register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Vaba teema : Autod Teiste garaazides  
Poster Message
merc65
Autod Teiste garaazides
Mõni kommentaar topic`u "Uustulnukad meil ehk musklid..."
ja selle alustaja Epicu aadressil.
See et noored usauto teemast huvitatud on, on muidugi kena. Halb on aga see, kui see huvi ületab eetikapiirid nii et teiste asjadest oma nime all kirema peab. Arvan, et iga harrastaja valib ise aja mil ta oma harrastusobjekti teistele demonstreerida soovib (või ei soovi). Tore on ka seda lugeda et küla teab alati sinu asjadest rohkem, kui sa ise. Aga see on Eestis tavaline. Aur läheb ikka enam-vähem vile peale...
Soovitan Epicul väga tõsiselt mõelda sellele mis võib juhtuda tema reputatsiooniga kui info tema luurajaharrastusest teda usaldanud inimeste kõrvu levib? Või ongi juba levinud... Maailmas on ilus tava, et kui autot tänaval näed, tee pilti ja riputa üles, kui see on kellegi garaazis, küsi omanikult luba...
Siinkohal tänud asjalikele foorumiliikmetele, kes seda arvamust jagavad.
Siis see lahmiv infopool. Ei maksa kõike kirja panna mis sülg suhu toob.
Et pilti vähe selgestada, lisan Mercury veidi täpsemad andmed ise, ehk kedagi huvitab;

Mercury Park Lane Marauder 4drHdt. 1965
Mootor FE 390 BigBlock (Mercury variant Super Marauder)
330 hj. 4V, Merc-O-Matic autom.

1965 Big Merc on selles mõttes üks USA autotööstuse
verstapostidest, et 1965 a. valis Car-Life Magazine selle auto Car of the Year-iks, kusjuures 1964 seda tiitlit sobivate kandidaatide puudumisel välja ei antud.
Selle mudeli valmistusarv kõigub 12.000 piirimail ja mudelit valmistati ainult 1965. 1966 oli juba oluliselt muudetud. 65 Park Lane Marauder on Ford Galaxie 500 XL sõsarmudel, kuid pikem (12 cm) ja kallim. Pikkuselt ületas BigMerc isegi 65 Lincoln Continentali. Nii Galaxie 500 kui Full Size Mercurit peetakse üheks kvaliteetseimalt valmistatud usa full-size autoks ajavahemikus 1965-68.
65 BigMerc reklaamlause oli "Smoother than Rolls-Royce". Selle väite taga olid mürataseme ja sõiduomaduste mõõtmised...
Asjale lisasid vürtsi väga hea väändega mootor (mis Mustangist juba hirmsa muscle-cari tegi), täiesti uut tüüpi keresse süvistatud perimeeter-raam ja keerdvedrud igas nurgas (esimene kord full-size FoMoCo tootel.)ning head sõiduomadused. Nii et minu jaoks igati huvitav auto. Loomulikult pole mõtet seda autot Corevette-ga võrrelda ja üldse on see pidev võrdlemine mingi pea-viga.
Autode taastamise ja ehitamisega on aga nii, et tavaliselt sõidavad kõige kõvemad jutupaunikud mürinal Opel Kadetiga ette... Samas on aga hea lugeda et asjalikel tegelastel ka vahest aega on sõna võtta, nende nõuannete varal võib Kadetimehest ka kunagi tõsisema raua sõber sirguda. Muuseas, Eestis on garaazides väga mitmeid vägagi huvitavaid autosid mille omanikud aga lihtsalt pole huvitatud nendega igal võimalikul ajahetkel laiamisest vaid naudivad oma neljarattalisi sõpru kitsamas ringis. Ja üheks põhjuseks on see sama kisa, mis iga uue auto avastamisel tõuseb. Hea veel, et Sinu peldikus käigud ka järgmine päev üles ei loeta ja pingeritta ei panda.
Aga nüüd läks küll pikaks. Teine kord jälle, kui auto ehitamise ja töö tegemise kõrvalt aega juhtub jääma.
Kui keegi aga vajab abi vanemate FoMoCo toodete identifitseerimisel, infot orig. värvikoodide kohta või varuosade hankimisel USA-st või siis niisama head nõu mõne restaureerimisprotsessi osa kohta võib alati ühendust võtta.

"Sadness of poor quality remains long after the Yoy from cheap price is disappeared"




20.01.2005 at 11:48
kalev35
  
Autod Teiste garaazides

1960-70 Mercury information

____________________________
96 Lincoln Town Car
We've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses.
20.01.2005 at 11:58
Vanaisa
  
Moderator
Autod Teiste garaazides
Tere tulemast foorumisse! Ja jõudu auto taastamisel - see ikka originaalina veerema hakkab? ;)

____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil
20.01.2005 at 12:47
merc65
Autod Teiste garaazides
Plaan on jah auto originaalina taastada, seda enam, et läbisõitu on 61.000 mile ja sellel dokud taga. Sisu on ka (va. katusepolster) peaaegu nagu uus, seega väga hea kandidaat. Olen plaaninud kerget "customeerimist" sobiva madalaprofiiliga ratta näol ja väikest (3-4 cm) auto madaldamist. Samas näituse jaoks jooks whitewall-e 15 tolli veljel, pluss Mercury Man -logodega orig. kilbid. AUto tuleb helesinine metallik/ kreemikas valge katus. Need ka õnneks selle auto originaaltoonid. Sisu tumesinine.
Hetkel kerged pleki- ja tinatööd seljataga (aga ikka läks ca. 200 tundi), tehnika korrastamisel, auto osadeks ja puhastatud ning ootab värvimistööde algust . See võtab 5-6 kuud aega ja siis edasi...
Lootus valmis saada - plaan on 2006 aasta suvi. Aga eks näis...
24.01.2005 at 19:16
tqhq.ee foorum : Vaba teema : Autod Teiste garaazides  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.