Poster |
Message |
Yll |
kõlk konditsoneeridest!
mehed aitab jamast, kui tekib küsimusi auto konditsioneeride/kliimaseadmete kohta siis lahkelt nõus aitama. 5052156(kui vähegi hoolite oma autodest,siis vältige palun kontkte,kes lubavad täita kondi n.õ. uue
gaasiga(a la 404,407,sry ei mäleta mida keegi selle auväärse foorumi kasutaja nime, kes lubas nö täita
nende uute gaasidega 200-300eegi eest ? nende nimetetud gaaside hind antud hetkel Tallinnas on u 250+käive?)andke autole seda mida ta vajab,mitte seda mida keegi arvab,et teie auto vajab |
19.06.2004 at 00:34 |
|
fire83 |
kõlk konditsoneeridest!
Äkki viitsid täpsemalt rääkida milles asi?
____________________________
Arvutiporno
'08 Oranzh HHR LT
'93 Must TransAm
'83 Punane Firebird |
19.06.2004 at 01:02 |
|
Royale |
kõlk konditsoneeridest!
Mõni õlu ja hiline kellaaeg äkki |
19.06.2004 at 01:46 |
|
Astro-97 |
kõlk konditsoneeridest!
auväärne, äkki oskad öelda mis läheb 87a. Astrole sisse
ja kogus kah. ning loomulikult hind kõik kokku.... |
19.06.2004 at 11:37 |
|
Yll |
kõlk konditsoneeridest!
87a Astrol ilmselt algselt olnud R 12 asenduseks pakun MP39 kogus tavaliselt kapoti all kuskil kirjas.Täitmine koos lekke kontrolliga 600 EEKu |
19.06.2004 at 12:40 |
|
blood |
kõlk konditsoneeridest!
Cadillac Deville, 88a - oleks vaja täita konditsioneer ära - ja ilmselt ka ennem kontrollida - mis umbes maxab :-) ja kuhu tulema peaks - ise tlnst - huvi suur
____________________________
ex Deville Coupe 1971
ex STS 2005
ex FWB 1993
ex Escalade 2003
CTS 2008 |
20.06.2004 at 21:56 |
|
Astro SS |
kõlk konditsoneeridest!
Tee pakkumine ka Caddy Fleetwoodile, sobilik aine (manuali järgi) on R-134a ja kogus 1,4 kg
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid... |
20.06.2004 at 22:10 |
Last edited 20.06.2004 at 22:11 by Astro SS
|
Yll |
kõlk konditsoneeridest!
quote: fire83: Äkki viitsid täpsemalt rääkida milles asi?
Sry kõige olulisem jäigi ütlemata nimelt R404A;R22;R407C,
mida ühes vanas postis pakkus kodanik stude39 on täiesti sobimatud kasutamiseks auto konditsioneerides,nimelt on nende gaaside aurustumisrõhud tunduvalt kõrgemad,kui R12;R134A;MP39 jne ja ka õlid,mida konditsioneerides kasutatakse ei sobi nende gaasidega.Loodan,et sai nüüd vähe selgemaks.Aga põhjus miks asi algselt segaseks jäi on tõepoolest kodanik Royale postis täpselt välja toodud! |
21.06.2004 at 09:34 |
|
Yll |
kõlk konditsoneeridest!
quote: blood: Cadillac Deville, 88a - oleks vaja täita konditsioneer ära - ja ilmselt ka ennem kontrollida - mis umbes maxab :-) ja kuhu tulema peaks - ise tlnst - huvi suur
Siiamaani minu poolt täidetud konditsioneeride täitmise hinnad on jäänud kõik vahumikku 600-800 sõltuvalt gaasi kogusest,hinna sisse ei kuulu lekete kõrvaldamised!
Asun Tallinnas Õnne12,kuid vajalik on eelnevalt telefoni teel aeg kokku leppida!5052156 Üllar |
21.06.2004 at 09:48 |
|
Yll |
kõlk konditsoneeridest!
quote: Astro SS: Tee pakkumine ka Caddy Fleetwoodile, sobilik aine (manuali järgi) on R-134a ja kogus 1,4 kg
Täitmine ja lekke kontroll 600EEKu tel 5052156 |
21.06.2004 at 09:49 |
Last edited 21.06.2004 at 09:50 by Yll
|
inka |
kõlk konditsoneeridest!
Küsiks siis ka teadja käest, milliseid voolikuid kannatab konditsioneeridega kasutada? Tegu on kahe radikalise süsteemiga, mis omavahel voolikutega ühendatud. Ilmselt on voolikute iga (16a) üks põhjusi freooni haihtumisel...
____________________________
Dodge Ram Van 250b '88 |
21.06.2004 at 10:30 |
|
Yll |
kõlk konditsoneeridest!
quote: inka: Küsiks siis ka teadja käest, milliseid voolikuid kannatab konditsioneeridega kasutada? Tegu on kahe radikalise süsteemiga, mis omavahel voolikutega ühendatud. Ilmselt on voolikute iga (16a) üks põhjusi freooni haihtumisel...
Voolikutega lugu veidi keerulisem.Kõige lihtsam on tellida vastavalt auto margile uued,kuid ilmselt ka kõige kallim.
Teine võimalus on kasutada vask toru ja spetsiaalseid külma süsteemides kasutatavaid vibro leevendeid,kuid tulemus ei näe välja originaalilähedane.On proovitud kasutada ka hüdrovoolikuid,kuid nende eluiga kaunis lühike(süsteemis ringlev õli ja gaas söövad nad lihtsalt ära)
Kuskil Pärnumaal üks firma teeb päris korralikke vibrovoolikuid tellija mõõtude järgi otsad roostevabast ja peal roostevaba armatuur aga hetkel ei oska kontakti anda.Originaal voolikutel tavaliselt sees õhukeseseinaline plasttoru! |
21.06.2004 at 10:49 |
|
friik |
kõlk konditsoneeridest!
Äkki ütled mis raha läheb Renault Megane 97 kont maksma?
Aitähh
|
21.06.2004 at 11:01 |
|
inka |
kõlk konditsoneeridest!
Voolikutega lugu veidi keerulisem.Kõige lihtsam on tellida vastavalt auto margile uued,kuid ilmselt ka kõige kallim.
Teine võimalus on kasutada vask toru ja spetsiaalseid külma süsteemides kasutatavaid vibro leevendeid,kuid tulemus ei näe välja originaalilähedane.On proovitud kasutada ka hüdrovoolikuid,kuid nende eluiga kaunis lühike(süsteemis ringlev õli ja gaas söövad nad lihtsalt ära)
Kuskil Pärnumaal üks firma teeb päris korralikke vibrovoolikuid tellija mõõtude järgi otsad roostevabast ja peal roostevaba armatuur aga hetkel ei oska kontakti anda.Originaal voolikutel tavaliselt sees õhukeseseinaline plasttoru!
Mure just selles, et originaalvoolik kui selline ongi ilmselt hüdrovoolik ja selle metalliga asendamine kõnealla ei tule Kas siis sellest valikust http://www.piperec.ee/tooted.htm tõesti midagi konditsioneeri vooliku sarnast ei leidu?
____________________________
Dodge Ram Van 250b '88 |
21.06.2004 at 11:05 |
|
Yll |
kõlk konditsoneeridest!
quote: friik: Äkki ütled mis raha läheb Renault Megane 97 kont maksma?
Aitähh
Kui mõtled täitmist siis 600eek-i |
30.06.2004 at 09:03 |
|
Yll |
kõlk konditsoneeridest!
quote: inka: Voolikutega lugu veidi keerulisem.Kõige lihtsam on tellida vastavalt auto margile uued,kuid ilmselt ka kõige kallim.
Teine võimalus on kasutada vask toru ja spetsiaalseid külma süsteemides kasutatavaid vibro leevendeid,kuid tulemus ei näe välja originaalilähedane.On proovitud kasutada ka hüdrovoolikuid,kuid nende eluiga kaunis lühike(süsteemis ringlev õli ja gaas söövad nad lihtsalt ära)
Kuskil Pärnumaal üks firma teeb päris korralikke vibrovoolikuid tellija mõõtude järgi otsad roostevabast ja peal roostevaba armatuur aga hetkel ei oska kontakti anda.Originaal voolikutel tavaliselt sees õhukeseseinaline plasttoru!
Mure just selles, et originaalvoolik kui selline ongi ilmselt hüdrovoolik ja selle metalliga asendamine kõnealla ei tule Kas siis sellest valikust http://www.piperec.ee/tooted.htm tõesti midagi konditsioneeri vooliku sarnast ei leidu?
Selle firma toodetest võiksid sobida OL või MTH1 tänu nailon sisule. Nailon on praktiliselt ainuke elastomeer,mis
sobib kokku enamuse uute külmaainete ja õlidega!(allikas: Du Pont labori katsetuste tulemused ) |
30.06.2004 at 09:10 |
|
alambe |
kõlk konditsoneeridest!
kas ainult täidad või oskad ka abi anda pumba siduri/laagri remontimisel? |
30.06.2004 at 10:06 |
|
Yll |
kõlk konditsoneeridest!
quote: alambe: kas ainult täidad või oskad ka abi anda pumba siduri/laagri remontimisel?
Olen vahetanud,nii laagreid,kui sidureid iseasi,kas neid ka kuskilt saada on sõltub konkreetsest kompressorist. |
30.06.2004 at 10:39 |
|
Sully |
kõlk konditsoneeridest!
Yll´ile küsimus doonorilt võetud kondipumba kohta, kas on sellisel teol ka puht praktilist mõtekust. (tööraha aeg lõpptulemus?) Doonoril oli enne pumba mahavõtmist surve süsteemis korralikult sees.
Kas pumba toru taldade liidetel ka mingeid tihendeid kasutatakse? |
06.07.2004 at 10:32 |
|
Yll |
kõlk konditsoneeridest!
quote: Sully: Yll´ile küsimus doonorilt võetud kondipumba kohta, kas on sellisel teol ka puht praktilist mõtekust. (tööraha aeg lõpptulemus?) Doonoril oli enne pumba mahavõtmist surve süsteemis korralikult sees.
Kas pumba toru taldade liidetel ka mingeid tihendeid kasutatakse?
Kui pump on korras,siis mõte täitsa olemas.See tähendab,et kui on teada,et ta doonori peal töötas,kui ei ole teada,siis tuleb pump osandada,et hinnata tema seisukorda,igal juhul tuleb vahetada õli!Tööraha sõltub suuresti sellest,kui keeruline on vahetus.Ajaliselt peaks päevaga hakkama saama.Lõpptulemus on töötav konditsioneer. Igal liitel auto konditsioneerides kasutatakse alati tihendeid kui olid tald liited,siis originaal tihend olid ilmselt alumiinium kaetud õhukese õlikindla kummi kihiga.Neid on võimalik tellida,kuid sõltuvalt tüübist võib tellimus aeg venida küllalt pikaks.Alternatiiv oleks teha paraniidist(Omale tegin mingi 3 aastat tagasi siiani on pidanud). |
09.07.2004 at 07:42 |
Last edited 09.07.2004 at 07:43 by Yll
|
Silwer |
kõlk konditsoneeridest!
Kas aitad ka konditsioneeri radika leidmisega?
Paku hinda:
Audi 100 S4; 2,2TQ; 1993a. konditsioneeri radikas (orig. osa kood: 4A0260403A).
Tegemist siis vanema tüübi freooniga (R12) kondiradikaga.
Jes Auto diagnoosis, et radikas lekib, kuid maha võttes ei suutnud radikal ühtegi sellist kahtlast kohta leida kust ta võiks lekkida. Saab seda kusagil kontrollida ja järsku ka parandada?
Kui vaja võin ka saata pilte vanast radikast.
____________________________
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW E46 S54 SMG VF570 supercharged & BMW F25 X3 |
09.07.2004 at 12:18 |
|
BlueStang |
kõlk konditsoneeridest!
To yll: võtsin märteni juurest kasutatud kondipumba - kas on võimalik Sinu juures enne pealeinstalli sellele hooldust teha? Eelmine sarnane läks ilma hoolduseta peale ja viskas gaasid ja kuulid paari kuu jooksul juba välja?
Pealeinstall ja gaasid siis hiljem ka Sinu poolt?
____________________________
http://www.mustangandfords.com/news/1305-top-10-svt-cobras/ no more
Dream car for family, who needs to go FAST!
new: Grand-dad of all offroad cars |
09.07.2004 at 15:42 |
|
Yll |
kõlk konditsoneeridest!
quote: BlueStang: To yll: võtsin märteni juurest kasutatud kondipumba - kas on võimalik Sinu juures enne pealeinstalli sellele hooldust teha? Eelmine sarnane läks ilma hoolduseta peale ja viskas gaasid ja kuulid paari kuu jooksul juba välja?
Pealeinstall ja gaasid siis hiljem ka Sinu poolt?
Helista ja vaatame mis teha annab.5052156 |
12.07.2004 at 06:52 |
|
pontuke |
kõlk konditsoneeridest!
To Yll. Mure siis järgmine: Jes autos öeldi, et kondi kompressori võll vigane ja võlli tihendi vahelt lekib. Auto on Pontiac trans sport 2,3 95.a. On ehk võimalikasja arstida. |
29.03.2005 at 09:59 |
|
lundve |
kõlk konditsoneeridest!
T-Birdil ka kont laseb läbi kuskilt, on võimalik millaski asi üle vaadata? |
29.03.2005 at 12:20 |
|