register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Modifitseerimine : Koonusfilter head vead   1 2  
Poster Message
Madlobster
Koonusfilter head vead
Kuidas mõjub mootorile? Teatud modifikatsioonide tõttu tuli tavapärane filter ohverdada ruumipuudusel. Nüüd vaja sinna midagi asemele. Üks varjant on koonusfilter.
Kui kellelgi head nõu anda siis see teretulunud.
19.04.2008 at 20:29
Fog
 
Koonusfilter head vead
Koonus kui selline pole mingi imeasi,
1. Filtri takistus sõltub põhiliselt pindalast. Mida suurem, seda "vähem õhku peab 1 ruuttollist läbi käima".
2. Õhu "algpunkt". Mootoriruum=paha, välisõhk=hea. Samuti peab arvestama koha sobivust vastavalt sodile. rattakoobas(logari taga) sobib kui paigaldada rattast ettepoole näituseks. Tagapool pritsib pa*ka täis ja sama esimese punkti pindala väheneb.

Koonuse materjale on erinevaid, on ka tavalisest filtrimaterjalist koonuseid. Need õliga variandid on imho igapäevaautol jura.

____________________________
'84 Fiero 4.5T mängimiseks
Eesti esimene dragster, eiteamilleks?
19.04.2008 at 21:37
Vanaisa
  
Moderator
Koonusfilter head vead
pean kurbusega nentima, et koonusfiltrite fännide kokkutulekuid on aasta-aastalt üha vähem....



____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil
19.04.2008 at 00:03
Madlobster
Koonusfilter head vead
Vot seda tavalist filtrimaterjalist koonust olekski siis vaja.
Oskab keegi öelda kus sellist saada võiks.
Hetke õhufiltiri ülessannet täidab jupike voodilina ja see vaja kiiremas korras päris filtri vastu vahetada.

Ja PS mul pole koonusfiltrist tulenevat poolt hobujõudu juurde vaja. Lihtsalt originaal filtrile pole enam ruumi. Ja ise jäin kahtlema kas koonusfilter oma filtreerimisomaduste tõttu sobib igapäevaautole.
19.04.2008 at 00:50 1 edit. Last edited 19.04.2008 at 00:55 by Madlobster
margus61
Koonusfilter head vead
quote:
Madlobster: Oskab keegi öelda kus sellist saada võiks.
Vaata Volta Autost kas Green Filter sobib. Ma sain omale täpselt paraja kopsiku.
20.04.2008 at 08:28
Madlobster
Koonusfilter head vead
quote:
margus61:
quote:
Madlobster: Oskab keegi öelda kus sellist saada võiks.
Vaata Volta Autost kas Green Filter sobib. Ma sain omale täpselt paraja kopsiku.

Jah sealt saab selle nn perfomence filtri mõtlesin just sellist mis on tavalisest filterpaberist / kangast, et kus selliseid saab kui saab.
20.04.2008 at 10:31
astro94
  
Koonusfilter head vead
Kui on MAF anduriga mootor,siis võiks õlitatavates (K&N,Green) koonustest eemale hoida.

____________________________
Astro 94a 5,7 V8 müüdud
huvid läinud metsa poole ;)
igapäevaseks kärutamiseks euro Chevy ja jaapani Fjord
20.04.2008 at 10:35
Madlobster
Koonusfilter head vead
quote:
astro94: Kui on MAF anduriga mootor,siis võiks õlitatavates (K&N,Green) koonustest eemale hoida.

Õhulugejat ei ole, seega sellega probleemi ei tuleks.
Põhiküsimus on filtreerimisomadustes.
20.04.2008 at 16:07
Jesper
 
Koonusfilter head vead
No mingit katastroofilist probleemi nende omadustega pole, sõidetakse ju K&N, Greeni jt paneelfiltritega ka täiesti tavaliste igapäevaautodega suuri läbisõite. Päris paberfiltrit vist koonuse kujul ei leia, vähemalt mina pole näinud, kõik on ikka mingist tekstiilist.

____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
20.04.2008 at 16:48
Draakon
Koonusfilter head vead
Peaasi, et lahendad külma õhu sissevõtu. Ei tea kas abi on, aga on ju ka koonuseid mis on omakorda korpuses ning külm õhk virutatakse torust peale, oleks just hea kompaktne http://www.gccorp.com.au/automotive/images/RC-5052AB.jpg (a la midagi sellist) ja külm õhk = hea. Paberist koonust pole ka ise kohanud, aga pole ka väga palju uurinud. Seda koonuse tilbendamajätmist kuskile auto ninasse meie "teeoludes" küll eriti ei soovita.
http://powerstroke-diesel.com/store/images/intake_maif-60.jpg
See isend sama poindiga, hea kompaktne ka.
edit: Kaevasin ühe vana teema välja, juhul kui lugenud pole http://tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=12098. Samas räägiks ka venna peedistatud oopelist väheke-koonus peal juba pikemat aega, otse õhulugeja küljes s.t. kogu kupatus koos lugeja/õhuvoolikuga pole kinnitatud, sõuab oma tahtmist mööda kurvides, filtrit õlitatakse millal iganes ja see kompott töötanud juba päris kaua. Samas õhulugeja oopelil siibriga, mitte kuumtraadiga. Vähemalt see isend koonuse+kehvemapoolse paigalduse peale küll ei solvunud

____________________________
F.T.W.
20.04.2008 at 20:13 1 edit. Last edited 20.04.2008 at 21:50 by Draakon
vvt
  
Koonusfilter head vead
quote:
Jesper: No mingit katastroofilist probleemi nende omadustega pole, sõidetakse ju K&N, Greeni jt paneelfiltritega ka täiesti tavaliste igapäevaautodega suuri läbisõite. Päris paberfiltrit vist koonuse kujul ei leia, vähemalt mina pole näinud, kõik on ikka mingist tekstiilist.

Tean paari asjameest eri margiesindustest ja nemad on küll väitnud üsna ühest suust, et õlitatav koonusfilter=iga aasta uus MAF. Tõsi, osade autode MAFid ei maksa suurt midagi, nt Boschi B-osa jupid algavad 1200 kroonist.

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
20.04.2008 at 20:46
Astro SS
Koonusfilter head vead
Donaldson ja Fleetguard pakuvad toru otsa topitavaid paberist elemendiga filtreid.


Ma panin enda liikuri kapoti alla umbes 6 korda suurema pindalaga filtri kui tehase oma, tootjaks Fleetguard

____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid...
20.04.2008 at 20:49
antennimees
 
Koonusfilter head vead
quote:
vvt:
quote:
Jesper: No mingit katastroofilist probleemi nende omadustega pole, sõidetakse ju K&N, Greeni jt paneelfiltritega ka täiesti tavaliste igapäevaautodega suuri läbisõite. Päris paberfiltrit vist koonuse kujul ei leia, vähemalt mina pole näinud, kõik on ikka mingist tekstiilist.

Tean paari asjameest eri margiesindustest ja nemad on küll väitnud üsna ühest suust, et õlitatav koonusfilter=iga aasta uus MAF. Tõsi, osade autode MAFid ei maksa suurt midagi, nt Boschi B-osa jupid algavad 1200 kroonist.

Miks ta peaks omale uue MAF'i ostma ja seda iga aasta kui autol seda polegi.

____________________________
'05 Chevrolet SSR & '03 Cadillac Escalade EXT
20.04.2008 at 20:52
wirx
  
Koonusfilter head vead
õlitatav filter peaks peale õlitamist-puhastamist vähemalt 24h kuivama-tahkuma...siis ei tohiks tulla selliseid jamasi...
ise seda kunagi ei teadnud ning vahetasin 750-l 2 MAF-i ringi...probleem pidavat esinema rohkem just Boschi lugejatega

samas pole mina veel kuulnud, et kellegil nüüd peale koonuse panemist mootor kokku oleks jooksnud või kap remonti vajanud, sest tolmu sattus liialt sisse :)

____________________________
Soodsad sülearvutid siit --> Sülearvutid Laptopid.ee
Rinka huviline küsigu kindlasti % alla
20.04.2008 at 20:54
vvt
  
Koonusfilter head vead
quote:
antennimees: Miks ta peaks omale uue MAF'i ostma ja seda iga aasta kui autol seda polegi.

Kirjutasin selle repliigi kommentaariks Jesperi posti peale, kus väideti igapäevaautosid nendega pikki läbisõite tegevat. See päriselt nii ei ole.

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
20.04.2008 at 21:28
Madlobster
Koonusfilter head vead
Okei tänud vastuste eest.
Ega ma suurt targemaks ei saanud selle kohapealt. Pigem vastupidi.
Nüüd ei tea enam üldse kas siis panna mingi green filter sinna või minna kuskile filtri poodi osta enamvähem mõõtudelt sobiv tavaline õhufilter ja see siis kuidagi sinna otsa aretada.
Külma õhu võtmisega on nagunii probleem palju see nüüd igapäeva autol tunda annab on iseasi.
20.04.2008 at 23:23
Jesper
 
Koonusfilter head vead
Ega siin ei olegi midagi väga tarka võimalik kogemustest öelda, põhimõtteliselt kui filtreerimisvõimes mingi erinevus ka on, siis see on protsentides ja väga raske on seda tuvastada. Läheb mootor näiteks 250k asemel 200k jooksul kohviks, justkui oleks suur erinevus, aga kui just ei sõida kahe identse mootoriga vaheldumisi, mille ainus erinevus on see filter, siis on raske näppu peale panna, kas viga on filtris, õlis, kehvas sissesõidus, sõidustiilis...

Mina eriti oma pead ei viitsiks vaevata, pane see mis füüsiliselt mahub ja mille peale rahakott käes karjuma ei hakka ning elu on lill.

____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
20.04.2008 at 23:39 1 edit. Last edited 20.04.2008 at 23:44 by Jesper
Draakon
Koonusfilter head vead
.. ja mõned inimesed on allergikud :) Kui sul MAF-i ei ole, pole ka probleeme, viska koonus vahele, kas selline toru vahele käiv või niisama kapoti all õhku ahmiv ja asi korras. Ruumilahendusena on koonus hea, muud tarka ei tule pähe. Kui originaal ei mahu, siis ei mahu (punkt) Elu on matemaatiline statistika.

____________________________
F.T.W.
20.04.2008 at 00:00
Madman
 
Koonusfilter head vead
Mul Fierol on Green koonusfilter peal. Niipalju võin öelda et kord suvel pikemat aega ei vaadanud ja hakkas nagu mootor jõudu kaotama, kui siis filtri lahti võtsin oli pealmine kiht ca 5 mm paksu liivakihiga kaetud, (sai palju kruusa peal sõidetud). Kusjuures filter oli seest nagu äsja poeriiulilt võetud, silma järgi ei tulnud küll läbi midagi. Pärast puhastamist oli minek muidugi hoopis teine.

____________________________
Pontiac Fiero SE 3.4 V6 '85
20.04.2008 at 00:53
HardStep
Koonusfilter head vead
Õlitatava filtri ja MAF-i omavahelised probleemid lahendab CRC MAF sensor cleaner.


____________________________
Smiles Per Gallon



23.04.2008 at 11:38
ats
 
Koonusfilter head vead
Honda S2000l on tehasest nö tavalisest filtrimaterjalist koonusfilter. Kui suurus sobib, siis saab suvalisest honda esindusest.
23.04.2008 at 13:47
Fog
 
Koonusfilter head vead
Kartongist filtreid nagu muda.


____________________________
'84 Fiero 4.5T mängimiseks
Eesti esimene dragster, eiteamilleks?
23.04.2008 at 13:51
Madlobster
Koonusfilter head vead
quote:
Fog: Kartongist filtreid nagu muda.


Kus sa varem olid ??? :)

Mul nüüd hirmkallis õlitatava filter peale pandud.
Aga seda just vaja oeks olnudki.
23.04.2008 at 20:41
Fog
 
Koonusfilter head vead
quote:
Madlobster:
quote:
Fog: Kartongist filtreid nagu muda.


Kus sa varem olid ??? :)

Mul nüüd hirmkallis õlitatava filter peale pandud.
Aga seda just vaja oeks olnudki.

Juhtub. Kolasin mööda eesti poodide lehekülgi muud kama otsides ja komistasin otsa. Oleks esimese reply ajal teadnud, oleksin ka kirjutanud.



____________________________
'84 Fiero 4.5T mängimiseks
Eesti esimene dragster, eiteamilleks?
23.04.2008 at 20:56
ylo007
 
Koonusfilter head vead
honda s2000 õhufilter on koonuse koonuse kujuga ja rohelisest paberist.

http://www.handa-accessories.com/airpcx.jpg

firma man isegi toodab seda sama filtrit hinda oli midagi 300 kr kanti - pakun et odavam kui esinduses aga pead ei anna.
oli korra mõte oma masinale soetada aga kuna "katsetamiseks" ei raatsind 300 kr
välja käia jäin mingi suvalise firma "säästu" koonusfiltri juuurde.
Mis edasi sai - ajalugu vaikib .
Autoasjas (endine Autoparktner) seal peaks isegi laos olema .


14.05.2008 at 22:23 1 edit. Last edited 14.05.2008 at 22:25 by ylo007
tqhq.ee foorum : Modifitseerimine : Koonusfilter head vead   1 2  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.