Poster |
Message |
partel |
Hull Pärtel :)
Mõningad staazhikad foorumiliikmed on küsinud, et mis minuga viimasel ajal juhtunud on.
Eriti ei saa nagu asjast aru, olen ju kogu aeg selline olnud...
Võib-olla olen lihtsalt rohkem oma mõtteid avaldanud, et inimesi harida...
Aga paraku tundub, et kes ei ole ise üle 500 hobujõulise autoga sõitnud, ei saa mu jutust eriti aru.
Õnneks mõningate eranditega...
Kiirendusvõistlusel sõidad ju pommiga, soontes puhas adrenaliin, tulekindla ülikonna all higi keeb, jne...
Reaktsioonid (nt. roolikorrektsioonid) peavad olema nagu õlitatud välk.
Muidu teed lihtsalt avarii ja...
Kes ei usu, küsigu näiteks Lauri või Erkki käest.
Kas maailma tipptasemel tänavaauto spets Jyrki oleks andnud mingile suvalisele kollanokale (ja kollanokk ma olin) $18,000+ mootori retsida??
Millegipärast mulle andis.
Igatahes veerandmiilil käisid käed-jalad enne, kui ma isegi aru sain... Automaatika with a human touch...
Pärtel.
____________________________
_ |
24.03.2005 at 15:36 |
|
Joel |
Hull Pärtel :)
Ma ei tea kas see järjekordne ajuvaba üle rea kirjutatud mõttetu offtopic pläma oli Sinu poolt siia tekitatud vastukaja saamise eesmärgil, aga mina isiklikult mõistan väga hästi Sinu postituse esimeses lauses mainitud isikute mõttekäiku. Ca 4 aastat tagasi tundus Sinu silmaklappidega maailmavaade humoorikana, aga ühe nalja üle suudetakse naerda ainult piiratud arv kordi. Sealt edasi muutub see jamaks, seejärel ärritavaks ja lõpuks lihtsalt põlastatavaks. Pole võib-olla minu asi klähvida, aga kindlasti on Su elus teisigi potentsiaalseid võimalusi tähelepanu leida kui selles foorumis täielikke lambiteemasid tekitada, Jyrki autoga Eesti rekordi sõitmisest jaurata nagu Al Bundy oma neljast touchdown'ist ning SBC'de ja <2000hp mootorite paadiankruteks tembeldamisest. Sinu pühendumus võimsate mootorite suunas on kahtlemata selle foorumi ideoloogiaga kooskõlas, aga usun, et kui Sa oma sõnumit mõistliku inimese kombel kuulutaksid ja paralleelselt segast ei peksaks, siis jõuaks Su sõnum palju kaugemale. Ja "staažikatel foorumiliikmetel" ei tekiks küsimust, et mis Sul viga on...
Vabandan veel ühe offtopic postituse eest siin foorumis.
____________________________
2xV8 |
24.03.2005 at 17:29 |
|
prr |
Hull Pärtel :)
Pärtel, tõesti, neid mõttesähvatusi on juba loetud. Ja korduvalt. Õnneks tegid oma "isikliku teema", siia võid edasi postitada
btw, Erkki Camaro jutt oli senikaua hea lugeda, kuni asi OT'ks läks.
Minuarust on tunduvalt parem kahe jalaga maas seista, kui pilvedes hõljuda.
Peace
____________________________
lapsest peale on hobused meeldinud |
24.03.2005 at 18:00 |
Last edited 24.03.2005 at 18:00 by prr
|
fire83 |
Hull Pärtel :)
Ma arvan, et selliste sõnumite mõistmiseks tuleb kõigepealt mõista teemat, siis inimest ja lõpuks stiili. Pärtel kirjutab vabalt ja sellistest emotsioonidest joonelt, mis tal hetkel pähe turgatavad. Selles on lennukust, vabadust ja oma ideede (kuigi võibolla mõne jaoks kohati lapsikute) kartmatut ja silumata esitust. Inimene, kes tegeleb süvitsi mingi hingelähedase teemaga võib tõesti friiki panna, aga see käib pühendumuse juurde.
Näiteks mina kui vana hardcore ja speedcore austaja võiksin väga vabalt mõnes vastavas foorumis rääkida, et alla 50 kilo ei ole mingi helilaks, samas pole ka need kilowatid otseselt mingi näitaja vaid helirõhk ja kui saund sind kõlari juurest 5m eemale lööb, siis hakkab juba looma. Rahvas, kes on eluaeg diskot pruukinud ei saa sellest muidugi aru ja peaksid mind napakaks, aga mul savi.
Soovitan rohkem respecti inimese vastu, stiil on llihtsalt selline ja inimesed erinevad. Valged varesed ja mustad lambad on tegijad
____________________________
Arvutiporno
'08 Oranzh HHR LT
'93 Must TransAm
'83 Punane Firebird |
24.03.2005 at 18:42 |
|
hents99 |
Hull Pärtel :)
Mulle isiklikult Pärtli jutt meeldib - midagi erilist halli päeva. Kuigi palju juttu pärineb vist tõesti pilvedest. Aga eesmärgid ja lootused on paigas.
Keep going, Pärtel!!
____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas. |
24.03.2005 at 18:50 |
|
tohoh |
Hull Pärtel :)
temast saab klassik. teda juba tsiteeritakse.
____________________________
Ford Mustang ´96
Põrnikas `69
Dodge Avenger ´08
GAZ 24 ´84 |
24.03.2005 at 19:51 |
|
vr_ |
Hull Pärtel :)
quote: tohoh: temast saab klassik. teda juba tsiteeritakse.
Ta on niikõva klassik et ta tsiteerib ise ka ennast
mina tegelt tahaks teada mis aine see on mida pärtel tarbib...
kahtlane värk igatahes
____________________________
Imperialist 71 |
24.03.2005 at 20:03 |
|
Astro SS |
Hull Pärtel :)
Eks see aine gearhead'ide keeles ole nitro ehk maakeeli euka ehk meditsiiniliselt lihtsalt eeter.
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid... |
24.03.2005 at 20:13 |
|
lõvi |
Hull Pärtel :)
keep going pärtel ! mulle ka pärtli postitused meeldivad kõik teemad on huumoriga ristatud, tõesti hea lugeda. |
24.03.2005 at 22:37 |
|
Royale |
Hull Pärtel :)
Põle just teab mis staazhikas kasutaja, aga nõus Joeli ja prr-ga - asi on IMO ikka väga eklektiliseks läinud. Parimaks näiteks vast Camaro teema OT-ks kujunemine... |
24.03.2005 at 22:58 |
Last edited 24.03.2005 at 22:59 by Royale
|
hypertyyp |
Hull Pärtel :)
Miks mitte teha siis foorumisse eraldi Pärtli alajaotus...
Seal saavad kõik, kelle arust formel 1 auto mootor sobib rohkem kilpkonnale, oma lennukaid ja suurejoonelisi kirjutisi kirja panna ja unistada...
Ja kes tahab see loeb:P
peace
____________________________
Fordi omanik... |
25.03.2005 at 11:25 |
|
vvt |
Hull Pärtel :)
Nõustun ülalpoolkirjutatuga - see kõik on õige, mis Pärtel kirjutab, aga võiks olla midagi asjalikku. Siin tehnoteemade alla tuleb ka juba sellist jama stiilis "et su SBC karpa on könn, vaat kus TF sõidab vedela dünamiidiga" - et see promomise asemel naeruvääristab teemat ja seda eriti uute liitujate seas...
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
25.03.2005 at 16:01 |
|
partel |
Hull Pärtel :)
SBC mahategemisega ei ole lihtsalt eriti aega, ega tahtmist tegeleda, muuseas, olen muutunud oluliselt tolerantsemaks.
Lihtsalt mõtted on oluliselt karmimate asjade peal. Palun vabandust kui olen kedagi solvanud.
____________________________
_ |
25.03.2005 at 19:36 |
|
partel |
Hull Pärtel :)
Legendi kohta tuleb veel infot jagada:
Chris Karamesines, 75. aastane ja inimene sõidab Top Fueliga...
http://www.nhra.com/drivers/driver.asp?driverid=110
Kreeklased on juba loomult pisut hullud (muuseas olen lugenud, et kreeklased on lõuna-euroopa soomlased... ) Ja korruta see läbi vedelal lõhkeainel töötava ratastel raketiga...
Mõnikord sõitis finishijoonest üle täiesti risti a la 300-400+ km/h, mõnikord sõitis rajalt välja mudasse, tegi 360* pirueti ja siis täiega finishisse...
Ja ütles, et kõik oli kontrolli all...
Ta ei ole siiani ühtegi NHRA võistlust võitnud, aga legende on rohkem kui ülejäänud sõitjatel kokku.
Ja leidke maailma suurimast autospordiorganisatsioonist NHRA üks inimene, kes teda ei austaks...
____________________________
_ |
25.03.2005 at 19:36 |
|
partel |
Hull Pärtel :)
Ühelt väiksemat sorti võistlusrajalt veel selline asi:
Juht tõmbab pidurvarjud välja, pidurdab maha, tuleb autost välja ja mida näeb?
Metsast tuleb tulekindlas ülikonnas tuttav eelmise paari sõitja, pühib tolmu maha, ja kurdab:
Auto lendas metsa, kuna pidurvari läks p...
Auto vist jäigi puu otsa, täpselt ei mäleta.
____________________________
_ |
25.03.2005 at 19:37 |
|
rat_013 |
Hull Pärtel :)
ot: missa laterdad, vaata meili parem ps mune kõigile
____________________________
impreza n/a |
25.03.2005 at 19:47 |
|
MossOpel |
Hull Pärtel :)
quote: partel:
Ja ütles, et kõik oli kontrolli all...
Meaning? Et suutis hoiduda oma pükse märgamast?
Aga kui juba legendidest juttu tegid, äkki oskad veel mõne nime/lingi öelda, kust saaks mingit mootoriehitusjuttu lugeda, ReherMorrisoni omad olid täitsa head juba... |
25.03.2005 at 19:56 |
|
partel |
Hull Pärtel :)
quote: rat_013: ot: missa laterdad, vaata meili parem ps mune kõigile
Vaatasin ja mõtlen
____________________________
_ |
25.03.2005 at 21:34 |
|
partel |
Hull Pärtel :)
quote: MossOpel: quote: partel:
Ja ütles, et kõik oli kontrolli all...
quote:
Meaning? Et suutis hoiduda oma pükse märgamast?
Ta lihtsalt ei karda midagi.
quote:
Aga kui juba legendidest juttu tegid, äkki oskad veel mõne nime/lingi öelda, kust saaks mingit mootoriehitusjuttu lugeda, ReherMorrisoni omad olid täitsa head juba...
Tipptasemel tänavaauto mootorijuttu saad päris lähedalt, meie foorumiliikme Jyrki käest.
Aga muidu mõned märksõnad:
Top Sportsman
Quick 8
Quick 16
Fast bracket
Outlaw Pro Mod
10.5" racing (sliki laius)
5.0 turbo
----
Arvesta, et veedad mustmiljon tundi netis, hommikul kell 5 leiad end arvuti kõrvalt põrandalt, silmad punased jne... oijah...
____________________________
_ |
25.03.2005 at 21:47 |
|
MossOpel |
Hull Pärtel :)
quote: partel: Arvesta, et veedad mustmiljon tundi netis, hommikul kell 5 leiad end arvuti kõrvalt põrandalt, silmad punased jne... oijah...
Sel kellaajal netis passimine pole võõras kogemus aga mustast miljonist on asi ikka kaugel, vb paar-kolm tuhat tundi tuleb kokku aastate peale... ja mida rohkem loen, seda rohkem veendun, et arenemisruumi ikka on
|
26.03.2005 at 01:01 |
|
partel |
Hull Pärtel :)
Väike näide, mis juhtub kui varju õigel ajal lahti ei saa... Lendad lihtsalt "kassiliiva" sisse.
http://www.nhra.com/2005/events/race01/video/index.html
See video:
"Tony Pedregon runs an amazing 4.681 @ 323.35 mph putting his Monte Carlo on the Funny Car pole, but with a very late chute, ends up in the sand trap at the top end. 29 seconds, 1.5 Mb."
Juhi kommentaar:
http://www.nhra.com/apcm/templates/team_report.asp?articleid=2936&zoneid=86
P.S. Tema kunagine boss, maailma võidukaim drag racer, sõitis ühel väiksemal rajal lihtsalt sohu. Pool tundi kangutati autot välja.
____________________________
_ |
26.03.2005 at 07:36 |
Last edited 26.03.2005 at 07:43 by partel
|
partel |
Hull Pärtel :)
quote: partel:
P.S. Tema kunagine boss, maailma võidukaim drag racer, sõitis ühel väiksemal rajal lihtsalt sohu. Pool tundi kangutati autot välja.
Ok, tsiteerin jälle iseennast! Jutt on mõistagi John Force'ist.
Uurige kuidas tal pidurduslangevarjud avanevad. Päris sujuvalt, või mis?
Austin Coil & Bernie Fedderly & co teavad mida teevad...
____________________________
_ |
26.03.2005 at 16:12 |
|
Astro SS |
Hull Pärtel :)
Siin on üks mõttetera kogutud Pärtli jutust:
Teame ,et käigukast on nõrga mootori tunnus.
Samas on teada ka,et kiired autod kasutavad pidurdamiseks langevarje.
Siit võib järeldada,et autod mis kasutav pidurdamiseks pidureid (trummel ja ketas) on aeglase auto tunnuseks
, kiiretel autodel on selleks langevarjud
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid... |
29.03.2005 at 20:59 |
Last edited 29.03.2005 at 20:59 by Astro SS
|
Fog |
Hull Pärtel :)
Seega siis kui ma langevari seljas võrriga sõidan olen tehtud mees?
____________________________
'84 Fiero 4.5T mängimiseks
Eesti esimene dragster, eiteamilleks? |
29.03.2005 at 22:01 |
|
Madlobster |
Hull Pärtel :)
quote: Fog: Seega siis kui ma langevari seljas võrriga sõidan olen tehtud mees?
Just kuna võrril ei ole ka käigukasti seega tugev mootor.
Way to go Fog |
29.03.2005 at 22:03 |
|