register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Modifitseerimine : ARP (vms?) poldid  
Poster Message
altraditional
ARP (vms?) poldid
Teadupärast on sellised aftermarket poldid tugevamad kui harilikud, ja kinni keeramisel venivad, et jääda vedrutaoliselt pingestatult hoidma. Kas sellega nende omadused piirduvad, või on veel midagi omapärast? Kas neid on ainult ARP nime all saada?
13.02.2006 at 23:26
Astro SS
ARP (vms?) poldid
Neil on olemas ka tikkpoldid ;)

____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid...
13.02.2006 at 23:41
Erkki
  
ARP (vms?) poldid
Polt on jah oma tööpõhimõttelt nagu vedru. Üks omapära on neil veel: nad ei tohi aja jooksul oma elastsust kaotada.
ARP on tuntuim valmistaja, aga neid on teisi veel: Mr. Gasket, Moroso...

Tikkpoltidel pisut teine kasutus otstarve. Tänavasõidu mootoris pole nad õigustatud. Hind on tavapoltidest kah kallim.

____________________________
Chevrolet Camaro '71
Pontiac Firebird '71
Chevrolet Chevelle '69, 350 cid
El Camino '68
F150, 2011
Life begins at 1000 Hp...
13.02.2006 at 00:49 1 edit. Last edited 13.02.2006 at 00:50 by Erkki
Ram350
 
ARP (vms?) poldid
Kas selles mõttes pole õigustatud, et ka tavalised poldid teevad oma töö ära ja tikkpolt oleks lihtsalt lisakulu? Bensu moto puhul on see ka tõsi arvatavasti, aga kui oma 5,7 diislit remosin, siis mõned USA remontijad soovitasid küll tikkpolte ja kindlasti ka tugevad paksud plankseibid alla. Tol korral läksid ikkagi tavalised (1/2 in) käiku. Seibid said küll pandud ca 3 mm terasest.
14.02.2006 at 10:55
vvt
  
ARP (vms?) poldid
quote:
Ram350: Kas selles mõttes pole õigustatud, et ka tavalised poldid teevad oma töö ära ja tikkpolt oleks lihtsalt lisakulu?

Tikkpoldid annavad ühtlasema ja täpsema kaane pingsuse kui tavalised poldid. Selle arvelt, et pingutusmomendi hulka ei lähe poldi keerme takistus, mis nt koormatuna (osaliselt kinni keeratuna) võib olla vägagi erinev.

Praktikas peaks tikkpoldi panema sinna, mida võib olla pärast jama lahti saada või kui pinnad lokivad kuumenedes - näiteks väljalaskekollektorid, turbo flantsid jne...aga ka alumiiniumkaaned...

Ja alumiiniumploki puhul on tikkpolt lausa kohustuslik...


____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
14.02.2006 at 18:45
Jörm
 
ARP (vms?) poldid
Ega aftermarket alati ei tähenda, et polt on tugevam või venivam, seda peab ikka kusagilt andmetest välja lugema. Pigem ARP kepsupolt on tugevamast materjalist, tänu oma lainelisele kujule saab teda ka natuke vedrutama.
Üldiselt chevy SB ei vaja poldivahetust, kui on saaled pahad ja kepsud lähevad remonti, siis oleks vaja ka poldid vahetada. Väiksed ja enamus japsidest-eurodest tahavad iga kord uut polti.

____________________________
Amper Racing
26.05.2006 at 12:52
tqhq.ee foorum : Modifitseerimine : ARP (vms?) poldid  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.