register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : mis jupp see on?  
Poster Message
vvt
  
mis jupp see on?
Mis tükk on see plaat mootori ees ja milleks seda kasutatakse?


____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
14.06.2005 at 18:55
Martin460
mis jupp see on?
Selle plaadiga käib mootor raami külge.

____________________________
Plymouth Roadrunner 440 SixPack FB-s grupp: Kroomimine
Chrysler 300C 2007
14.06.2005 at 19:06
newton
 
Moderator
mis jupp see on?
Mõned lingid:
http://www.campbellenterprises.com/motorplates.htm
http://www.martelbrothers.com/catalog/Competition-Engineering-Motor-Plate-BBC-p-13744.html
14.06.2005 at 19:10
vvt
  
mis jupp see on?
Kas see siis tähendab (antud pilti lähemalt uurides), et elastseid mootoripatju sellisel autol ei pruugitagi?

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
14.06.2005 at 22:00
Maik
  
mis jupp see on?
quote:
vvt: Kas see siis tähendab (antud pilti lähemalt uurides), et elastseid mootoripatju sellisel autol ei pruugitagi?
Sellel teisel lingil on kohe alguses kirjas nii:

You can be sure that your motor will stay in place when you use a Competition Engineering Front Motor Plate. On initial acceleration, torque produced by the engine causes it to twist in the chassis. This twisting action can waste valuable power that could be used to propel the car forward. By installing a front motor plate, you provide a solid connection between the engine and the chassis, eliminating the twisting action and ensuring that the power gets to the rear wheels.

Vastus sinu küsimusele on ilmselgelt jah... tegelt hämmastav mida kõike ei ehitada siin eestis... ja maailmas :o

____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
14.06.2005 at 22:16 Last edited 14.06.2005 at 22:16 by Maik
rustang
  
Moderator
mis jupp see on?
quote:
vvt: Kas see siis tähendab (antud pilti lähemalt uurides), et elastseid mootoripatju sellisel autol ei pruugitagi?
Soomeri V8-rinkabemmil ka ei ole elastseid mootoripatju.
15.06.2005 at 10:35
Garfield
  
mis jupp see on?
quote:
rustang:
quote:
vvt: Kas see siis tähendab (antud pilti lähemalt uurides), et elastseid mootoripatju sellisel autol ei pruugitagi?
Soomeri V8-rinkabemmil ka ei ole elastseid mootoripatju.
...nagu ka kõikidel vormelitel...

____________________________
Focus RS
15.06.2005 at 11:20
inimloom
mis jupp see on?
quote:
vvt: Kas see siis tähendab (antud pilti lähemalt uurides), et elastseid mootoripatju sellisel autol ei pruugitagi?

(vähe OT vist)
Ega siis mootoripadjad on ainult müra ja vibratsiooni summutamiseks (stardis küll vahet ei teeks, kas on kasutusel või mitte =D). Nii et üsnagi mõttetud asjad...
Kui hakkata näiteks Ladaga rallit sõitma (isegi originaal korras masinaga) ja kurvi võtta üle katuse minemise piiril, siis mootor kaldub piisavalt kõrvale, et gaasihoovastik kinni kiiluda...Patjadega siis... (Ladal küll kahjuks sellist plate-i veel näinud ei ole)
15.06.2005 at 11:28 Last edited 15.06.2005 at 23:55 by inimloom
vvt
  
mis jupp see on?
quote:
rustang: Soomeri V8-rinkabemmil ka ei ole elastseid mootoripatju.

Nendel mootoritel on kinnitus ploki külge harilikult nelja kaheksase poldiga ja plokk on imeõhuke alu :uhoh




____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
15.06.2005 at 21:32
partel
  
mis jupp see on?
Ja tagant kinnitub mootor (ja kast) siis "mid plate" nimelise plaadiga. Kasti tagaots omakorda polüuretaanpuksi vahendusel toruraami põiksideme (crossmember) külge.



____________________________
_
16.06.2005 at 11:01 Last edited 16.06.2005 at 11:04 by partel
blazerK5
mis jupp see on?
Jäik ühendus pidavat ka vähendama jõu kadusid, mis tekivad kui mootor tegeleb ise enda väänamisega patjadel.

____________________________
LINCOLN TOWN-CAR 1978 (460cid)
16.06.2005 at 13:27
henri.m
mis jupp see on?
Lauril oli mootor jäigal raami küljes aga annab ka puksidega kinnitada, kasutades samasugus kinnitusviisi.

Üks isetegemise artikkel kah http://www.bigblockdart.com/ears/elephantears.shtml

Edit: Põhieesmärk on vähemalt antud artiklis tekitada juurde ruumi kuna tehase mootoripadjad on suht kobakad ja väga vales kohas. Nt väikse kapotialuse korral saab ruumi tekitada korralikele kollektoritele.
19.06.2005 at 01:18
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : mis jupp see on?  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.