register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Autod : Kütusekulu  
Poster Message
partel
  
Kütusekulu
Maanteekulu:

Camaro SS (5.7 L V8, 325 hj, 1560 kg)- 28 mpg -> 8.4 l/100 km

Celica (1.8 L R4, 180 hj, 1134 kg)- 32 mpg -> 7.35 l/ 100 km

Järeldused oskab igaüks teha.

---
Allikad:

http://www.chevrolet.com/camaro/cam14_ss/performance/index.htm

http://toyota.com/html/shop/vehicles/celica/specs/celica_specs.html
14.02.2001 at 18:52
newton
 
Moderator
Kütusekulu
Njah, tõsi küll city on pigem 10 vs. 14 l/100km, aga see peaks siiski üsna veenvalt tõestatud olema, et kütusekulu ja mootori suurus ei kasva päris proportsioonis :)
14.02.2001 at 19:04
mrtn
Kütusekulu
pöörded on veel üks oluline näitaja, pakun, et celical on 100 km/h juures 2,5K (vähemalt) rauas, kui SS-il on 1700
14.02.2001 at 19:09
partel
  
Kütusekulu
Noh SS-l ka silindreid 2x rohkem :)

Massivahet on ka "natuke", see loeab eriti linnasõidul.


14.02.2001 at 20:20
PlyVal64
Kütusekulu
Mrtn on õigel teel. Minu kunagine 305CID(u. 5000cm3) Impala Wagon käis kiirusel 90km/h 1670p/min ja kulutas bena 8l/90km.
Minutis seega seguga täidetav ruumala 5*1670/2=4175 liitrit. 1,1 Saxo käib samal kiirusel 2900p/min. ja võtab 4,5 l/90km. Seega "vajalik" ruumala segauga täita 1595 liitrit, mis on 2,6 korda vähem, kui Chevyl. Kütusekulu aga pole teps mitte niipalju väiksem(peaks olema 3 liitrit). Muidugi selle 8 liitriga suutsin ma ainult kord sõita ja sedagi spetsiaalselt korralikult Tallinnast Tapale mööda head maanteed...
See sitika 4,5 on seejuures ka rahulikult sõites. Kui siis kasutegurit arvestada, pole 5 liitrisel 11,7 l/90km midagi hullu "asjatut põletamist". Pigem on "sahkade" kasutegur hoopis liiga väike.
14.02.2001 at 20:41
partel
  
Kütusekulu
Kõik õige, aga tegelikult on muutujaid rohkem ja kõik V8 usakate kahjuks, mis veelgi võimendab nende mootorite headust. Tegelikult on need 90/120/linn ja EPA jne asjad pea tühikäigul sõitmine.

Kui kütusekulu on väga oluline, siis on ratsionaalseim 3-liitrine (mitte 1.3), u. 200 hj, madalalt forsseeritud=töökindel, mugavalt momenti, piisavalt siseruumi, 90 juures reaalselt 6-7 l/100-le jne.

Aga FTFE!
14.02.2001 at 21:15
max
Kütusekulu
quote:
partel wrote:
Aga FTFE!

:smokin ühinen arvamusega...
14.02.2001 at 21:36
peep
 
Moderator
Kütusekulu
Ma sain oma autost stock-ina maanteel ca. 10-11 l. sajale ja see ei olnud mingi säästusõit. Linn oli sel ajal 12-13 l/100.

Ellmisel suvel oli maantee 11-13 l/100 ja linn 14-16 l/100.
18.02.2001 at 15:33
Georg79Fire
Kütusekulu
Ma ei usu neid kütusekulu jutte.Pontiac vötab mul 25l-100km nii linnas kui maanteel ja corilla (1.3) 8l nii linnas kui maanteel.Muidugi kui ma corillaga maanteel söidan on lastiks alati peal 4-5 täiskaalus inimest.
18.02.2001 at 00:27
partel
  
Kütusekulu
Haa haa George! Tean su sõidumaneeri küll! Pontiac'iga igast pussipeatusest või muidu rahavarohkest kohast möödudes jätab parempoolne ratas 20+ m jutikese. Eks bena läheb janusele elevandile küllaga.
19.02.2001 at 11:02
partel
  
Kütusekulu
Igati kiiduväärt sõidustiil muidugi! :burnout
19.02.2001 at 12:10
partel
  
Kütusekulu
Järelkasvu vaja ju.

Mõni aeg tagasi ütles üks California Chevelle'i sõber: tõstsin kapoti üles, eemal oli üks kamp Honda-noori, üks tuli minu juurde, näitas karburaatori peale ja küsis mis see on. It's a carburator, a four-barrel. Tüüp läks tagasi sõprade juurde ja ütles: "haa haa sellel autol on carpet-raider kapoti all."

Joo õlut, saa targemaks.
19.02.2001 at 12:28
Ragnar
Kütusekulu
Annaks Georg79Fire'le naca nõu. Su pill tundub perses olevat, kui nii palju bena(25l/100km)võtab. Tee väikest uuringut ja hooldust. Reeglina perses uskad imevad küll seda vedelat. Mul 2,8i ja võtab nii 9l/100km maanteel ja nii 11-13l/100kmlinnas nii. Muidugi kui piinama hakkad, tekitab küll paagis keerise...:). Suvel võtan käsile selle teema, püüan testida seda värki nii täpselt kui võimalik. Muidugi annab ka suurt mõju ratta läbimõõt.
23.02.2001 at 11:39
corvus
Kütusekulu
teil pole nagu autodega muud teha kui kütusekulu mõõta?
ainus reegel: kas punktist A jõuab Bsse ühe tankimisega või mitmega, thats all!
23.02.2001 at 13:26
partel
  
Kütusekulu
Hetkel paneks viis Top Fuel'i rakmetesse ja lajataks korraliku kiirenduse nagu jõuluvana :uhoh
23.02.2001 at 13:48
rustang
  
Moderator
Kütusekulu
To Raxman: ene kui nõu anda võiks vaadata, mis auto ja mootoriga tegu :-0
23.02.2001 at 14:37
Iff
Kütusekulu

George`l ju moditud mootor on ja ma usun et ta mitte vähe talda ei anna :burnout

Pealegi pole ökonoomsus ju hobiauto tähtsaim omadus
23.02.2001 at 14:46
partel
  
Kütusekulu
Georgi mootor maksimalist-Lauri454'lt pärit ja pedaaliga ei koonerda küll.. :)
23.02.2001 at 14:52
hypertyyp
Kütusekulu
kui kütusest puudu tuleb siis panna niuke bensupaak nagu ford excursionil siis sõida nii te süda lustib :burnout
23.02.2001 at 20:13
tqhq.ee foorum : Autod : Kütusekulu  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.