register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : Käimakott  
Poster Message
rustang
  
Moderator
Käimakott
Kas keegi on ise käigukasti remontinud? Mul on õudne kiusatus asi oma väikeste valgete käekestega laiali kiskuda. Kas ma saan oma asjatundmatu silmaga ise aru, mis tykid kulunud on ja vahetamist tahavad? Või tuleks see töö ikkagi proffidele jätta?

Kast on Borg-Warner T5WC.
05.10.2001 at 01:41
urmas
Käimakott
Vene autodel sai neid lahti võetud ja kokku pandud. Nüüd enam ise nii ei teeks. Kui varem analoogilist kasti seest ei ole näinud, siis kulunud ja mittekulunud tükkidel eriti vahet ei tee. Spetsid ütlevad isegi terase läiketooni muutumise järgi, et süsteemis on olnud õlituse probleeme.
06.10.2001 at 08:54
Kert
Käimakott
Noo minuteada see kastike mis sul on, vajab mingit spets tõmmitsat kuid võin eksida, olen ise proovinud seda lahti kiskuda kuid mitte ei ole õnnestunud. Kui sul huvi on siis mul on üks t5 kast mis on lihtsalt jalus, saaksid sellega kätt harjutada ennem kui oma kasti kallale lähed....
06.10.2001 at 11:17
rustang
  
Moderator
Käimakott
Tõmmitsat on vaja "cluster geari" lahtisaamiseks, sellel pole tõenäoliselt midagi viga, piisab kui "main shaft" välja kiskuda ja synkrod ja muu pudipadi vahetada.

Avo
06.10.2001 at 19:15
PlyVal64
Käimakott
Meh.kastid küll kõik ühesugused, eriti kaasaegsemad. Lihtsalt puhast lauda tarvis. Laagrite vahetamiseks (mis igal juhul vahetada tuleks) valdavalt vaja hüdropressi. Siis lõhud vähem korpust ja omi närve. Kuna kk.l pole ka tarvis mingit täppismõõtmist kokkupanemisel (vastupidiselt diffri teo-taldriku "rihtimisele"), siis tee ikka igal juhul ise.
Automaadi võiks vastupidi spetsile jätta .... kuid vist eestis nii, et parem nädalaga asi endale selgeks teha ja siis ikka ise. Saab parema tulemuse.
08.10.2001 at 11:52
rustang
  
Moderator
Käimakott
quote:
PlyVal64 wrote:
Kuna kk.l pole ka tarvis mingit täppismõõtmist kokkupanemisel

On kyll vaja, täpselt ei tea aga mingi asja loks on vaja täpselt õigeks saada seibidega mängides, mikromeetrit vaja.

Aga Ply, kas ma näen palja silmaga ära, misasjad kulunud on? Kas tuimalt kõik laagrid vahetada? Kust ma selle pressi veel võtan?
08.10.2001 at 12:07
PlyVal64
Käimakott
Mis asja loksu Sa kk.s reguleerid? Kas Mustangi kastis on miski kaval imevigur juurde tekitatud teistega võrreldes? Tavaliselt ju hammasrataste plokid võllil suht konkreetselt paigal, vaid sünkrod kuluvad. Ja ebapiisavalt soonde pressitud stopperid(mis tavaliselt remontija viga).
Võib olla küll, et miski peavõlli asendimääraja või käigukahvlite oma tuleb regullida, kuid valdavalt loks tekib laagritest. Ja need tasub alati KÕIK ära vahetada, sest muidu tuleb kasti veel lahti võtta. Sõltuvalt kastist ei pea vahetama spidotrossi jms. laagreid (kui neid üldse on). Aga kulumust kindlaks teha ... igaüks teeb omamoodi. Kes metalli värvi, kes kogemuste najal. Ja kulunud hammasratta peaks ikka ära tundma(nurgad maas, "õnarused" sees hammaste sisekülgedel, hulleml puhul mõni hammas väljas, jne.). Kuid kindel on see, et kuluvad osad tasub ära vahetada, eriti sellisel "rapsimisel", kui Drag on. Täpselt samad koormused off-roadis ja "kokkuhoitud" laager maksab peaaegu alati metsas mudaaugus olles kätte!
08.10.2001 at 12:34
jaak
 
Käimakott
Jah, ainult laagrid on soovitav korralikud osta. Pahatihti osutub tehase poolt paigaldatud ja sõitnud laager paremaks kui äsja ostetud ja uus.
08.10.2001 at 12:43
Kert
Käimakott
Rustang soovitan sul osta t5 remondi komplekt kuna kõike laagreid eestis ei ole võimalik osta! ja komplektis saad kõik mis vajalik et remont oleks end väärt!
Minu kasti võttis lahti ja pani kokku madis kes kunagi töötas paldiski maantel, kogu töö maksis 500 eeku.

[Edited by Kert on 08.10.2001 at 10:41 GMT]
08.10.2001 at 13:40
urmas
Käimakott
quote:
Kert wrote:
Minu kasti võttis lahti ja pani kokku madis kes kunagi töötas paldiski maantel, kogu töö maksis 500 eeku.
Nonii, hakkab selguma tõde, et mis tasub ja mis ei tasu :)
08.10.2001 at 13:48
rustang
  
Moderator
Käimakott
quote:
Kert wrote:
Rustang soovitan sul osta t5 remondi komplekt
Kes myyb? Palju maksab?
Ma korra yhe remondikomplekti tellisin USA-st, ei jõudnud kohale!
08.10.2001 at 13:52
rustang
  
Moderator
Käimakott
quote:
PlyVal64 wrote:
Mis asja loksu Sa kk.s reguleerid? Kas Mustangi kastis on miski kaval imevigur juurde tekitatud teistega võrreldes?

Pry the cluster gear up with a large screwdriver, and note amount of endplay. The factory endplay range is .001"-.005".
08.10.2001 at 13:57
Kert
Käimakott
Kuna ise ma komplekti ei ostunud siis ei oska sulle kedagi soovitada kuid tean et usas on see olemas ja usun et tasuks uuesti proovida ehk siis mõnda tõsisemat firmat et see saatmine vähe kindlam oleks!

siin natuke inffi:
http://www.geocities.com/oldwestracing/articles/T5/t5rebuil.htm

ja siin mingi komplekt..94 osast koosnev $149

http://www.ddperformance.com/driveline.htm
[Edited by Kert on 08.10.2001 at 12:44 GMT]

[Edited by Kert on 08.10.2001 at 13:00 GMT]

[Edited by Kert on 08.10.2001 at 13:02 GMT]
08.10.2001 at 15:04
rustang
  
Moderator
Käimakott
quote:
Kert wrote:
tean et usas on see olemas
siin natuke inffi:
http://www.geocities.com/oldwestracing/articles/T5/t5rebuil.htm

See Chrisi artikkel on mul peas :)
OK, Hanlon on proovitud, ei tööta, teine variant D&D Performance, hind 150 taala, eks ma helistan siis neile ja vaatame, mis saab.
08.10.2001 at 16:01
rustang
  
Moderator
Käimakott
quote:
Kert wrote:
Minu kasti võttis lahti ja pani kokku madis kes kunagi töötas paldiski maantel, kogu töö maksis 500 eeku.

Kuidas rahul oled? Kust jupid tellisid?
08.10.2001 at 16:40
Kert
Käimakott
Kuna oli see teine t5 kast olemas siis sai sealt mõningaid vidinaid ja mõningad laagrid sain SKF'ist, nüüd kahetsen et ei ostnud komplekti kuna kogu üritus läks maksma pisut vähem kui see komplekt maksab. Tööga jäin rahule kuna asi sai tehtud ja tulemused on head, madis oskas nagu ikka öelda ka mis vajaks vahetamist mis mitte. Madis vist töötab nüüd kuskil usa auto töökojas elektrikuna ja kui huvi on siis võin sulle ta mobla numbri hankida..
08.10.2001 at 16:55
rustang
  
Moderator
Käimakott
Sihtlen DD-ga vaatab, mis transa UPS-iga maksab.
08.10.2001 at 18:22
peep
 
Moderator
Käimakott
quote:
rustang wrote:
Sihtlen DD-ga vaatab, mis transa UPS-iga maksab.

Ära isegi vaevu UPS'i hinda uurima - mega kirves !!! Aja ikka asja USPS'ga ja mina soovitan kasutada EMS'i. Hinna saad ise nende lehelt välja arvutada, kui kaalu tead.

http://www.usps.gov/

No muidugi kui sado-maso mängud meeldivad siis saad kas UPS'i või DHL'i kodukal ka nende hinna välja arvutada.:D
09.10.2001 at 11:08
rustang
  
Moderator
Käimakott
quote:
peep wrote:
mina soovitan kasutada EMS'i

OK UPS hinnapakkumine 140$, kuda ma selle EMS leian või õigemini, kas neil seal USA-s see EMS ikka on ja kuidas nemad seal leiavad?
09.10.2001 at 12:09
79capri
 
Käimakott
Jüri(kes ostis Udu t-bird'i) eluaeg remondib k.kaste. Vanasti tä töötas fordi keskuses. Ja vajalikud kogemused ja ristad nii manuaal kui automaat kastide remondiks tal olemas. Kui on vaja siis võin sulle ta mobla numbri anda. Suhtled ise temaga.
09.10.2001 at 12:10
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : Käimakott  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.