Poster |
Message |
urmas |
Jahutusvedelik
Mootori töötemperatuuril hakkab paisupaaki ebanormaalselt palju jahutusvedelikku tekkima. Kui kõvasti talda anda, siis ajab isegi üle. Kui maha jahtub, siis on nivoo normaalne. Termostaadi ja radika vahelisest lõdvikust on väga raske õhku välja saada, kuna see on jahutussüsteemi kõige kõrgem punkt. Ilmselt jahutusvedeliku ringlus ei toimi normaalselt. Töötemperatuur on normaalne ja ei keeda mootorit. Eelmisel suvel jupsis termostaat või termoandur (näit läks põhja). Anduri vahetasin ära. Peale seda on näit normis. Talvel kontrollisin termostaati, oli korras. Aga ehk tuleks vahetada? Mis võib olla viga? |
20.04.2002 at 18:00 |
|
gets |
Jahutusvedelik
Plokikaane tihend läbi, lööb surve jahutussüsteemi? |
20.04.2002 at 18:10 |
|
peep Moderator |
Jahutusvedelik
Arvan, kuna kindlasti ei tea, et see viitab survele jahutussüsteemis, kuna ei termostaat ega õhk saa seda ülevoolamist tekitada. Kuidas surve tekib ei oska pakkuda.
Kas süsteemi õhutamiseks mingit ventiili pole ? Minu omal on kaks tükki. |
20.04.2002 at 18:13 |
|
bels |
Jahutusvedelik
juhul, kui on radikal kork olemas, siis tuleks seda kontrollida. vahest viga selles, et korgi vedru lahjaks jäänud või tihendiga midagi lahti. juhul, kui pole radikal korki, on see paisupaagil ja sellel võib klapp katki olla. (see vaid isiklik kogemus)
____________________________
Ford Explorer |
20.04.2002 at 18:20 |
Last edited 20.04.2002 at 18:26 by bels
|
urmas |
Jahutusvedelik
Radika kork vajab kontrollimist. Paisupaagil mingeid ventiile pole. Paisupaagi korgi aluses kaelas on ülevoolamise augud. Mingeid õhutustamise ventiile süsteemis pole. Õhu väljavoolamiseks on termostaadi membraani ülaosas mingi auk olemas. |
20.04.2002 at 18:44 |
|
madis |
Jahutusvedelik
Kui temp. näidik põhja jookseb, siis on suht hea võimalus plokikaante portimist teha Niikuinii pead tihendeid vahetama |
20.04.2002 at 18:59 |
|
urmas |
Jahutusvedelik
quote: madis: Kui temp. näidik põhja jookseb
Peale anduri vahetust on näit korras
Üritan radika korki vahetada ja kontrollida küünalde värvi (et need pagana plokikaane tihendid vigased ei oleks). |
20.04.2002 at 19:22 |
|
urmas |
Jahutusvedelik
quote: gets: Plokikaane tihend läbi, lööb surve jahutussüsteemi?
Ja ilmselt ongi nii. Kõik vigurid ära proovitud. Selline marginaalne leke tekitab jahutusvedeliku ringluse ülaosas õhukoti, mille suurenemine võib mootorile hävitavalt mõjuda. Eriti kummaline on, et mootori töötemperatuur püsib kõigele vaatamata normis. Tellisin vajalikud jubinad ära. |
06.05.2002 at 23:56 |
|
gets |
Jahutusvedelik
Mul sõbral pikemat aega see probleem olnud. Kuna vana auto, siis aina vett otsa ja edasi . Kõva pool aastat juba niimodi kulgeb. |
07.05.2002 at 00:04 |
|
urmas |
Jahutusvedelik
Kui vesi silindrisse sisse murrab, siis muutub mootor minevikuks. Ma eelistaks tihendid ära vahetada. Mulle kohe meeldib mootorit remoda |
07.05.2002 at 00:09 |
|
BlueStang |
Jahutusvedelik
Mul oli algul ka jahutusvedelikuga mingi kamm iga 1000 miili peale tahtis 1 liitri juurde saada, samas küünlad olid täiesti ilusad.
Nüüd aga on probleem iseenesest kadunud ja "hobu juua ei soovi enam". Keegi oskab kommenteerida?
____________________________
http://www.mustangandfords.com/news/1305-top-10-svt-cobras/ no more
Dream car for family, who needs to go FAST!
new: Grand-dad of all offroad cars |
07.05.2002 at 14:32 |
|
jyrki |
Jahutusvedelik
Checking head gaskets is pretty easy. Just bring the pistons to TDC at fire and put some compressed air in to the cylinder and watch for bubbles in the radiator. |
07.05.2002 at 14:46 |
|
antoonio |
Jahutusvedelik
Kunagi ammusel ajal oli mul Sierraga sihuke kala. Nii kui sõidust tulles mootori seisma panin nii üle paisupaagi jahutusvedelik tuli. Siis avastasin et tuleb kasutada sellist nõksu, et jätad mootori seisma ootad pisut ja paned korraks käima ja uuesti seisma siis ei juhtunud midagi. Noh asi tüütas lõpuks ära ja läksin siis ühte remondimajja kus hoobilt arvati et veepump õhtal. Noh ma lollike siis ise mõtlesin et temp näit normis jne. kuid kuda siis rõhk tekib, et sealt kus vedelik (paisupaagist) mootori poole läheb hakkab mulinal tagasi tulema. Kunagisest meenus et paisupaagi ülemine voolik on see mida kaudu vedelik paisupaaki tagsi jõuab ja sealt tuli varem sihuke peen juga aga nüüd täielik vaikus. Tõmbasin siis vooliku küljest ning asi osutus ikka üsna lihtsaks. Nimelt oli sinna paisupaagi sisse pressitud üks peaaegu olematu läbimõõduga (ja auk seal sees veel olematum) toruke (miski paar senti pikk) mille ette oli end istutanud miski jääkprodukt ning tagasivoolu ilusti sulgenud. Eemaldasin profülaktika mõttes selle toru ja asi töötas peale seda nigu vanasti. |
07.05.2002 at 14:50 |
|
urmas |
Jahutusvedelik
quote: BlueStang: Mul oli algul ka jahutusvedelikuga mingi kamm iga 1000 miili peale tahtis 1 liitri juurde saada, samas küünlad olid täiesti ilusad.
Nüüd aga on probleem iseenesest kadunud ja "hobu juua ei soovi enam". Keegi oskab kommenteerida?
Põhjuseks tavaliselt mikroskoopilised praod/augud lõdvikutes. Viga kordub varem või hiljem.
Vedeliku väljapritsimisest peaks jääma mingid jäljed. Kui salongi peaks tulema, siis peaks lõhnast tunda olema. |
07.05.2002 at 14:50 |
|
urmas |
Jahutusvedelik
quote: jyrki: Checking head gaskets is pretty easy. Just bring the pistons to TDC at fire and put some compressed air in to the cylinder and watch for bubbles in the radiator.
Minu juhtum selline, et seisu ajal viga ei ilmne; ka kõrgetel pööretel mitte. Sõidu ajal ilmselt tekivad teised tingimused ja siis tekib ka õhk. Ju see leke nii mikroskoopiline on. |
07.05.2002 at 14:54 |
|
ervin |
Jahutusvedelik
Kas ei ole mitte võimalust, et päevinäinud kaanetihendile sai fataalseks blower? |
07.05.2002 at 14:54 |
|
bels |
Jahutusvedelik
quote: BlueStang: Mul oli algul ka jahutusvedelikuga mingi kamm iga 1000 miili peale tahtis 1 liitri juurde saada, samas küünlad olid täiesti ilusad.
Nüüd aga on probleem iseenesest kadunud ja "hobu juua ei soovi enam". Keegi oskab kommenteerida?
Oli kord sama kamm. Siis, kui yks kord aknad enam ei liikunud, sai kakutud yles põranda katte ja selgus, et vedelik oli immitsenud sojendusradikast ja juhtmet lihtsalt 'ära söönud'. Asja juures on huvitav see, et sellistel puhkudel iseloomuliku jahutusvedeliku haisu ei olnud salongis ja ka aknad ei 'higistanud'.
____________________________
Ford Explorer |
07.05.2002 at 14:54 |
|
minimum |
Jahutusvedelik
quote: Mustang GT 94: Kui salongi peaks tulema, siis peaks lõhnast tunda olema.
ei pruugi tunda (või on minu haistmismeel väga nõrk). kui üle-eelmine talv salongikütteradikaga maadlesin, olid klaasid ainult sellise rasvase uduga koos + niiseke kõrvalistuja jalgealune.
____________________________
- |
07.05.2002 at 14:55 |
|
urmas |
Jahutusvedelik
quote: ekgerke: Kas ei ole mitte võimalust, et päevinäinud kaanetihendile sai fataalseks blower?
Aga loomulikult. M.O.T.T. Aga ma olen nüüd oluliselt targemaks saanud |
07.05.2002 at 14:57 |
|
rustang Moderator |
Jahutusvedelik
quote: Mustang GT 94:Aga loomulikult. M.O.T.T. Aga ma olen nüüd oluliselt targemaks saanud
Kas paned O-rõngad? |
07.05.2002 at 15:39 |
|
ervin |
Jahutusvedelik
quote: Mustang GT 94:
Aga loomulikult. M.O.T.T. Aga ma olen nüüd oluliselt targemaks saanud
BTW, millised tihendid sa tellisid uuteks? |
07.05.2002 at 15:40 |
|
urmas |
Jahutusvedelik
quote: rustangKas paned O-rõngad?
Mõtled vist midagi klapikambrist? Ma tean ainult pihustite O-rõngaid.
quote: ekgerkeBTW, millised tihendid sa tellisid uuteks?
Feld-Pro. Seal ei ole midagi erilist. |
07.05.2002 at 19:43 |
|
ervin |
Jahutusvedelik
Bloweriga on soovitatavad "copper head gaskets" ehk siis pehkest vasest (võivad olla kummiga kaetud) või siis O-ringed tihendid:
http://www.brothersperformance.com/shop/mustang/fel1006.html
O ring tähendab lühidalt seda, et kaante bloki sisse on treitud rennid ja millede vahele istub "ring" mis toimib ühtlasi tihendina. |
07.05.2002 at 21:21 |
|
urmas |
Jahutusvedelik
1. Setingu boost ei ole märkimisväärne.
2. Loodan, et jõuan mingis tulevikus ka heade kaanteni, siis tulevad ka paremad tihendid. |
07.05.2002 at 22:27 |
|
urmas |
Jahutusvedelik
Nonii ...
Kaaned maas ja pilt selge. Suurem leke on 3. silindris ja väiksem 7. silindris. |
28.05.2002 at 21:46 |
|