register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : Bluestang modify?  
Poster Message
BlueStang
 
Bluestang modify?
Tere,
Pärast esimese 100 miili läbimist ja esimest moditööd (mootoripesu :) )Bluestangile on tekkinud edasise suhtes järgmised plaanid:
Tänaval kasutamiseks on mootor täitsa piisav - ülegi. Et mitte kaasliiklejatele "rullnokana" näida pean gaasijalga kohalt võttes tagasi hoidma, sest eelnevate (Primera 1.6-66 kw ja Rover 416-88 kw) autodega on jalg harjunud rohkem vajutama.
Nii, et suuri modiplaane järgmiseks suveks tegema ei hakka.
Küll aga tehase surveaste on otstarbekas 9.0:1 lt 10.0:1 tõsta ning väljalaskelt võtta vahelt ära y-toru ning lasta joosta 2-l paralleelsel torul eraldi "potiga".
Veel vastavalt madise soovitusele K&N õhufilter ning suvel TB soojendus segu jahutamiseks ümber suunata.
Ja muidugi välimust natuke agressiivsemaks järgi aidata - mis täpsemalt veel ei tea aga jällegi madise soovitusel taha 17" velg ja muud väiksemat.
Veermikku esimesel aastal puutuma ei hakkagi - hea mugav ja pehme :)
Mida asjatundjad arvavad?
20.11.2001 at 14:51
urmas
Bluestang modify?
Madis on Sul päris kallis soovitaja. Ma mõtlesin siin surveastet, väljalaset ja 17" velgi. Tasuks hindasid uurida. Hilisemas staadiumis on stock auto väärtuslikum, kui juhumodidega kooslus.

3,8 Mustangil vist puuduvad udutuled (pole ise ka 96.a. mudelis päris kindel).
20.11.2001 at 15:05
BlueStang
 
Bluestang modify?
Ja kuna nagunii kaaned lihvi lähevad, siis juba nukkvõll ka muidugist.
20.11.2001 at 15:06
madis
Bluestang modify?
jess.. nüüd on meil katsehobune :)
Vaata et sa oma kogemusi jagad !

Olen ise ka plokikaante lihvimise peale mõelnud, on vaja leida koht kuskohas tehakse. Arvesta, et vajad ka ülemist tihendisarja ning kaanepolte. Kui kaaned juba maas, võiks ka portida. Ehk siis lihvida peegliks kuni kütusepihustiteni ning sealt edasi siledaks, aga mitte peegliks. Nii räägitakse. Väljalaskeporte võib ka peegliks teha, kuid seda ranti mis seal olevat, ei tohi nühkida.
Muuseas, kuskohast sa võtad et tehase surveaste on 9.0:1 ? minu raamat ütleb 8.2:1.

Udutuled küsi Topist. Midagi 2k tuuri maksavad, Lauri teab mida soovitada, mina just ostsin. Olen rahul.

Velgedest niipalju, et vaata nt. Cobra R tüüpi, need on all Mustang Cobral, 17". Sinna sisse läheb 4 kolviga pidurisadul ka.

Jõudu.
20.11.2001 at 17:38
urmas
Bluestang modify?
Chilton´s: Compression ratio 1994/3.8L=8.2:1, 1996/3.8L=9.0:1 (Korra sai juba öeldud) Huvitav, milline kompressioon saadakse peale lihvimist?
20.11.2001 at 17:50
BlueStang
 
Bluestang modify?
Tänud kommentaaride eest.
96 aasta 3.8 annab ja 9.0:1 kätte, aga vormelispecide soovitusel jääb sellest väheks. Samas tänava jaoks pole vajadust üle 10.0:1 seda ka ajada.
Kaane portimisele pole mõelnud pigem peab väljalaset vabamaks laskma aga ehk tõepoolest võiks sisselaske ka üle lasta kui korra kaaned juba nagunii maha saab.
Veljedest - mõelnud olen Ford GT taolisi velgi, kus low-profile wing nuts ka küljes, et nagu päris oleks. Ees 15" ja taga 17", et hobused paremini maha jõuaksid.
Sedamoodi siis. Aga udutuled on olemas stockist - ainult lülitit ei leia üles :)
20.11.2001 at 18:36
madis
Bluestang modify?
Udutulede lüliti on keskkonsooli peal. Kui on. Kui ei ole aga udukad on, siis rebi keskkonsool (käetugi) maha, sealt alt leiad pistikud kuhu paned lüliti. Mina leidsin keskkonsooli alt nt. antiradari ja usa sente (ah et auto osteti uuena eestisse ? bs !).
Keskkonsooli mahavõtmine: käigukangiümbruse plastraam: küüned taha ja tõmba !. Siis on kaks kruvi selles käetoe aluses karbis, peal, kummijullade all. Kaks kruvi on eespool ka. Keerad lahti, rebid maha.

Mis puutub surveastmesse, siis kuidas võimsus sama on ? on sul ikka 150 hobust ? Kui mul on 8.2 ja 150 ja sul 9.0 ja 150, mida see CR tõstmine üldse annab ? :(

Ütlesid et "Vedrustus on hea pehme" :) mine aja masin kiirusepiirajasse kinni ja siis mõtled et "vastik rõve nilbe pehme" ning hakkad amorte/vedrusid otsima. Muuseas, kui sul vedrud läbi siis ma võin aasta aega all olnud vedrud ära parseldada, nimelt tahan ise mingid jäigad madaldusvedrud panna.

Miks sa ette 15" ja taha 17" tahad panna ? Kummi profiil on siis erinev ju, kui sa just taha oluliselt suuremat ratast ei taha saada.
Stock ratas on IMHO liiga väike, minu kummidega on ratta ümbermõõt juba normaalne (ees 215/65). Samas, nüüd saan aru miks politsei mind suve läbi sõimas :)
Kui mina rattaid vahetama hakkan, panen kindlasti 17" et sidewall jäigem oleks. Praegu on liiga vedel ja seda on kurvides tunda.
Ühesõnaga, 17" valu ette ja taha on hea. 18" on ka pandud, kuid siis ei saa enam aukudes sõita.
20.11.2001 at 19:10
peep
 
Moderator
Bluestang modify?
Mina ei soovitaks mootori kallale minna aga kui seda teed siis arvesta, et plokikaante õhemaks tegemisel on Sul teatud hetkest alates uusi, lühemaid tõukurvardaid vaja. Millisest hetkest alates ei oska öelda...

17" velje võid ju osta küll aga arvesta, et sinna käib 17" rehv ka peale ja see juba maksab...kummisuitsetamise harjumus ununeb ruttu. Üldiselt vaese mehe madalaprofiiliga rehvimod. on, et pumpa kummidesse rohkem õhku.:) Efekt umbes sama saab olema.

Üldiselt soovitaksin siiski etta ja taha sama läbimõõduga velgi.
20.11.2001 at 20:17
BlueStang
 
Bluestang modify?
Tegelikult tahangi taha suuremat ratast saada. Sellepärast, et pöörlemisel siis joonkiirus samadel pööretel suurem, samas jõud natuke väiksem. Viimane hea sellepärast, et kohalt minnes ei lähe nii kergelt ringi vaid haardub paremini - nagu libedaga sõites saab II käiguga paremini minema. Võib muidugi ette ka suuremad panna, aga kohaltminekule see midagi juurde ei anna, samas mulle isiklikult tundub, et välimus on agressiivsem, kui taga suurem ratas on.
Mida minu füüsikateooriast arvatakse?
21.11.2001 at 16:37
madis
Bluestang modify?
...arvatakse, et mis sobib 60-70date muskelautole ja dragsterile ei sobi '96 Mustangile. Suur ratas taga ja väike ees ütleb: LIIGUN AINULT OTSE. Pane ette ja taha sama ratas. Boonusena saad veel kumme tsirkuleerida (vahetada risti rästi).
Kui sul on korralik kumm ja vedrustus, siis ära seda libisemist väga karda. Ei lähe ta ringi midagi.
21.11.2001 at 16:54
urmas
Bluestang modify?
quote:
madis wrote:
Mis puutub surveastmesse, siis kuidas võimsus sama on ? on sul ikka 150 hobust ? Kui mul on 8.2 ja 150 ja sul 9.0 ja 150, mida see CR tõstmine üldse annab ? :(

Chilton`s annab järgmise reitingu:
1994 3.8L - 140@3800hp, 215@2400ft.lbs.
1996 3.8L - 145@4000hp, 215@2750ft.lbs.
27.11.2001 at 19:50
BlueStang
 
Bluestang modify?
No tere,
Kuulge milline välimus parem on. Kas



Või hoopis


28.11.2001 at 19:15
urmas
Bluestang modify?
ei näe pilte ...
28.11.2001 at 19:20
BlueStang
 
Bluestang modify?
No tere,
Kuulge milline välimus parem on. Kas


Või hoopis


28.11.2001 at 19:20
udu
 
Bluestang modify?
Sa mõtled, et paneks oma 3.8-le hirmsa scoobi peale?
28.11.2001 at 19:20
BlueStang
 
Bluestang modify?
No tere jälle,
Või hoopis
28.11.2001 at 19:22
BlueStang
 
Bluestang modify?
Nonii, kuidagi sain pildi ette. Esimesel variandil scoopi pole mitte ju. See ongi see stock väljanägemise pilt. Vaid Corbra triip aimatavalt peal.
Teisel aga tõesti uuema Mustangi kapott ja mootoriswap V8-le tehtuna.
Hetkel aga küs rohkem välimuses?
28.11.2001 at 19:25
BlueStang
 
Bluestang modify?
Arumaeisaa - vahepeal oli pilt ees aga nüüd jälle kadunud?
28.11.2001 at 19:36
LaSa
 
Moderator
Bluestang modify?
nojah, zone.ee on siuke imelik kohati..
28.11.2001 at 19:39
BlueStang
 
Bluestang modify?
Tere,
Kas keegi teab selle auto omanikku:

http://www.auto.ee/autotest/autod/ford_mustang.html

Sooviks küsida, kust ta need 145 kw kätte sai.
29.11.2001 at 19:15
urmas
Bluestang modify?
See ilmutis on rippunud umbes kaks aastat juba.
29.11.2001 at 19:53
Iff
Bluestang modify?

Sääl ika 145hp mõeldud on... Aga võibolla pelgas omanik 2 aastat tagasi öelda, et mootor 3,8 ja aint 145hp. 2,3-sel rullaribemmilgi sama palju ju...:evil
29.11.2001 at 00:26
BlueStang
 
Bluestang modify?
quote:
madis wrote:
Miks sa ette 15" ja taha 17" tahad panna ? Kummi profiil on siis erinev ju, kui sa just taha oluliselt suuremat ratast ei taha saada.
Kui mina rattaid vahetama hakkan, panen kindlasti 17" et sidewall jäigem oleks. Ühesõnaga, 17" valu ette ja taha on hea.
Delfi autouudis:
Fordi disainer David Hilton ehitas Fordi agregaatide baasil superauto, mille ta ise nimetas GT Supercar. Hiltoni enda sõnul võib see auto kasvõi kohe osaleda Le Mansi autovõidusõidul.

Sisuliselt tahab firma aga GT Supercariga meelitada investeeringuid tõelise superauto loomiseks, mis siis juba võistleks nii Ferrari kui Lamborghiniga, kirjutab AutoExpress.
Tõenäoliselt tunneks Ford huvi superauto saamiseks oma mudelitevalikusse. Seni pole David Hilton aga avalikustanud ühtegi oma auto tehnilist üksikasja. Ta on ainult öelnud, et ees on 19- ja taga 21tolliste velgedega rattad.

Nii, et minu mõte tagumistest suurematest kaasaegsest autodisainist lähtudes polegi väga vale?!


06.12.2001 at 10:26
LaSa
 
Moderator
Bluestang modify?
quote:
BlueStang wrote:
... Ta on ainult öelnud, et ees on 19- ja taga 21tolliste velgedega rattad.

Nii, et minu mõte tagumistest suurematest kaasaegsest autodisainist lähtudes polegi väga vale?!

arvesta ka seda, et 19- ja 21-tollise suuruse vahe on visuaalselt oluliselt väiksem kui 15 vs. 17.
06.12.2001 at 10:30
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : Bluestang modify?  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.