Poster |
Message |
Oldermann |
2nd/3rd gene camaro z28 igapäeva sõiduks
Kuna plaan murertsda 3nda gene camaro z28 või miks mitte ka heas korras 2nd oma ja samuti igapäeva sõiduks. palju on üldse sõitjaid, kes näteisk 3rd või 2nd gene camaroga igapäev sõidavad ja millisd on kogemused (ülalpidamine/lagunemine/remont/varuosade saadavus jne.) Ilmselt igapäeva sõiduks passiks 3rd gene oma rohkem?
Taxot sellega linnas sõitma ei hakkaks, tööle, koju ja super marketisse ainult. Ilmselt otsutan päris suure tõenäosusega siiski 3rd gene z28a kasuks.
____________________________
Universumi arhitekt |
04.10.2007 at 13:52 |
5 edits. Last edited 04.10.2007 at 14:59 by Oldermann
|
Maik |
2nd/3rd gene camaro z28 igapäeva sõiduks
hetkel küll ei leidnud topicut,aga seal lahati seda 3-geni sõitmist küll..
ütleme nii,et tegelt ta ikka igapäevasõiduks niiväga hästi ei sobi.
Hetkel sõidan ise 4-geniga igapäevaselt teise auto remondis olemise tõttu, pole häda midagist.
3gen selline vähe..hmm..vanem, kolisevam ja mitte nii mugav
Tõsi, oma 3gen pontuga sai samuti igapäevaselt hakkam. Lihtsalt - on ka paremaid valikuid.
____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
|
04.10.2007 at 13:57 |
1 edit. Last edited 04.10.2007 at 13:58 by Maik
|
iroc-z |
2nd/3rd gene camaro z28 igapäeva sõiduks
Vastav kogemus täitsa olemas. Ise liigun '89 iroc-z28 camaroga igapäevaselt ja pole häda midagist. Inferno jutt on selle koha pealt õige, et kindlasti on mugavamaid autosid olemas. Samas olles ise tulihingeline 3rd gen. camarode fänn siis nn mugavusefaktor ei sega absoluutselt. Ja ei saa öelda, et ta nüüd absoluutselt ilma igasuguste mugavusteta masin ja sõitmine vaid tõsistele fännidele vastuvõetav. Üks asi on muidugi Eesti teed ja camaro suhteliselt jäik vedrustus, mis tõesti kohati üpris kenasti raputab aga teisalt on olemas konditsioneer, püsikiirusehoidja, elektriaknad, -peeglid, -istmed, -tagaluuk.
Varuosadega ei tohiks midagi hullu olla - oleneb jubinast aga mina olen kõik vajaliku mõne päevaga kätte saanud.
Lagunemise kohta niipalju, et midagi küljest ära kukkunud pole ja kõikvõimalikud suuremad jamad on minu masinast õnneks mööda käinud.
Ütleks nii, et kui korralikult hooldatud siis absoluutselt vastupidav masin.
On proovitud ka ekstreemsusi ja talvel liigelda ning peab tunnistama, et täiesti sõidukõlbulik masin. Korralikud rehvid alla ja liigub edasi küll. Kordagi kusagil kinni istuda ei õnnestunud - meeletusse lumehange ei roninud ka muidugi.
____________________________
ex '89 camaro iroc-z28
ex '06 grand cherokee
ex '06 GTO |
04.10.2007 at 14:58 |
1 edit. Last edited 04.10.2007 at 16:33 by iroc-z
|
Oldermann |
2nd/3rd gene camaro z28 igapäeva sõiduks
iroc-Z - tänan julgustava selgituse eest
____________________________
Universumi arhitekt |
04.10.2007 at 15:18 |
1 edit. Last edited 04.10.2007 at 15:18 by Oldermann
|
vvt |
2nd/3rd gene camaro z28 igapäeva sõiduks
2nd ja 3rd on oma hinna poolest juba täielikud vastandid.
Igapäevasõiduks sobib äärmisel juhul 3rd.
2nd ja "igapäevasõit" on antonüümid ehk vastandsõnad.
Varsti hakkab muide talv.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
04.10.2007 at 15:30 |
|
tfr |
2nd/3rd gene camaro z28 igapäeva sõiduks
3rd gen F-bodyt olen mina ka talvel igapäevasõidukina kasutanud. Siis, kui talverehvid veel kohustuslikud ega rahakotikohased ei olnud.
Hakkama sai. Ja kui muud enam üle ei jäänud, oli automaadi ja manuaaltoorega karpaga alati variant see, et panid käigu D peale, tirisid toorega sobivad pöörded peale ja läksid ise lükkama
Lagunemise koha pealt - see sõltub puhtalt seisukorrast. Üldiselt maksavad need autod kõik lõppkokkuvõttes samapalju, lihtsalt odavamat ostes saad selle raha järelmaksuna *-Partsidele viia. Ja vahepeal käid bussiga tööle. |
04.10.2007 at 16:09 |
|
mr. RocknRoll |
2nd/3rd gene camaro z28 igapäeva sõiduks
Oleneb, millega harjunud oled. Kui Alekoga siis hea vaheldus, kui n. c5 siis vastupidi. Korras autoga selliste sõitude puhul pole ilmselt vahet. Ei kujutaks ette n. 2-nd gen. Riiga sõita.
____________________________
44269 |
04.10.2007 at 21:04 |
4 edits. Last edited 04.10.2007 at 21:09 by mr. RocknRoll
|
vicat |
2nd/3rd gene camaro z28 igapäeva sõiduks
Minul üks tuttav sõidab aastaringi 3gen trans am`ga ja paistab ,et probleeme pole.
Minu kogemus on näidanud ,et kui mootor on stock ,siis töötab igapäevasõidukina hästi ,aga
kui juba näppimiseks läheb, siis seda vähem ta igapäevasõidukina ennast õigustab.
____________________________
H-D |
04.10.2007 at 21:18 |
|
cam79 |
2nd/3rd gene camaro z28 igapäeva sõiduks
sõltub ikkagi hooajast. Minu II-gen sai see suvi üle 2000 miili peale, mille jooksul korra läks gaasitrossi ühendus karpa juurest lahti. ülejäänud aja puhas nauding, küll oli rohkem venna käes..
Kõik sõltub esmasest ettevalmistusest, aga siiski, talvel meie soola ja keemia sees, kisub sinna krim asja poole..
____________________________
Z28 79
jpm |
05.10.2007 at 07:34 |
|
vvt |
2nd/3rd gene camaro z28 igapäeva sõiduks
quote: mr. RocknRoll: Oleneb, millega harjunud oled. Kui Alekoga siis hea vaheldus, kui n. c5 siis vastupidi. Korras autoga selliste sõitude puhul pole ilmselt vahet. Ei kujutaks ette n. 2-nd gen. Riiga sõita.
Ära nüüd purista
Aleko on minuarvates parim talveauto, millega vene autotööstus maha on saanud. Camaroga seda vähemalt võrrelda on minuarvates soovmõtlemise või kogemuse puudumise tunnus. Igapäeva auto valiku üks oluline määraja on ka talvesõiduomadused, sest meil on 5 kuud aastast teed libedad. Isegi 3gen Camaro on talvel hädapärane lahendus, neid 5 cm lumes kinni istuvaid ja foori tagant 1 cm sekundis minema lohistavaid kehasid võib Tallinnas aegajalt näha.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
05.10.2007 at 08:30 |
1 edit. Last edited 05.10.2007 at 08:35 by vvt
|
anryo |
2nd/3rd gene camaro z28 igapäeva sõiduks
quote: vvt:Isegi 3gen Camaro on talvel hädapärane lahendus, neid 5 cm lumes kinni istuvaid ja foori tagant 1 cm sekundis minema lohistavaid kehasid võib Tallinnas aegajalt näha.
Aga ostke lukuga tagasillaga isend ja ei ole MITTE MINGEID lumeprobleeme teil. Olen oma eelmise Mustangiga külma kõhuga sõitnud mööda paksu lumelobjakat, kus mitmed esiveolised (loe: ÜHE esiratta veoga) masinad kinni istusid.
____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars. |
05.10.2007 at 09:28 |
|
Otto |
2nd/3rd gene camaro z28 igapäeva sõiduks
Mina sõitsin umbes aastaaega 3 gen firebirdiga peaaegu iga päev. Põhiliselt liinas aga ka maanteel. Lumes kinni ei istunud kordagi. Ma ei näe küll probleemi sellise auto igapäevases kasutamises. Talveks tuleb lihtsalt korralikud kummid osta ja kõik. Kuna tal ABS-i polnud, siis sai sellega kõvasti kiiremini pidama kui mu kahe eelmise nissani-panniga. Ja kui sa juba sellise auto poole kiikad, siis ilmselt see sõidumugavus pole sulle just esmajärguline. Cadillac ta just mugavuselt pole, aga ebamugav ka mitte. Minu arust osta ära. Aga enne ostu tee kindlasti kapott ka korraks lahti ja vaata et ikka õige arv silindreid oleks. See 6-pack on paras peavalu. |
05.10.2007 at 09:50 |
|
Vanaisa Moderator |
2nd/3rd gene camaro z28 igapäeva sõiduks
ah mis te käima lähete - vvt juttu nüüd |
05.10.2007 at 09:56 |
|
Oldermann |
2nd/3rd gene camaro z28 igapäeva sõiduks
quote: Otto: . Aga enne ostu tee kindlasti kapott ka korraks lahti ja vaata et ikka õige arv silindreid oleks. See 6-pack on paras peavalu.
Olen alati seda meelt olnud, et kui usa raud, siis ikka olgu kindlalt 5.0 V8
____________________________
Universumi arhitekt |
05.10.2007 at 10:02 |
1 edit. Last edited 05.10.2007 at 10:03 by Oldermann
|
Maik |
2nd/3rd gene camaro z28 igapäeva sõiduks
5,7 siis pigem, aga arvestama pead linnasõitudel siiski 20 lähedase kuluga, eriti talvel.
Endal selle nädala keskmine 22l... lühisõidud kõik, max sõit on ala 9km,millest 2-3km on kah veel linnas.
Keskmisest vist vähe raskem jalg,muidu peaks alla 20 ikka saama.
____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
|
05.10.2007 at 10:04 |
1 edit. Last edited 05.10.2007 at 10:05 by Maik
|
vicat |
2nd/3rd gene camaro z28 igapäeva sõiduks
Igapäevasõidukina küll nüüd vahet pole, kas 5.0 või 5.7
Aga kui samaväärsed masinad siis 5.7 ikka
____________________________
H-D |
05.10.2007 at 12:34 |
2 edits. Last edited 05.10.2007 at 12:36 by vicat
|
Vanaisa Moderator |
2nd/3rd gene camaro z28 igapäeva sõiduks
seda küll, aga sel juhul miks mitte eelistada veidi võimsamat isendit? |
05.10.2007 at 12:37 |
|
viplala |
2nd/3rd gene camaro z28 igapäeva sõiduks
Enda 5.0 3gen omaga liikususin samuti igapäevaselt ja palju. Sõidumugavuselt ta keskmisele autole kohe kindlasti alla ei jää, kui vedrud- amordid originaalid ja korras. kütusekulu keskmine 13 (endalegi üllatuseks)raske jalaga ja linn maantee pooleks. Talveks ei soovitaks eriti inimestele kellel väike sõidukogemus või kes ei tunne end roolis kindlalt. Olgem ausad, madal pöördemoment teeb libedaga ikka igasugu nalja. Väga head rehvid kindlasti alla. Juhitavusest üldiselt, ega ta nüüd BMV ei ole aga midagi väga hullu samuti mitte. Lagunemisest- ega ta suurt ei lagune kui korras isendi leiad. Üks pilk korras esi sillale ja sa imestad kui sealt üldse midagi peaks lendama, nagu veokas kurat . Ja üldse, kui leidubki mingisuguseid vigu või ebameeldivaid iseärasusi siis need miinused jäävad kõik Tema kuldse aura varju ja loomulikult see madal bass millega ta sõiduajal sinuga juttu ajab. |
05.10.2007 at 13:33 |
|
Tituk |
2nd/3rd gene camaro z28 igapäeva sõiduks
Minagi sõitsin terve aasta pea aegu talvel oli aegajalt probleeme kinnijäämisega eriti lörtsisel ajal,enda autol on lukk differ kuid taga ots on suht kerge.Mulle meeldis see et talvel on hetkega saun autos.Midagi halba küll ei ütleks. |
05.10.2007 at 17:48 |
|
amatöör |
2nd/3rd gene camaro z28 igapäeva sõiduks
quote: Tituk: Minagi sõitsin terve aasta pea aegu talvel oli aegajalt probleeme kinnijäämisega eriti lörtsisel ajal,enda autol on lukk differ kuid taga ots on suht kerge.Mulle meeldis see et talvel on hetkega saun autos.Midagi halba küll ei ütleks.
OT: kas vastab tõele (enda kogemus ka) et vana usaraud läheb seest kiiremini soojaks? (3gen cambird kuni suburbani ning caprice´ni)
____________________________
Elu esimene auto: camaro 78´ |
05.10.2007 at 21:22 |
|
DJ Seebimull |
2nd/3rd gene camaro z28 igapäeva sõiduks
pakun siis ka oma arvamust.
3.gen igapäeva sõidukina on minu meelest väga hea auto, nii suvel kui talvel. Jupid on head odavad, samas hooldatud pann eriti laguneda ka ei viitsi. Meie pere Trans Am on veits üle aasta ajaga üle 30 tuh km maha vitsutanud ja mitte ühte halba sõna ei oska öelda. Mina julgen soovitada.
____________________________
FULL THROTTLE CLUB
http://usaraud.ee/?id=4_65_27_6436 (reklaam) |
05.10.2007 at 21:28 |
|
ervin |
2nd/3rd gene camaro z28 igapäeva sõiduks
viskaks nüüd tilga tõrva meepotti.
salong on lärmakas, tuled teevad kõike muud peale valguse näitamise ja minuarust on suurim miinus täiesti haiglaselt suur pöörderaadius.
talviseks ajaks on tegemist väga mõttetu autoga. soojaks läheb kaua, spoilerid teevad sõidu vägagi ebamugavaks (ja ilma spoileriteta näeb tõsiselt kole välja) ja pidamine on ka täpselt nii nagu on.
kahtlemata on tegemist toreda hobiautoga, aga soovitan sul soojalt järele mõelda enne kui sa ta endale igapäevaseks liikuriks ostad. pigem kogu natuke raha ja osta ta igapäevasõidukile lisaks. kui raha probleem ei ole, siis osta ikkagi pühapäevasõidukiks. ilma raha kogumata. |
05.10.2007 at 22:23 |
|
anryo |
2nd/3rd gene camaro z28 igapäeva sõiduks
quote: ervin:minuarust on suurim miinus täiesti haiglaselt suur pöörderaadius.
Siis oli sul kindlasti väikese mootoriga isend.... ja ilma sillalukuta....
____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars. |
06.10.2007 at 11:36 |
|
ervin |
2nd/3rd gene camaro z28 igapäeva sõiduks
quote: anryo: quote: ervin:minuarust on suurim miinus täiesti haiglaselt suur pöörderaadius.
Siis oli sul kindlasti väikese mootoriga isend.... ja ilma sillalukuta....
absoluutselt mitte (seda juhul kui mitte hakata mootoreid pärtellikult liigitama) |
06.10.2007 at 12:30 |
|
vvt |
2nd/3rd gene camaro z28 igapäeva sõiduks
Talvesõiduks sobib hästi 2.5 karpa mootoriga 3gen F-keha. Mootor veab lumes suurivaevu rattaid ringi. Tõsi, puhtale asfaldile sattudes pidin mina tõdema, et natuke järgiaidatud mosse oli oluliselt ärevama minekuga
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
06.10.2007 at 18:19 |
|