register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : Mootorivahetus  
Poster Message
Ago
 
Mootorivahetus
Probleem selline: Tahaks oma 2,5 R4-ja 2,8 V6 vastu vahetada aga mootori kinnitused erinevad. Kuna V6 on komplektselt koos kastiga ilusasti esisillal siis kas targem oleks:
a) asi koos sillaga ringi tõsta
b) hakata uusi mootorikinnitusi treima
Asi selles, et esisild millel uus mootor seisab ei lähe üks ühele vana asemele.
Kui nüüd uus alla kinnitada siis kas on mingi oht, et kui millimeetri pealt otse silda alla ei saa siis massin enam otse ei taha sõita.

[Edited by Ponch on 25.06.2001 at 16:44 GMT]
22.06.2001 at 14:00
peep
 
Moderator
Mootorivahetus
Kui silla kinnitused ei sobi siis mina hääletan uute mootorikinnituste poolt.
26.06.2001 at 10:24
udu
 
Mootorivahetus
see kui sild panna paar millimeetrit mööda on täiesti savi, sellex et auto otse sõidax on olemas silla reguleerimine.
mul camarol oli sild nii viltu all, et vahe oli 5 cm, ikka sõitis otse.
26.06.2001 at 10:44
Ago
 
Mootorivahetus
Kõneall olev sild ja mootor koos kasti ning roolivõimuga on 89 aasta Grand prixilt.
Minu masinal on seal kuhu uus mootorikinnitus peaks tulema ainult õhk. Seega tuleb siis mingi tala juurde keevitada. Iseenesest oleks muidugi kena kui saaks silla komplektselt alla niblida, sest roolivõim on mu autol kah otsas. Peab vist mõõdupulgaga auto alla ronima. Kui väga mööda on siis vist tõesti uued kinnitused teha tuleb.
26.06.2001 at 20:31
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : Mootorivahetus  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.