register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Autod : Hummeripoju H3...   1 2 3 4  
Poster Message
PlyVal64
Hummeripoju H3...
... või hoopis wannabe Hummer????
Haapsalus sai teist siis esimest korda nähtud. Kuidas siis tundus? Miskipärast ei ole selle auto üle siin veel arutletud.
Endale isiklikult selline asi omamoodi meeldib aga samas ka ei meeldi. Disain on minu silmale lahe, kandiline ja robustne. Ja on ka see uus H3 normaalses mõõtkavas stiilimasin. Mina ütles praegu nii, takkajärgi tark olles, et Hummer oleks võinud jätta selle "ei liha, ei kala" H2 üldse tegemata ja kohe stiilika tavajeebu suuruses H3 ehitada. Vaatsin pärast dragil ju Mürka H2´te, H3 on paremas proportsioonis. Eks Mürka suuruste meeste jaoks on USAs selliseid H2 autosid vaja ... aga see oleks võinud äkki rohkem robustne "militaar" olla.
Ahjaa, H3 on ju maastiku Vette või maastiku TranSport... plastist kerepaneelidega:D
Kahju oli muidugi see, et firmad omi uusi autosid väga kiivalt lukus hoidsid ja tõesõna, ei püüdnudki neid kellegile tutvustada. Pisut imelik on nende suhtumine ... aga seda oleme siin juba korduvalt arutanud.
03.08.2005 at 17:12
Fire
Hummeripoju H3...
Sai ka just Cadillac-i klubis mõne rahvaga seda arutatud, arvamus ühtne H3 on way parem kui H2. Krt. kahjuks lähedalt ei jõudnudki vaadata. Kas keegi teab mis on H3 hind eestis.

____________________________
I don´t care how much horsepower the newest Corvette wonders put forth, they still don´t shake the earth.

Corvette ´81
Bronco ´86
Town Car ´97
03.08.2005 at 18:08
Raxo
  
Hummeripoju H3...
quote:
Fire:
Kas keegi teab mis on H3 hind eestis.

http://www.hummer.ee/?m1=3&m2=43
03.08.2005 at 18:47 Last edited 03.08.2005 at 18:48 by Raxo
Astro SS
Hummeripoju H3...
Sai seda H3 Haapsalus piilutud.
See masin on rohkem sõiduato juppidest tehtud , paha oli lausa vaadata kui peenikesed olid esi- ja tagasillajupid.
Tfr arvateis tema Jimmy võiks disaini ja suuruse poolest H4 olla :D
Minu meelest on mõtetu sama kujuga erineva suurusega autosi teha, nagu BMW, Mersu .....

____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid...
03.08.2005 at 19:29
Madman
 
Hummeripoju H3...
Vaatasin ka selle Haapsalus esimest korda ära. Hea on see et mõõtudelt väiksem ei ole ta ebaloomuliku kujuga, täitsa hummer mis hummer. Selline paras. Kahju et H2-te kõrval ei olnud, nii ei saanud eriti aru kui väike ta siis on.

Ju siis arvati et sellisel kokkutulekul potentsiaalseid ostjaid ei ole, et selline külameeste värk oma "vanade rontidega" :D aga noh hea et niigi palju näitasid.

Vaatasin just tehnilisi andmeid. Kusjuures ta polegi ju eriti väiksem, veidi madalam vaid. Peale/mahasõidu nurgad ja külgkalded on ka suuremad kui H2-l. Koopalaiendid teevad vist kere veidi kitsamaks. Seest on H2 ilusam, H3 tundub veidi odavam.

____________________________
Pontiac Fiero SE 3.4 V6 '85
03.08.2005 at 20:31
tfr
 
Hummeripoju H3...
Tegelt on ta ikka kõvasti väiksem - H3 on ehitatud Colorado (aka S10, see Chevy pisike kastikas) platvormile.

Ma ise ootan võimalust seda autot reaalselt seestpoolt näha - ABCS-il sisse piiludes jäi siuke tunne, et seal sees on selline fiilis, et pea on vastu lage, üks õlg vastu ust ja teine kaasreisijat. :)
03.08.2005 at 20:47
Raxo
  
Hummeripoju H3...


Tegelikult võiks juba H2 asemel Bummer olla...
03.08.2005 at 21:10 Last edited 03.08.2005 at 21:16 by Raxo
urmas
Hummeripoju H3...
Miks peaks ostma baasvarustuses H3 hinnaga 690k, kui Jeep Grand Cherokee Laredo on hinnaga 575k ?

Miks peaks ostma täisvarustuses H3 hinnaga 890k, kui Jeep Grand Cherokee Limited on hinnaga 635k ja 2005 Ford Expedition "Eddie Bauer" on klass suurem/parem auto ja on müügil hinnaga 795k ?
04.08.2005 at 09:14
tfr
 
Hummeripoju H3...
quote:
urmas: Miks peaks ostma baasvarustuses H3 hinnaga 690k, kui Jeep Grand Cherokee Laredo on hinnaga 575k ?

Selleks, et saaks bensujaamas tagumise omanike poole pöörduda "eh võ, patsanõ na uazike"? :D
04.08.2005 at 09:16
crasher
 
Hummeripoju H3...
Hummer H3 3.5 165kw Premium 890 000 kr
H2 SUT 6.0 V8 237 kW 1 290 000 kr
H1 Alpha 6.6 V8 220 kW 2 390 000 kr

Progress on hinnas täitsa olemas aga kvaliteet nagu ma arusaan langeb koos sellega.

____________________________
I have a dream......
04.08.2005 at 09:41
urmas
Hummeripoju H3...
quote:
PlyVal64: ... Disain on minu silmale lahe, kandiline ja robustne. Ja on ka see uus H3 normaalses mõõtkavas stiilimasin.
Väline disain on tõesti hea. Interjööri disainist ja materjalide valikust õhkub odavust. Juba peale vaadates hakkab kõrvus plastik nagisema.

Omapärane võrdlusmoment tekib siis, kui kõrvuti asetada Hummer H3 ja 2006 Jeep Commander. Tundub, et Commanderi välimus pole piisavalt macho ja see võib hakata mõjutama ostjate arvamust Jeebist.
04.08.2005 at 10:27
Aspelund
Hummeripoju H3...
Pre-production H3 sõitnuna julgen väita, et ruumipuudus tekib vaid ehk pikematel kodanikel, kes istuksid tagaistme keskel, nö viiendal kohal. Õla/jalaruumi on piisavalt.

Plastmassi naginat igatahes ei kuulnud, kuigi kallima välimusega plastmassi kasutamine olnuks visuaalselt kasuks. Linnaliikluses polnud ka mingit muret, H3 mahtus tipptundi kenasti ära.

Friikide jaoks on muidugi peamiseks probleemiks see, et V8-t pole. Samas piisas ka olemasolevast 3,5 R5 ridamootorist, et kellelegi jalgu jäämata edasi liikuda. Kümme sekundit nullist sajani on täitsa masinas olemas. Vaid möödasõidul oli kast veidi mõtlik. Ja teeaugud/kühmud jäävad H3 roolis olles ka kaunikesti kaugeks probleemiks.

Mootori müra salongi eriti ei kostnud, küll aga urisevad maastikurehvid asfaldil korralikult.

Kokkuvõttes: Hummeri omamine statement. H3 puhul hakkab vaikselt lisanduma ka praktiline kaalutlus.

Asp
04.08.2005 at 11:05
urmas
Hummeripoju H3...
quote:
Aspelund: Kokkuvõttes: Hummeri omamine statement. H3 puhul hakkab vaikselt lisanduma ka praktiline kaalutlus.
Hind võiks olla 200k väiksem, siis hakkaks midagi kõrvade vahel liigutama.
04.08.2005 at 12:17
crasher
 
Hummeripoju H3...
quote:
urmas:
quote:
Aspelund: Kokkuvõttes: Hummeri omamine statement. H3 puhul hakkab vaikselt lisanduma ka praktiline kaalutlus.
Hind võiks olla 200k väiksem, siis hakkaks midagi kõrvade vahel liigutama.

Siis pead H4 ootama

____________________________
I have a dream......
04.08.2005 at 12:25
urmas
Hummeripoju H3...
quote:
crasher: Siis pead H4 ootama
Et siis 1,3L Suzuki Jimmy + 200k eest märk "H4" = kliendi rahulolu ja pikk peenis. NEVER !!!
04.08.2005 at 14:20
tfr
 
Hummeripoju H3...
quote:
urmas: [Et siis 1,3L Suzuki Jimmy + 200k eest märk "H4" = kliendi rahulolu ja pikk peenis. NEVER !!!

Ma olen kusjuures juba jupp aega mõelnud, et peaks oma Jimnyle "Hummer H4" kirjad peale panema ja mõnele kuulõpukruiisile tulema. :D
04.08.2005 at 15:36
Vanaisa
  
Moderator
Hummeripoju H3...
Nüüd siis näevad meie silmad seda: H4 on tulekul :D:D:D

Suurus nagu Wrangleril :lol

____________________________
“The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money.”
11.12.2007 at 12:21
Olds
  
Hummeripoju H3...
Ainuke Hummer on minu jaoks siiski H1. Ülejäänu on selline wannabe Hummerboy...

____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis
11.12.2007 at 12:44
anryo
  
Hummeripoju H3...
Selline pisike?


H4 prototüüp.

____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars.
'93 GMC Typhoon 4.3V6 Turbo
'70 Plymouth Supercharged Hemi 'cuda
11.12.2007 at 12:50 2 edits. Last edited 11.12.2007 at 12:52 by anryo
olevtoom
 
Hummeripoju H3...
quote:
Vanaisa: Nüüd siis näevad meie silmad seda: H4 on tulekul :D:D:D
Pedaalidega?

____________________________
1956 Cadillac 62 hardtop coupé, 1991 Jeep Cherokee. Ja peres 1972 Buick Riviera
11.12.2007 at 13:18
DevilDeVille
  
Hummeripoju H3...
energia võiks suunata millegi algjeebu taolise asja loomisele, mis oleks robustne-lihtne, vastupidav ja odav. head müüginumbrid garanteeritud.

____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
11.12.2007 at 13:45
Riho
Hummeripoju H3...
quote:
DevilDeVille: energia võiks suunata millegi algjeebu taolise asja loomisele, mis oleks robustne-lihtne, vastupidav ja odav. head müüginumbrid garanteeritud.

http://www.uaz.ru/models/nm/315195/

uaz.ru teab ja ühendab:)
11.12.2007 at 14:20
kkerem
Hummeripoju H3...
quote:
Riho:
quote:
DevilDeVille: energia võiks suunata millegi algjeebu taolise asja loomisele, mis oleks robustne-lihtne, vastupidav ja odav. head müüginumbrid garanteeritud.

http://www.uaz.ru/models/nm/315195/

uaz.ru teab ja ühendab:)


____________________________


-------------------
Ford Maveric/Escape (gone), Subaru Forester (gone), Jeep GC '03 (gone), xj Limited '91 (gone), xj Pioneer '89 (gone)
11.12.2007 at 15:27
Valmet
 
Hummeripoju H3...
quote:
Olds: Ainuke Hummer on minu jaoks siiski H1. Ülejäänu on selline wannabe Hummerboy...
Õige! H2-te on ju alati mänguhummeriks nimetatud.

____________________________
Wagoneer`79 (Valmet powered)
Wagoneer`76
11.12.2007 at 22:20
Rein000
 
Hummeripoju H3...
Nu spetsialistid, kuidas siis H3 ennast õigustanud on, kuidas sillad, kastid vastu peavad ja kas lukud sildades reaalselt ka sees on?
12.05.2012 at 22:17
tqhq.ee foorum : Autod : Hummeripoju H3...   1 2 3 4  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.