Poster |
Message |
partel |
Välise starteriga käivitamine
Blower-Mootori käivitamine on lihtne asi, onju?
Võib-olla ka mitte nii lihtne:
Peab olema starter, mis haakuvad bloweri hammasratta otsa kinnitatud hammastega.
1. 48 voldine patareikomplekt peab käepärast olema.
2. Starterit saab käega keerata, et oleks kontakt hammastega, mitte löök.
3. 3-way shutoff on "ON" asendis, aga magneeto on "OFF"
4. Starteri märguande peale siis sirts bensiini õhukogurisse. Ja käivitamise paari sekundi pärast lükata magneetod "ON" asendisse. Bensiini kasutatakse, kuna see on paremini süttiv kui metanool või nitrometaan. (Pikk jutt)
5. Kui mootor tööle hakkab, tuleb jällegi bena pritsida, kuna kütus ei ole veel kohale jõudnud.
6. Jälgi õlirõhku. Kui koolema hakkab EI TOHI gaasipedaali vajutada - läheb lahjaks. Usalda tiimi...
7. Nii, tühikäik paugub, asi on burnoudiks valmis!
8. Starteri eemaldamine: See kaalub oma 20 kg ja on kiirelt liikuva bloweririhma vahetus läheduses. Seega tuleb väga ettevaatlik olla.
____________________________
_ |
27.09.2005 at 13:44 |
|
wax |
Välise starteriga käivitamine
See ju Družba starter, ainult et mootoriga, mitte trossiga |
27.09.2005 at 13:48 |
|
Madman |
Välise starteriga käivitamine
Huvitav kas lihtsam ja ohutum ei oleks kasutada suruõhusüsteemi nagu näiteks tanki mootoril. Selle vahega et paak jääks maha.
____________________________
Pontiac Fiero SE 3.4 V6 '85
|
27.09.2005 at 14:10 |
|
Astro SS |
Välise starteriga käivitamine
Laevadel peamasina käivitamiseks lastakse suruõhku otse silindrisse
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid... |
27.09.2005 at 14:12 |
|
smr |
Välise starteriga käivitamine
Hea lihtne igapäevaauto, kasjah? |
27.09.2005 at 14:50 |
|
|