register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : Virtual Drag  
Poster Message
BlueStang

Virtual Drag
Tere,
On siin ennegi juttu olnud tagasilla ülekande vahetusest aeglasema vastu ja leitud, et see hea olevat.

Tegin siis oma stock BlueStangiga katseks mõned Virtuaalsed Veerandmiilid nii stock 2.73 ja 3.73 se ülekandega ning tulemused olid üpris huvitavad (start 2500 rpm pealt pidurit vabastades ja siis täisgaasil edasi, käiguvahetused toimusid pääretevahemikus 4400-4750 rpm):
1. 3.73 ga kiirendus kasvas, kui tegelikult mitte oluliselt 0-100ft aeg oli vaid 0.2 sek erinevusega.
2. Lõppkiirus veerandmiili juures oli stock ülekandega 0.6 mph kiirem.
3. ET aeg oli mõlema ülekandega täpselt sama - 17.1 sek.
4. 2.73 ülekandega olin veerandmiili lõppjoonel 2. käiguga pööretel 4150 rpm, 3.73 ülekandega vastavalt 3. käiguga 3750 rpm - auto max tq 215 on pööretel 2750 rpm ja max võimsus 150 hp pööretel 4000 rpm.

Kuigi olin eelnevalt suht kindlal veendumusel, et ülekande vahetus aeglasema vastu on vajalik on need numbrid asja mõttekuse üle mõtlema võtnud - foori taga esimesel 15 meetril uhab paremini, kuid kas asi on seda väärt, kui lõpptulemus ei muutu.

Nüüd sõltudb asi juba teadjate arvamustest. Siin on olnud juttu, et veerandmiili joonel peab auto olema täisvõimsusega. Mida toodu põhjal teadjad räägivad?

28.02.2002 at 17:58
peep

Virtual Drag
Seda virtuaalset asja ei oska kommenteerida aga üldiselt on 2.73 ja 3.73 vahe päris oluline ja teeb masina kiirenduse kindlasti paremaks.

Mis kkast sel stangil siis on, kui ta stock tagaülekandega neljandikmiilil vaid ühe käiguvahetusega hakkama saab ? Raske uskuda...
28.02.2002 at 20:04
BlueStang

Virtual Drag
Tere peep,
kkast on järgmine:
4 käiku
1. 2.40
2. 1.47
3. 1.00
4. 0.67
Käiguvahetused täisgaasil:
1. kuni 56 mph ja 4600 rpm juures
2. kuni 89 mph ja 4450 rpm juures
3. kuni 130 mph ja 4380 rpm juures
Veerandmiili lõppkiirus on aga 81 mph 4150 rpm juures ning täisgaasil jookseb 2. käik veel 89 mph ja 4600 rpm -ni edasi :-)
Proovisin korra Vääna-Jõesuu ja Muraste vahelisel sirgel täisgaasil neljandat ka kätte saada aga polnud lootustki - "tee jäi liiga lühikeseks ja kitsaks" ning pidin asja katki jätma.
28.02.2002 at 00:59
jyrki
Virtual Drag
In the late 80's I had two complete 8 3/4" cases for my rear axle. One was a single legger with 2.73 gears and the other a 4.4 ratio with a sure grip (posi in Mopar:). First time I drove to Motopark (~300km) with the 4.4 ratio and used a tank of gas in about 140 km driving at 3500 rpm. At the track with my mildish 360 the car run 14.0's with 155 km/h. The next time therewas a race at Kauhajoki and I was wiser this time; I drove there with the 2.73 gears and switched to the 4.4's. First I run a couple of times with the 2.73 single legger and the result was 14.2's. Then jacked the rear up and took a bath in the rear oil & changed the case to the 4.4 sure grip. Back to the track and the result was...14.2's! I thikn the effect of the rear gears greatly depends on the nature of the engine. If it's a highwinder, it may desperately need a short final ratio. If it isn't it doesn't care that much about the final ratio. In a streeter I prefer slightly longer final ratio and a higher stall converter over a smaller stall converter and shorter final ratio. I have tried both and it's really annoying to drive with a short final ratio on longer trips. However, with a long ratio and a high stall converter your rpm on the highway is only slightly higher than with the same ratio and stock converter. Yet at the track this combo easily beats a short final ratio / slightly too low stall combo. I know this is contrary to what many trans and converter builders recommend, but with a deep trans pan and good trans oil cooler it works forever. I drove several years with 3.23 gears and a 3800 stall converter and during the years with my Dart I have run 4.10's and a 6000+ stall converter.
01.03.2002 at 10:01
madis
Virtual Drag
3.8 eritab võimsust aint kõrgematel pööretel, samuti suurendavad enamus mode võimsust just ülemises otsas. Niisiis on kindlasti kõrgem ülekanne abiks.
Seda Virtual Dragi ei maksa liiga palju uskuda. 1/4 lõpus on AODEga Stangil reaalselt mingi 2000 pööret sees, mis on ilmselgelt nõme !
Pealegi, 0-100ft vahe 0.2 sekundit polegi nii vähe.
01.03.2002 at 11:41
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : Virtual Drag  
Account recovery

muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.