register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : F-body bensiinipumba vahetuse nüansid  
Poster Message
fire83
 
F-body bensiinipumba vahetuse nüansid
Ok tunnistan, et panin selle pealkirja osaliselt tähelepanu võitmiseks, kuid teema on minumeelest suht oluline. Nimelt f-bodyde bensiinipumpade vahetamiseks kasutatakse meetodit kus salongi tehakse auk ja pääsetakse nii bensiinipaagi pealmise osani kus paikneb bensiinipump. Olen isegi sellise vahetuse oma kätega teinud.

Mind häirib tegelikult mõte sellisest situatsioonist, kus avarii puhul purunenud bensiinipaagist saab kütus autosse pursata/voolata. Näiteks auto katuse peal ja palju aega ei lähe et salonis oleks märkimisväärne kogus kütust.
Bensiinipaak on mõeldud olema salongist eraldi ja sellise augu tekitamise puhul oleks oluline arutleda ka selle augu katmise küsimuses. Mina näen kahte võimalust. Keevitada või kummitihendiga metallplaat ja poltidega kinni.

Või ma muretsen üle? Kommentaarid?


Edited by vanaisa: pane palun korralik pealkiri. Ei pea hästi kõlama, informatiivne võiks olla.

____________________________
Arvutiporno
'08 Oranzh HHR LT
'93 Must TransAm
'83 Punane Firebird
12.02.2009 at 17:04 1 edit. Last edited 12.02.2009 at 18:36 by Vanaisa (Moderator)
stihl
  
F-body bensiinipumba vahetuse nüansid
quote:
fire83: bensiinipumpade vahetamiseks kasutatakse meetodit kus salongi tehakse auk ja pääsetakse nii bensiinipaagi pealmise osani kus paikneb bensiinipump.

Kas paak on kere külge keevitatud?
Sellepärast küsin, et mina oma lolli mõistusega võtaks enne paagi ära ja siis vahetaks pumba...

Purunenud paagist, mis on põhja all ja kui auto on katuse peal, voolab kütus igal juhul salongi.
Kui oled, aga augu teinud, et paagini pääseda, pane ta korralikult kinni ja kogumoos....

____________________________
--------------------------------------------
KR Töötuba
12.02.2009 at 17:10 1 edit. Last edited 12.02.2009 at 17:14 by stihl
Vanaisa
  
Moderator
F-body bensiinipumba vahetuse nüansid
vaata remondimanuaali - õige oleks pumba vahetuseks paak maha võtta.

____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil
12.02.2009 at 17:19
wader
F-body bensiinipumba vahetuse nüansid
quote:
anryo:
Aga kui sa vahetama hakkad, siis on mõistlik üles pagassi põhja sisse ilus auk lõigata ja pärast (roostevabast) luuk peale panna.
Originaalis tuleb selleks, et bensupumpa vahetada paak altpoolt maha võtta, mis tähendab nii summutite kui ka suurema osa tagasilla eemaldamist.


WS6 firebirdi teemast pärit tsitaat siis, ehk miks tehakse auk .
12.02.2009 at 17:22
emty
F-body bensiinipumba vahetuse nüansid
minu k2es olnud hondadel näiteks oli kõigil augud keres, kustkaudu pumba ja tasemeandurini p22seb...katted on peal nagu v2rvipurgi kaaned, p6hjamastiksi v6i aknakiti taolise m8ginaga kinni...lahtikangutamiseks on ikka tugevamat t88riista vaja...
12.02.2009 at 17:28 1 edit. Last edited 12.02.2009 at 17:29 by emty
Madlobster
F-body bensiinipumba vahetuse nüansid
quote:
fire83:
Või ma muretsen üle? Kommentaarid?

Mina arvan et muretsed üle. Selleks, et kõik sinu poolt kirjeldatud ka tõeks saab ja siis see kütus ka veel süttiks peab ikka erilist "loto õnne" olema. Ja kui purunenud kütuse paagist välja pritsinud kütus juba süttib siis on suhteliselt sekundite küsimus, et kogu auto on lausleekides ning see nire mis sealt luugi vahelt läbi tilkus ei mõjuta kogu tekkinud olukorda kuigi võrd. Avariide puhul kütuse süttimine on üldse suhteliselt harv juhus (avariide hulk ja neist mis on põlema läinu). Loomulikult kui mingit tööd teha tuleks seda teha kvaliteetselt st mitte pärast lõikamist auk ainult vaibaga kinni katta. Luugi vahele pead mingi tihendi ju ikka panema, et niiskus, sodi ja lärm tuppa ei tuleks.
12.02.2009 at 17:32
ramman
F-body bensiinipumba vahetuse nüansid
Võtad sama tüki, mille ära lõikad ja keevitad sinna ümberringi plekiriba. Siis saad augud sisse puurida ja kas siis kummtihend või ''ahvi higi'' vms. vahele ja kere külge kruvidega kinni. Ei tule tolmu ja vett ka salongi sisse.

____________________________
Dodge RAM 1500 5.7 HEMI Longhorn 2012
Chrysler Grand Voyager CRD 2007
Tööauto MB Vito 119 2021
Club Fullsize
12.02.2009 at 18:27
Timo
  
F-body bensiinipumba vahetuse nüansid
Lõikad roostevabast, või alumiiniumist ilusa ümara kaane, paned kummitihendi vahele ja poltidega või kruvidega kinni. Mutrid saad panna need, millel plekiklamber küljes.
Võid ju ka kinni neetida, sest iga päev ju pumpa või andurit ei vaheta.

____________________________
Chevrolet Astro AWD 96 varuosadeks
Chevrolet Astro AWD 95
Fordson model N 1935
13.02.2009 at 09:21
anryo
  
F-body bensiinipumba vahetuse nüansid
Ümarat ei saa teha. Seal on vaja päris suurt ja ristküliku kujulist auku, et pääseks kütusepumba ja voolikuteni.
Pakun, et mingi 20x 30cm vähemalt.


____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars.
'93 GMC Typhoon 4.3V6 Turbo
'70 Plymouth Supercharged Hemi 'cuda
13.02.2009 at 13:51
Timo
  
F-body bensiinipumba vahetuse nüansid
No hea küll siis, muudame teksti siis :rolleyes

Lõikad roostevabast, või alumiiniumist ilusa suure ristküliku kujulise kaane, umbes 20x30cm paned kummitihendi vahele ja poltidega või kruvidega kinni. Mutrid saad panna need, millel plekiklamber küljes. :D

Ja nii suurel tükil võid juba allapoole pigimati panna, et plärisema ei hakka.

____________________________
Chevrolet Astro AWD 96 varuosadeks
Chevrolet Astro AWD 95
Fordson model N 1935
13.02.2009 at 15:56
rnx69
 
F-body bensiinipumba vahetuse nüansid
Kuna teema sarnane, siis ei hakka ise uut teemat tegema, vaid küsin siin oma lolli küsimuse :)

Kas keegi teab, kas 3-l genel on bensupumba ahelas mingi bimetallkaitse vahel? Endal mingi müstika - pump nagu lülitaks end aeg-ajalt mõneks sekundiks välja, pöörded kukuvad alla, just jeeli-jeeli enne väljasuremist saab jälle kätte ning niimoodi viimasel ajal suhteliselt stabiilselt. Sai ära vahetatud filter, et ehk on seal mingi kaka ees, paremaks asi ei läinud. Enda teooria, et ehk on pump peetis ning tarbib rohkem voolu ja lajatab mingi eespool oleva bimetalli välja, too jahtub, pump hakkab jälle tööle. Jebla algas kusjuures mingi paar nädalat peale käru soetamist, kui sai seda ca. -5-6 kraadiga sooja pandud ning peale korraks teise auto juures käimist tagasi tulles kõikusid tühikäigupöörded nii umbes 400-800 vahel. Kuna hetkel nagunii auto sõidus pole ning toimetamist seal jätkub, siis pole ka väga palju aega selle vea otsimisele kulutanud.
15.02.2009 at 11:08
Maik
  
F-body bensiinipumba vahetuse nüansid
bimetall ei lülita ennast sekunditega üldjuhul tööle tagasi,seega ebareaalne. Pealegi seal pole vist sellist asja.

Äkki tõmbab õhku hoopis kuskilt... või on üldse muu viga, mitte kütte oma.

____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
15.02.2009 at 13:22
vvt
  
F-body bensiinipumba vahetuse nüansid
quote:
fire83: Ok tunnistan, et panin selle pealkirja osaliselt tähelepanu võitmiseks, kuid teema on minumeelest suht oluline. Nimelt f-bodyde bensiinipumpade vahetamiseks kasutatakse meetodit kus salongi tehakse auk ja pääsetakse nii bensiinipaagi pealmise osani kus paikneb bensiinipump. Olen isegi sellise vahetuse oma kätega teinud.

=F-body omanike hulgas on piisavalt idioote, kes selle asemel, et näha vaeva paagi mahavõtmisega, lõikavad rellakaga augu autopõhja, ei viitsi mingi luugi tegemisega jännata, viskavad polstri peale ja käib küll? Lisada võib, et GM tehases on ka piisavalt uroode, kes hoidsid 1 dollari auto hinnast kokku, jättes sinna luugi tegemata. GM euroopa autodel on selles kohas kohe auk ette nähtud ja kruvide ja kummitihendiga luuk käib peale.


____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
15.02.2009 at 20:19
rnx69
 
F-body bensiinipumba vahetuse nüansid
quote:
Maik: bimetall ei lülita ennast sekunditega üldjuhul tööle tagasi,seega ebareaalne. Pealegi seal pole vist sellist asja.

Äkki tõmbab õhku hoopis kuskilt... või on üldse muu viga, mitte kütte oma.

Süüte sisse keeramisel hakkab pump tööle ja jääb mõne sekundi pärast vait - siis läheb natuke aega mööda ja hakkab jälle tööle. Võib-olla peabki nii olema ning tegu on minu pettekujutelmaga, aga igapäevakärul töötab pump igatahes peale süüte sisse keeramist pidevalt. Pole viitsinud ka testriga auto alla uurima ronida tegelikult, kuidas vool pumbale üldse peale tuleb.
17.02.2009 at 10:33
anryo
  
F-body bensiinipumba vahetuse nüansid
Pump hakkab tööle kui süüde sisse lülitada, ning kui mootorit paari sekundi jooksul ei käivitata, siis lülitatakse pump uuesti välja. Nii peaks olema, kui kõik on korras.
Kui mootor töötab, siis peab pump kogu aeg töötama.

____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars.
'93 GMC Typhoon 4.3V6 Turbo
'70 Plymouth Supercharged Hemi 'cuda
17.02.2009 at 16:18
rnx69
 
F-body bensiinipumba vahetuse nüansid
OK, siis ilmselt seal viga pole :) Hakkasin juba ette kujutama seda, kuidas ilma suurema pornota seda vahetama hakata :D Lihtsalt riisiraual jääb pump käima peale süüte sisse keeramist.

Samas, kui järgi mõelda, siis tegelikult ei hakka pöörded ka päris alati kohe peale käivitamist ujuma - mõnikord võtab see ka paar minutit aega, eks peab aja maha võtma ja otsast uurima hakkama lihtsalt.

18.02.2009 at 08:39
Maik
  
F-body bensiinipumba vahetuse nüansid
quote:
rnx69: OK, siis ilmselt seal viga pole :) Hakkasin juba ette kujutama seda, kuidas ilma suurema pornota seda vahetama hakata :D Lihtsalt riisiraual jääb pump käima peale süüte sisse keeramist.

Samas, kui järgi mõelda, siis tegelikult ei hakka pöörded ka päris alati kohe peale käivitamist ujuma - mõnikord võtab see ka paar minutit aega, eks peab aja maha võtma ja otsast uurima hakkama lihtsalt.



viga just seal ongi ju, pump ei pea süütega uuesti käima minema ! Paar sekundit ainult ja siis kõik. MItte,et läheb käima,vaikus, uuesti käima... kõlab küll nagu mingi relee veana lihtsalt

____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
18.02.2009 at 13:16
mikimouse
F-body bensiinipumba vahetuse nüansid
enda ex-turboriisil sai se relee elimineeritud ja pump käis süütega koguaeg. no problems. otse juhtmed pumbani ka kombes. kusjuures pinge pumba klemmidel tõusis ka üle poole voldi.

tuttava turboriisil lisaküttepump samuti pidevalt järgi süütevooluga ja pole ka probleeme.

arvan et pigem on se mingi turvaelement , mis peale avariid mootori seiskumisel ja süüte sisse jäämisel pumba tahant ära lükkab.
18.02.2009 at 20:25
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : F-body bensiinipumba vahetuse nüansid  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.