ja muud
The least expensive 'DOT' tires that somewhat work are McCreary's. They are originally dirt track tires and are as good as the Hoosier Quick times or M&H's and at least used to be well under 100$ each. Best traction DOT tires are ET Streets and Quick time Pro's. One thing that might be worth trying in your races is using VHT 'track bite' in DOT tires or drag radials.
20.06.2001 at 11:00
peep
 
Moderator
slickid ja muud
Would it be worth to put VHT to street tires ?
20.06.2001 at 11:06
jyrki
slickid ja muud
No, it just makes them more slippery. Don't know why, but they only work with the soft compound tires.
20.06.2001 at 13:56
Kert
slickid ja muud
Nojahh... Pärnus olid minulgi mingid pehmed kummid kaasas ja porge mehed hakkasid kisama ...... nii et kiskusin alt ära ja panin oma striidid alla...
Porge mehed väitsid et olen mustri ise sisse lõiganud.
21.06.2001 at 10:38
peep
 
Moderator
slickid ja muud
Olid need siis tänavakummid (DOT v. E märgiga) või võistluskummid (For racing only) ?
21.06.2001 at 11:03
ervin
slickid ja muud
quote:
Kert wrote:
Nojahh... Pärnus olid minulgi mingid pehmed kummid kaasas ja porge mehed hakkasid kisama ...... nii et kiskusin alt ära ja panin oma striidid alla...
Porge mehed väitsid et olen mustri ise sisse lõiganud.

porge-idikatele peaks natuke harivat kirjandust näkku viskama, kutid kipuvad viimasel ajal tõsiselt jalgu jääma igal pool...
21.06.2001 at 11:39
max
slickid ja muud
quote:
Kert wrote:
Nojahh... Pärnus olid minulgi mingid pehmed kummid kaasas ja porge mehed hakkasid kisama ...... nii et kiskusin alt ära ja panin oma striidid alla...
Porge mehed väitsid et olen mustri ise sisse lõiganud.
:eek See oli küll viga, et suvaliste hala peale kummid alt keerasid... Kui oleks mingi suvaline kohalik parm ütlema tulnud, siis oleks kah alt ära võtnud või? ;)
21.06.2001 at 12:21
rustang
  
Moderator
slickid ja muud
quote:
max wrote:
Kui oleks mingi suvaline kohalik parm ütlema tulnud, siis oleks kah alt ära võtnud või? ;)

Alternatiiv sõita ja siis disklahv saada?
Mul samas stiilis rehvid olemas.

Ettepanek: sõidaks järgmine kord nii tavalist kui võiduka klassi, äkki tuleb mõni street slicki meees ka kampa?
21.06.2001 at 17:11
max
slickid ja muud
quote:
rustang wrote:
Alternatiiv sõita ja siis disklahv saada?

Miks disklahv?! Kui mõni vend arvab, et liiga slick, siis ei tähenda ju see disklahvi. Kohtunike arvamus ikka loeb ju.
21.06.2001 at 17:25
rustang
  
Moderator
slickid ja muud
quote:
max wrote:
Miks disklahv?! Kui mõni vend arvab, et liiga slick, siis ei tähenda ju see disklahvi. Kohtunike arvamus ikka loeb ju.
Kohtunik=Eriste, Eriste tegi mulle mitu korda selgeks, et slikke ei tohi tavaklassis kasutada. Mina jätsin enda omad koju.

Liiga slick või mitte otsustatakse rehvimärgistuse järgi. "Päris" slikkidel suured kirjad "for competition only" vms.
21.06.2001 at 17:38
ats
 
slickid ja muud
Palju need mustriga tänavaslikid hävivad? Et kas tuleb alati võistluse läheduses ära vahetada või kannatab ka kodust pärnusse/kanalisse sõita?
21.06.2001 at 18:19
max
slickid ja muud
quote:
rustang wrote:
Kohtunik=Eriste, Eriste tegi mulle mitu korda selgeks, et slikke ei tohi tavaklassis kasutada. Mina jätsin enda omad koju.

Liiga slick või mitte otsustatakse rehvimärgistuse järgi. "Päris" slikkidel suured kirjad "for competition only" vms.
Tegelikult pidasin silmas Kert'i case'i, et suvaliste vendade jutu peale ei peaks endal rattaid alt ära keerama hakkama, sest kohtunikel on äkki oma arvamus ühe või teise kummi suhtes.

See, et kui palju üks või teine slick on, see on teine teema. Sina peaksid paremini teadma :)

[Edited by max on 21.06.2001 at 17:55 GMT]
21.06.2001 at 18:55
rustang
  
Moderator
slickid ja muud
quote:
ats wrote:
Palju need mustriga tänavaslikid hävivad? Et kas tuleb alati võistluse läheduses ära vahetada või kannatab ka kodust pärnusse/kanalisse sõita?
Heh, kas pagasnik liiga pisike :) Tuleb 600-ne S mersu tehnitska jaoks osta!
Ma arvan, et kodust kanalisse kannatab vabalt aga Pärnusse mina ei sõidaks.
22.06.2001 at 09:37
Kert
slickid ja muud
Porge mehed kutsusid kohtuniku kes siis otsustas et jahh tõesti neid kumme vist ei tohi kasutada... ega mees asjast ise midagi teadnud kuulas teistemeeste juttu jne... ahh pole sihuke vaidleja tüüp lihtsalt tuleb asi ülekavaldada....
22.06.2001 at 10:33
peep
 
Moderator
slickid ja muud
ats: Nitto drag radialid kannatavad päris hästi ka niisama ringi sõita. Camaro tagasillal kestavad nad usa meeste väitel ca. 15 000 miili mis on hea tulemus ka tavakummile. Samas BFG kestab vaid 3000 miili ja vihmaga on nad kohutavad.

Sinu autot silmas pidades võiksid ju hoopis road racing kummid osta, need on ka pehmed ja hea pidamisega, kõlbavad tänaval sõita ja ka ringrajal (seda eelkõige). Kaks tugevamat valmistajat on Kumho ja Hoosier. Viimase toodangut saab näit. Lauri kaudu tellida. Teisel S2000 on vist ka mingid street legal ringraja kummid all ja neidsamu kumme nägin Pärnu mnt. Helvar-Merca poes müügil.
22.06.2001 at 12:34
ats
 
slickid ja muud
Kas need ringraja rehvid on sellised, mis tahavad soojenemist, et üldse midagi tegema hakkaks?
Praegu on mul selline tunne jäänud, et Michelini Sport ületab Bridgestone S02 PP S2000 edition mäe kõrguselt (mis võiks olla rajarehvi taoline asi).
400kg raskema auto ja pehmema vedrustusega saab kiiremini kurvi läbida kui kergema autoga. (Supra vs S2000, võib ka muidugi sõiduoskuse asi olla :))
Rehvidel on ka laiuse vahe, aga mitte märgatav 235/45x17 ja 225/50x16.
Külma ilma ja vihma suureneb kahe rehvi erinevus veelgi rohkem Michelini kasuks.
(Bidgestone ise arvab selle kohta nii: unbeatable perfomance in the wet)
Kui aga Michelin soojaks läheb, hakkab jubedalt asfalti määrima :burnout nii kui natukenegi rohkem gaasi vajutad on mustad jutid maas. (läheb liiga pehmeks). Tava/linnasõiduks on ta jällegi parem.
Hinnaklass on neil sama, sõltuvalt suurusest 4k-6k tükk.
25.06.2001 at 15:07
peep
 
Moderator
slickid ja muud
Ei ole endal nende road-racing kummidega kogemust aga eeldatavalt nad tahavad pikemat burnouti küll. Aga (kurvis)pidamine on neil hoopis teine kui mistahes tänavasõidu "performance" rehvil. Kiirendusel vast olulist vahet pole.
26.06.2001 at 10:28
T.T
slickid ja muud
Minu teada peaks Bridgestone üks nendest rehvitootjatest olema, kes vähemalt samaväärsetele rehvidele ,ehk mida siis ka teised rehvitootjad valmistavad ,kirjad "For Competition Only" mingil põhjusel ära unustanud ... märkimast.


26.06.2001 at 12:44
ats
 
slickid ja muud
Ega siis pole muud, kui mõõta olemasolevate rehvidega külg-Gd, panna alla rajarehvid ja mõõta uuesti G-d.
26.06.2001 at 12:56
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : slickid ja muud  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.