register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : Liivaga pritsimine  
Poster Message
rustang
  
Moderator
Liivaga pritsimine
Kuidagi märkamatult olen jõudnud seisu, kus autokere on praktiliselt paljaks kraabitud ja peas idaneb järjekordselt mõte liivapritsi kylastamisest. Laseks puhastada põhjaaluse, põhja seest ja kapotialuse.
Paar asja on siiski veel lahtised:
1. Kas tuuleklaasi võib ette jätta või tasuks igaks juhuks maha kitkuda (liimitud klaas)?
2. Kas enne tasuks võimalikult palju keevitustööd ära teha või just jätta pritsimisjärgseks?
10.01.2002 at 09:49
Sõber
Liivaga pritsimine
Oleneb kus sa autot hoiad. Kui on soe ja kuiv siis teeksin ennem pritsi tööd ära. Siis metall puhas ja palju parem keevitada. Kui aga niiske ruum siis võib asi keevitamise ajal uuesti rooste minna. Valik on sinu.
10.01.2002 at 10:04
vana
Liivaga pritsimine
Peale liivapritsi töid tuleb kerge kruntvärvi kihiga katta haljas plekk, mida kiiremine seda parem. Terve auto vaevalt sa jõuad ühe päevaga ära keevitada ning õhuniiskuse käes hakkab raud kohe roostetama, kui kere ja klaasitihendi vahel roostet ei ole võivad klaasid ka ette jääd. Kuid kaitse klaase keevitus pritsmete ja rellaka sädemete eest!!! Enne ikka pritsi ja siis keevitama.


[Edited by vana on 10.01.2002 at 16:48 GMT]
10.01.2002 at 19:36
urmas
Liivaga pritsimine
VANA jutt on nagu raudne A&B, aga klaasid tuleks ikka sellise töö korral eemaldada. Kui tahta väga head tööd, siis värvimistöökoda peab paiknema pritsikambri kõrval.
10.01.2002 at 20:53
rustang
  
Moderator
Liivaga pritsimine
quote:
Mustang GT 94 wrote:
Värvimistöökoda peab paiknema pritsikambri kõrval.
Antud juhul see nii ei ole. Loodan, et miski 1 ööpäeva jooksul vast saab värvi selga - ehk ei jõua veel selle ajaga rooste minna? Kõige problemaatilisem on kere transport pritsulast koju, loodame, et ilm väga kehv ei satu :( Variant on muidugi kohapeal aerosoolist krunt vahetult peale pritsimist selga lasta ???
10.01.2002 at 23:03
Ragnar
Liivaga pritsimine
Mõni pritsiga tegelev töökoda pakub ka kruntimise teenust vahetult peale haljaks laskmist.
11.01.2002 at 13:42
rustang
  
Moderator
Liivaga pritsimine
quote:
Rax wrote:
Mõni pritsiga tegelev töökoda pakub ka kruntimise teenust vahetult peale haljaks laskmist.
No kus need Teie lukstöökojad on kõik? Värvikamber kõrval etc....
Enamus kohti ei võtagi nii suuri asju nagu autokere ette. Ja nendest paarist-kolmest, mis suudavad ette võtta - noh, nendest on ka mõnedega inimestel olnud vähem ja rohkem ebameeldivaid kogemusi.
11.01.2002 at 14:54
vana
Liivaga pritsimine
Üks odavam variant on ise liivaprits teha, võtad näiteks veneajast pärit vahtkustuti (või mõne muu kaanega anuma)ja keevitad kaks toru juppi teine teisele poole, ühele poole ühendad sisse tuleva suruõhu ning teisele umbes meetrise vooliku ja otsa ~7mm läbimõõduga ~50cm pikk toru (soovitavalt vasktoru, peab kauem vastu). Liiv sisse, kaaspeale ning suruõhk taha. Tootlikus on küll lahja aga väiksemad tööd olen endal ise ära teinud. Soovitan seda väljas teha, pärast vähem koristamist.

[Edited by vana on 11.01.2002 at 16:50 GMT]
11.01.2002 at 19:48
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : Liivaga pritsimine  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.