Poster |
Message |
senco |
Aidake valikul: Expedition 97 või Suburban 97
Mõlemad isendid müügis www.motokeskus.ee
Ise enamuses linnainimene, kuid looduse kutse on tihti tugev.
Mis rohkem muret teeb on teadmatus remondi kulude kohta, nende isendite juures.
Igasugune info-/kogemuste abi teretulnud!
|
03.01.2006 at 10:34 |
|
senco |
Aidake valikul: Expedition 97 või Suburban 97
autod ise sellised...
Expl
http://www.motokeskus.ee/et/autod/873
SUB
http://www.motokeskus.ee/et/autod/875 |
03.01.2006 at 13:53 |
|
sandra251 |
Aidake valikul: Expedition 97 või Suburban 97
Endal on Expedition (ka E.B) ja olen väga rahul |
03.01.2006 at 14:18 |
|
ylovoitka |
Aidake valikul: Expedition 97 või Suburban 97
Sub'il pole pakutud variantidest nelivedu ja nahksisu.
Oleks varustuselt võrdsed, valiks mina kindlasti Suburbani!
Edit: Konkreetsete masinate puhul tundub Expedition parem valik olevat.. |
03.01.2006 at 16:39 |
Last edited 03.01.2006 at 16:41 by ylovoitka
|
senco |
Aidake valikul: Expedition 97 või Suburban 97
Sub'il pole pakutud variantidest nelivedu ja nahksisu.
Oleks varustuselt võrdsed, valiks mina kindlasti Suburbani!
SUB peaks olema ikka 4 vedu, vähemalt nii esitleti masinat. Kuid nahk puudub jah
ja varustuselt on ka muidugi plangim, kuid äkki sellevõrra töökindlam
|
03.01.2006 at 16:41 |
Last edited 03.01.2006 at 16:42 by senco
|
Riho |
Aidake valikul: Expedition 97 või Suburban 97
Nelivedu tundub sellel küll olevat. |
03.01.2006 at 16:42 |
|
senco |
Aidake valikul: Expedition 97 või Suburban 97
kogu valiku juures kaks probleemi!
Üks on enda teadmatus, mis ootab ees ja millise masinaga teed tallata.
Teine on naine ( kelle unistuste auto on Volvo) raske selgeks teha, et vaja, kui tegelt vaja vaid puhtast uudishimust, mis on olla ameeriklase omanik... ?
ainuke kes minuga ühte keelt räägib on koer, kes on igati nõus suurema ruumiga ja kõrgema vaatega.
mnjaa ? |
03.01.2006 at 16:45 |
Last edited 03.01.2006 at 16:53 by senco
|
ylovoitka |
Aidake valikul: Expedition 97 või Suburban 97
Jaongi nelivedu! Uskumatu, sel on kangiga variant. Tavaliselt on armatuuris, kus suured kandilised latakad, elektrilised lülitid neliveo jaoks. "Unustasin" põrmandule vaadata
Edit: Tahoe VS Expedition
peaks mingi ülevaate saama.. |
03.01.2006 at 16:54 |
Last edited 03.01.2006 at 16:55 by ylovoitka
|
senco |
Aidake valikul: Expedition 97 või Suburban 97
ylo le tänud lingi eest! |
03.01.2006 at 17:11 |
|
PlyVal64 |
Aidake valikul: Expedition 97 või Suburban 97
Senco, rohkem, kui rem.kulusid, karda bensiiniarveid! Sub alla 20 toobi ei võta aga eks ta on seda ka väärt.
Mina valiks raudselt Suburbani, kui ma peaks sellise valiku ees olema. Andku mulle Fordi-omanikud andeks aga peale Stangi, trucki ja Vani ei tekita teised mingit usaldust vastupidavuse osas. No ja kindlasti on GMi toodete asjatundjaid kordi rohkem, kui USA-Fordile. GMi toote saab igal juhul korda, kui midagi peaks ka katki minema, Fordi puhul ma selles 100% kindel ei oleks.
Tegelikult ei ole Sub ja Exp üldse võrreldavad. Sub on siiski Gaz 66 piirivalveversiooni(inimeste vedu) USA analoog tsiviliseeritud kujul, Ford tavaline wannabe auto. Plussid Subile veel tagumiste uste eest, paarisuksed ruulivad, eriti talvel ja parklates. Luuk on suur nuhlus.
5700 Vortec on hea mootor aga sellise rahahulga juures otsiksin mina juba diislit. Dünaamikas vahet pole, rahakotis aga küll.
Ply@kunagi selliseid tuliuutena müünud. |
03.01.2006 at 17:12 |
|
simpson |
Aidake valikul: Expedition 97 või Suburban 97
Linnas oleks ikka Expedition parem.Ei lagune ta midagi nii hullult kui arvatakse.On ka endal olnud mõlemad,kõik oleneb ka auto läbisõidust.
|
03.01.2006 at 20:28 |
|
Max3,0 |
Aidake valikul: Expedition 97 või Suburban 97
Noh eks jah reaalis on nii, et roolis olla on Sub ikka juba veokas Expeditioni kõrval. Õigem võrdlus oleks vast tõesti Tahoe. Parklas on ikka suur vahe kas oled Subiga või Ex-iga kohta otsimas . Samas mulle endale meeldib ka Sub autona rohkem aga IMO on Ex ilmselt vähe sõbralikum liigelda linna vahel ja ka janu väiksem.
____________________________
3,0 rear wd & 3,0 four wd |
04.01.2006 at 10:36 |
|
90Deville |
Aidake valikul: Expedition 97 või Suburban 97
Sub´i janust ei tea täpselt rääkida,aga Ex vöttis mul trassil 90ga söites tyhmalt 18-19l/sajale,seda siis kompuutri järgi.Linnas näitas mingeid nii mystilisi numbreid et isu sellega söita hajus nagu nöiaväel.Chevy kastikaga(97) olen trassil ikka alla 15 hakkama saanud,sealt siis see yllatus.Söidumugavuse poolest on Ex täitsa ok muidu,siiski ise eelistaks Suburbanit ja enne 95 sisuga,see on koledam kuid ei krägise nii hullumeelselt nagu uuem. |
04.01.2006 at 10:49 |
|
Max3,0 |
Aidake valikul: Expedition 97 või Suburban 97
to 90Deville: 90km/h cruisiga võttis 18-19l/sajale :O kas see autu oli ikka korras- tundub kuidagi jõhker ?
____________________________
3,0 rear wd & 3,0 four wd |
04.01.2006 at 11:22 |
|
ylovoitka |
Aidake valikul: Expedition 97 või Suburban 97
fueleconomy.gov andmetel on kütusekulu neil masinatel võrdne. Seal saab valida side by side võrdluse ja erinevused on max 1 mpg. Keskmine MPG tuleb mõlemal täpselt 14. |
04.01.2006 at 11:22 |
Last edited 04.01.2006 at 11:26 by ylovoitka
|
PlyVal64 |
Aidake valikul: Expedition 97 või Suburban 97
quote: ylovoitka: Keskmine MPG tuleb mõlemal täpselt 14.
See on 17 l/100 km. Aga seda USA teedel, USA bensiiniga. Eesti "põldudel" alla 20 palju ei tule, kui, siis uutel maanteelõikudel. Lisaks on see 17 uue auto kulu, mitte 200K läbisõitnud masina oma.
Sõitsin sellise tuliuue(ls. 47 km) Tahoega u. 500 km Tallinna tänavaid, originaalrehv aga ilm selline lumeplägane. Väga ontlikult sõites 20-22, tavaliselt sõites 25-30 sajale! Maanteel cruisiga 18(Tallinn-Saue lõik 90ga). Peaaegu uue Subiga(ls. 20K) ei tulnud alla 20 mitte kuidagi, linnas venitas isegi 30 ära. |
04.01.2006 at 11:35 |
Last edited 04.01.2006 at 11:41 by PlyVal64
|
raix_ |
Aidake valikul: Expedition 97 või Suburban 97
Selline Sub klassifitseerub minu arvamuse järgi pigem veoautoks. Ehk koorma seda maksimaalselt, siis tundub ka küttekulu mõistlikum (kui selline üldse mõistlik saab olla).
Iseasi, kui kütuse saad "riigilt".
raix - rohkem bensukulu OT'd ei aja |
04.01.2006 at 12:10 |
|
fire83 |
Aidake valikul: Expedition 97 või Suburban 97
Suburban igal juhul. 20k jääb veel bensu ja remondikuludeks, või mine selle raha eest naisega reisile.
____________________________
Arvutiporno
'08 Oranzh HHR LT
'93 Must TransAm
'83 Punane Firebird |
04.01.2006 at 12:11 |
|
kassBasiilio |
Aidake valikul: Expedition 97 või Suburban 97
quote: Ise enamuses linnainimene, kuid looduse kutse on tihti tugev.
Kui juba looduse kutse siis need pole küll nüüd erilised maastiku suutlikusega autod.Arvestades nende suurust ja raskust Hoiaks isiklikult kõvema kattega tee lähedusse.
Aga parem tee omale selgeks millist autot ja milleks vajad.Ja samas milline see looduse kutse on kas silmini mudas ronida? või keerad teelt kõrvale metsa vahele et tagapingil naisega aega veeta?Ja palju oled võimeline ja palju kulutad reaalselt.Usu ja arvuta. Endal lihtsam kui pärast hoopis kurbusega tõdeda et auto peab nurgas seisma kuna raha vähe selle pidamiseks. Aga olen sinu naise poolt Volvo on meie oludes ja kliimas väärt auto.
Autodest Ford võibolla ei lagune nagu siin keegi ütles.Ei tea vaielda aga remont ja tehnilised lahendused mittu korda keerukamad kui sarnastel autodel.Seega arvestatav ajakulu remondile juurde. |
04.01.2006 at 14:51 |
|
k-hunt |
Aidake valikul: Expedition 97 või Suburban 97
Vaata autole nüüd ikka otsa!
Loomulikult SUB.
____________________________
740 TD GLE
ex TOPAZ/TAURUS
Tauruse pudi müüa |
04.01.2006 at 14:55 |
|
mth |
Aidake valikul: Expedition 97 või Suburban 97
kui sa nüüd teiste arvamust siin soovid kuulda, siis mina ei kahtleks sekunditki. peale vaadates on kohe aru saada, et suburban on õige valik, tehnilistesse detailidesse laskumata. |
04.01.2006 at 15:40 |
|
Riho |
Aidake valikul: Expedition 97 või Suburban 97
4wd Suburban vist C1 kategooriat nõuab. |
04.01.2006 at 16:34 |
|
tfr |
Aidake valikul: Expedition 97 või Suburban 97
quote: Riho: 4wd Suburban vist C1 kategooriat nõuab.
Sõltub - saab ilmselt kandevõimet niipalju väiksemaks võtta, et registrimass täpselt 3500kg oleks. Nagu H2-dega tehtud on.
Aga kui mingit otsest vajadust Suburbani järele ei ole (et stabiilselt 7 inimest ja kahte kaukaasia lambakoera on vaja vedada), siis mina valiks ikkagi Expeditioni. On veidi vähem veoauto igast otsast (nii välimuselt, sisemuselt kui sõidufiilingult) ja see pikkusevahe annab ennast meie Fiat Puntode järgi joonitud supermarketiparklates ilmselt ikka kõvasti tunda. |
04.01.2006 at 16:50 |
|
vvt |
Aidake valikul: Expedition 97 või Suburban 97
Kütusekulu teema kohta: viimases Enginemastersis on "toimetaja veerus" hea kild, avaldatud on ühe vihase autoostja mõtted, kus mees ostis 7.3 diisliga Fordi trucki ja nüüd on hädas, kui diisli hind tõusis tervelt 20 usa sendi gallonilt. Eks see ole nende ökoautode häda, mis bensuvariandi 30 asemel tervelt 25 "sajale" võtavad
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
04.01.2006 at 19:50 |
|
Maik |
Aidake valikul: Expedition 97 või Suburban 97
Peab ikka püstirikkur olema,et 30l sajale autoga linnas niisama sõita . Sellist küttekulu ootaks pigem autolt mis miski 70a pärit või vene toodang...mitte 97a omalt. Just imho Õnneks uuemad usakad täitsa mõistlikute mootorivalikutega juba, sai ükspäev 2005a grand cherokee 3.0 tdi-ga testisõitu tehtud. Salong ja nahkistmed muide jätsid odava mulje(700k salongihind vist?) , välimus aga üsnagi eristuv mersu-bmw jeepidest.
Sub ja Ex autona välimuselt täitsa kenad. Testsõidu järgi otsustaks ise - mugavus, sees olemine, salong jne.
Volvo jeep paneks vist samas kõiges neile ära Peale välimuse muidugi.
____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
|
04.01.2006 at 22:02 |
Last edited 04.01.2006 at 22:05 by Maik
|