register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : Paar küsmust!  
Poster Message
Raul
Paar küsmust!
1. Kas mittetöötav temperatuuriandur mõjutab või on kuidagi seotud mootori tööga? St. kas see suurenab kütusekulu?
2. Mis võib põhjustada selle, et jahutusvedelik üritab paisupaagi ülevoolutoru kaudu mootorist jalga lasta? Kas on karta, et põhjuseks on katkine plokikaanetihend või kõverakstõmmanud plokikaas? Mis võib veel seda põhjustada? Kusjuures enne ajuvahetust seda muret ei olnud, st. et jahutusvedeliku tuli enne ei põlenud, peale ajuvahetust tuli põleb kogu aeg, isegi kui paisupaak triiki jahutsvedelikku täis valada siis ikka tuli põleb..kas põjjuseks on ntx jahutussüsteemi sattunud õhk? Ega vist muud ei ole kui peab peale sõitu küünlad maha keerama ja vaatama ega nad märjad ei ole.
3. Millest võib tingitud olla see, et peale ajuvahetust hakkab auto jõnkustama ühtlasel sõidul, sellised nõksud käivad läbi nagu vahetaks käiku ja seda nii iga paari sekundi tagant. Külma mootoriga probleemi ei esine.
4. Ega kellelgi ei juhtu 2 üleiigset plekkvelge olema 14 tolli ja 5x100 auguvahe või teab soovitada mõnda kohta kust neid oleks lootust leida, sest seini foorumist läbijooksnud kohtadest pole ma neid leidnud.

PS! Kui küsimused totra tunduvad siis ärge kõvasti lööge :)) (mul passipildid veel tegemata...)
tnx
21.04.2002 at 18:59 Last edited 21.04.2002 at 19:56 by Raul
urmas
Paar küsmust!
Ülevoolamise põhjuseks võib tõesti olla jahutussüsteemis olev õhk. Ise arvan, et õhu tekkimise põhjuseks on radika kork. Jahtumisel õhk kahaneb ja lekkiv kork ei lase paisupaagist jahutusvedelikku radikasse imeda, vaid imeb lekke kaudu väljast lisaõhku jahutussüsteemi. Mootori soojenedes õhk paisub ja pressib jahutusvedeliku paisupaagi kaudu välja.

Paha lugu on siis, kui plokikaane tihend(id) on katki ja sealt tuleb gaase jahutussüsteemi. Küünalde mahakeeramine näitab viga. Lekkiva silindri küünal peaks olema oluliselt heledam kui teised (mis on mustjaspruunid)

Mul omal sama jama, sellepärast filosofeerin.
21.04.2002 at 19:43
max
Paar küsmust!
1) Millisest temperatuuriandurist jutt käib, õhu või mootori või välisõhu oma? Välisõhu temperatuuri andue ei peaks midagi kottima. Mootorisse imetava õhu temp. andur on väga oluline, sest see on üks anduritest, mis määrab segu koostise. Mootori e jahutusvedeliku temp. andur peaks samuti mingil määral segu määrama, sest külma mootori puhul on rikkamat segu vaja jne.

3) penafilter vahetatud? Penarõhku oled kontrollinud?

4) Mul on vanast camarost 4 14" velge koos talvekummidega. Auguvahet ei tea, aga 5 auku on küll. Mõõda mõnel Camarol või 500/700 bemmil ära, saad teada :)
22.04.2002 at 11:20
Joel
 
Paar küsmust!
Camaro ja bemmi velgede auguvahe on 5x120.
22.04.2002 at 17:26
Raul
Paar küsmust!
Jutt on jahutusvedeliku temperatuuriandurist. Ja bensiinifilter on on vahetatud nii kuu tagasi ja lisaks vana ajuga seda probleemi ei esinenud, seega ei saa vist ka bensiinifiltrit süüdistama hakata.
22.04.2002 at 22:03
Ago
 
Paar küsmust!
Kas see on n.ö. originaalaju? Mul on paari nädala tagune kogemus kus üks ühele sama Pontu mootor sai tõstetud Chevy peale ja Chevy chip ei hakanud korralikult tööle.
Ma tahan öelda lihtsalt seda, et kui uus aju on väidetavalt originaal või sarnaselt masinalt võetud võib siiski mingi "anomaalia" tekkida.
Aga kas veateateid ei anna lugeda? SES tuli ei põle?

____________________________
Pontiac Trans Sport `96
23.04.2002 at 09:27
Raul
Paar küsmust!
SES tulega on nii, et eeelmine omanik (või keegi eelmistest, kuna autol olen mina 8-s omanik eestis) on SES pirni välja võtnud, ju siis on tule põlemine teda tõsiselt häirinud. Tõsiselt tundub, et seda autot pole keegi kunagi remonud..kui midagi on hakanud lagunema, siis on auto lihtsalt maha müüdud. Aju, mille ma ajutiselt asemele sain on olema täpselt sama mootoritüübi oma.
Ja kui aus olla siis mul on tekkinud sama tunne, et peaks auto parem maha müüma, sest pidev remomine on ületanud igasugused piirid ja see hetk kui auto tõesti korras on ei paista veel isegi häguselt mitte :(
Tundub siiski, et mootor on kuuma saanud ja jahutussüsteemis on surve sees, vesi laseb autost jalga ja esimest kortda eile läks vesi keema ka. Kusjuures jahtusvedeliku tuli ei kustu isegi siis, kui paisupaak täis valada.

NB! Kas keegi teab midagi union autos müüdava eagle visioni kohta? On sellisel autol üldse mõtet?
23.04.2002 at 14:27
Ago
 
Paar küsmust!
Ära müü!
See, et sul jahutusvedeliku tuli põleb ja vesi keema läheb on tõenäoliselt sellest, et jahutussüsteem korralikult õhutamata. Õhupadjad kipuvad tekkima termostaadi kaane alla ja radika nurkadesse. Ühes radika nurgas peaks asetsema ka "coolant level" andur. Termostaadi kaane peal peaks mingi ventiili moodi asi olema. Pane mootor käima ja lase sealtkaudu õhk välja. Minu Pontu GA sai mitu korda kuuma ja ei kiskunud see plokikaas midagi nii kergelt kõveraks. Ma muidugi ei tea kui kaua eelmised omanikud teda sul keetnud on.
Pane SES pirn tagasi ja loe veateateid - saad palju selgema ülevaate.

____________________________
Pontiac Trans Sport `96
23.04.2002 at 14:44
Raul
Paar küsmust!
Eks ma veel üritan mingit motivatsiooni leida aga..
1. amordid ja amordipadjad vajavad vahetust
2. auto tule üle värvida.
3. ABS mansetid tuleb vahetada, kuna autol praktiliselt pidurid puuduvad..kui rahulikul pidurdada siis pidurdab kuidagi katkendlikult ja nii kui kõvemini vajutada on vasak esiratas blokis ja ülejäänud ei pidurda üldse..seega hoidke eemale kui sinist pontut näete...
4.auto aju vajab vahetust kuna senine on ajutine..
5.jahutusega tuleb midagi ette võtta...loodetavasti on põhjus tõesti õhus..
6....
7. n+1 muud viga veel...
ütleme nii, et tudengi eelarve on siiski piiratud kõige selle vajamineva teostamiseks ja tööl nagu kooli kõrvalt raske nii palju käia, et jõuaks laenud ja üürid maksta ja autot ka veel pidevalt remoda...

:(
23.04.2002 at 15:10 Last edited 23.04.2002 at 15:21 by Raul
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : Paar küsmust!  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.