register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Vaba teema : rwd kast cadillaci mootorile  
Poster Message
margus
  
rwd kast cadillaci mootorile
Õhtust,

Küsimus inimestele, kes on GMi teemal vähe rohkem kodus kui mina. Otsin inffi caddy 4,5 ja/või 4,9 mootorite otsa istuvate tagaveoliste käigukastide kohta. Leidsin vihjeid, et Isuzu Trooperi kast on bolt-on northstarile - kas see võiks ka tähendada, et see läheb suurema jamata ka 4,5 ja 4,9 mootoritele? Ehk on paremaid swappe?

Massiliselt tänu
Margus
11.07.2004 at 18:42
Astro SS
rwd kast cadillaci mootorile
Northstar kone otsa sobib ka tavaline TH700 , ainuke mure on see,et 4 poldist üks asetseb 1 toll vales kohas, ülejäänud 3tk aga täpselt õiges kohas.
Mingis HOT ROD ajakirjas kirjutati sellest pikalt.
Th700 turbiin on bolt-on.

NB! Tagavoliseks tehes arvesta ka klapikambrikaante jamaga, nimelt ainult üks on ilus (esimene FWD konfiguratsioonis) taguimine on paras käkk.

____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid...
11.07.2004 at 19:10
Astro SS
rwd kast cadillaci mootorile
tegelikult kogu info peaksid leidma siit: http://www.chrfab.com/

____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid...
11.07.2004 at 19:15
Astro SS
rwd kast cadillaci mootorile

The transmission quandary is solved by the inclusion of an S-10 overdrive automatic that CHRF guts and fills with Corvette parts. To hook it to the back of the Northstar block, the lower bolt boss on the RH side is removed and reattached 1 inch higher--that is, you remove the boss in a 1-inch section, then cut out another inch out of the housing above it. Then reverse the process and weld it together. CHRF cuts the Northstar torque converter in half and inserts a longer input shaft that will fit properly into the pump and enables stall speeds from 1,800 to 5,000 rpm. Manual conversions also source the bellhousing out of an S-10 or an F-body with a 60-degree V-6. This setup requires a special CHRF flywheel with a 9-inch clutch package, and the bellhousing boss must be relocated as per the automatic case.



____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid...
11.07.2004 at 19:46
Vanaisa
  
Moderator
rwd kast cadillaci mootorile
North* ja 4,1/4,5/4,9 mootorite kastide kinnitused peaks erinevad olema.
Ma saan aru, et sa tahad seda mootorit mingile maasturile panna?
Selleks on North* liiga kallis. Sinna sobiks ideaalselt vana hea 500cid :hail

Edit: 4,xx mootorile istub kinnituste poolest otsa THM200-4R.
See oli ´82 - ´83 aastatel tagaveolistel De Ville´del peal (4,1 mootor).
4,1; 4,5 ja 4,9 on sama plokk.

____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil
11.07.2004 at 19:58 Last edited 11.07.2004 at 20:31 by Vanaisa (Moderator)
margus
  
rwd kast cadillaci mootorile
Küsisingi tegelikult 4,5/4,9 mootorite kohta. Mootor peab kerge olema (ei ole maastur). See jätab suht väikese valiku - Caddy 4,5/4,9 ja Roveri 3,5/3,9 - N*'st ei unista :)
Huvitav mis hinnaklassi Caddy mootorid (Soomes?) langevad, kuidas saadavus, kust tasub otsida?
11.07.2004 at 20:29
Vanaisa
  
Moderator
rwd kast cadillaci mootorile
Näh, jõudsid juba vastata, kui ma eelmist posti täiendasin....veel - ei soovita Soomest 4,x mootorit otsida - liiga kirves.
Ikka USAst. Ja siis juba kindlasti 4,9 mootor - 200 hobust, 275 lb.-ft. väänet ja vana hea klassikalise ehitusega lihtne mootor - see peaks asja päris ihaldusväärseks tegema.
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=33615&item=7910135214&rd=1

____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil
11.07.2004 at 20:36 Last edited 11.07.2004 at 20:41 by Vanaisa (Moderator)
margus
  
rwd kast cadillaci mootorile
See peaks ju tähendama siis, et istuvad kõik GM'i B-O-P poldimustriga kastid? Mis vahet on erinevatel tüüpidel (AA, AY, AP jne)?
12.07.2004 at 09:14
Lembit
rwd kast cadillaci mootorile
quote:
margus: Küsisingi tegelikult 4,5/4,9 mootorite kohta. Mootor peab kerge olema (ei ole maastur). See jätab suht väikese valiku - Caddy 4,5/4,9 ja Roveri 3,5/3,9 - N*'st ei unista :)
Põhjusmõtteliselt peaks siia kategooriasse ju Roveri 4,6 ka sobima.
Peaks ilmselt olema UK'st küllaltki lihtsalt leitav ja ka tagaveolisi kaste on sinna otsa tihti topitud.
12.07.2004 at 09:18
Astro SS
rwd kast cadillaci mootorile
Roveri 3,5 liitrilise kone orig.kast on GM'i TH400 !!

____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid...
12.07.2004 at 09:37
Joel
 
rwd kast cadillaci mootorile
Mulle pakuti paar kuud tagasi Audi 4,2 V8 koos juhtmete ja ajuga 5000 krooni eest, ülepea käinud '92 V8 pealt. 280hp/400nm, alumiiniumplokk ja -kaaned, st. ilmselt suht kerge. Ma ei tea millele Sa mootorit otsid, võib-olla tekib ideoloogiline konflikt...
12.07.2004 at 09:46
margus
  
rwd kast cadillaci mootorile
Nojah, Roveri V8'd sobiks kõik. Reaalselt kättesaadavad on siiski vaid need vanemad.
Joel: Pakkumine on ahvatlev, aga jääb vist ära. Ideoloogilist konflikti otseselt ei teki aga konflikt tekib kohe kindlasti ARKiga. Kuramuse kahju...
12.07.2004 at 10:01
Lembit
rwd kast cadillaci mootorile
Raske on soovitada, kui ei tea, mis otstarbeks sul mootorit vaja on ja mis tingimustele ta vastama peab.
Arvan, et Roveri 4,6 mootor ei ole oluliselt keerulisem leida, kui N* vt. näiteks http://www.rpiv8.com/homepage.htm
Hind võib muidugi kallim olla.

Samas, kui kaal on oluline, ei tasu maha matta ka SBC'd. Ühe alanukiga malmploki, alukaante ja sisselaskega mootor võib täitsa vabalt olla samas kaalus, kui 4 nukkvõlliga aluplokiga mootor.
12.07.2004 at 10:38
tqhq.ee foorum : Vaba teema : rwd kast cadillaci mootorile  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.