Poster |
Message |
partel |
NHRA: Fuelerid 1000 ft/300 m
http://www.nhra.com/content/news/30355.htm
____________________________
_ |
03.07.2008 at 10:18 |
|
partel |
NHRA: Fuelerid 1000 ft/300 m
Järgmine etapp on Denveris, mis on miili kõrgusel ehk õhk on nii hõre, et linnud käivad jala (a la 8000 ft air). Sellest hoolimata peaks TF 3 sek sõitma:
http://www.nhra.com/2007/events/race13/results/tf.html
TF 1/4 rekordi 4.428 1000 on 3.759, FC'l 3.955 (Hight ei saanud backupi siiski, Tony P ametlikul rekordil 3.980), aga nad vaevalt kolme sek'i sõidavad lisaraskuse tõttu.
____________________________
_ |
03.07.2008 at 10:51 |
|
foke |
NHRA: Fuelerid 1000 ft/300 m
Nagu ma aru saan, laieneb see 1000 ft distants ka Euroopasse.
Igal juhul Mantorpis sõideti seekord juba lühemat.
Võitis Andy Carter, parimaks jäi 4,049/473,33. Backup 4,05/478
Huvitav, mis see 1/4 oleks tähendanud... Pärtel?
Aga mis silma jäi oli see, et kui TF klassis sõit korralikult välja tuli, siis nad lasid ikkagi 400 m peale välja. Ei teagi, kas on see liigutuste sisseharjumisest (viimane 97,5 m läbitakse ju 0,7 sekundiga) või võeti ka 1/4 aeg tiimidele indikatsiooniks. See 1000 ft on ikka kõigile harjumatu, ei oska ei aegadest ega kiirustest midagi arvata. Tuleb hakata nüüd ümber õppima kõigil. |
29.07.2008 at 09:27 |
|
partel |
NHRA: Fuelerid 1000 ft/300 m
quote: foke:(viimane 97,5 m läbitakse ju 0,7 sekundiga)
Ise vastasid. Liida 0.7 otsa. NHRA viimase etapi (Sonoma, CA) TF Q võit: 3.805 316.45 (509 km/h).
1/4 peale pannakse eelkõige, et see 1000 on ajutine, samuti võrrelda tuntud suurusega. Lisaks ei ole 500 km/h juures eriti aega vaadata, kus oled, ehk harjumus on sees ka.
NHRA's on 8250 p/min peal asi piirajas (hilistab süüdet), mistõttu kiirendust praktiliselt pole. John Force'i tiimipealik Austin Coil ütles, et juba aastaid on 1000 peal võisteldud, viimasel 320 ft'l "you hang on for your dear life", samuti piiraja tõttu koolevad silindrid ja mootorid lendavad õhku, mis on oluliselt vähenenud.
Pilootide arvamused on erinevad. Diskussioon on ka kuidas aeglasemaks muuta ja 1/4 peale tagasi minna. Dale Armstrong (esimesena üle 300 mph, 1992) pakub, et fix max surveaste ja bloweri overdrive. Samuti radade korrastamine (pidurdusmaa, tablood kaugemale).
NHRA's on "ajutine" 1000 ft hooaja lõpuni.
____________________________
_ |
29.07.2008 at 10:06 |
|
|