register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : kõmin kiirustel 180 ja üle  
Poster Message
gis
 
kõmin kiirustel 180 ja üle
No andke nüüd nõu!

Kiirusel 160 tekib vaikne kõmin, 180 juures märgatav ja üle 200 ei julge vajutada, äkki lendab laiali.
Kõmin on suurem 3-nda käigu lõpus, vaiksem sama kiirusel neljandaga. (automaatkast)
Rattad on tasakaalustatud, sirged, kummid OK. kardaan on sirge, pidurikettad kenad ja korras.
Imelik on see, et kui jää peal gaasi põhja vajutasin ja seier 240-250 näitas, siis ei kõmisenud eriti.
Kas võib olla kastis midagi balansist väljas? Torgue converter peetis, tagasillas differ või midagi veel? Ja kus oleks eestis stendi, kus Chevrolet Impala SS 255/50 R17 kummidega peale mahuks, et saaks kontrollitud tingimustes uurida, mis kõmiseb?

Nii palju küsimusi, nii suur kiirus.

Lisaküsimused ja muu 05093663

Ette tänades,

Heiti

kõmin just selles mõttes, et vibra. üksi olles kui ma neid kiiruseid arendan, pole ka autos ringi roninud, et kus see täpselt tuleb. Ja ERITI ei ole ma selle kõminaga sellepärast rahul, et vennal on Audi A6, millega ka 235-ga (piiratud kiirus) sõites saab rahulikult autos juttu ajada ja nina nokkida.


[Edited by gis on 13.12.2001 at 15:54 GMT]
13.12.2001 at 16:41
peep
 
Moderator
kõmin kiirustel 180 ja üle
Siis heli mitte vibratsioon ? Sõltuv kiirusest või mootori pööretest ?

Isenesest kõmin 180-200 juures IMO normaalne nähtus on (tuulemüra, rehvimüra, mootori müra jne...), kui Su autol midagi kapitaalselt peetis oleks (need asjad mida kirjeldasid) siis annaks see palju madalamal kiirusel tunda.
13.12.2001 at 16:48
Ram350
 
kõmin kiirustel 180 ja üle
Meenus üks jutt lääne listist, kus C5 'vette omanik käis kümneid kordi spetsialistide juures, et elimineerida VILIN, mis juba 90 kmh häirima hakkas. Lahendust minuteada ei leitud. Temal kostus vilin kapotialusest piirkonnast.

Üldiselt tekib sellistel kiirustel nagu sina lendad tuuletamm nii suure survega, et iga natukenegi lahti olev detail, pragu, ava võib unnata.
13.12.2001 at 20:08
minimum
kõmin kiirustel 180 ja üle
mingi kiiruseni jõudes peaks ka üks kõmm käima :D
13.12.2001 at 21:35
peep
 
Moderator
kõmin kiirustel 180 ja üle
Ega vist keegi Sulle siin lambist ära ei ütle kuhu suunas peaksid jooksma aga soovitan küsida kaaskannatajate:) käest, nemad kindlasti teavad.

http://www.impalassforum.com/cgi-bin/ultimatebb.cgi
13.12.2001 at 23:26
MN12
kõmin kiirustel 180 ja üle
Mul oli sama jama, algul hakkas vibra tekkima kiirusel 220 ja üle. ajapikku ronis aga järjest madalamale. esialgu ei häirinud see mind,sest 100-ga oli enam vähem norm, kuni äkki peale ühte kõva kiirendust jäi juba märksa kõvem vibra kestma ka kuni 50-60 km/h. Oli ka juhuseid, kui ühtlaselt kiirendades vibrat polnud praktiliselt aga nii kui gaasi järgi lasid hakkas peale.
Uurisin ja puurisin ja jõudsin järeldusele, et põhjus asub tagasillas või selle vahetus läheduses, remondini aga pole hetkel veel jõudnud.(Alguses kahtlustasin ka rehve ,et ei pidanud sellele kiirusele vastu aga ei olnud rehvide viga)
14.12.2001 at 11:13
Jansa
kõmin kiirustel 180 ja üle
Ja kui peale pikka otsimist ja närvikulu ikka miskit ei leita, tuleb rajum saund sebida :D
14.12.2001 at 13:57
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : kõmin kiirustel 180 ja üle  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.