register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : Subframe connectors  
Poster Message
rustang
  
Moderator
Subframe connectors
Kes tahab näha, mis mu autoga hetkel toimub, siis võib lugeda väikest artiklit ja vaadata mõnda pilti:
http://home.delfi.ee/capri/mustang/projekt.html

Mingil hetkel lisandub veebilehekesele ka disain, hetkel ei ole aega olnud sellele tähelepanu pöörata.
30.11.2001 at 00:15
ats
 
Subframe connectors
Ilus jutt! Kõik tundub ka imelihtne seda lugedes ;) Tee või ise. Mitu "tundi" läks?
Kas kogu mürasummutuse viskad täiesti välja?

.ps selle võiks ju sinna delfi lehele järjejutuna panna iseteeninduse alla? (jörm?)
30.11.2001 at 00:46
rustang
  
Moderator
Subframe connectors
quote:
ats wrote:
Ilus jutt! Kõik tundub ka imelihtne seda lugedes ;) Tee või ise. Mitu "tundi" läks?
Ongi lihtne. Ainult aega läks palju, yhe konnektori tegemine näiteks terve nädalavahetuse. Kogu kirjeldatud tegevus on võtnud kuu aja vabad õhtud-nädalavahetused.
quote:

Kas kogu mürasummutuse viskad täiesti välja?

Ei, tahaks ikka natuke jätta. Ilmselt ei pane tagasi seda paksu matti, mis vaiba alla käib aga vaiba panen kuidagimoodi tagasi. Ja osa pigimatti jätan alles.
quote:

selle võiks ju sinna delfi lehele järjejutuna panna iseteeninduse alla?
'tea kas see just hea mõte on, kui niisugusesse kohta panna siis peaks asja korrektsemalt viimistlema. Hetkel on nii, et sain digifotost üleeile CD peal pildid kätte ja kuni asi veel värske on tahtsin ruttu kirja panna. Osa vanemaid projektipilte paberil, kogu aeg unustan töö juures ära skännida.
30.11.2001 at 00:56
anti
 
Subframe connectors
Tore. Kellel vähegi võimalust, tehke ikka ajaloo jaoks ja teistele õpetuseks pilte oma töödest, muidu käi ainult muu maailma lehtedel. Tubli.
01.12.2001 at 10:00
peep
 
Moderator
Subframe connectors
Krt. tubli oled :) ja lugu on kah täitsa söödav. Aga delfisse pole seda vist mõtet panna, seal nagu sihtgrupp vähe teine - tee kas oma lehekülg mida saaks tqhq'st linkida või siis teine võimalus on kogu lugu tqhq'sse üles riputada algusest kuini (loodetavasti;)) võiduka lõpuni.

Igatahes edu !
01.12.2001 at 12:56
PlyVal64
Subframe connectors
Nii tuttavad pildid roostehunnikust ja esimestest pikkadest keevisõmblustest! Pagana kahju, et ise ei taibanud suurt "loominguprotsessi" pildistada. Aga ole rahulik, lootusetus pole sellise HEAs korrasolekus kere juures just õige tunne tulema. BTW: unustasin Sulle "pukki" andes näidata veel üht ülipõnevat autot(õigemini hetkel jäänukosi) - Packard Carribeani. Ma usun, et see oleks Sind veelgi suuremale arusaamale viinud, et Sinu Mustang rustangi(roosteussi) austavat nimetust mitte ei vääri.
Ja muidugi see elutoakapp garaazhis tekitab vajaliku tunde ... sest kevadeni vist eluks Sul SEE tuba!
01.12.2001 at 16:56
rustang
  
Moderator
Subframe connectors
quote:
PlyVal64 wrote:
Ja muidugi see elutoakapp garaazhis tekitab vajaliku tunde ... sest kevadeni vist eluks Sul SEE tuba!
Kule see on 70ndatel hangitud ylim defka jugoslaavia mööbel, terve lapsepõlve sai teist elutoa seinas vahitud, no kuidas Sa ikka ahju viskad...
02.12.2001 at 01:26
udu
 
Subframe connectors
vägevalt suur garaash on Sul :)
mul on ainult mingi 3,5x6m :(
03.12.2001 at 03:15
rustang
  
Moderator
Subframe connectors
quote:
udu wrote:
vägevalt suur garaash on Sul :)
mul on ainult mingi 3,5x6m :(
Suurusel pole viga jah, sai tehtud 6x8 m, uks on 4.5 m lai. Tõsisem autoehitamine lykkus niikaua edasi, kuni garaazh valmis sai. Kahjuks ei viitsinud kanalit teha ja nyyd kahetsen natuke.

Offtopic:
Garaazhi on odav teha - kui maa on olemas ja endal viitsimist. Ma arvan, et kõik kokku kulus materjalidele alla 50 tuhande. Kusjuures kõik on tavalisest poest letihinnaga ostetud materjal, v.a. laepaneelid sai ostetud veneaegsed kasutatuna - no uued olid nii jube kirved! Seinad on Fibo-blokist, katus Onduline, välisvooder puidust, et oleks majaga samas stiilis. Uks on Fagelist, põrand betoonist valatud, vundament paekivist (maa-alune osa) ja fibost.

Ma ei saa rääkimata jätta garaazhi valgustuse lugu. Olin juhuslikult autoga Stochkolmis sugulasel külas ja jäin aknale nõjatudes välja vaatama. Vastasmaja ees oli suur prügikonteiner ja kolm meest tassisid sinna igasugu kola, lauajuppe, ripplaetykke ja mida kõike, muuhulgas ka täiesti sileda väljanägemisega torudega valgusteid. Närv ei pidanud vastu, läksin nedega juttu ajama. Tulemus oli see, et vennad, kes mingit suurt kontorit kapremondiks ette valmistasid valisid mulle välja 10 paremini säilinud valgustit, mille ma sealsamas pagassi mahutasin.
03.12.2001 at 11:05
Vanaisa
  
Moderator
Subframe connectors
hea töö, mees!!! On tore tõdeda, et kõik ei raiska oma talve uute spoilerite ja küljepeeglite külgekruttimisele.
03.12.2001 at 11:14
wax
 
Subframe connectors
väga tore :) arvan/loodan et mina pole ainuke kes mingil määral piinlikkust tunneb :)
see jutt ja pildid ajavad käed sügelema ja mõtted liikuma.
03.12.2001 at 13:36
rustang
  
Moderator
Subframe connectors
quote:
wax wrote:
väga tore :) arvan/loodan et mina pole ainuke kes mingil määral piinlikkust tunneb :)

Vihje lasteaia tasemel veebikujundusele? 8-)
Enivei, panin puuduvad pildid (4tk) subide teksti algusesse ja lisasin ka pealehele 6 pilti (märkega NEW).

http://home.delfi.ee/capri/

[Edited by rustang on 04.12.2001 at 23:43 GMT]
04.12.2001 at 00:43
wax
 
Subframe connectors
quote:
rustang wrote:
Vihje lasteaia tasemel veebikujundusele? 8-)

eiei - sisu on alati tähtsam kui pakend!
pidasin silmas roostet ja selle eemaldamist ootavat autot :(


[Edited by wax on 05.12.2001 at 09:22 GMT]
05.12.2001 at 10:21
anti
 
Subframe connectors
rustang, mis vahepeal toimunud on?:D
15.12.2001 at 23:56
rustang
  
Moderator
Subframe connectors
quote:
ZimV8 wrote:
rustang, mis vahepeal toimunud on?:D

Eeeee.... Jõulud tulevad?
Tegelt on tore kui keegi huvi tunneb. Hakkasin uksi tegema ja täna lõpuks sain kaardilugeja ukse valmis. Kolm korda tegin ymber, ukseplekk ei ole enam põhja keevitamine..... Päris ideaalseks ei saanud aga noh, oletame, et käib kyll.

Samas kaardistasin ka juhiukse damageid, roostet on oluliselt rohkem ja lisaks on uks paugu saanud. Terve alumine serv oleks vaja uus keevitada - minususguse algaja jaoks suur keeruline töö. Kõige hullem on, et väga raske on vältida tasapinnalise pleki soojusega kõveraks tõmbamist. Kui nyyd alumine serv rällakaga maha lõigata, tuleks problemaatilist keevisõmblust pea 130 cm!

Täna tekkis kahtlus, kas mitte autot omal ajal USA-st lahtisena laevatekil toodud ei ole - kõik valtsitud ja punktitud õblused ussitavad seest ja ma ei oska midagi nendega peale ka hakata - no ei saa ju neid kõiki lahti võtta ja ära puhastada?? OK, need, kus kasvõi üks ühendatud plekkidest on õhukeseks roostetanud, lõikan lahti ja lapin ära aga ülejänud, kus plekid ise on veel OK aga näha on tekkiv rooste kahe pleki vahel? Kõige hullem, et enamus sellisedi liiteid on mingi hermeetikuga tihendatud ja reeglina see hermeetik on välisel vaatlusel OK aga kui hirmsa vaevaga teist natuke maha kraapida, tuleb rooste alt välja. RUSTang :)
16.12.2001 at 23:51
partel
  
Subframe connectors
Kas rustangit kaalunud oled? Võib olla siin peitub "liiga hea" kiirenduse saladus - pool massist on rooste ära söönud :)
16.12.2001 at 00:36
PlyVal64
Subframe connectors
Nonii,Avo, nüüd küll edasi Sul vaid keemia või liivaprits abiks. Seda hermeetikualust roostet niisama kätte ei saa, kuid muundada küll. Toosama Buvanol jällegi heaks abiliseks. Ja igal juhul tasub KOGU "pask" küljest kraapida ja hiljem uuega asendada. Praktiliselt sama koostisega on too "Akrüüllateks hermeetik" ja see kuivab veekindlaks ja on värvitav. Silikooni(ehk selle õlisid) sisaldavaid keemiaid ei tasu mätsida. See ka suht-lihtne, sest püstoliga saab lasta ja otsikut vajalikku suurusesse lõigata.
Uste keevitamiseks võta ämber külma vett ja paks lapp kõrvale. Lased paar punkti ja kohe jahutad veega maha. Nii saab peaaegu vältida pleki "looklemist". Ja ega Sa ju pidevõmblusega seda tee, vaid punktides ja pärast õmblust tinaga siludes(ma loodan...).

Jõulurahu ... ja ära siis rustangile miskit kinki viia unusta!
17.12.2001 at 13:27
rustang
  
Moderator
Subframe connectors
quote:
PlyVal64 wrote:
Nonii,Avo, nüüd küll edasi Sul vaid keemia või liivaprits abiks.
Kuda ma sealt punktkeevitatud paneelide yhenduskoha vahelt rooste välja pritsin? Ukse kontekstis - võtan pindmise pleki valtsid lahti, lasen raami ja uksepleki eraldi pritsiga puhtaks ja valtsin kokku tagasi??? Ja nii iga asjaga?

quote:
Uste keevitamiseks võta ämber külma vett ja paks lapp kõrvale. Lased paar punkti ja kohe jahutad veega maha.
OK, thanks, katsetan

quote:
... ja ära siis rustangile miskit kinki viia unusta!
Eiei, kus siis seda tohib teha!
17.12.2001 at 13:52
PlyVal64
Subframe connectors
quote:
rustang wrote:

Kuda ma sealt punktkeevitatud paneelide yhenduskoha vahelt rooste välja pritsin? Ukse kontekstis - võtan pindmise pleki valtsid lahti, lasen raami ja uksepleki eraldi pritsiga puhtaks ja valtsin kokku tagasi??? Ja nii iga asjaga?
quote:

Ka nii on tehtud(mina õnneks veel mitte)! Aga egas sinna vahele lõplikult saagi ilma lahtivõtmata, selleks soovitasingi keemiat. See lahtivõtmise asi tasub end siis, kui taastatava auto väärtus ikka mitmetesse sadadesse tuhandetesse pärast ulatub. 2.gen. Mustang seda vaevalt on...
17.12.2001 at 14:21
rustang
  
Moderator
Subframe connectors
quote:
PlyVal64 wrote:
Ka nii on tehtud(mina õnneks veel mitte)! Aga egas sinna vahele lõplikult saagi ilma lahtivõtmata, selleks soovitasingi keemiat. See lahtivõtmise asi tasub end siis, kui taastatava auto väärtus ikka mitmetesse sadadesse tuhandetesse pärast ulatub. 2.gen. Mustang seda vaevalt on...

ÓK, seda kavatsesingi. Loodame, et seal sees see ussipesa yleliia kiiresti ei paljune...
Ukselappimisest veel:
Kui panen terve alumise serva uue (umb. 7-8 cm laiuselt) kas siis plekid keevitan kokku serv-servaga vastamisi või valtsin yhe pleki serva niimoodi, et saaks kuskil 5 mm ülekuti panna?
17.12.2001 at 15:35
QRX
Subframe connectors
Rustang! Kas sa ka enda mob telefoni numbrit saad anda, tahaks vähe mõtteid vahetada!
17.12.2001 at 15:38
rustang
  
Moderator
Subframe connectors
quote:
QRX wrote:
Rustang! Kas sa ka enda mob telefoni numbrit saad anda
nul-viis-null-viis-kuus-kaheksa-kaheksa-null
17.12.2001 at 16:11
QRX
Subframe connectors
Toosama Buvanol jällegi heaks abiliseks.


Kus kohast seda möginat ka osta saaks? Mul ka nagu roostega tõsine suhe tekkinud. :)
17.12.2001 at 16:30
rustang
  
Moderator
Subframe connectors
quote:
QRX wrote:
Toosama Buvanol jällegi heaks abiliseks.
Kus kohast seda möginat ka osta saaks?
Mina sain Vihurist, offroadi mehed kindlasti teavad kus see asub :)
17.12.2001 at 16:33
Kalju
Subframe connectors
Laupäeval nägin buvanoli müügil espaki värviosakonnas :), hinda ei mäleta :(
17.12.2001 at 18:40
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : Subframe connectors  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.