register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : Silla reguleerimine  
Poster Message
Georg79Fire
Silla reguleerimine
Küsimus suurele ringile.
Teema selline,et peale esisilla juppide vahetust vajab esisild reguleerimist aga kas seda on mõtet teha juhul,kui läheb esivedrude lühendamiseks.Kas vedrude lühendamine muudab rataste kaldenurka?
18.07.2001 at 17:29
peep
 
Moderator
Silla reguleerimine
See kas muudab või mitte oleneb vist vedrustuse konstruktsioonist aga olen suht. kindel et enne kui vedrud parajad pole mõtet sillastendi minna. Vähemalt madaldusvedrude müüjad väidavad, et esisilla regull on kohustuslik.
18.07.2001 at 17:33
max
Silla reguleerimine
Oota jah selle kiire asjaga, las asi töötab ennast sisse (kui lõikamiseks ei lähe), siis reguleeri.
18.07.2001 at 17:58
camsist
 
Silla reguleerimine
Ma ei tea kas on abix aga leidsin ühest Camaro Performers nimelisest ajakirjast artikli autode madalaks laskmise kohta. Sealsed spetsialistid ei soovita vedrusid lõigata, kui siis ainult uusi vedrusid ja kogu eesmärgiga auto kuni 1" alla viia. Lõigata soovitavad nad vedrut väikeste juppide kaupa u. 1/4 vedru ringist.
18.07.2001 at 18:12
mrw
Silla reguleerimine
Kas keegi ütleks kuidas või millega neid lõigata.
Kuna omal varsti paar vedrusid üle jääb mõtlesin, et prooviks ühte paari madalamaks teha.
18.07.2001 at 18:31
priit
Silla reguleerimine
ketaslõikur,metalliketas otsa ja nagu võid.
18.07.2001 at 18:42
LaSa
 
Moderator
Silla reguleerimine
keegi vist nagu just rääkis, et temp pole hea?
18.07.2001 at 18:50
madis
Silla reguleerimine
ma ei ole ise teinud, aga 99% kindel et kettaga keerab vedru p***** - toimub sisuliselt otste lõõmutamine. Mina ise teeks rauasae ja ohtra emulsiooni v. veega. Ja väga aeglaselt. Siis on p**** risk väikseim.
18.07.2001 at 18:51
madis
Silla reguleerimine
ma ei ole ise teinud, aga 99% kindel et kettaga keerab vedru p***** - toimub sisuliselt otste lõõmutamine. Mina ise teeks rauasae ja ohtra emulsiooni v. veega. Ja väga aeglaselt. Siis on p**** risk väikseim.
ja mis puutub esirataste kaldenurka, siis see oleneb esisilla konstruktsioonist - kui on ühe alumise A - hoovaga siis kindlasti vaja regullida. Kui on midagi muud, siis ei tea.
18.07.2001 at 18:52
camsist
 
Silla reguleerimine
Ingliskeeles kõlaks see järgnevalt: An air-powered cutoff wheel, hacksaw, or chop saw are the best tools for cuttung springs. Vot.
18.07.2001 at 19:01
priit
Silla reguleerimine
madis,ära ole nii kindel(99%). ma juba rääkisin ,et sai ühele golfile vedrusid saetud.ja on kestnud üle aasta. sai valitud audi b4 vedrud.need olid nats liiga pikkad. aga parema jäikusega,kuna auto käib iga päev metsas ja veab 5 saemeest ja muu träni mis kaasas on.
18.07.2001 at 19:27
madis
Silla reguleerimine
to priit:

ma arvan et sa võid plokikaane tihendit ja polte ka uuesti kasutada jne. aga point pole selles. See et kellelgi töötas, pole argument. Lihtsalt, parem kulutada paar tundi ja teha ettevaatlikult, kui osta uued vedrud (2k+ paar). See temperatuur, millal midagi juhtuda võib ja temperatuur milleni vedru kettaga lõikamisel kuumeneb ei ole väga kaugel. Pealegi võib alati tekkida soov kuumenenud vedru kiiresti jahutada :)
18.07.2001 at 19:41
priit
Silla reguleerimine
sellise hinna juures ei ole vist mõttet katsetada.kuna vedru kannab pea terve ringiga,peale lõikamist enam mitte.
18.07.2001 at 20:03
Georg79Fire
Silla reguleerimine
quote:
max wrote:
Oota jah selle kiire asjaga, las asi töötab ennast sisse (kui lõikamiseks ei lähe), siis reguleeri.

Ma arvan,et sissetöötamiseks on vaja sellega piisavalt ringi söita aga kuna rattad praegu suht lääpas,siis odavam variant on praegu sillaregullis ära käia ja siis 1:vedrud lühemaks vöi 2: oodata kuni nad normi vajuvad ja uuesti sillaregulli,muidu vöib juhtuda see,et selle sissetöötamiseaja jooksul jään oma esirehvidest ilma! :(
18.07.2001 at 22:54
peep
 
Moderator
Silla reguleerimine
Selline inimene nagu Herb Adams on kirjutanud pika ja põhjaliku raamatu autode handlingust ja sama inimene on ka osalenud viimase kahe põlve f-body vedrustuse väljatöötamisel. Lisaks tegeb ta ringrajaautode konstrueerimise ja aftermarket vedrustuse kama tootmisega.

Tagasi teema juurde: oma raamatus ta väidab, et igasugu madaldusvedrud on täielik BS ja raharaiskamine, kui eesmärgiks on saada kõrgem spring rate siis ketaslõikur kätte ja keerd maha. Juures on ka seda tegevust illustreerivad pildid. Seega ma ei näe problat vedru lõikamisest kettaga.

Üldiselt on see väga hea raamat, kui sooviks on handlingu teooriast aimu saada - sealsed näited on niivõrd lihtsad kui vähegi niivõrd keerulise teema puhul on võimalik.
18.07.2001 at 23:24
Crac
Silla reguleerimine
Ma oma eelmisel kruiseril lõikasin ja probleemi ei ole.
Auto läks madalamaks ja jäigemaks.
Kusjuures ketaslõikuriga lasin aga 3 etapis.
Ainuke mis võib probleemi tekitada on ratta kaldenurk aga seda saab eeldatavasti normi regullida.
19.07.2001 at 09:42
madis
Silla reguleerimine
vedrude teemal annan alla :)

to peep: kas sul on see raamat olemas ? tellida ei raatsiks aga koopiamasinaga piratiseeriks küll.
19.07.2001 at 11:16
peep
 
Moderator
Silla reguleerimine
See on Lauri raamat.
19.07.2001 at 11:26
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : Silla reguleerimine  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.