register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Vaba teema : Liikluskorralduspärlid Tallinnas   1 2  
Poster Message
tfr
 
Liikluskorralduspärlid Tallinnas
Hei,

täna üle paari päeva kesklinnas liigeldes avastasin, et liikluskorraldajad on jälle ühe tõelise pärliga hakkama saanud - nimelt Kaarli pst suunal Kaarli kiriku juurest alla ja sealt edasi üle Pärnu mnt kuni Kentmanni ristini. See viimane on eriti kelmikalt lahendatud - on vasakpoolne rida, mis läheb mööda Estonia pst-d Kaubamaja poole, on keskmine rida, mis läheb Kentmanni ja siis on parempoolne ühistranspordirada, mis läheb jälle Kaubamaja poole ja kust trollid ilma peeglisse vaatamata Sulle lihtsalt risti ette/peale keeravad sellal kui Sina üritad aru saada, et mida v***u seal nüüd tehtud on.

"Boonusena" üks teoreetiline avariisituatsioon, mis võtsid erinevaid väljaulatuvaid kehaosi sügama nii politsei avariigrupi kui Salva kahjukäsitleja:



Kumb oleks sellise avarii korral süüdi? :)
30.04.2008 at 22:27
Raul
Liikluskorralduspärlid Tallinnas
No mina oma arunatukesega peaks süüdlaseks avariis antud joonisel vasakult lähenevat autot, kuna antud joonise järgi paremalt lähenejal on roheline nii põhifoor kui ka lisasektsioon-seega temal peatee. Vasakult läheneval autol on roheline vaid lisafoor, seega võib ta sõita aga omab kohutust vajadusel ka teistele teed anda- selline foorikombinatsioon nagu vasakult lähenejal on põhimõtteliselt sama mis anna teed märk, sõita võid aga vajadusel pead teed andma. Midagi sarnast võib Tallinnas leida Toompuiestee-Tehnika tänava ristmikult.
30.04.2008 at 22:37 1 edit. Last edited 30.04.2008 at 23:22 by Raul
tfr
 
Liikluskorralduspärlid Tallinnas
quote:
Raul:Midagi sarnast võib Tallinnas leida Toompuiestee-Tehnika tänava ristmikult.

Toompuiestee-Tehnika ristmik see on jah.
30.04.2008 at 22:46
hunt
 
Liikluskorralduspärlid Tallinnas
1. Kui on roheline tuli, siis gonjai Fedja ! Muidugi põlev, mitte vilkuv.

A seal see Tehnika ots alla ju ühesuunaline ja kaherealine. Kui oma loogilisse ritta keerad, siis vaevalt keegi pähe tuleb.

____________________________
EX Corvette C5 Procharged - 1/4 mile 11,0 ... piima järgi käimiseks oli kõva küll
01.05.2008 at 00:03
Suur Irokees
Liikluskorralduspärlid Tallinnas
§156. Pöörates vasakule või tagasi peab rööbasteta sõiduki juht andma teed juhile, kes sõidab vastassuunast otse või paremale või on temast möödasõidul. Samamoodi peavad omavahel toimima trammijuhid.
01.05.2008 at 00:48
tfr
 
Liikluskorralduspärlid Tallinnas
quote:
Suur Irokees: §156. Pöörates vasakule või tagasi peab rööbasteta sõiduki juht andma teed juhile, kes sõidab vastassuunast otse või paremale või on temast möödasõidul. Samamoodi peavad omavahel toimima trammijuhid.

Jah. Aga samas, temal põleb lisasektsioon koos rohelise tulega, parempööret tegijal koos punasega ehk peaks nagu tema teed andma. Go figure. :)
01.05.2008 at 00:50
hunt
 
Liikluskorralduspärlid Tallinnas
quote:
Suur Irokees: §156. Pöörates vasakule või tagasi peab rööbasteta sõiduki juht andma teed juhile, kes sõidab vastassuunast otse või paremale või on temast möödasõidul. Samamoodi peavad omavahel toimima trammijuhid.
See jutt justkui rohkem reguleerimata ristmiku kohta. Kui mul on roheline, siis on roheline. Minu asi ei ole mängida hiromanti ja hakata arvama, mis värvi on kellelgi teisel.

Üks teemaga haakuv olukord ka veel selline ju, kui sooritad valgusfooriga ristmikul vasakpööret. Siis (näit. tihti Mustamäel) ju ka annab selleks loa lisasektsioon. Kõik oleks nagu hästi, kui vastassuunast tulevad türblid ''rohelise vilkuvaga'' ristmikule ei sõidaks ... tihtipeale ristmikule juba väljasõitnuna jääb enda manöövri lõpetamine küll vähemasti kollase peale.



____________________________
EX Corvette C5 Procharged - 1/4 mile 11,0 ... piima järgi käimiseks oli kõva küll
01.05.2008 at 06:29
Raul
Liikluskorralduspärlid Tallinnas
Suur Irokees oleks võinud läbi lugeda ka järgmise §:

§ 157. Paragrahvis 156 nimetatud nõue ei kehti, kui vasakule või tagasi pööratakse reguleerimata eriliigiliste teede ristmikul, olles peateel, mille suund muutub, või reguleeritaval ristmikul ajal, mil põleb vasakule osutav roheline nooltuli nooltuledega fooris või lisasektsioonidega fooris koos rohelise põhitulega.


§ 164. Kui juht sõidab lisasektsioonidega foori rohelise nooltule suunas ajal, mil põleb punane või kollane põhituli, peab ta andma teed mis tahes teisest suunast sõitvale juhile


Seega on asi liiklueeskirjas väga selgelt paika pandud.
01.05.2008 at 08:28 1 edit. Last edited 01.05.2008 at 08:30 by Raul
Ropka
Liikluskorralduspärlid Tallinnas
analoogne koht on Pärnu mnt. selle koha juures, kus vineerimööblikombinaadi juurest tulev tee Pärnu mnt-ga kokku saab, lisasektsioon lubab mingi hetk otse sõita (Pärnu mnt-d pidi), juhul kui annad teed sealt TVMK juurest tulijatele (suunaga Nõmme poole).
Lisasektsioonidega ettevaatust :)
01.05.2008 at 20:11
Speedy 7
Liikluskorralduspärlid Tallinnas
Eks tuleval nädalal näeb, mis toimuma hakkab Estonia pst - Kentmanni ühenduskohas.
Liigun iga tööpäeva hommikul Endla - Kaarli pst - Estonia pst - Kentmanni ja Rävala pst kaudu. Varem sai mõnikord Pärnu mnt ületades, söögikohast alates, kasutatud ühistranspordi rada (kui seal ei olnud momendil ühissõidukeid), et keerata paremale Kentmanni tänavale. Nüüd seda võimalust ei ole ja ilmselt saab olema TLN LV esine rohkem umbes kuni Rahvusraamatukoguni.
Osad neid sini-valge-triibulisi poste on juba katki sõidetud; kes on esimene, kes selle paremas reas oleva tõkke maha sõidab?

Link ka: http://www.epl.ee/artikkel/427656
02.05.2008 at 23:03
Pedaal
Liikluskorralduspärlid Tallinnas
quote:
tfr: Hei,

täna üle paari päeva kesklinnas liigeldes avastasin, et liikluskorraldajad on jälle ühe tõelise pärliga hakkama saanud - nimelt Kaarli pst suunal Kaarli kiriku juurest alla ja sealt edasi üle Pärnu mnt kuni Kentmanni ristini. See viimane on eriti kelmikalt lahendatud - on vasakpoolne rida, mis läheb mööda Estonia pst-d Kaubamaja poole, on keskmine rida, mis läheb Kentmanni ja siis on parempoolne ühistranspordirada, mis läheb jälle Kaubamaja poole ja kust trollid ilma peeglisse vaatamata Sulle lihtsalt risti ette/peale keeravad sellal kui Sina üritad aru saada, et mida v***u seal nüüd tehtud on.



ja erilist erutust lisavad kohtumisle ühistranspordiga ka 1. ja 2. rea vahele pandud pisikesed sini/valged postikesed - ehk isegi kui tahad vältida bussi/trolli siis posti sõidad ikka
kusjuures pole märki mis rguleeriks kes see nüüd õige on kas buss kes Estoonia suunas või auto kes Kentmanni läheb - vähemalt mina ei näinud
02.05.2008 at 23:07
asjaarmastaja
 
Liikluskorralduspärlid Tallinnas
Läbin seda kohta igal tööpäeval mitu korda bussiga ja ütlen et tõeline porno ruudus, segadust kui palju: ei ole mingeid märke mis ütleks kes kellele teed peab andma ja kui tahad millegi-kellegi eest ära põigata siis postikesi lendab.... ja liikluskorraldajad (perverdid sellised) räägivad mingite tugevamate junnide panemisest postikeste vahele... Rääkimata sellest, et tavatranspordi jaoks läheb kogu piirkond palju hullemini umbe kui varem.
03.05.2008 at 07:59
alarmees
Liikluskorralduspärlid Tallinnas
Neid sinised nö "jonnipunne" on oma jagu maha sõidetud juba. Paigutati nad ju Pärnu mnt-le, et Viljandi mnt-lt tulijad otse üle mitme rea ei kihutaks ja ka Madara ja Endla nurgale. Pärnu mnt-l on nad väga stiilselt üle ühe maha sõidetud.
03.05.2008 at 09:20 1 edit. Last edited 03.05.2008 at 09:21 by alarmees
Torquenstine
  
Liikluskorralduspärlid Tallinnas
Täiesti idiootsus on see postikeste teema.. rääkimata veel ühistrantspordi jamast.. Krt, no ma ei ütleks, et ma pime olen aga äärepealt oleks ise kah esimesel päeval estonia puiesteel terve selle kuramuse postikeste rea maha sõitnud. just sai oma "laiemate parameetritega" sõiduki talvekorterist jälle välja aetud ja no hurraa, et kuidagi oma ritta ära mahtusin, eriti kui vastas-suunas veel mingi lahmaat vastu tuli :S
Ja tagatipuks ma arvan et ega see "BUS"-i rajajupi tekitamine elu lihtsamaks väga ei tee.. Ummikud ei kao kuhugi - pääsevad ühest kohast läbi, mõne ajapärast istuvad ikka sabas ja mitukorda hullemini. Anna abi, kui seal lahknemiskoha peal mõned veel vägisi kokku saavad nii, et killud taga.. Mis siis saab? Kesklinna liiklus jääb lõplikult seisma? Ja jagelusi tulevad siis juba jalapatrullid lahendama!? Täitsa soodakari, arvan mina.

____________________________
Horsepower sells cars, torque wins races.
---------------------------------------
1992 Chevrolet Cavalier Z24
56 680 446
04.05.2008 at 13:44 1 edit. Last edited 04.05.2008 at 13:45 by Torquenstine
Peeter82
 
Liikluskorralduspärlid Tallinnas
käige korra Itaalias... saate aru, et meie liiklusel pole häda midagi. Puhta valged inimesed ja lausa rõõm on sõita.

____________________________
ex Camaro ´79, ´80, ´93
07.05.2008 at 09:10
spark
 
Liikluskorralduspärlid Tallinnas
quote:
tfr:




see sama rist ja neid on sealkandis veelgi: vbl ma teen end lolliks, aga küsin ikkagi ... kontrollin mälu

kui sellele "vasakpoolsele" põleb roheline tuli aga nool ei põle, kas ta tohib paremale keerata??

____________________________
Seitsekümmend Viis
07.05.2008 at 11:42 1 edit. Last edited 07.05.2008 at 11:43 by spark
sill
 
Liikluskorralduspärlid Tallinnas
ei tohi
07.05.2008 at 12:08
spark
 
Liikluskorralduspärlid Tallinnas
quote:
sill: ei tohi
ja nüüd ma sõidan võõras linnas ja pimedas, kust ma pean teadma, et seal on nool paremale ...
suurtüki ja rannamäe tee juures on sama jama, kuna seal on tänava valgustus, tänu millele ei saagi vahest aru, et seal lisatahvel on!

tegelikult on fooride juures kõikse vastikum see, et rohelised vilguvad 1...4 korda

aga algse teema kohta ka ... ära kotati vasakpöörde võimalus eesti panga juures ... nüüd peavad vasakpöörde tahtjad järgmist ristmikku ummistama ja estonia ees läbi parkla sõitma ...

____________________________
Seitsekümmend Viis
07.05.2008 at 21:19
Fog
 
Liikluskorralduspärlid Tallinnas
quote:
spark:
quote:
sill: ei tohi
ja nüüd ma sõidan võõras linnas ja pimedas, kust ma pean teadma, et seal on nool paremale ...
Welcome to estonia. LE-s kirjas et lisasektsiooni mittepõleva noole suunas ei tohi sõita.

Sama hea, kui "kui pole võimalik metsas suunda määrata, tuleb alati põhja suunas kõndida"

____________________________
'84 Fiero 4.5T mängimiseks
Eesti esimene dragster, eiteamilleks?
07.05.2008 at 21:23
UmmiV6
Liikluskorralduspärlid Tallinnas
quote:
tfr: Hei,

täna üle paari päeva kesklinnas liigeldes avastasin, et liikluskorraldajad on jälle ühe tõelise pärliga hakkama saanud - nimelt Kaarli pst suunal Kaarli kiriku juurest alla ja sealt edasi üle Pärnu mnt kuni Kentmanni ristini. See viimane on eriti kelmikalt lahendatud - on vasakpoolne rida, mis läheb mööda Estonia pst-d Kaubamaja poole, on keskmine rida, mis läheb Kentmanni ja siis on parempoolne ühistranspordirada, mis läheb jälle Kaubamaja poole ja kust trollid ilma peeglisse vaatamata Sulle lihtsalt risti ette/peale keeravad sellal kui Sina üritad aru saada, et mida v***u seal nüüd tehtud on.

"Boonusena" üks teoreetiline avariisituatsioon, mis võtsid erinevaid väljaulatuvaid kehaosi sügama nii politsei avariigrupi kui Salva kahjukäsitleja:



Kumb oleks sellise avarii korral süüdi? :)


vasakule keeraja annab alati teed, seal tehnikas on see alati nii olnud.Paremakäe reegel ju :)

____________________________
Chrysler Newport '74 400 / 727 / 8,25
08.05.2008 at 07:07
Fog
 
Liikluskorralduspärlid Tallinnas
quote:
UmmiV6:vasakule keeraja annab alati teed, seal tehnikas on see alati nii olnud.Paremakäe reegel ju :)

Edit: /me @ ajas lolli juttu seekord.
Allkirjutajatel on õigus.

____________________________
'84 Fiero 4.5T mängimiseks
Eesti esimene dragster, eiteamilleks?
08.05.2008 at 07:53 2 edits. Last edited 08.05.2008 at 08:49 by Fog
Jesper
 
Liikluskorralduspärlid Tallinnas
Fog, põhimõtteliselt talupojaloogika järgi on sul õigus, aga liikluseeskirjades polnud viimati kui ma vaatasin selle kohta kriipsugi, millisele reale pööret sooritades reastuma peab. Ehk siis täiuslikult legaalne on sõita sinna Tehnikasse nii, et vasakpöörde tegija sõidab paremasse ritta ning parempöörde tegija vasakusse, parema käe reeglit arvestades.

Ma seda muidugi päris pärliks ei liigitaks, vahel on sellest vabadusest kõvasti kasu, ainult peab meeles pidama et selline variant olemas on.

____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
08.05.2008 at 08:13
Raul
Liikluskorralduspärlid Tallinnas
Kui pööret saab teha vaid ühelt sõidurajalt ja peale pööret on mitu sõidurada, siis võid pöörata täpselt sellele rajale mis Sulle hetkel vajalik on. Kui Sa keerad ühesuunalisele teele ja peale pööret on vaja keerata kohe vasakule, siis pole ju mõtet hakata keerama paremasse ritta ja siis enne uut pööret hakata tegema veel ümberreastumist.
Kui sul pöördel põlevad nii põhifoor kui ka lisasekstsioon, siis on Sul peatee ja kogu moos, kui ainult lisasekstsioon, siis võid pöörata aga enne annad teistele teed. Lihtne ja loogiline.
08.05.2008 at 08:35
spark
 
Liikluskorralduspärlid Tallinnas
quote:
Fog:
quote:
spark:
quote:
sill: ei tohi
ja nüüd ma sõidan võõras linnas ja pimedas, kust ma pean teadma, et seal on nool paremale ...
Welcome to estonia. LE-s kirjas et lisasektsiooni mittepõleva noole suunas ei tohi sõita.

minujaoks ongi see imelik:
kui nool ei põle siis keerata ei tohi, milleks siis on osadel fooridel selle rohelise noole peal ka kollane ja punane (punane ju keelab!) :)


____________________________
Seitsekümmend Viis
08.05.2008 at 12:27
vr_
  
Liikluskorralduspärlid Tallinnas
quote:
spark:
minujaoks ongi see imelik:
kui nool ei põle siis keerata ei tohi, milleks siis on osadel fooridel selle rohelise noole peal ka kollane ja punane (punane ju keelab!) :)


Ilmselt nende kohtade peal on kus keerukam skeem ning üheselt mõistetav ja hoomatav pole kogu kupatus ning palju õnnetusi juhtus.. lisatähelepanu tõmbamiseks, samamoodi nagu madalale pandud dubleerivad väikesed foorid ja jalakäiate topeltpunane jne..

____________________________
Imperialist 71
08.05.2008 at 13:02 2 edits. Last edited 08.05.2008 at 13:03 by vr_
tqhq.ee foorum : Vaba teema : Liikluskorralduspärlid Tallinnas   1 2  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.