register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Modifitseerimine : Torque converter  
Poster Message
hunt
 
Torque converter
Uurides netiavarustest väheke elu - tegin sellise järelduse :

KÕIK 8 , 9 ja 10 sek-i C5 Vetted, kellel all orig. A4 käimar kasutavad ca 3800 konverterit.
Mul hetkel 2400. Stardihetkeks saan pöörded üles 1500 peale, siis on puuks. Kõrgema speed stalliga peaks vist kõrgemale saama - millest ilmselt oleks märgatav abi koha pealt kiiremaks ära liikumuseks.

Äkki keegi teadjam mõistaks kommenteerida :

- Mida 3800 konverter igapäevases uulitsaliikluses kaasa tooks ?

- Kas speed stall on kuidagi reguleeritav ? Vägisi kipub selline mulje jääma.
Vaadakes näit. Tbyrne kodulehte, kus ka neid müüakse - seal neid ühe, kolme ja viie diskiga - hinnad erinevad, aga speed stallist mitte sõnagi.
Mis asjad need diskid seal on ?




____________________________
EX Corvette C5 Procharged - 1/4 mile 11,0 ... piima järgi käimiseks oli kõva küll
09.01.2008 at 07:51 1 edit. Last edited 09.01.2008 at 10:36 by hunt
Olds
  
Torque converter
Minul oli kasutusel näiteks "kaheastmeline" turbiin, mis tähendab seda, et linnaliikluses oli stalliks 2600 ja gaas põhja lajatades 3600. Tootjaks iseenesestki mõistetavalt Dynamic Converters. Võin uurida, kas antud Vettele minu kaudu Dynamic turbiini saab või mitte

Parimat,
Olds

____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis
09.01.2008 at 09:07
hunt
 
Torque converter
http://www.tbyrnemotorsports.com/c5catalog.html

Muidu need konverterid sellel lingil olemas, kõigepealt vaja vajutada nupule drivetrain ja siis kruttida alla. Lugedes sealt seda tellimise rida, küsitakse auto kohta päris põhjalikud andmed - huvitav kas tegu päris rätsepatööga.
Muuseas see Vigilante on Vettedel enimkasutatud tootja.

Aga mis asi ikkagi on single (triple, five) disk lock- up ?



____________________________
EX Corvette C5 Procharged - 1/4 mile 11,0 ... piima järgi käimiseks oli kõva küll
09.01.2008 at 10:36
jyrki
Torque converter
I had 8" in my Dart that gave 6200 brake stall speed(with 3. gear and the left foot on the brake, I could raise the rpm to 6200 without the car moving). No problems in regular driving, the rpm's very seldom went over 3000 even under decent accelration. In my blue four door valiant, I never checked the stall against the brake, but it was a 9.5" unit and maybe at about 4300 brake stall speed. The car had long gear ratio and was relatively heavy, and still it worked very nice in the street pulling already at 700 rpm idle. A good converter that is built "tight" even below the stall speed should not be much of a pain in regular traffic. I believe the corvette has even got a lock up, so even the fact that in highway speeds itäs below teh stallspeed shouldn't be a problem. In my case, I compared a factory 11" converter to the 9.5" unit, and at steady 100 km/h there was about 200 rpm difference in engine speed. Letting the engien to get up to 3800 rpm instead of 2400 will make a big difference in the launch. Even if the torque remains the same, you get about 33% more power to the wheels in the launch( =traction problems :D ).
09.01.2008 at 11:02
partel
  
Torque converter
quote:
hunt: http://www.tbyrnemotorsports.com/c5catalog.html

Muidu need konverterid sellel lingil olemas, kõigepealt vaja vajutada nupule drivetrain ja siis kruttida alla. Lugedes sealt seda tellimise rida, küsitakse auto kohta päris põhjalikud andmed - huvitav kas tegu päris rätsepatööga.
Muuseas see Vigilante on Vettedel enimkasutatud tootja.

Aga mis asi ikkagi on single (triple, five) disk lock- up ?


Konverter on tähtsuselt teine asi õige nukkvõlli järel, enesestmõistetavalt on see rätsepatöö.

Diskid on turbiiniluku sidurikettad, mida rohkem, seda suurem kontaktpind on ja rohkem väänet kannatab.

Jyrki mainitud 6200 stalliga Dart'iga olen ise sõitnud, vahe tuli välja peamiselt ülesmäge sõidul, maanteecruisil ei olnud midagi erilist. Aga kui gaasi puudutasid, oli 6000+ ja istmes sees. :)

Aga muidu eelistaksin neid tootjaid, mis ei ole tingimata sinu rakendusele parim.

http://www.specriteconverters.com/
http://www.ptcrace.com/
http://www.atiperformanceproducts.com/

____________________________
_
09.01.2008 at 11:22
hunt
 
Torque converter
Asi selle Vigilante 3800 suhtes põhimõtteliselt otsustatud.

Ainus mõttetõrge selle koha peal - kas ühe, kolme, või viie kettaga ?

Kuigi näit. üks 9 sek. vend kasutab ühe kettaga - pidi kõva küll olema. Hinnavahe 300$.

____________________________
EX Corvette C5 Procharged - 1/4 mile 11,0 ... piima järgi käimiseks oli kõva küll
16.01.2008 at 09:09
wagoneer
Torque converter
Kui oma kastika käigukasti jaoks juppe sai tellitud olin sama asja ees. Kas võtta 1 kettaga või 3 kettaga. 3 kettalise probleemiks pidi olema nõrga õlisurve korral mitta täielikult lahutav "sidur" ehk osad kettad ei pruugi täielikult üksteisest eemalduda vaid hõõruvad kergelt üksteist ka siis kui peaks eemal olema. Selle tulemusel saab TC suht ruttu otsa,plus tekitab käigukasti igasugu sodi. Samas haardumise pind on tunduvalt suurem kui 1 kettaga variandil. Kuna mul plaanis ramiga 4 wd starte teha siis valisin 3 kettaga samas kui paljud kõvad tegelased mikis paugutavad ka 1 kettaga kohalt 4 wd ja 20+ psi boostiga. Üldiselt öeldi minu küsimuste peale,et see on maitse asi. Usun,et tagaveolisel suht raske TC-d sõlme keerata kuna enne hakkavad rattad lihtsalt tühja lööma.
Sa katsu mingist vette foorumist mikist uurida mis probleeme on tegelastel olnud nende 3 ja 5 kettaga TC-dega. Ega siin maarjamaal eriti paljudel vist pole neid mitme kattaga TC-sid ja seega ka info ainult teoreetiline.
Mina oma 3 kettaga rahul olen ja tean,et see ei saa olema edasises arengus enam probleemseks kohaks(nõrgimaks lüliks)

PS! 3 kettaga kastil peab ka tihedamalt õli vahetama kui 1 kettaga.

____________________________
dodge ram 2500 97´ twin turbo just for fun 1mile=226km/h lendas õhku
pontiac firebird convertible 69´ töös
pontiac gto 71´ valmimas
Dodge Charger Super Bee 71´
International Harvester Travelette C-120 61´Sõidab
Mitsubishi Colt Lancet 76`
16.01.2008 at 09:42
Indrek_S
 
Torque converter
Kas meitel pädevaid inimesi kuskil on, kes TC-le re-stalli teeks?

____________________________
not done until it's done
23.04.2012 at 19:12
Peeter82
 
Torque converter
quote:
Indrek_S: Kas meitel pädevaid inimesi kuskil on, kes TC-le re-stalli teeks?
Lähim koht peaks olema Soomes.

____________________________
ex Camaro ´79, ´80, ´93
23.04.2012 at 19:55
jyrki
Torque converter
http://www.jntrading.fi/
30.04.2012 at 09:12
tqhq.ee foorum : Modifitseerimine : Torque converter  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.