Kasutatud ctsOns siin kellegil kogemusi mõned aastad vanade cadillac cts-idega. Kuidas on üldiselt uuemate caddyde kvaliteediga? Kas nad õigustavad ennast eesti oludes igapäevasõidu autona või peaks siiski vaatama analoogse euroopa/jaapani toodangu poole? Minule meeldib just auto hinna-vatustuse-tagaveo kombinatsioon.
Ise olen 100% võhik ameerika autode osas ja sellepärast siia oma murega põõrdungi.
Oleksin väga tänulik kui keegi viitsiks vastuseks paar rida kribada.
Konkreetselt on silm jäänud selle auto peale Caddilac CTS
Kasutatud ctsPros
Nii palju kui neid CTS minu tuttavatel on, siis peavad need väga hästi vastu. Väljast kah ilusad. Bose helisüsteem on kah täitsa asjalik. Mootoritest vaata ainult 3.2. Kütusekulu linnas keskmiselt 14/100km. Kiirendus väga hea.
Cons
Sees on väga vähe ruumi. Istmete nahk on jura. Kõik mis ei ole selle niiõelda "nahaga" kaetud on vana Salvo kelk. Sisemüra väga vali, kõik teekonarused ja augud kuuled sisse ära. Seest see auto küll ei vääri nime Cadillac.
See on ainult minu pedantlik arvamus, võibolla mõni inimene ei pane tähelegi neid miinuseid, mis välja tõin.
____________________________
Cadillac STS 3,6 05´
Subaru Outback 2.5 AWD 07´
Ex: Taurus LX 93´ (4 tükki oli neid lausa)
Ex: Chrysler 300M 00´
Yamaha YZF-R6
Kasutatud ctsOmasin sellist autot kolm aastat ja minu arvamus on, et selle auto hinna ja kvaliteedi suhe on väga hea. Sellise raha eest on üks parimaid saada olevaid autosid. Aga on ka mõned vead;
navigatsiooni ja raadio nupudel olev kummi mass kipub ära kuluma ja seda juba kolme aastaga. Kui tahtsin vahetada nuppe siis tuli välja ,et seda ei ole võimalik teha kui ainult kogu navi süsteem ära vahetada, kuna asendus nupud puuduvad cadi varuosa nimekirjas. Eelpool kirjutanule tahaks vastu väita, et auto ise on seest ikka tegelikult üks vaiksemaid, kuid augud kuuled ära kui ette jäävad. Vastupidavuselt on väga hea granatii ajal mingeid juppe ei vahetatud, peale tagaluugil oleva numbri aluse mis on koos tuledega. (Oli mingi tehase praak. Niiskus läks sisse!) Bensu kulu on linnas ikka kusagil 16 l. kandis kui natulke vajutad. Vana inimese kombel sõites saad 14 l. aga maanteel on seal 10 l. kandis. Miinus on veel, et käreda külmaga (-20) kipub teleka blokk kokku jooksma mingil põhjusel, peale mida on vaja teha restart süsteemile ja siis toimib jälle hästi. Navi ise mõtetu kuna lähim punkt, kus hakkab tööle on Stockholm. Naha koha peal mina midagi küll ette heita ei saa kui korralikult hooldatud siis on pro. Samas on autol palju luksus lisasid mis teistel markidel tulevad mängu alles lipulaevadel (7 seeria BMW). Kroom veljed on Talvel muidugi mõttetud ( juhul kui soovid siis on üle valuveljed, millega sõitsin ise talvel).
Kiirendus ja teel püsivus on väga head. Samuti talvel on ka lust sõita kui ei taha külge just ette lasta ( lisavarustus mis hoiab auto stabiilsena toimib hästi).
Kasutatud ctsMuide proovi autos istuda. 180 cm inimesel taga istudes on pea vastu lage. Ees on tooli asend suht hästi reguleeritav, aga rool käib ainuklt üles alla!!!
____________________________
Cadillac STS 3,6 05´
Subaru Outback 2.5 AWD 07´
Ex: Taurus LX 93´ (4 tükki oli neid lausa)
Ex: Chrysler 300M 00´
Yamaha YZF-R6
Kasutatud ctsKui Opelit ja Cadillaci müüakse samas majas, siis on küsimus õigustatud. Ja mis see CTS polegi Opeliga siis sama platvormi peal või? Üks GM kõik ju tänapäeval.
Küsin auto kohta täie tõsidusega, kuna olen vaatamas igapäevaliikurit. Mitte et V12 e38 $itt oleks, aga ära hakkab tüütama ... nagu alati minu puhul.
quote:jaak: Kui Opelit ja Cadillaci müüakse samas majas, siis on küsimus õigustatud. Ja mis see CTS polegi Opeliga siis sama platvormi peal või? Üks GM kõik ju tänapäeval.
Küsin auto kohta täie tõsidusega, kuna olen vaatamas igapäevaliikurit. Mitte et V12 e38 $itt oleks, aga ära hakkab tüütama ... nagu alati minu puhul.
Ei midagi isiklikku, Jaak ! Su jutt jummala õige, üks GM puha. Lihtsalt võrdlus kõlas naljakalt.
Samas Chevy märgiga sõidukeid tehakse ka ju mitmes maailmanurgas. Kusjuures see Koreas tehtud linnamaastur, misiganes ta nimi oli, näeb välja minu silmaga vaadatuna üks oma klassi ilusamaid.
____________________________
EX Corvette C5 Procharged - 1/4 mile 11,0 ... piima järgi käimiseks oli kõva küll
Kasutatud ctsJaak, see, et sul mingi jama elus edasi liikumisega on, see pole nagu suurt meie mure...
Kui sa kipud Opelit ja Cadillaci võrdlema, siis ole enda ees aus ja proovi sõita selle Caddyga - enne, kui pläma suust välja ajama hakkad.
Remark - Opel ja Cadillac on vääääga erinevad asjad
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil
quote:Vanaisa: Jaak, see, et sul mingi jama elus edasi liikumisega on, see pole nagu suurt meie mure...
Kui sa kipud Opelit ja Cadillaci võrdlema, siis ole enda ees aus ja proovi sõita selle Caddyga - enne, kui pläma suust välja ajama hakkad.
Remark - Opel ja Cadillac on vääääga erinevad asjad
Tähendab sa võinuks seda siis tehniliselt lahti seletada erinevuste tasandilt. Lugesin mitmeid review lehti, kus viidati CTS sugulusele Holdeniga, seda eelkõige vedrustuse osas ja Holdenit seostati Omegaga. Tõsi, ei viidatud sellele, et terve veermik sarnane oleks, aga väidetavalt osad detailid küll. Nüüd Newtoni viitest sain teada, et sigma koodiga veermikule asi ehitatud ja põhimõttelt tegu täiesti uue platvormiga. Sellest oli ka mu küsimus võrdluseks Opeliga, kuna konkreetseid tõendeid ma ise ei leidnud. Jama minul pole eluga ja ausalt öeldes peavad põhjendused väga head minu enda jaoks olema, et V12'ne välja vahetan. Küll aga tundub et sinul on jama eluga, et ma Opelit ja Cadillaci kõrvutada julgesin. Ausalt, ma pole selle hetkeni süvenenud nende kahe sugulustesse eriti. Ja kui nüüd natuke järele mõelda, siis kas Opel ja Cadillac ikka on nii väga erinevad? Opel Omega MV6 oli ju USA's Cadillac Catera ( LINK ). Et siis lihtsalt paneme ikka faktid paikka, enne kui materdama tuleme.
Juhul kui mu võrdlus oli kohatu, siis vabandan. Kuidagi peab ju fakte koguma auto kohta mis huvi pakub ja miks mitte seda teha siin ja nende käest, kellel auto olnud või kellel huvi pärast selle mudeli hingeelu tuttav. Peace.
EDIT: Samuti on CTS mootor Opeli (2.8 3.2) oma... kui nüüd niiväga see kedagi huvitab. Ja oot kuidas nüüd öeldaksegi, et kere on ainult vihmavari mootorile
Kasutatud ctsHehe, ei eks ma tegin üleval alguses jah vea. Et ei heietanud enne oma küsimust oma vaatevinklilt rohkem lahti, mille pärast küsimus sai nii esitatud nagu ta sai. Aga las ta jääb sinnapaikka. Keegi ju viga ei saanud
Endiselt huvitab mind auto reaalne vastupanuvõime Eesti teedele. Kui tihedalt on ees ootamas veermikuremont, kui 70% sõidust on Linnavahel ja 30% väljaspool linna? Paratamatult on linnatänavad kohati hullemas seisus kui maanteed. Kui nüüd mõni teadjam oskab ka selle ära öelda, kas samade tootekoodidega Opeli diilerilt mõne puksi "lääba" sisse saab siis oleks tore. Ei imestaks üldse, kui sama koodiga detail on Saabil, Caddyl ja Opelil erinevalt hinnatud ... klassistaatus. Erinevatel platvormidel samade detailide kasutamine autode puhul mõjub kohati rahakotile positiivselt ja seda oleks hea teada. Jälle üks nüanss, mida hea teada auto soetamisel.
Kasutatud ctsVeermiku vastupidavuse kohta võin öelda, et minu kolme aasta jooksul mul ette heiteid ei olnud ja midagi vahetusse ei läinud Pikemas perspektiivis ei oska kahjuks seisukohta võtta kuna ajalugu sellel margil ju puudub.
Hinnade koha pealt on kahjuks küll nii, et kui lähed Vikingisse siis see sama mees, kes remondib Opelt teeb ka tööd Cadi kallal aga hind on vist oma 75.- eek tunni kohta kallim.
Kasutatud ctsAhah, selge - ma ise loll. Nüüd sain aru küll, mida sa võrrelda tahtsid Jaak. Vabandan.
Aga ma kardan, et vedrustuse jubinate kohta ei pruugi sulle vast isegi mõlemat autot remontiv mees vastust anda. Kui tal just pole olnud mõlemat autot korraga tõstukil ja huvi asja uurida. Samuti on nad piisavalt uued autod, et omanikud-kulibinid vana puks näpus mööda poode erinevaid sobivaid asendusjuppe otsimas käiks.
Kui keegi sellest midagi teab, siis vast ehk kasutaja Stepside?
vvt - sina said koosa, kuna hakkasid autot näpuga katsumata ja sõitmata vaidlema, et paberil on paljud teised autod paremate andmetega - paber ei anna sõidutunnet
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil
Kasutatud ctsJaak
Kui soovid osta mingit uut usa autot , siis ära kahtle, selle raha eest, mida küsitakse Cts kohta siis saad väga korraliku auto ,mille hinna ja kvaliteedi suhe on väga korras. Mul oli teine auto BMW 745 I 2004a. ja ega ikkagi aeg ajalt võtsin naise käes selle Cts ära ja sõitsin ise, kuna tegelikult see nauding sõita selle Cadiga oli midagi muud kui BMW-ga. Ise ostsin Eestis esimese Cts, mille eest maksin ulme summa aga siia maani ei kahetse kuna oli ikka väga hea!
quote:Diiler: vastuseks Jaakule;
sain oma 75 tuh km läbitud
Väga hea tulemus, kui veermikus veel miskit viga polnud. Sõitnud veel pole, aga eks peab proovima tõesti. Sees istudes natuke häirib "odav" mulje, seda eriti armatuuri kobiseva plastiku osas. Kuigi rohkem ikka sõidumõnu ja tehniline pool olulisem.
Kasutatud ctsEnda puhul eelistan enne ikka võimalikult palju taustainfot koguda ja siis alles sõitu kiibitsema. Mis sa tühja ikka tülitad autoomanikke või müüjaid. Autosid on palju läbi käinud käest ja see mida üks või teine auto pakub, seda oskab juba natukenegi ette oodata, kui tehnilisele poolele silm peale visatud.
Kasutatud cts70tkm ilma sharniire vahetamata pole just eriline saavutus, mille järgi auto kvaliteeti hinnata. Sellise auto ostja ei huvitu reeglina, mis nad maksavad ja kas neid b-osana müüakse, äärmisel juhul küsib, palju arve kokku tuleb ja maksab krediitkaardiga. Eks ta maitse asi ole, kellele ema ja kellele tütar. Peaasi, et ise häppi oled.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
Kasutatud ctsKas Cadillac'l sharniirid määritavad ei ole?
To vvt: minu arust ei oma auto erilist tähtsust kas kedagi huvitab auto osade hind jne. See oleneb inimesest. Kes autost rohkem ei tea kui vaid hädapärast seda kuskohast õli valada siis sellist inimest tõesti ei huvita peale arve midagi ja seda olenemata sellest kas ta sõidab Lada või Lexusega. Ehk et vvt kui Sa mingil põhjusel homsest omaksid näiteks Mybach'i siis ega Sa ju ise enam kapotti ei avaks ja tolmu armatuurilt ei pühiks
Kusjuures ma olen tähele pannud et just selliseid "krediitkaardiga suvalisi arveid maksvaid" tõmmatakse remondifirmades ja mitte vähe. Aga see juba teine teema.
____________________________
Pontiac Fiero SE 3.4 V6 '85