register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Modifitseerimine : Supercharger F150 peale?  
Poster Message
jaak
 
Supercharger F150 peale?
Oskab keegi öelda, kas Ford Lightningu/Harley supercharger, mudelilt 97-03 istub ka 2004-2007 F150 mootori peale? Kui ma ei eksi, siis mootorid peaks tsipa erinevad olema. 5.4L küll, aga 2004-2007 on 3 klappi. Samas vaheflansse sisselaskele annab ju teha, kui kanalid kardinaalselt mööda ei ole. E-bays liigub 97-03 Chargereid aeg-ajalt suht normaalse summa eest, sellest ajendatuna ka selline mõttekäik.
19.05.2007 at 23:02 3 edits. Last edited 21.05.2007 at 20:13 by jaak
hunt
 
Supercharger F150 peale?
Jaak, igatahes plaan pole paha !
Kas kusagilt USA Fordi foorumist infi ei saa ?!
Küll seal keegi sellise tembuga hakkama on saanud ....

____________________________
EX Corvette C5 Procharged - 1/4 mile 11,0 ... piima järgi käimiseks oli kõva küll
20.05.2007 at 13:47
jaak
 
Supercharger F150 peale?
http://www.f150online.com/ sõnul ei sobi.

Küsin veel kogenenumatelt nõu. Kui töökindel on muidu roots tüüpi kompressor, kui nüüd vaadata seda selle nurga alt, et auto on igapäevaseks kasutuseks? Samas ehk ei tasuks seda üldse küsida, kuna on ju kas või Buickil, Mersul ja Fordil endal samu ülelaadijaid kasutatud by default. Ja siis veel, et mis juhtub kütusekuluga? Kas see üldjuhul tõuseb või langeb kompressori paigaldamisel? Täisgaasil ütleb loogika, et tõuseb. Aga mis toimub rahulikul linnasõidul ja coastingul?
20.05.2007 at 17:18
jaak
 
Supercharger F150 peale?
Oodates vastuseid eelnevalt küsitule, tekivad juba uued küsimused.

Vaadates saadaolevaid roots-tüüpi kompressoreid, siis on kahte sorti välise ehitusega. Hinna poolest on alati tsipa odavam lahendus nr.1 miskipärast. Kuid tehnilise ehituse poolest meeldib endale nr.2 ... tundub lollikindlam ja ehk need lisa $$ annavad ekstra "peace of mind" tunde. Samas ehk mõtlen asjatult sedasi.

1. Rihmavõll jookseb mööda telge eest taha ja kompressori taga on omakorda pisike rihmakene, mis ühendab rihmavõlli ja kompressorisse sisse mineva veovõlli omakorda. Õhu sisseimemine on toodud tagant ette. Ise ei oska muud sellisest lahendusest arvata, kui et õhu sisseimemine on ehk ladusam kuid mida arvata kapoti alla tolmu sees ringi pöörlevast rihmavõllist ja omakorda kompressori taga olevast rihmülekandest?


2. Kompressori veovõll tuleb kohe otse kompressorist välja ja rihmaratas kinnitub selle külge. Positiivse küljena meeldib mulle liikuvate detailide vähesus, kuid mida arvata suht järsu nurga all olevast õhu sisseimemise kollektorist?
21.05.2007 at 20:07 2 edits. Last edited 21.05.2007 at 20:10 by jaak
vvt
  
Supercharger F150 peale?
Kasuteguri mõttes on roots mõttetu asi. Keerukas paigaldada ja peab olema kindlale mootorile sobiv. Pane tsentrifugaalne.

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
22.05.2007 at 17:05
jaak
 
Supercharger F150 peale?
quote:
vvt: Kasuteguri mõttes on roots mõttetu asi. Keerukas paigaldada ja peab olema kindlale mootorile sobiv. Pane tsentrifugaalne.

Kas roots-tüüpi kompressor mitte ei oleks sobilikum maasturile, kuna kohe ja nüüd on vaja madalat väänet ning roots on just madalatel pööretel tõhusam?
22.05.2007 at 17:33 1 edit. Last edited 22.05.2007 at 17:33 by jaak
altraditional
Supercharger F150 peale?
8/2006 V8 ajakiri räägib, kuidas pandi Eaton 62 (täpsemalt ei maini, ütleb ainult et alla 4L mootori oma) stock Astro mootori peale. Orig. 2 pihustiga pritsegi alles jäetud. Sisselase jäi originaal. Nii et vaheplaadiga on kindlasti neid võimalik pea kõige peale panna. Seal on Jaagu postis variant 2. taoline seade, millel on sissevõtuava jõhkralt maha freesitud, nii et õhku ei võeta mitte eestpoolt, vaid 45* üles suunatult tagant. Samuti on jagaja mahutamiseks jupp laadijat maha näritud. Kui huvi, saan artiklist pilti teha.
27.05.2007 at 13:04
Joel
 
Supercharger F150 peale?
Eaton M62 on 2- kuni 4-liitristele mootoritele mõeldud Roots-tüüpi kompressor. F150'le sobilik kompressor Eatoni valikust on M112, mis on mõeldud laias laastus 4-6L mootoritele ja mis on ka 4,6-sel Mustang Cobral ja F150 Lightningul juba tehase poolt kasutuses. Leian, et kastika puhul on Roots jumalast õige asi, tsentrifugaalkompressor annab ju efekti pööreteskaala ülemises otsas, kuhu aga kastika pöörded suhteliselt harva satuvad.

Paar linki ka M112 kohta F150'ga seoses:
http://www.f150online.com/forums/archive/index.php/t-118420.html
http://www.fordf150.net/classifieds/showproduct.php/product/843


____________________________
2xV8
27.05.2007 at 20:51
tqhq.ee foorum : Modifitseerimine : Supercharger F150 peale?  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.