register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Autod : Bluestang vol. 2   1 2  
Poster Message
BlueStang
 
Bluestang vol. 2
Tere,
Bluestang vahetas tänahommikul omanikku ja endine newman (kes oli siin suht uus ja ameeriklast ei omanud) on nüüd tuntud BlueStang nime all. Loodetavasti võtate omaks.

Esialgu ma stockina ostetud autoga midagi erilist ette võtma ei hakka - sõidan, tunnetan ja siis kui enam ilma pärast sõita ei kannata kaob Bluestang mõneks ajaks garaazi.

Kuigi mootor on 3.8 V6 olen siiski suhteliselt "vaene kauboi", sest passi järgi vaid alla 150 hobuse kapoti all on. Et "metsikus preerias" (loe: tänaval) ellu jääda on kevadeks hädasti 75-100 hobust juurde saada. Kes teab head nõu, nii et rahakott kohe väga kõhnaks ei jääks.
16.11.2001 at 12:53
udu
 
Bluestang vol. 2
räägiti Sulle ju ennem juba, et sellel autol ei ole jõudu ja ei tule ka.
Kui hobuseid tahtsid, siis oleks pidanud 5.0 ostma vähemalt.
kui niisma linnavahel kruisamiseks, siis piisab ka olemasolevatest.
Tjuuni parem välimust, pane klepse peale ja puha ;)
16.11.2001 at 13:15
madis
Bluestang vol. 2
Õnne siis !

Nüüd pole ma ainuke loll siin boardis :) :) :)
Mis puutub 100 hobuse juurdesaamisesse, siis tundub kompressor ainuke variant olevat.
Aga enne seda:
amordid
vedrud (lühemad ja jäigemad)
puksid
roolisüsteem
veljed (17")
kummid (275 laius)
turbiin (3000stall). A krt sul ju käsikast.
tagasild, 8.8" lukk ja 3.7 ülekanne
keretugevdused
konditsioneer maha ja põõsasse
aku pagassi
plokikaaned portida
uus nukk
uus aju
underdrive pulley
K&N õhufilter
uued pidurid, Cobralt nt. suuremad kettad ja 4 sil. sadulad

Vot nii. Sellised soovitused. Raha kuluks 200k. Aga samas, kui teed kasvõi mõned asjad sealt ära, muutud rõõmsamaks :)
Mootoriswap kah abiks.

P.S. Ilma modideta on kah väga mõnus sõita.
P.S.S. kui sa veel abielus ei ole siis tuleb midagi ette võtta keskkonsooliga (see loll käetugi, kuhu sisse saab kassette ja nätsu panna) :)
16.11.2001 at 13:22
madis
Bluestang vol. 2
kurat udu juba jõudis solvata ! Ma arvasin et jõuan esimesena vastata.

To udu: sa pane oma suule kleps peale. Mustang on ilus auto.
16.11.2001 at 13:24
ervin
Bluestang vol. 2
quote:
madis wrote:
veljed (17")
kummid (275 laius)
....

suur hüpe lähemale puudujäävale 100hp-le :D
16.11.2001 at 13:30
BlueStang
 
Bluestang vol. 2
To: Madis
No ise Sa tahtsid oma Stangi mulle anda aga näitama ei tulnud. Aga mis lollusesse puutub, siis Stang minu jaoks ainuvariant - Cobra storyle lähim ja ka Shelby kätt saanud ongi Mustang. Cobra variant aga pole esialgu kätteasaadavuse ulatuses - kui just Sierrat või Scorpast ei taha aretada.
To: udu
Välimust tuunida ei taha - mulle meeldib rohkem selline sleeper tüüp. Aga sellele mootorile jõude juurde vaja vaid järgmiseks suveks - hiljem on hoopis suuremad plaanid (427?), et tõmme oleks selline nagu Cobraga kiirendusest meelde jäänud.:lol

16.11.2001 at 13:33
PlyVal64
Bluestang vol. 2
Äkki ma olen loll, kuid vist mõistlik oleks nitro. Seda peaks?(parandage, kui eksin) saama ka tulevikus V8 peal kasutada. Sest egas Sa V6ga kavatse lõputult sõita? Oleks vast HJdes abiks ja ka investeering "õndsasse tulevikku".
16.11.2001 at 13:34
madis
Bluestang vol. 2
To Bluestang: esiteks ma ei saanud sind tel. kätte ja teiseks mul hakkas kahju oma hobusest, ikka ei raatsi müüa :) Hea et nii läks. Ma ei mõelnud et sa loll oled, ma lihtsalt ennetasin järgnevaid kommentaare :=)

Selle mootori tuunimine läheb suht kalliks, performace packaged maksavad alates 30k. Kui swap anyway plaanis, siis mina kulutaks pigem handlingu peale. Muidu tõstad sügisel V6 maha ja 427 asemele ning peale talla andmist jääb jupirida maha.

Kui mul kunagi mootoriswapiks raha tekiks, siis otsiks 32 klapiga V8 variandi, selle mis uuematel Mustang Cobradel peal istub.
16.11.2001 at 13:39
madis
Bluestang vol. 2
Nitro pidi kaanetihendeid hästi võtma, nii et ennetades tuleks need vahetada.
16.11.2001 at 13:40
BlueStang
 
Bluestang vol. 2
To: Madis
Tegelikult saan täitsa aru - arvasingi, et Sa ei raatsi müüa. Stang hea asi ja Sul palju juba oma käe järgi ära tehtud. Mul ka heameel - sain stocki ja saan nüüd ise aretada.
To: PlyVal64
Nitro on huvitav ja sobib plaanidega, sest swap on tõesti millalgi kavas - ostsin ju ilusa lisaseadme ja kunagi peab korraliku põhiseadme ka muretsema. Aga kuidas nitroga linnavahel sõita - selle ju II käigult sisse lülitama peab?
16.11.2001 at 13:47
PlyVal64
Bluestang vol. 2
[quoteTo: PlyVal64
Nitro on huvitav ja sobib plaanidega, sest swap on tõesti millalgi kavas - ostsin ju ilusa lisaseadme ja kunagi peab korraliku põhiseadme ka muretsema. Aga kuidas nitroga linnavahel sõita - selle ju II käigult sisse lülitama peab?

No ja nii sõidatki! Kuni kogu "ajutine" tehnika pilbasteks lendab ja Sinu agooniat BBst unistades lühendab. Ja egas siis kogu aeg pea ka kõigile "ära tegema", vahetevahel irmhea "pensiokana", s.t. kokkuhoidlikult ja aeglaselt, liigelda.
16.11.2001 at 13:49
BlueStang
 
Bluestang vol. 2

No ja nii sõidatki! Kuni kogu "ajutine" tehnika pilbasteks lendab ja Sinu agooniat BBst unistades lühendab. Ja egas siis kogu aeg pea ka kõigile "ära tegema", vahetevahel irmhea "pensiokana", s.t. kokkuhoidlikult ja aeglaselt, liigelda.

Nojah - autolõhkujat minust ei saa. Ja pidev ärategeja tüüp ka pole - rohkem soliidsem sõitja. Vahel vaid hobuseid vaja, kui mõni "rullnokk" trügida mõtleb.
16.11.2001 at 13:55
udu
 
Bluestang vol. 2
las nad trügivad, mis Sul sellest,
kui nendega võidu hakkad tegema, siis oled ise samasugune rullnokk.
16.11.2001 at 13:58
BlueStang
 
Bluestang vol. 2
quote:
udu wrote:
las nad trügivad, mis Sul sellest,
kui nendega võidu hakkad tegema, siis oled ise samasugune rullnokk.

mis on ka õige
aga alla 200 on ikkagi nadza vähevõitu või mis
mõni mees on alustanud väljalaskest - mõtlesin siin ise ka, et ehk peaks takistust esmalt kaotama ja siis alles muu sisselaskega tegelema?
16.11.2001 at 15:01
urmas
Bluestang vol. 2
Õnnitlen ! Autoomanik pidi ikka kaks korda õnne tundma: autot ostes ja müües :)

quote:
mõni mees on alustanud väljalaskest - mõtlesin siin ise ka, et ehk peaks takistust esmalt kaotama ja siis alles muu sisselaskega tegelema?
Väljalaske vahetamine lisas minu autol keskmist benakulu 2 liitrit sajale. Eks nad seal tehases ikka tea paremini, mis õigem on.
16.11.2001 at 15:08
BlueStang
 
Bluestang vol. 2
Tänan õnnitluste eest.
Mis õnnetundesse puutub, siis ei oska midagi öelda - kasutatu ostmisel tekib vast õnnetunne siis, kui selgub, et auto meeldib (mitte ainult välimuse vaid ka muude omaduste mõttes) ja ta korras on ja püsib.

Aga tänud väljalaske kommentaari eest. Kui palju muidu hobuseid juurde tuli. Või tuli juurde ainult benakulu?
16.11.2001 at 17:18
BlueStang
 
Bluestang vol. 2
Aga - siin ühes foorumis räägiti Buick Riviera st, mis 3.8 V6 superchargena 240 hj andvat. Mis ülelaadimine iseenesest kujutab ja kas see on süsteem, mida saab hiljem ka swapijärgselt uuel "põhiseadmel kasutada"?
16.11.2001 at 17:28
peep
 
Moderator
Bluestang vol. 2
Toetan madise juttu - pole erilist vahet kas auto suudab neljandkmiili läbida 17, 16 või 15 sekundiga - välja arvatud, et viimasel juhul on omanik loobunud olulisest rahasummast. Nitro igapäevasõiduks on crazy idee, kallis ja ära unusta, et asi tomib täiskiirendusel, st. 99,99 % ajast Sa tema olemasolu ei tunneta. Vaevalt, et see mootor kah erilist laksu kestab. Ülelaadimine jms. on samuti majanduslikust küljest mõttetu, julgeks isegi välja öelda oma arvamuse, et iga kroon mille Sa kulutad selle mootori "modifitseerimisele" on suht. mahavisatud raha, kuna ega odavalt sitast saia ei tee (ära võta seda isiklikult, pean silmas, et see mootor ei ole performance ehitamise jaoks sobiv) ja kalli raha eest võib juba pigem poesaia süüa. Seda enam, et tulevikus tehnikaswap plaanis. Seega, tee nagu madis soovitas - investeeri vedrustusse, tagasilda jms. sõlmedesse mis üldse võimaldavad võimsama mootori installi. Sest V8 swap ei ole vaid mootori ümberviskamine - sellega peab paratamatult kaasnema ka auto kõikide teiste sõlmede upgrade. Loomulikult arvesta selega, et kui Sa lõpuks asjaga ühel pool oled siis tõenäoliselt on raha kulunud oluliselt rihkem kui ehtne Cobra maksab aga see on autoehitamise paratamatus - vähemalt asi on Sinu enda käe järgi tehtud.:)
16.11.2001 at 19:30
Heiti
Bluestang vol. 2
Minu poolt kah õnne uue auto soetamise puhul.Mustangiomanikud on põhitõed sulle juba eelnevalt selgeks teinud nii,et head modimist.Eks suvel näitad kuidas hobune perutab.:D
16.11.2001 at 20:20
rustang
  
Moderator
Bluestang vol. 2
quote:
BlueStang wrote:
Mis ülelaadimine iseenesest kujutab ja kas see on süsteem, mida saab hiljem ka swapijärgselt uuel "põhiseadmel kasutada"?

Sinu mootori puhul kannataks uurida kompressori tõstmist 3.8V6 T-birdi pealt. Kui leida (Soome?) romulast sobiv isend, saaks ringi tõsta kõik vajamineva - kompressori enda, rihmad ja -rattad, aju ja muud elektroonikajubinad.
Iseasi on see, et yx taoline Super Coupe Raadil esines ja tulemus ei olnud just esikolmikus -
19. Ford Thunderbird SC 16.36 .

Ülelaadimine kujutab gaaside surumist mootorisse surve abil (mis tekitatakse kas väntvõllilt käitatava või turbokompressori poolt). Üldjuhul süsteemi kui tervikut mootorilt mootorile tõsta ei saa aga komponente on võimalik mnel juhul ringi tõsta kyll.
16.11.2001 at 20:38
BlueStang
 
Bluestang vol. 2
Tänan kõigile nõuannete eest - eks pean vaatama, mis edasi saab. Aga nagu alguses öeldud, siis ega ma järgmisel suvel kiirendusele üldse trügigi, seal pole peale pealtvaatamise niipea midagi suurt teha.
16.11.2001 at 22:10
peep
 
Moderator
Bluestang vol. 2
Lisaks veel nii palju, et mootori hooldusele ja korrashoiule kulutatud raha läheb kindlasti täie ette - seega värsked vedelikud sisse, uued küünlad ja küünlajuhtmed, uued õli, bensu ja õhufiltrid jne. - on kõik asjakohased ostud. Tihtipeale annab korralik hooldus suuremat efekti kui pooletoobine tuuning, kui muud mitte siis meelerahu kindlasti.
16.11.2001 at 22:14
PlyVal64
Bluestang vol. 2
Peep, seda ma ju mõtlesingi, et igapäevaks sobib too V6 kindlasti paremini tehasekonfigus kui mingi "aretisena". Aga nitroseade on vist selline asi, mida vaid vajadusel(ehk siis stripil) kasutada saab-võib. Reaalselt pole ju niisama cruisamiseks või ka töölkäimiseks 400+ hj üldse vajalik. Aga nitro siiani ainus reaalne võimalus mingiks hetkeks mootorile lisa HJ anda teda totaalselt ümberehitamata ja benakulu tavakasutuses lakke ajamata.
18.11.2001 at 13:48
BlueStang
 
Bluestang vol. 2
Tere - mul nüüd esimene 100 miili läbitud ja esimesed muljed v.head. Aint krt. kaugtulede lülitit ei leidnud ja mis nuppe rool kõik täis on?!
Lisaks on käigukangi kõrval veel mingi nupp O/D, mida pole julgenud veel puudutada - äkki on katapult :)
Aga auto on 100% stock - isegi kapotikaant pole vist 96 aastast eriti liigutatud. Nii ongi minu esimeseks modiks MOOTORIPESU.
Siis näeb täpsemalt, mis seal juba ona ja mida juurde panna või maha võtta :)
P.S. Madisel õigus - muidu ka hea sõita.
19.11.2001 at 10:21
Ragnar
Bluestang vol. 2
quote:
BlueStang wrote:
Lisaks on käigukangi kõrval veel mingi nupp O/D,

see siis nimelt OverDrive, ehk siis kõige mõtekam kasutada pikal ühtlasel sõidul. Efekt on selles, et tõmbab pöörded alla ning benakulu väheneb:)


[Edited by Rax on 19.11.2001 at 10:35 GMT]
19.11.2001 at 10:34
tqhq.ee foorum : Autod : Bluestang vol. 2   1 2  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.