register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : Probleem automaatkastiga  
Poster Message
Joel
 
Probleem automaatkastiga
Probleemi kokkuvõte on lühike - automaatkasti sidur libiseb liiga palju. Täpsemalt öeldes on auto kiirendus 80km/h kiirusest edasi kiirendades tunduvalt parem kui näiteks 30 km/h juures. Vaiksel kiirusel gaas põhja vajutades käigukast kõigepealt mõtleb tükk aega, siis laseb pöörded u. 3500 peale ja hoiab neil sealmaal kuskil 80 km/h saavutamiseni. Autos olles on selgelt tunda, et autol ei lähe korralikult edasi - käigukast tapab pool kiirendust ära.
80-st edasi on aga hoopis teine teema, libedaga rebib sõidu pealt kõik neli ratast ringi...

Küsimus ongi, millest on tingitud niisugune libisemine ja kas seda on kuidagi võimalik vähendada?

PS. Auto, millest jutt on Audi S4 Quattro '92.
15.12.2001 at 11:58
peep
 
Moderator
Probleem automaatkastiga
Kui kast libiseb siis pole peale remondi muud midagi võimalik teha. Kui õlil juba kärsahais juures siis on asi kindlalt peetis.

Üldiselt soovitan pöörduda mõne pädeva kastiparandaja poole.
16.12.2001 at 16:20
mrtn
Probleem automaatkastiga
see ei ole kasti- vaid ikka pigem turbiinilibisemine. äkki lihtsalt mõni õlirõngas ei pea. libisevad sidurid põlevad õige ruttu maha.
16.12.2001 at 21:13
partel
  
Probleem automaatkastiga
Kontrolli ka, kas 1 ja 2 käik lülituvad. Turbiini libisemine peaks kohe, ilma mõtlemisajata mõjuma. Kuigi 3500 pööret on üsna palju... Palju varem pöördeid oli, kui kohalt täiega minna?
16.12.2001 at 21:35
Joel
 
Probleem automaatkastiga
Kõik käigud lülituvad korralikult - soojast peast ei ole käikude vahetumist pea üldse tunda, külma autoga ikka on. Õlikärsahaisu oli varem tunda alates 160 km/h, peale käigukasti õli ja filtri vahetust enam ei ole.
Varasema käitumise kohta ei oska eriti öelda, alles neljandat kuud omanik. Järsku muutust ei ole igatahes märganud. Samas - bensiinikulu on selle perioodi jooksul sama sõidustiili juures u. 50% suurenenud, pritsungi lasin Bosch'is ära testida - kõik oli korras. Äkki on seegi tingitud käigukasti viguritest?

Kas keegi teab mõnda pädevat aut.kastiparandajat? Endale meenub vaid üks - TakeT, kuskil Harku kandis. Aga kas nad ka pädevad on?

[Edited by Joel on 17.12.2001 at 09:15 GMT]
17.12.2001 at 10:12
rustang
  
Moderator
Probleem automaatkastiga
quote:
Joel wrote:
Kas keegi teab mõnda pädevat aut.kastiparandajat?

Võid nõu kysida Kuno Talimaa käest 0 6770 595 kuno@neti.ee
17.12.2001 at 10:44
camsist
 
Probleem automaatkastiga
TakeTi töökojas on pädevaid mehi küll, asjade kulg on seal umbes selline, et meistriga tuleb teha proovisõit ja see siis ütleb kus viga tõenäoliselt on aga täpse vastuse saad siis kui kast laiali on.

Hinnad on kah norm., GM kohapealt vähemalt.
17.12.2001 at 12:26
mrtn
Probleem automaatkastiga
loll lugu ongi see, et keegi nagu ei tahakski teada, mis tegelikult viga on. sõidetakse gaas põhjas proovisõit läbi ja seda ei taheta kuuldagi, et 10% gaasiga vead ilmnema hakkavad. mul näiteks WOTi all on kast ideaalne ;)
17.12.2001 at 13:05
Vanaisa
  
Moderator
Probleem automaatkastiga
Aga siis on ju ka sõber Imre Paldiski maanteelt, kes kaste krutib ja kuuldavalt selles ka kõva käsi on?
17.12.2001 at 13:14
madis
Probleem automaatkastiga
STTTTTTOOOOOOOOOOOOPPPPPPPPPPPPP !!!!!!!!!

nt. Kuno Talimaa soovitas minul sama problaga kohe turbiin ära vahetada või lahti lõigata. Aitas aga õlivahetus. Nimelt, kui õli on vana siis tekib siduripinnale mingi liga.
WOTi korral pole problat, sest sidur on avatud. Kütusekulu ongi tingitud sellest, et sa üritad koguaeg gaasiga sidurit lahti hoida.

Point selles, et proovi kast kuidagi ära loputada, äkki on nii sitta täis et uus õli läks kohe mustaks ? Igatahes, ära kohe kastimehi usu, läheb kalliks.
17.12.2001 at 15:23
rustang
  
Moderator
Probleem automaatkastiga
quote:
madis wrote:
STTTTTTOOOOOOOOOOOOPPPPPPPPPPPPP !!!!!!!!!
nt. Kuno Talimaa soovitas minul sama problaga kohe turbiin ära vahetada või lahti lõigata. Aitas aga õlivahetus.

KT-ga rääkida ikka võib. Eks Sinu oma oli ilmselt esimene Mustangi aut. kast ka mis talle ette juhtus. Olen KT-ga paar korda nõu pidanud ja hulgem komentaare netist lugenud ja on jäänud mulje, et ta teab, kuidas automaatkast töötab ja on paljusid inimesi suutnud nende kastimuredega aidata.

Keerulisemate juhtumite korral tasub ikka võimalikult paljude erinevate spetsidega nõu pidada ja siis talitada nii nagu endale õigem tundub.
17.12.2001 at 16:31
madis
Probleem automaatkastiga
Võibolla tõesti on KT tark inimene. Aga ta on ka väga ropu suuga ja pohhuist nii et esimese hooga ehmatab ära :))
17.12.2001 at 16:58
Crac
Probleem automaatkastiga
Kusjuures minu bemuuril on täpselt sama probleem mis Joelil.
Kui 100 pealt WOTi teed siis ikka haagib sigahästi aga 30 pealt pöördesse ei lähe.
Käike vahetab ilusti aga mõnikord ei taha üle 4500 pöörde minna hästi.
ja kohe on tunda, et auto läheb raskelt pöördesse ja ei liigu.

Õli ja filtrid sai vahetatud mingi 10Kilo km tagasi. Eelmine õli oli ilus puhas ja kärsakat ei ole.

Kui head lahendust ei leia siis kevadel manual alla.
18.12.2001 at 11:58
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : Probleem automaatkastiga  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.