register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Modifitseerimine : natuke nõu vaja MoPar 340 kirjelduse kohta  
Poster Message
Cha
  
natuke nõu vaja MoPar 340 kirjelduse kohta
selline kirjeldus, hädas us slängiga:

340 crane .560 solid lift camshaft, steel crankshaft, balance flat top piston, equal decks, fully ported 202/1600 cylinder heads, 273 chryster adjustable rockershafts, new 411 posi,


mida kommenteeriks mootorimees selle kohta:
crane?
.560 lift - kui karm nukk? mild? street?
steel crank? et pole siis sepistatud ehk forged? miks seda siis märkida?
balance flat top piston? mida nad balansseerivad - kolvigrupp koos vändaga ike tasakaalu pannakse? flat top? ega mingeid kolvi sisse kujundet harjaga põlemiskambreid ohv karpa mootoritel keegi ei kasuta?
equal decks?
202/1600?
adjustable rockershafts? minu arust saab kõiki nookureid reguleerida - või tähendab, et pole sel siis hüdrotõukureid?
411 posi peaks tähendama aeglast 4,11:1 lukuga silda?

ärge **** hakake, viimati pidi käsi mootoris olema, kui 09:le reguleeritavat nukka ehitasin (iga kord kui nukka keerasid, läks süüde ära, sest jagaja oli ju nuka teise otsas, #£$*@**) ja ise karpa konfisime herr Kriki juhendusel:)
siis pidi pigem vene slängi jagama ja sellestki üle kümne aasta...




____________________________
Dr. Mopar is far better than any other doctor.
Try our new Hemiagra and Hemialis medicines: e-body, b-body or eb-body to distress or smthng like that :)
We are not responsible, if You will get long term heavy addictv8ion after.
23.01.2007 at 01:06 1 edit. Last edited 23.01.2007 at 01:30 by Cha
newton
 
Moderator
natuke nõu vaja MoPar 340 kirjelduse kohta
Vihjeid leiab siit:
http://www.allpar.com/mopar/mopar340.html

Crane - http://www.cranecams.com/ minu teada lugupeetud firma
.560 klapitõusuga (solid lifter?) nukk tundub küll sinna race / vaevu streetable klassi kuuluvat, kuigi duration oleks märksa parem näitaja.
steel crank - paistab, et siiski kõvem tükk, kui hilisemad malmvaluvändad?
202/160 on klapisuurused: 2.02" sisselase, 1.60" väljalase - performance kaante stock klapisuurus
411 posi on see, mida sa arvasid
23.01.2007 at 02:18
79capri
 
natuke nõu vaja MoPar 340 kirjelduse kohta
quote:
Cha: selline kirjeldus, hädas us slängiga:

340 crane .560 solid lift camshaft, steel crankshaft, balance flat top piston, equal decks, fully ported 202/1600 cylinder heads, 273 chryster adjustable rockershafts,

adjustable rockershafts? minu arust saab kõiki nookureid reguleerida - või tähendab, et pole sel siis hüdrotõukureid?



- ei saa kõiki nookureid reguleerida. Ntx Chrysleri 318cid/360cid mootoridel ei saa.
- "solid lift camshaft" IMHO tähendab et hüdrotõukureid pole.
24.01.2007 at 09:54 2 edits. Last edited 25.01.2007 at 10:05 by 79capri
Olds
  
natuke nõu vaja MoPar 340 kirjelduse kohta
flat top- pealt sile kolb
dome- kõrgendusega kolb (pigem kõrge surveastme jaoks)
dish- nõgus kolb (pigem madala surveastme jaoks)
Suurem enamus siis eelpool öeldud...siiski 2.020 ja 1.600 ei näita veel performance kaant. See on stock läbimõõduga klapp

____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis
24.01.2007 at 16:51
Cha
  
natuke nõu vaja MoPar 340 kirjelduse kohta
tänud nõu eest

veel painab
equal decks - kas selle tähendus on, et porditud kaante läbilasked on omavahel võrdseks aetud või iga silindri kanalaeid on omavahel pingis võrdseks timmitud?

____________________________
Dr. Mopar is far better than any other doctor.
Try our new Hemiagra and Hemialis medicines: e-body, b-body or eb-body to distress or smthng like that :)
We are not responsible, if You will get long term heavy addictv8ion after.
24.01.2007 at 02:04 1 edit. Last edited 25.01.2007 at 10:32 by Cha
newton
 
Moderator
natuke nõu vaja MoPar 340 kirjelduse kohta
"deck" on minu teada ploki ja kaante kokkupuutepind, seega "equal decks" peaks tähendama seda, et kaantelt või plokilt on võrdselt maha lihvitud; antud juhul siis pigem plokki on töödeldud selliselt, et mõlemad kaanetasapinnad oleks väntvõllist täpselt sama kaugel?
25.01.2007 at 10:59
peep
 
Moderator
natuke nõu vaja MoPar 340 kirjelduse kohta
pakun sama
25.01.2007 at 11:22
Jesper
 
natuke nõu vaja MoPar 340 kirjelduse kohta
Ma võin nüüd rämedalt eksida, aga minuarust mõeldi selle mõistega pigem vändalaagrite sellist hoonimist, mis paigutab vända ülitäpselt ploki keskele - ehk siis vähendatakse seeriatootmise tolerantse. Asi käib samasse seeriasse align-honinguga, millega paigutatakse vänt täpselt silindriridadega risti.
25.01.2007 at 11:28
jyrki
natuke nõu vaja MoPar 340 kirjelduse kohta
Equal decks = deck distance from the crank centerline is the same on both cylinder banks and on both ends of the block, and both decks 45 degrees from the cam - crank centerline.
25.01.2007 at 13:13
vvt
  
natuke nõu vaja MoPar 340 kirjelduse kohta
quote:
Jesper: Ma võin nüüd rämedalt eksida, aga minuarust mõeldi selle mõistega pigem vändalaagrite sellist hoonimist, mis paigutab vända ülitäpselt ploki keskele - ehk siis vähendatakse seeriatootmise tolerantse. Asi käib samasse seeriasse align-honinguga, millega paigutatakse vänt täpselt silindriridadega risti.

Just nii :) Selle vändalaagrite asja nimi on "align honing" ja selle eesmärk on saada raamlaagrid täpselt ühele sirgele. Osade nukkvõllidega tehakse umbes sama asja, nt kui konkreetne mootor kannatab nukalaagrite ujumise/probleemide all. Konkreetseks näiteks (seal muidu puuritakse küll rohkem) on Dodge Viperi nukkvõlli laagrid, mis kipuvad ära väsima ja kuhu istutatakse sisse nukapuksid.

Steel crank on ilmselt sepistatud terasest väntvõll, valatud väntvõll on "cast iron crank". Üldiselt sepistatakse terast ja malmi mitte.

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
25.01.2007 at 13:27 1 edit. Last edited 25.01.2007 at 13:29 by vvt
tqhq.ee foorum : Modifitseerimine : natuke nõu vaja MoPar 340 kirjelduse kohta  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.