register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : Mõistus otsas  
Poster Message
hirax
  
Mõistus otsas
Mul Plymouth Sundance 88 2,2 monopritsung (TBI), ilma turbota. Hakkas nali pihta nii, et ühel hetkel kadus nagu üks pütt tagant ära: kukkus jõnksutama madalatel pööretel, gaas põhja - kiirendus enam vähem ja kõik pütid löövad, ainult kütte kulu meeletu (50km 15 ltr). Kuna küünlajuhtmed olid oma aja täis töötanud sai vahetatud nii juhtmed kui küünlad - ei midagi. Siis hakkas tühikäigul regulaarsete ajavahemike tagant nagu tahtma seisma jääda, gaasi andes töötas ebaühtlaselt, kui pöörded üles võttis liikus edasi normaalselt, pedaal põhjas hakkas ka jõnksutama. Küünlad kõik tahmased, jube ving ja tahm taga, sai bensiin ära vahetatud - ikka ei midagi. Lõpuks läks päris lolliks, viskas tühikäigu pöörded 2000 peale ja jättis üldse tee peale. Jäi seisma ja kõik. Annad starterit, korraks läheb tööle ja kohe jääb seisma. Nüüd töötab koha peal nii nagu karbussiga autol oleks düüsid umbes ja ainult kiirenduspump lööb: kogu aeg pedaaliga mängida, nii kui ühte asendisse jätad jääb seisma. Peale seisma jäämist uriseb bensu pump nats aega, enne pole seda olnud. Kütte filtrist panin mööda jooksma - ei midagi. Mõtlesin, et bensu rõhu regulaator nässus, mõõtsin ära - raamatu järgi normis. Pihusti siristab ka korra kui süüde sisse panna ja starteri ajal kogu aeg. Lööb tagasi ka nagu oleks süüde varajane - kontrollisin üle, gaasijaotus ja muu on paigas . "Self diagnostic" näitab ainult viga MAP sensoris kui pöörded alla 1000 kukuvad, näpuga katsudes vaakumit küllaga. Sai veel igaks juhuks silindrite rõhud mõõdetud - OK. ERG klapp sai ka üle vaadatud - ei lase läbi. Aretasin ajutiselt mingi Webberi vanaaegse karbussi peale. Kuidagi uimaselt, aga siiski töötab (koha peal), millest julgen teha järelduse, et mehaaniline osa on korras. Peale seda ei näidanud ühtegi veakoodi !! endal kapotialune paljaid otsikuid täis...?? Vahepeal jälle näitab. Kas saigi tal aju insuldi... Uus kuradi kallis.Kas on võimalik kuskil aju kontrollida nii, et võtaks ta maha? Kui proovida jäädagi karbussi peale, mida teha jagajaga ja veel see tross käimakasti jne... ? Nüüd ongi mõistus otsas. Oskab keegi midagi soovitada ??!!
03.05.2002 at 13:18 Last edited 03.05.2002 at 15:04 by hirax
Raul
Mõistus otsas
Muud ei oska soovitada, kui et tee autole diagnostika, midagi ehk ikka selgub ja kui aju ongi otsad andnud, siis peaks diagnostikas endast kohe märku andma andes kohati valesid andmeid. Olen ka ise aju lolliksminemise üle elanud..CO sisaldus oli 10 jne..sai kõik andurid ja katalüsaator jne ära vahetatud ikka ei midagi. Sain prooviks uue aju ja kütusekulu ja CO sisaldus oli kohe normis, ülevaatusel öeldi et ülihea tulemus. Seega soovitan diagnostikat ja kui võimalus on, siis proovi ajutiselt teist aju kasutada, vaata ehk mõjub.
03.05.2002 at 18:59 Last edited 03.05.2002 at 18:59 by Raul
hirax
  
Mõistus otsas
Jah, aga kus seda diagnostikat teha? Mis firmas täpselt? Mul masin 60 km Tallinnast. Kohalikel nii edulisi seadmeid minu teada pole. Nööri otsas ka vist automaati nii palju vedada ei või...? ja puksiiriabi ei jaksa kinni maksta. Kas kellelgi pole mõnd aju prooviks? Teaks raha koguma hakata kui uut vaja. Põhimõtteliselt peaks ju ükskõik milline selle ajajärgu 2,2 se Chrysleri aju hakkama, neil ühed mootorid ju??
03.05.2002 at 22:49
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : Mõistus otsas  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.