register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : Probleem Walkeripaigaldajate resonaatoritega  
Poster Message
mrtn
Probleem Walkeripaigaldajate resonaatoritega
Sai pärast katalüsaatorite vägivaldset surma sellele ilusale sinisele SHO-le Hitehi õue peal Walkeri summutitöökojas resonaatorid paigaldatud. Mehed rääkisid, et need on
Mersu omad ja väga hästi sobivad, kuna kubatuur on sobib jne. Tekkis selline
viga, et üleval pool 6000 p/min viskab põlema CHECK ENGINE tule, veateade on
"liigne CO sisaldus" vms. Tuli kustub pöörete langemisel mõnekümne sekundi
pärast ära, aga see polegi probleem. Probleem on see, et Ledoviinis arvati,
et tegu on diiselauto resonaatoritega, selge mõistus ütleb, et need torud ei
ole võimelised kõrgetel pööretel torustikku tühjendama. Walkeripaigaldajad
ei taha asjast kuuldagi. Kas on niikaua, kui Tennecole kaebekiri kohale
jõuab, annab ise ka midagi teha? Kui suur võib olla nende oletatavalt
ebasobivate resonaatorite kahjulik mõju võimsusele ja mootorile? Auto on 3.2 24V.
26.06.2001 at 23:23
peep
 
Moderator
Probleem Walkeripaigaldajate resonaatoritega
Mis aasta masin on ? Kui '96 või uuem siis on tal OBDII ja seetõttu SES põleb ilma katita.
Mis resoka sobivust puudutab siis võiksite ju täpsustada millise mersu omad need on.

[Edited by peep on 26.06.2001 at 23:06 GMT]
26.06.2001 at 23:58
mrtn
Probleem Walkeripaigaldajate resonaatoritega
masin on '94, OBD-I. muidu CE ei põle kui aint gaas põhjas. nad ei täpsustanud, millise mersu omad, loomulikult. ma pakun välja, et nad ei tea ise ka, kuna nüüd, kui meil probleeme ja küsimusi tekkis, ei soovi nad meiega teemat arutada.
26.06.2001 at 01:12
Crac
Probleem Walkeripaigaldajate resonaatoritega
Ma olen niikaua kui mul autod olnud sealt ikka nõu küsinud ja lasknud sumpad teha.
Tõsi küll ainult alati ühe mehe käes.
Samuti on ikka paljud tuttavad lasnud seal teha oma sumbuti. Keegi pole siiani kurtnud.
See mees teab väga hästi mis sumps mis autole. Teiste kohta ei oska öelda:( aga selles mehes ma ei kahtle.

Kui nüüd rääkida probleemist siis IMO võib olla küll nende resokate viga. Need lihtsalt ei suuda nii palju heitgaase läbi lasta kui vaja oleks ja tulemus on käes.
Aga kas tal siis oli ka mingi andur seal katalüsaatori peal?
Äkki sai see halvasti külge.
27.06.2001 at 10:07
rustang
  
Moderator
Probleem Walkeripaigaldajate resonaatoritega
Kus nendel uuematel pritsetel se CO andur on? Kui pärast katti, siis on asi ju loogiline. 6000 rpm tähendab WOT reziimi (wide open throttle), mis on nn. avatud reziim ja mille puhul segu koostist O2 anduri järgi tagasisidena ei korrigeerita. Kui nyyd KAT vahel oli, siis seal tekkis CO-st CO2, enam katti ei ole ja WOT reziimil CO sisaldus suur, kuna WOT puhul kasutatakse paratamatult rikkamat segu, et maksimumvõimsust kätte saada.
27.06.2001 at 10:35
aif
Probleem Walkeripaigaldajate resonaatoritega
quote:
rustang wrote:
Kus nendel uuematel pritsetel se CO andur on? Kui pärast katti, siis on asi ju loogiline. 6000 rpm tähendab WOT reziimi (wide open throttle), mis on nn. avatud reziim ja mille puhul segu koostist O2 anduri järgi tagasisidena ei korrigeerita. Kui nyyd KAT vahel oli, siis seal tekkis CO-st CO2, enam katti ei ole ja WOT reziimil CO sisaldus suur, kuna WOT puhul kasutatakse paratamatult rikkamat segu, et maksimumvõimsust kätte saada.

Uuematel pritsetel käib kaks CO andurit. Yks enne katti teine pärast. ODB-II peaks kindlasti käima kaks korda mõõtmas. ODB-I kohta ei tea. Check engine on ainult pool probleemi. Esimene asi aja masin kuhugi pukki kus on korralik analysaator ja lase vaadata kas WOT'i peal sega paha ei ole. Kui on teed masinale liiga enivei. Kui ei ole ja EEC kontrollib kahe CO anduri abil ainult cat'i toimimist siis tuleb raudvarahacki abil valetada tagumise anduri signaal kindlasti esimese omast nõrgemaks/puhtamaks.
Samas võib see resonaator kui ta läbi lasta ei suuda, lüüa esimese anduri juurde tagasi, kui andur on kollektoris allpool ja sellega jama teha. Et analysaatorisse ja kui on kaks andurit yks enne ja teine pärast "cat"i siis mida need näitavad.
27.06.2001 at 12:16
peep
 
Moderator
Probleem Walkeripaigaldajate resonaatoritega
OBDI kasutab ühte andurit ja see asub enne katti.
27.06.2001 at 12:31
rustang
  
Moderator
Probleem Walkeripaigaldajate resonaatoritega
quote:
mrtn wrote:
selge mõistus ütleb, et need torud ei
ole võimelised kõrgetel pööretel torustikku tühjendama.

Oota aga kas ma saan õieti aru, et resonaator on tegelikult toru, millesse on puuritud palju auke ja selle aukliku osa ymber on kest. Seega, kui resoka sisemise toru läbimõõt muu torustikuga klapib, ei tohiks mingit väljlaset takistavat probleemi olla?
27.06.2001 at 17:04
mrtn
Probleem Walkeripaigaldajate resonaatoritega
loogika ütleb, et nende väikeste aukude pindala peab olema samuti vähemalt sama suur, kui torustiku ristlõike pindala.
27.06.2001 at 17:12
rustang
  
Moderator
Probleem Walkeripaigaldajate resonaatoritega
quote:
mrtn wrote:
loogika ütleb, et nende väikeste aukude pindala peab olema samuti vähemalt sama suur, kui torustiku ristlõike pindala.

Tohib lolli kysimust esitada: Miks? Katil ju ei ole miskit sellist või on? Tihti pannakse kati asemele lihtsalt sirge torujupp, sama siseläbimõõduga resonaator ei saa ju halvemini läbi voolata või saab?

Avo@tahaks.aru.saada

27.06.2001 at 17:20
mrtn
Probleem Walkeripaigaldajate resonaatoritega
sest kui aukude pindala on väiksem, siis selles toruosas langeb gaasi rõhk. aga ma ei tea, kas see on hea või halb :)
27.06.2001 at 17:23
rustang
  
Moderator
Probleem Walkeripaigaldajate resonaatoritega
Kas walkerlased ei ole nõus diiliga: asendada resonaator sirge toruga ja vaadata, mis co tuli teeb. Kui läheb korda, siis viga nende (ja nemad kannavad kulud) ja kui ei lähe korda, siis on viga KAT eemaldamises ja auto omanik maksab?
27.06.2001 at 17:47
rustang
  
Moderator
Probleem Walkeripaigaldajate resonaatoritega
Mrtn, kuda see asi lahenes, endal ka natuke kripeldab, et kas võtta katid vahelt välja või mitte ja mida siis asemele panna - kui yldse panna.
10.07.2001 at 15:39
mrtn
Probleem Walkeripaigaldajate resonaatoritega
tänan küsimast. asi pole töö all olnud, kuna praegu tegeletakse hoopis kärsanud genekaga :\ aga kui sul katid korras on, milleks siis ära võtta? arvad, et hakkab paremini liikuma?
10.07.2001 at 15:52
rustang
  
Moderator
Probleem Walkeripaigaldajate resonaatoritega
quote:
mrtn wrote:
kui sul katid korras on, milleks siis ära võtta? arvad, et hakkab paremini liikuma?
Ega ma ei teagi, kas on korras ???
Oskad analüüsida?

1/min 760
%vol CO 0.793
%vol CO2 13.4
%vol O2 2.55
ppm vol HC 421
Lambda 1.076
% vol COvrai 0.793

[Edited by rustang on 10.07.2001 at 15:21 GMT]
10.07.2001 at 16:18
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : Probleem Walkeripaigaldajate resonaatoritega  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.